visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Identities
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
61
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
53
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
1
registres trobats
Documents de recerca
,
7
registres trobats
Articles
53
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
12 p, 848.2 KB
Misogyny and the construction of toxic masculinity in the Spanish Manosphere (Burbuja.info)
/
Lacalle Zalduendo, María Rosario
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gómez Morales, Beatriz María
(Universitat de Lleida) ;
Vicent-Ibáñez, Mireya
(Universidad Complutense de Madrid)
The anonymity of the Manosphere has provided a fertile breeding ground for the spread of misogyny through increased hate speech on the Internet. In recent years, this virtual space composed mostly of men, has been the subject of numerous studies aimed at identifying the discursive mechanisms of identity constructions that underlie the denigration of women. [...]
El incremento de los discursos de odio en internet encuentra en la anonimia de la Manosfera el terreno abonado donde diseminar la misoginia. En los últimos años, este espacio virtual integrado en su mayor parte por hombres, está siendo objeto de numerosos estudios dirigidos a identificar los mecanismos discursivos de las construcciones identitarias que subyacen a la denostación de las mujeres. [...]
2023 -
10.3145/epi.2023.mar.15
El Profesional de la información
,
Vol. 32 Núm. 2 (2023)
2 documents
Registre complet
-
2.
15 p, 1.7 MB
The Construction of Identities in the Pre-Service Training of Social Sciences Teachers
/
Pérez-Rodríguez, N.
(Universidad de Sevilla. Facultad de Educación) ;
Santisteban, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
De-Alba-Fernández, Nicolás
(Universidad de Sevilla. Facultad de Educación) ;
Navarro-Medina, E.
(Universidad de Sevilla. Facultad de Educación)
We live in a global society in which conflicts arise from the non-acceptance of existing diversity. To achieve more inclusive and fair societies, it is necessary that education and, specifically, Social Sciences, attend to the development of identities from the school itself. [...]
2022 -
10.3390/soc12050138
Societies
,
Vol. 12 Núm. 5 (october 2022)
, p. 138
Registre complet
-
3.
21 p, 272.2 KB
Hacer gezoma : Desbinarizar género
/
Vega Sandín, Sore
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pujal i Llombart, Margot
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pujol Tarrés, Joan
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo desarrolla una propuesta teórica a partir del trabajo de Rizoma de Gilles Deleuze y Felix Guattari (1980/2015). Se propone gezoma como un dispositivo que permite pensar el género de una manera expandida y, a la vez, desbinarizar el lenguaje y los cuerpos binarios. [...]
The article develops a new theoretical approach based on Guilles Deleuze and Felix Guattari's work, Rizome (1980/2015). Gezoma is proposed as a device that allows us to think gender in an expanded way and, at the same time, to debinarize language and binary bodies. [...]
2022 -
10.5565/rev/qpsicologia.1909
Quaderns de psicologia
,
Vol. 24 Núm. 3 (2022)
, p. e1909 (Artículos)
Registre complet
-
4.
18 p, 406.5 KB
Populismo y memoria : el recuerdo de la última dictadura militar durante los gobiernos kirchneristas en Argentina (2003-2015)
/
Balé, Cinthia
(Universidad Nacional de San Martín)
Durante los gobiernos kirchneristas (2003-2015) el recuerdo de la última dictadura militar se convirtió en objeto del quehacer estatal de un modo novedoso para la democracia argentina. En esos años se produjeron una multiplicidad de políticas de memoria que, en forma paralela al proceso de reapertura de los juicios por crímenes de lesa humanidad, colocaron al pasado reciente en el centro de la escena pública. [...]
Durant els governs kirchneristes (2003-2015), el record de l'última dictadura militar es va convertir en objecte del quefer estatal d'una manera nova per a la democràcia argentina. En aquests anys es van produir una multiplicitat de polítiques de memòria que, en forma paral·lela al procés de reobertura dels judicis per crims de lesa humanitat, van col·locar el passat recent al centre de l'escena pública. [...]
During Néstor Kirchner and Cristina Fernández de Kirchner's governments (2003-2015), the memory of the last military dictatorship became an object of public policy in a novel way for Argentine democracy. [...]
2022 -
10.5565/rev/rubrica.254
Rúbrica contemporánea
,
Vol. 11 Núm. 22 (2022)
, p. 131-148 (Artículos)
Registre complet
-
5.
