1.
|
34 p, 822.1 KB |
"Ready to wear the hijab" : The coexistence of Muslim identity and Western culture in Randa Abdel-Fattah's "Does My Head Look Big In This?"
/
Kamouni Akachouih, Manar ;
Martín Alegre, Sara, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Randa Abdel-Fattah's YA novel Does My Head Look Big In This? approaches hijab in a Western culture context. Amal, the main character, is Australian-Muslim-Palestinian. However, the hijab causes Australians to no longer consider her one of them. [...] La novel·la juvenil de Randa Abdel-Fattah Does my Head Look Big In This? aborda el hijab en un context cultural occidental. Amal, la protagonista, es australiana musulmana palestina. Tot i així, el hijab causa que la resta d'australians deixin de considerar-la una d'ells. [...] La novela juvenil de Randa Abdel-Fattah Does My Head Look Big In This? aborda el hiyab en un contexto cultural occidental. Amal, la protagonista, es australiana musulmana palestina. Aun así, el hiyab causa que el resto de australianos dejen de considerarla una de ellos. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Estudis Anglesos [1482]
|
|
2.
|
40 p, 450.9 KB |
Identities of Catalan Speakers of English : The Influence of the English as a Lingua Franca Paradigm
/
Vinyet Masoliver, Ivet ;
Ament, Jennifer Rose, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This TFG explores the identity of Catalan speakers of English as a foreign language (EFL) reflecting on the impact of the positioning of English as a Lingua Franca (ELF). The literature review includes identity, ELF paradigm and English Language Teaching (ELT) studies. [...] Aquest TFG explora les identitats de catalans parlants de l'anglès com a llengua estrangera, aprofundint en l'impacte del posicionament de l'anglès com a llengua franca. El marc teòric inclou estudis d'identitat, anglès com a llengua franca i ensenyament de l'anglès. [...] Éste TFG explora las identidades de catalanes hablantes del inglés como lengua extranjera, profundizando en el impacto del posicionamiento del inglés como lengua franca. El marco teórico incluye estudios de identidad, inglés como lengua franca y enseñanza del inglés. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Estudis Anglesos [1482]
|
|
3.
|
32 p, 496.5 KB |
Unreliable Third-Person Narrator : the Complexities and Ambiguities of Identity in Nella Larsen's Passing
/
Gomila Marqués, María ;
Livingston Spengler, Nicholas, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Considering the historical context of the novel and the analysis of key moments in the story, this research uncovers a story about repression and identity, in relation to the main narrative technique used in the novel, which I identified as the unreliable third-person narrator. [...] Teniendo en cuenta el contexto histórico de la novela y el análisis de los momentos clave de la trama, esta investigación descubre una historia sobre la represión y la identidad, en relación con la principal técnica narrativa utilizada en la novela, que he identificado como el narrador en tercera persona no fiable. [...] Tenint en compte el context històric de la novel·la i l'anàlisi dels moments clau de la història, aquesta recerca descobreix una història sobre la repressió i la identitat, en relació amb la principal tècnica narrativa utilitzada a la novel·la, que he identificat com el narrador en tercera persona no fiable. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
|
|
4.
|
51 p, 19.8 MB |
Un viatge als afores de la cultura : Migració, Estat i discriminació
/
Estanyol Bamés, Ester ;
Cirera Izquierdo, Joan Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'arribada de l'epidemia de la Covid-19 ha visibilitzat de forma clara els límits, les fortaleses i les mancances de l'autoritat estatal alhora que la fragilitat d'alló que anomenem normal,ja que la naturalesa no entén de normalitat. [...] La llegada de la epidemia de la Covid-19 ha visibilizado de forma clara los límites, las fortalezas y las carencias de la autoridad estatal a la vez que la fragilidad de lo que llamamos normal, ya que la naturaleza no entiende de normalidad. [...] The appearance of covid-19 and the pandemic has brought to light the limits, strengths, and weaknesses, as well as the fragility, ofwhat we think of as normal because nature doesn't recognize what we consider normal. [...]
2021 Grau en Humanitats [1139]
|
|
5.
|
23 p, 563.0 KB |
Els conflictes generacionals a les famílies musulmanes catalanes
/
Gimenez Cortes, Aron ;
Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu d'aquesta recerca rau en copsar la manifestació d'una possible col·lisió en la transmissió de pertinença religiosa quan varien les condicions de socialització, passant d'un context d'homogeneïtat a un d'heterogeneïtat que, alhora, és secular. [...] El objetivo de esta investigación radica en captar la manifestación de una posible colisión en la transmisión de pertenencia religiosa cuando varían las condiciones de socialización, pasando de un contexto de homogeneidad a uno de heterogeneidad que, al mismo tiempo, es secular. [...] The goal of this research is to know about the manifestation of a possible collision in the transmission of religious belonging when the conditions of socialization vary, moving from a context of homogeneity to one of heterogeneity that, at the same time, is secular. [...]
