Resultats globals: 58 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 50 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
11 p, 1.2 MB Anàlisi iconològica de marques a la banca internacional / Segura Bonet, Joan
Resum de la tesi doctoral elaborada sota la direcció del Dr. José Luís Riva.
1998
Treballs de comunicació, Núm. 10 (Desembre 1998) , p. 61-71  

Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
20 p, 1.2 MB Manual de infografies de la UAB : pautes gràfiques i recursos per a l’elaboració d’infografies de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Area de Promoció i Comunicació
Aquest manual conté pautes i recomanacions de disseny per a les infografies de la UAB.
Universitat Autònoma de Barcelona 2019  
2.
10 p, 510.6 KB Manual d'ús de la marca UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
En desenvolupament del que preveu l'article 10 dels Estatuts de la UAB, el Manual d'ús de la marca UAB té per objectiu regular la utilització i les diferents aplicacions de les marques de titularitat de la UAB (marques de la UAB). [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
3.
40 p, 490.9 KB Manual d'identitat corporativa / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
4.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
5.
22 p, 1.7 MB Disseny : disseny, logotip i mascota en la promoció i la identitat de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas observa la relació entre la identitat i el disseny del logotip i la mascota en el cas de Barcelona’92.
Miquel de Moragas observa la relación entre la identidad y el diseño del logotipo y la mascota en el caso de Barcelona’92.
Miquel de Moragas observes the link between identity and the design of the logo and the mascot in the Barcelona’92 case.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 115-129
2 documents
6.
2 p, 205.1 KB Manual d'identitat corporativa : síntesi / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2009  

Documents de recerca 50 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
96 p, 17.0 MB Los valores de marca en el packaging : el caso de Coca-Cola / López Chavarria, Marc ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació se centra en la comunicació de l'empresa Coca-Cola, enfocada als valors de marca del packaging, que el consumidor percep al producte. La finalitat del treball d'investigació és estudiar com el client aprecia els valors de l'empresa, mitjançant la informació de l'etiquetatge i els diferents sabors del producte Coca-Cola. [...]
La investigación se centra en la comunicación de la empresa Coca-Cola, enfocada a los valores de marca del packaging, que el consumidor percibe en el producto. La finalidad del trabajo de investigación es estudiar cómo el cliente aprecia los valores de la empresa, mediante la información del etiquetado y los distintos sabores del producto Coca-Cola. [...]
The research focuses on the communication of the Coca-Cola company, focused on the packaging brand values, which the consumer perceives in the producte. The purpose of the investigatión project is to study how the client appreciates the values of the company, through the information on the labeling and the different falvours lines of the Coca-Cola producte. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
13 documents
2.
71 p, 2.1 MB La comunicación interna como herramienta para optimizar los procesos corporativos : el caso de IKEA Badalona / Jiménez Vega, Carlos ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pretén analitzar els processos de comunicació entre treballadors que es duen a terme a IKEA Badalona amb l'objectiu de fer una valoració de l'eficiència del pla comunicatiu intern de l'organització i de la seva capacitat per a diferenciar-se de les empreses de la competència. [...]
El presente estudio pretende analizar los procesos de comunicación entre trabajadores que tienen lugar en IKEA Badalona con el objetivo de hacer una valoración de la eficiencia del plan comunicativo interno de la organización y de su capacidad para diferenciarse de las empresas de la competencia. [...]
This study aims to analyze the communication processes between workers that take place in IKEA Badalona with the aim of making an assessment of the efficiency of the internal communicative plan of the organization and its ability to differentiate itself from the competing companies. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
90 p, 2.9 MB Elaboración de un plan de comunicación para un club de fútbol amateur : UCF Santa Perpetua / Hernández Murillo, Daniel ; Vila i Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte universitari centrat en millorar l'activitat comunicativa de la Unificación Club de Fútbol Santa Perpetua, entitat centenària que compta amb més de 35 equips. El resultat final es basa en la creació d'un pla de comunicació que ajudi a potenciar la imatge del club davant els seus públics.
Proyecto universitario centrado en mejorar la actividad comunicativa de la Unificación Club de Fútbol Santa Perpetua, entidad centenaria que cuenta con más de 35 equipos. El resultado final se basa en la creación de un plan de comunicación que ayude a potenciar la imagen del club frente a sus públicos.
University Project focused on improving the communicative activity of the Unificación Club de Fútbol Santa Perpetua, centenary association with more tan 35 football teams. The goal is to elaborate a communicative plan that helps to boost the image of the club with his fans.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
80 p, 2.9 MB Creación de una empresa de comunicación audiovisual : la moda en un minuto / Gallego Payarols, Paula ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn digital en el que el consumidor busca informar-se de manera ràpida és interessant integrar el vídeo com a element comunicatiu. Aquest projecte consisteix en un pla empresarial per a la creació d'un mitjà de comunicació de moda basat en el vídeo màrqueting, produccions curtes que contenen les noticies de l'actualitat d'aquest sector. [...]
En un entorno digital en el que el consumidor busca informarse de manera rápida es interesante integrar el vídeo como elemento comunicativo. Este proyecto consiste en un plan empresarial para la creación de un medio de comunicación de moda basado en el vídeo marketing, producciones cortas que contienen las noticias de actualidad de este sector. [...]