6 p, 170.2 KB
Me gritaron negra : el cuerpo femenino en el cancionero latinoamerican
/
Cornavaca, María Trinidad
Este escrito propone un análisis con una perspectiva sociosemiótica del poema rítmico Me gritaron negra (1940), de la autora afroperuana Victoria Santa Cruz, para articular diálogos conflictivos y tensos con la actualidad de los movimientos y las luchas feministas en su heterogeneidad latinoamericana. [...]
This text proposes an analysis in socio‑semiotic perspective of the rhythmic poem Me gritaron negra (1940), by the AfroPeruvian author Victoria Santa Cruz, to articulate conflictive and tense dialogues with the current situation of feminist movements and struggles in their Latin American heterogeneity. [...]
2022 -
10.35659/designis.i36p185-195
DeSignis
,
Núm. 36 (2022)
, p. 185-195 (Escenarios/Scenery)
Registre complet
-
6.
20 p, 182.5 KB
Usos de Memorias y Producción de Identidades en un "Barrio Crítico" en Santiago de Chile
/
Cruz Contreras, María Angélica
(Universidad de Valparaíso) ;
Reyes Andreani, María José
(Universidad de Chile) ;
Jeanneret Brith, Francisco Javier
(Universidad Academia de Humanismo Cristiano (Chile)) ;
Castillo Vega, César
(Universidad de Chile)
;
Pavez Pérez, Juan Fernando
(Universidad de Chile) ;
Badilla Rajevic, Manuela
(Universidad de Valparaíso) ;
Jeanneret Brith, Juan Esteban
(Centro de Interpretación FiSura)
Siguiendo la lógica de un estudio de caso, nos focalizamos en un barrio popular de Santiago (Chile), La Legua, reconocido como población "emblemática" por sus luchas contra la dictadura militar, e identificado por el Estado como "barrio crítico" por su asociación al narcotráfico. [...]
Following the logic of a case study, this research focuses on a popular neighborhood of Santiago (Chile), La Legua, recognized as an "emblematic neighborhood" for its struggles against the military dictatorship, and classified as a "critical neighborhood" by the State due to its links with drug trafficking. [...]
2022 -
10.5565/rev/athenea.3102
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social
,
Vol. 22 Núm. 1 (2022)
, p. e3102 (Artículos)
Registre complet
-
7.
18 p, 4.8 MB
Hate Speech, Emotions, and Gender Identities : A Study of Social Narratives on Twitter with Trainee Teachers
/
Ortega-Sánchez, Delfín
(Universal Scientific Education and Research Network (USERN). Integrated Science Association (ISA)) ;
Pagès, Joan
(Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Ibáñez Quintana, Jaime
(Universidad de Burgos. Departamento de Didácticas Específicas) ;
de la Cal, Esther Sanz
(Universidad de Burgos. Departamento de Didácticas Específicas)
;
de la Fuente-Anuncibay, Raquel
(Universidad de Burgos. Departamento de Ciencias de la Educación)
The objective of this study is, on the one hand, to analyse emotional responses to the construction of hate speech relating to gender identity on Twitter. On the other hand, the objective is to evaluate the capabilities of trainee primary education teachers at constructing alternative counter-narratives to this socially alive issue, surrounding the approval of the Ley de Identidad de Género [Gender Identity Law] in Chile, in 2018. [...]
2021 -
10.3390/ijerph18084055
International journal of environmental research and public health
,
Vol. 18 (april 2021)
Registre complet
-
8.
15 p, 686.9 KB
"El inglés me hizo sentirme orgulloso de mí mismo" : La evolución de las identidades imaginadas de los estudiantes de Grado de Educación Primaria en inglés
/
Evnitskaya, Natalia
(Universitat Internacional de Catalunya) ;
Torras Vila, Berta
(Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Este estudio de caso pretende hacer un seguimiento longitudinal de cómo evolucionan las identidades imaginadas como usuarios de inglés de dos estudiantes de magisterio durante el Grado de Educación Primaria en inglés (EMI-TED) ofrecido por una universidad pública de Cataluña (España). [...]
Aquest estudi de cas pretén fer un seguiment longitudinal de com evolucionen les identitats imaginades com a usuaris d'anglès de dos estudiants de magisteri durant el Grau d'Educació Primària en anglès (EMI-TED) ofert per una universitat pública de Catalunya (Espanya). [...]
This case study aims to track longitudinally how the imagined identities as English users of two student-teachers evolve during the English-Medium Primary Teacher Education Bachelor's Degree (EMI-TED) offered by one public university in Catalonia (Spain). [...]
