Results overview: Found 13 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 3 records found
Research literature, 8 records found
Graphic and multimedia documents, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
8 p, 576.1 KB Identidad visual corporativa en TVE : ¿Algo más que un cambio estético? / Molina Cañabate, Juan Pedro
En el pasado otoño, poco antes de cumplir su quincuagésimo aniversario, Televisión Española estrenó una nueva identidad visual corporativa. Este cambio estético coincidió con uno de los episodios más polémicos en la historia del Ente Público: la ejecución de un drástico expediente de regulación de empleo que, según la dirección del Ente, saneará las cuentas de la Institución y evitará posibles intentos de privatización en el futuro. [...]
Latest autumn, just before its fiftieth anniversary, the Spanish Television -TVE- released a new visual corporate identity. The change coincided with one of the most controversial episodes in the history of the Public Entity: the execution of a drastic dismissal that, according to the direction of the Entity, will provide financial strength at the same time that avoids any potential attempts of privatization in the near future. [...]

2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 225-232  

Books and collections 3 records found  
1.
10 p, 510.6 KB Manual d'ús de la marca UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
En desenvolupament del que preveu l'article 10 dels Estatuts de la UAB, el Manual d'ús de la marca UAB té per objectiu regular la utilització i les diferents aplicacions de les marques de titularitat de la UAB (marques de la UAB). [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
2.
40 p, 490.9 KB Manual d'identitat corporativa / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
3.
2 p, 205.1 KB Manual d'identitat corporativa : síntesi / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2009  

Research literature 8 records found  
1.
290 p, 81.6 MB Mosaic Barcelona : la concept store que fomenta l'art emergent i el comerç local / Lumbreras Solano, María ; Muñoz Rodríguez, Paula ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'una concept store a Barcelona que pretén potenciar els artistes emergents i el comerç local de la ciutat. Proporcionant-los un lloc on exposar-se, amb un disseny d'espai modern que combina els seus productes, oferim una experiència de compra única i inspiradora. [...]
El proyecto se enfoca en la creación de una concept store en Barcelona que pretende potenciar los artistas emergentes y el comercio local de la ciudad. Proporcionándolos un lugar donde exponerse, con un diseño de espacio moderno que combina sus productos, ofrecemos una experiencia de compra única e inspiradora. [...]
The project focuses on the creation of a concept store in Barcelona that aims to enhance the city's emerging artists and local trade. By providing them with a place to exhibit, with a modern space design combining their products, we offer a unique and inspiring purchasing experience. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
241 p, 2.8 MB Rebranding i pla de la comunicació de la marca Bosanova : la clau per arribar al públic jove / Coloma Purroy, Carla ; Jiménez Nieto, Mireia ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte se centra a fer un extensa anàlisi de la marca Bosanova del qual s'extreuen unes conclusions. A partir d'aquí es realitza, en primer lloc, un rebranding que actualitza i rejoveneix la imatge de la marca i, en segon lloc, un pla de comunicació que servirà per comunicar aquest canvi d'identitat al públic i per apropar-se al nou target definit a través de les accions definides en el pla.
Este proyecto se centra a hacer un extenso análisis de la marca Bosanova del cual se extraen unas conclusiones. A partir de aquí se realiza, en primer lugar, un rebranding que actualiza y rejuvenece la imagen de la marca y, en segundo lugar, un plan de comunicación que servirá para comunicar este cambio de identidad al público y para acercarse al nuevo target definido a través de las acciones definidas en el plan.
This project focuses on an extensive analysis of the Bosanova brand from which conclusions are drawn. On this basis, it is carried out, firstly, a rebranding that updates and rejuvenates the image of the brand and, secondly, a communication plan that will serve to communicate this change of identity to the public and to approach the new target defined through the actions defined in the plan.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
175 p, 29.7 MB Convertint Whare Wira en una autèntica casa sobre rodes : creació d'identitat corporativa i pla de comunicació per una marca de camperització de furgonetes / Espona Puig, Maria ; Llagostera Pera, Aina ; Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Projecte de Fi de Grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació per a una marca de camperització de furgonetes real. Inclou la investigació del seu entorn intern i extern, l'anàlisi de la seva identitat corporativa i la seva corresponent estratègia de comunicació i pla d'accions per tal d'assolir els objectius plantejats per al creixement de la marca.
Este Proyecto de Fin de Grado consiste en la realización de un plan de comunicación para una marca de camperización de furgonetas real. Incluye la investigación de su entorno interno y externo, el análisis de su identidad corporativa y su correspondiente estrategia de comunicación y plan de acciones para conseguir los objetivos planteados para el crecimiento de la marca.
This Final Degree Project consists in the realization of a communication plan for a real camper van brand. It includes research into its internal and external environment and the analysis of the brand corporate identity. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
73 p, 15.7 MB Diseño de la identidad visual de la marca Gemini / Díaz-Guerra Estrader, Guillem ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en el disseny de la identitat visual de la marca GEMINI, firma espanyola dedicada al disseny i fabricació de components prèmium per a bicicletes. La proposta consta de dues parts: el mateix Brand Book i l'argumentació sobre totes les decisions preses en la seva elaboració.
El proyecto consiste en el diseño de la identidad visual para la marca GEMINI, firma española dedicada al diseño y fabricación de componentes prémium para bicicletas. La propuesta consta de dos partes: El Brand Book en sí mismo y el argumentario sobre todas las decisiones tomadas en su elaboración.
The project involves designing visual identity for GEMINI brand, a Spanish firm engaged in the design and manufacture of premium bicycle parts. The proposal has two points: the Brand Book itself and the argument about all decisions made in its preparations.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
160 p, 6.5 MB Propuesta de mejora de los canales digitales de Ana Guerra / Figuerola Gómez, Lara ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball consisteix en l'anàlisi de la gestió de canals digitals per part de tres figures publiques per a la posterior creació d'una proposta de millora per una d'elles, considerada exemple de mala gestió.
El presente trabajo consiste en el análisis de la gestión de canales digitales por parte de tres figuras públicas para la posterior creación de una propuesta de mejora para una de ellas, considerada ejemplo de mala gestión.
This project consists in analysing how three public figures manage their digital channels for the later creation of an improvement proposal for one of them, considered as a bad digital management example.