2021 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
6.
|
23 p, 562.7 KB |
Els conflictes generacionals a les famílies musulmanes catalanes
/
Riera Madurga, Mireia ;
Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu d'aquesta recerca rau en copsar la manifestació d'una possible col·lisió en la transmissió de pertinença religiosa quan varien les condicions de socialització, passant d'un context d'homogeneïtat a un d'heterogeneïtat que, alhora, és secular. [...] El objetivo de esta investigación radica en captar la manifestación de una posible colisión en la transmisión de pertenencia religiosa cuando varían las condiciones de socialización, pasando de un contexto de homogeneidad a uno de heterogeneidad que, al mismo tiempo, es secular. [...] The goal of this research is to know about the manifestation of a possible collision in the transmission of religious belonging when the conditions of socialization vary, moving from a context of homogeneity to one of heterogeneity that, at the same time, is secular. [...]
2021 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
7.
|
37 p, 1.2 MB |
Monstruosidad femenina en la cinematografía japonesa : el caso de Audition
/
Pereira Moral, Irene ;
Saiz Lopez, Amelia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
El present treball explora la noció de la monstruositat femenina present a la cinematografia de terror japonesa a través de la pel·lícula Audition (オーディション). Es realitza aquest estudi des d'una perspectiva de gènere, fent un recorregut per la imatgeria masculina de la monstruositat tant occidental com japonesa, exponent com aquesta concepció perpetua el control sobre la identitat i la sexualitat de les dones. [...] El presente trabajo explora la noción de la monstruosidad femenina presente en la cinematografía de terror japonesa a través de la película Audition (オーディション). Se realiza este estudio desde una perspectiva de género, haciendo un recorrido por la imaginería masculina de la monstruosidad tanto occidental como japonesa, exponiendo cómo dicha concepción perpetúa el control sobre la identidad y la sexualidad de las mujeres. [...] The present work explores the notion of feminine monstrosity present in Japanese horror cinema through the movie Audition (オーディション). The study is conducted with a gender perspective, walking through the male imagery of monstrosity, both western and Japanese, and exposing how such conception perpetuates control over women's identity and sexuality. [...]
2021 Grau en Estudis d'Àsia Oriental [823] Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]
|
|
8.
|
|
9.
|
29 p, 424.0 KB |
Helga Crane's Pursuit of Happiness : Identity and Racial Duality in Nella Larsen's Quicksand
/
Ruiz García, Ana ;
Gimeno Pahissa, Laura, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
The aim of this paper is to analyse why Helga Crane cannot reach happiness due to her mixed origins and, therefore, her binary identity. The protagonist of Quicksand is constantly in quest of her selfhood, yet she is unable to find her so-much-longed-for sense of belonging. [...] L'objectiu d'aquest article és analitzar per què l'Helga Crane no pot assolir la felicitat degut als seus orígens mixtos i, per tant, a la seva identitat binària. La protagonista de Quicksand està constantment a la recerca de la seva personalitat, tot i això, és incapaç de trobar el seu tan anhelat sentit de pertinença. [...] El objetivo de este artículo es analizar por qué Helga Crane no puede alcanzar la felicidad debido a sus orígenes mixtos y, por tanto, a su identidad binaria. La protagonista de Quicksand está constantemente en busca de su personalidad, sin embargo, es incapaz de encontrar su tan anhelado sentido de pertenencia. [...]
2021 Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
|
|
10.
|
78 p, 5.1 MB |
Impacte de l'Art en la construcció de la identitat en col·lectius en risc d'exclusió social
/
Berruezo Cara, Cristina ;
Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest document és un treball de recerca que pretén estudiar l'impacte de l'art en la construcció de la identitat dels individus i, concretament, en col·lectius en risc d'exclusió social. Se segueix una investigació etnogràfica mitjançant entrevistes a artistes que pertanyen a aquests col·lectius. [...] Este documento es un trabajo de investigación que pretende estudiar el impacto del arte en la construcción de la identidad de los individuos y, concretamente, en colectivos en riesgo de exclusión social. [...] This document is a research work that aims to study the impact of art on the construction of the identity of individuals and, specifically, on groups at risk of social exclusion. An ethnographic investigation is followed through interviews with artists belonging to these groups. [...]
2021 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Primària [896]
|
|