2022 -
10.5565/rev/clil.85
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 5 Núm. 1 (2022)
, p. 7-21 (Investigació i qüestions teòriques)
Registre complet
-
9.
30 p, 279.5 KB
El espacio y los personajes villanescos en algunas comedias urbanas de Lope : tradición, hibridación y oportunismo dramático
/
Gavela García, Delia
(Universidad de La Rioja)
El estudio del género urbano y de las comedias villanescas ha dado lugar a trabajos de referencia que marcan sus rasgos más destacados. Asimismo, se ha señalado la hibridación de ambos géneros, especialmente en las comedias tempranas del Fénix. [...]
The study of the urban genre and villainous comedies have given rise to references that mark its most outstanding features. These studies have also noted the hybridization of both genres, especially in the early comedies of the Phoenix. [...]
2022 -
10.5565/rev/anuariolopedevega.438
Anuario Lope de Vega
,
Vol. 28 (2022)
, p. 7-36 (Artículos. Sección monográfica)
Registre complet
-
10.
14 p, 263.3 KB
Local agri-food systems as a cultural heritage strategy to recover the sustainability of local communities. Insights from the spanish case
/
Espluga, Josep
1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Calvet Mir, Laura
(Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ;
López-García, Daniel
(Fundación Entretantos) ;
Di Masso, Marina
(Universitat de Vic)
;
Pomar, Ariadna
(Arran de Terra SCCL) ;
Tendero, Guillem
(Arran de Terra SCCL) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de Govern i Polítiques Públiques
One of the factors threatening the sustainability of rural territories is the hegemonic agro-industrial model, whose environmental and social impacts strongly limit rural life. Here, we want to call attention to the opportunities provided by alternative agri-food systems, based on agroecology and food sovereignty, as a cultural heritage to support sustainable local development. [...]
2021 -
10.3390/su13116068
Sustainability
,
Vol. 13 Núm. 11 (january 2021)
, p. 6068
Registre complet
-
Articles :
53
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
1
registres trobats
1.
20 p, 320.4 KB
Education for Citizenship and Identities
/
Santisteban, Antoni
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González-Monfort, Neus
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Individual identity is defined by unique traits and is constructed from the diversity of human beings and, at the same time, in the relationship with other people. This gives rise to a plurality of ways of thinking and perceiving the world. [...]
United States of America : IGI Global Information Science Reference, 2019 -
10.4018/978-1-5225-7110-0
Handbook of Research on Education for Participative Citizenship and Global Prosperity
,
2019,
p. 551-567
Registre complet
-
Documents de recerca
7
registres trobats
1.
3.6 MB
Ícaro en la escuela. Los hijos e hijas de la migración marroquí y pakistaní en la transición hacia la educación postobligatoria
/
Manzano Moliner, Martí
;
Tarabini-Castellani, Aina,
dir.
Aquesta tesi doctoral explora les transicions cap a l'educació postobligatòria de fills i filles de migrants d'origen marroquí i pakistanès en un context de segregació urbana i escolar. Les transicions cap a l'educació postobligatòria són claus en les trajectòries educatives dels i les joves des d'una mirada sociològica sensible a la reproducció de les desigualtats socials dins del sistema educatiu. [...]
Esta tesis doctoral explora las transiciones hacia la educación postobligatoria de hijos e hijas de migrantes de origen marroquí y pakistaní en un contexto de segregación urbana y escolar. Las transiciones hacia la educación postobligatoria son clave en las trayectorias educativas de los y las jóvenes desde una mirada sociológica sensible a la reproducción de las desigualdades sociales dentro del sistema educativo. [...]
This doctoral thesis explores the transitions to post-compulsory education of sons and daughters of migrants of Moroccan and Pakistani origin in a context of urban and school segregation. Transitions to post-compulsory education are essential processes in the educational trajectories of young people from a sociological perspective sensitive to the reproduction of social inequalities within the education system. [...]
2023
Registre complet
-
2.
396 p, 8.9 MB
I'm not disagreeing, I'm just curious : Exploring identities through multimodal interaction in virtual exchange
/
Helm, Francesca
;
Dooly Owenby, Melinda,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Aquesta tesi explora l'aparició de la identitat en la interacció multimodal dins d'un context situat en un intercanvi virtual, és a dir "un programa d'educació persona-a-persona, sostingut i habilitat per la tecnologia". [...]