2019
Grau en Periodisme [971]  
6.
122 p, 29.6 MB Diseño discográfico : desarrollo de la identidad visual de un grupo de música / López Gamero, Cristina ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament de la identitat visual d'un grup de música.
Desarrollo de la identidad visual de un grupo de música.
Development of the visual identity of a music group.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
123 p, 5.0 MB Creación y planificación de un proyecto propio gastronómico ambulante / Recuerda Hernández, Núria ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i planificació d'un projecte d'empresa de menjar ambulant amb la seva pròpia identitat corporativa, sorgit d'una idea personal. Introducció innovadora d'un producte clàssic d'una manera poc convencional.
Creación y planificación de un proyecto de empresa de comida ambulante con su propia identidad corporativa, surgido de una idea personal. Introducción innovadora de un producto clasico de una manera poco convencional.
Creating and planning an own intinerant business gastronomy project with its own corporate identity, grown out of a personal idea. Innovating introduction of a classic product in an unconvetional way.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
114 p, 2.8 MB Crisis 2.0 : cuando la reputación corporativa está en juego. Estudio de casos / Calzada Bages, Ona ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Toda organización puede verse afectada por una situación crítica en un momento determinado capaz de amenazar la estabilidad de la compañía. La organización ha de ser capaz de gestionar correctamente una crisis y esto significa considerar todas las herramientas comunicacionales existentes. [...]
2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Graphic and multimedia documents 1 records found  
1.
453x394, 25.4 KB Columnes de l'Autònoma / Alfaro, Andreu arquitecte ; Solà i Ferrando, Carles 1945- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions ; Institut Joan Lluís Vives
El campus de la UAB compta des de l'any 1999 amb una obra d'art emblemàtica que ja s'ha convertit en un signe d'identitat de la Universitat. Es tracta de les quatre columnes de granit vermellós que es recargolen i s'estiren alhora, buscant el cel. [...]
1999
4 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.