In a digital environment in which the consumer looks for a quick way to inform themselves, it would be interesting to integrate a video as a communicative element. This project consists of a business plan to create a fashion media based on video marketing and short productions that will contain the most recent news in this sector. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
126 p, 2.7 MB Plan empresarial de Food & Dessert : revista de gastronomía y repostería / Calvo Bizarro, Judith ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau desenvolupa un pla empresarial d'una nova revista. Food&Dessert és una revista de periodicitat mensual especialitzada en gastronomia i rebosteria. La publicació consta de les seccions d'actualitat, gastronomia, rebosteria, receptes i on menjar. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado desarrolla un plan empresarial de una nueva revista. Food&Dessert es una revista de periodicidad mensual especializada en gastronomía y repostería. La publicación consta de las secciones de actualidad, gastronomía, repostería, recetas y dónde comer. [...]
This Final Project puts into practice a business plan of a new magazine. Food&Dessert is a monthly publication magazine specialized in gastronomy and pastries. The publications consists in the sections of news, gastronomy, pastries, recipes and where to eat. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
120 p, 4.8 MB La promoció de les startups de Barcelona en el sector traveltechi el leisure / Cajo Garcia, Sara ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta és una recerca per observar les tendències en els canals emprats en la promoció de les startups del sector de viatges i oci a Barcelona, especialment en l'etapa inicial i analitzar la seva eficiència. [...]
El proyecto que se presenta es una investigación para observar las tendencias en canales empleados en la promoción de las startups del sector de viajes y ocio en Barcelona, especialmente en la etapa inicial y analizar su eficiencia. [...]
The presented project is an analysis of the techniques and channels employed in the promotion of travel and leisure startups in Barcelona, especially in the initial stage and analyze their efficiency. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
101 p, 2.8 MB La comunicació corporativa en salut a Catalunya : estudi de cas de l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Vall d'Hebrón i La Fundació La Marató de TV3 / Ariza Rodríguez, Pol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació s'ha convertit en una eina estratègica de gestió en salut. A mesura que les organitzacions públiques vinculades al sector de la salut creixen, diversifiquen la seva activitat i entren a l'era digital, apareix la necessitat d'impulsar una comunicació corporativa eficaç. [...]
La comunicación se ha convertido en una herramienta estratégica en salud. A medida que las organizaciones públicas vinculadas al sector de la salud crecen, diversifican su actividad y entran en la era digital, aparece la necesidad de impulsar una comunicación corporativa eficaz. [...]
The communication has become an strategic tool in health. The public organizations linked to the health sector grows, diversify their activity and enter to the digital era. Then, it is necessary to promote an effective corporate communication. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
244 p, 53.3 MB Tripper, la red social de economía colaborativa para viajeros / Vargas Zamora, Rubén ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una idea que mou a les noves generacions: viatjar. Una eina que les defineix: noves tecnologies. La unió entre ambdues beneficia la creació d'aplicacions que marquen un abans i un després en les seves vides. [...]
Una idea que mueve a las nuevas generaciones: viajar. Una herramienta que les define: nuevas tecnologías. La unión entre ambas favorece la creación de aplicaciones exitosas que marcan un antes y un después en sus vidas. [...]
An idea that moves the new generations: travel. A tool that defines them: new technologies. The union between both benefits the creation of successful applications that mark a before and after in their lives. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
126 p, 3.0 MB Plan de comunicación para la empresa Parainvitados.com / Tamayo Llirinós, Alfred ; Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball representa un pla de comunicació per una petita empresa que es basa en un comerç electrònic d'invitacions i detalls per a casaments, batejos i comunions. La marca Parainvitados. com es caracteritza per ser creativa, diferent i atrevida amb els seus dissenys trencadors i vol fugir en tot moment del més convencional. [...]
El proyecto representa un plan de comunicación para una pequeña empresa que se basa en un comercio electrónico de invitaciones y detalles para bodas, bautizos y comuniones. La marca Parainvitados. [...]
The project represents a communication plan for a small company that is based on an e-commerce of invitations and details for weddings, baptisms and communions. The brand Parainvitados. com is characterized for being creative, different and daring with its breakthrough designs and wants to escape at all times from the more conventional aspects. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
94 p, 7.1 MB Creación de una marca de experiencias personalizadas / Silva Alcojor, Marta ; Sanchez Sancho, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació té com a finalitat la creació, el desenvolupament i la comunicació de MADE4U, una marca de disseny d’experiències personalitzades. Així doncs, trobarem totes les etapes necessàries per la final creació d’aquesta; des de l’anàlisi del context i mercat, passant per l’estratègia de marca i comunicació i, per últim, el pla d’accions.
El proyecto que se presenta a continuación tiene como finalidad la creación, el desarrollo y la comunicación de una marca de diseño de experiencias personalizadas; MADE4U. Así pues, encontraremos todas las etapas necesarias para la final creación de ésta; desde el análisis de contexto y mercado, pasando por la estrategia de marca y comunicación y, por último, el plan de acciones.
The aim of this project is to create, develop and communicate a brand which designs customized experiences, called MADE4U. Therefore, on this Degree Thesis Dissertation, readers will be able to know the different steps followed to create the brand. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 50 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
453x394, 25.4 KB Columnes de l'Autònoma / Alfaro, Andreu arquitecte ; Solà i Ferrando, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions ; Institut Joan Lluís Vives
El campus de la UAB compta des de l'any 1999 amb una obra d'art emblemàtica que ja s'ha convertit en un signe d'identitat de la Universitat. Es tracta de les quatre columnes de granit vermellós que es recargolen i s'estiren alhora, buscant el cel. [...]
1999
4 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.