Esta tesis explora la aparición de la identidad en la interacción multimodal dentro de un contexto situado en un intercambio virtual, es decir "un programa de educación persona-a-persona, sostenido y habilitado por la tecnología". [...]
This thesis explores the emergence of identity in multimodal interaction within the situated context of a virtual exchange, that is a "technology-enabled, sustained, people-to-people education program". [...]
2017
Registre complet
-
3.
53 p, 625.6 KB
Addressing Students' Imagined Identities in the EFL Classroom : Investment and the Role of English in the Context of a Catalan Secondary High School
/
Servera Barceló, Maria Antònia
;
Torras Vila, Berta,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Previous research found that addressing students' imagined identities in the EFL class can provide teachers with improvement plans on how to focus their lessons and on how it is directly connected with the students' investment in learning a foreign language. [...]
Segons recerca prèvia en aquest àmbit, tractar les identitats imaginades de l'alumnat a la classe d'anglès com a llengua estrangera pot proporcionar al professorat plans de millora sobre com focalitzar les sessions i com es relaciona directament amb la inversió de l'alumnat en l'aprenentatge d'una llengua estrangera. [...]
2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
930
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
931
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
932
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
933
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
934
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
935
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
936
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
937
]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
940
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
941
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1141
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1216
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1217
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1218
]
Registre complet
-
4.
46 p, 1.6 MB
How is EFL perceived by secondary school learners? A study of the role of EIL in a Catalan secondary school
/
Llopart Bentanachs, Mireia
;
Torras Vila, Berta,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
EFL has traditionally focused on native models and target culture materials. English, however, has spread all over the world and the ownership of the language has been discussed in recent literature, talking about World Englishes and the perception of English as an International Language. [...]
L'anglès com a llengua estrangera s'ha centrat, tradicionalment, en models natius i materials culturals de la llengua d'estudi. L'anglès, però, s'ha estès per tot el món i la propietat de l'idioma s'ha discutit en la literatura recent, parlant sobre llengües angleses del món i la percepció de l'anglès com a llengua global [EIL]. [...]
2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
930
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
931
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
932
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
933
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
934
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
935
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
936
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
937
]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
940
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
941
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1141
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1216
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1217
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1218
]
Registre complet
-
5.
49 p, 645.2 KB
Is English Perceived as an International Language in EFL Contexts? A Study of the Perception of English in a Catalan Secondary School
/
Martínez Labrada, Lídia
;
Torras Vila, Berta,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
EFL teaching approaches and SLA research has traditionally focused on the native speaker model. However, this notion has been questioned in language teaching recently, as English has taken the role of an International Language (EIL) used to communicate and interact with both native and non-native speakers of the language. [...]
L'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera i la recerca s'han centrat, tradicionalment, en el model parlant nadiu. Recentment, però, aquest rol en l'ensenyament de llengües s'ha qüestionat, ja que l'anglès ha pres el paper de llengua internacional (EIL) que s'utilitza per comunicar-se i interactuar tant amb gent nativa com no nativa d'aquesta llengua. [...]
2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
930
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
931
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
932
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
933
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
934
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
935
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
936
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
937
]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
940
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
941
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1141
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1216
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1217
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1218
]
Registre complet
-
6.
90 p, 975.9 KB
Anàlisi de la convivència multicultural al Barri Antic de Valls
/
Olivé Oller, Jana
;
Sordè i Martí, Teresa,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En els discursos socials predominants, molt sovint s'ha associat la convivència multicultural amb conflicte; aquest és el cas de la imatge social que es té del Barri Antic de Valls, que compta amb un 14% (2019) de persones amb nacionalitat no espanyola. [...]
En los discursos sociales predominantes, muy a menudo se ha asociado la convivencia multicultural con conflicto; este es el caso de la imagen social que se tiene del Barri Antic de Valls, que cuenta con un 14% (2019) de personas con nacionalidad no española. [...]
On the prevalent social discourse, multicultural coexistence has often been associated to conflict; this sis the case for the social image of Valls's Barri Antic [Old Town], which has a 14% (2019) original from elsewhere. [...]
2020
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia
[
1282
]
3 documents
Registre complet
-
7.
127 p, 1.4 MB
Gender identities and affective-sexual diversities : a look in Northern Ireland, Belfast
/
Cascales Tortajada, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
In 1921 the whole island of Ireland was partitioned in two parts: in one side The Republic of Ireland became a reality for those who wanted a country outside the British rule and in the other side, a new country born; Northern Ireland, a British governed part. [...]
2018
Grau en Sociologia
[
819
]
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.