Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 4 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 4 registros  
1.
16 p, 124.6 KB Alteritat i relació educativa en entorns vulnerables / Palou, Juli, 1954- (Universitat de Barcelona) ; Fons, Montserrat (Universitat de Barcelona)
L'article sorgeix d'un procés de formació realitzat en dos centres escolars que acullen alumnes que provenen d'entorns familiars vulnerables a nivell social. Els objectius eren diversos: saber què acosta els docents a aquests centres; fins a quin punt s'hi senten implicats i què els ajuda a fer front als reptes que hi van sorgint. [...]
El presente artículo surge de un proceso de formación realizado en dos centros escolares que acogen a alumnos provenientes de entornos familiares vulnerables a nivel social. Los objetivos eran diversos: saber qué aproxima a los docentes a estos centros; hasta qué punto se sienten implicados en ellos y qué les ayuda a afrontar los retos que les van surgiendo. [...]
This article has emerged from a training process carried out in two schools which receive students from a social context characterized by vulnerable family environments. The objectives of the study are diverse: to determine the approaches taken by teachers in these schools, the extent of their involvement and what helps them in confronting the challenges of their work. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.917
Educar, Vol. 54 Núm. 1 (2018) , p. 67-82 (Monográfico)  
2.
19 p, 166.6 KB Learning at work : Researching personal development and competence building in work integration companies / Marhuenda-Fluixá, Fernando (Universitat de València)
The context of our research is Work Integration Enterprises. These hire people who are emerging from processes of social exclusion for a period of between 6 months and three years. In these companies, people work while learning a trade and learning to work, in order to facilitate their entry into the ordinary labour market. [...]
El contexto de la investigación son las empresas de inserción, que contratan entre seis meses y tres años a personas que están saliendo exitosamente de procesos de exclusión social, con el propósito de que trabajen y aprendan un oficio que les permita incorporarse al mercado de trabajo ordinario. [...]
El context de la nostra investigació són les empreses d'inserció, que contracten entre sis mesos i tres anys personal que està aconseguint sortir de processos d'exclusió social, amb la idea que treballin i alhora aprenguin un ofici que els faciliti l'entrada al mercat de treball ordinari. [...]

2018 - 10.5565/rev/educar.801
Educar, Vol. 54 Núm. 2 (2018) , p. 491-509 (Puntos de vista)  
3.
20 p, 159.7 KB La formación en alternancia en Francia : entre prácticas sociales y objeto de investigación / Boudjaoui, Mehdi (Université de Lille 1) ; Clénet, Jean (Université de Lille 1) ; Kaddouri, Mokhtar (Université de Lille 1)
La formación en alternancia (o dual) en Francia es una práctica educativa antigua. En la actualidad se presenta en distintas formaciones, bajo diferentes formas en la educación secundaria y la educación superior. [...]
La formació en alternança (o dual) a França és una pràctica educativa antiga. Actualment, la trobem en diferents formacions i en diferents modalitats en l'ensenyament secundari i en l'educació superior. [...]
Co-op education (or sandwich courses) is a long-standing educational practice in France. Today it is present under various statuses and forms in secondary and higher education. In the education sciences, however, it became a subject of research much later on. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.679
Educar, Vol. 51 Núm. 2 (2015) , p. 239-258 (Monográfico)  
4.
8 p, 1.5 MB Ciència magazine, first period (1926-1933) : a project for the recovery and dissemination of the Catalan scientific heritage / García Lladó, Àngela (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Montero Pich, Òscar ; Zarzoso Orellana, Alfons (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Martínez Vidal, Àlvar (Instituto de Historia de la Ciencia y Documentación López Piñero)
In 1926, a new publishing project was realized: the magazine Ciència. Its nameplate included, in a programmatic declaration, the following subtitle: Revista catalana de ciència i tecnologia (Catalan Magazine of Science and Technology). [...]
L'any 1926 es va dur a terme un nou projecte editorial: la revista Ciència. La nova capçalera portava com a subtítol, en una declaració programàtica: Revista catalana de ciència i tecnologia. La revista va esdevenir emblemàtica d'un projecte de catalanisme que cercava tant la necessitat de comunicar la ciència i la tecnologia a un públic cada cop més interessat, com també la necessitat de fixar un lèxic científic i tècnic en català. [...]

2013 - 10.2436/20.7010.01.176
Contributions to science, Vol. 9, No. 2 (2013) , p. 169-176  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
92 p, 663.4 KB La experiencia de los hombres en el campo de Danza Movimiento Terapia. La identidad de género en movimiento / Fiotaki, Maria Ioanna ; Puxeddu, Vincenzo, supervisor acadèmic
Aquest treball es tracta de l'experiència dels homes al cambo de Dansa Moviment Teràpia, en relació amb la seva identitat de gènere. Es consisteix d'una part teòrica i una investigació qualitativa. [...]
This work is about the experience of men in the field of Dance Movement Therapy, in relation to their gender identity. It consists of a theoretical part and a qualitative research. The participants are 11 male DMTs, students and professionals, from Europe and the United States. [...]

2019  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.