1.
|
253 p, 34.8 MB |
Creación de una marca de papelería ambientada en el Mundo y su cultura para jóvenes aventureros
/
Reyes García, Ana María ;
Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'una marca de papereria única i original, ambientada en el món i la seva cultura, per a joves que estimen viatjar i l'aventura. Per al desenvolupament del projecte analitzarem el context actual de la papereria i el viatge, estudiarem la competència, definirem el target, construirem el producte juntament amb la seva imatge i identitat corporativa i, finalment, es planificarà una estratègia de comunicació completa i en detall. [...] Este proyecto consiste en la creación de una marca de papelería única y original, ambientada en el mundo y su cultura, para jóvenes que aman viajar y la aventura. Para el desarrollo del proyecto analizaremos el contexto actual de la papelería y el viaje, estudiaremos la competencia, definiremos el target, construiremos el producto junto con su imagen e identidad corporativa y, finalmente, se planificará una estrategia de comunicación completa y en detalle. [...] This project consists in the creation of a unique and original stationery brand, set in the world and its culture, for young people who love to travel and adventure. For the development of the project we will analyze the current context of the stationery and the journey. [...]
2019 Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
235 p, 6.5 MB |
Pla de Comunicació Escolàpies Sabadell
/
Ortiz Moreno, Nerea ;
Cara Ibar, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte s'inicia a partir d'una situació de crisi de l'escola Escolàpies de Sabadell i la seva necessitat de solucionar-la. Es planteja un pla de comunicació amb l'objectiu d'aconseguir una millora de la seva imatge, diferenciació de la competència, re-posicionament de la marca i optimització de la seva comunicació. [...] Este proyecto se inicia a partir de una situación de crisis de la escuela Escolapias de Sabadell y su necesidad de solucionarla. Se plantea un plan de comunicación con el objetivo de conseguir una mejora en su imagen, diferenciación de la competencia, reposición de la marca y optimización de su comunicación. [...] This project starts from a crisis situation in Pious School in Sabadell and its need to solve it. A communication plan is proposed with the aim of achieving an improvement on its image, differentiation from the competition, re-positioning of the brand and optimization of its communication. [...]
2019 Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
117 p, 19.4 MB |
Summum : estrategia de branding de una nueva marca de joyería
/
Gelabert Maroto, Anna ;
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, que té com a fi la creació d'una nova marca de joieria a través d'una estratègia de marca consistent. Per a la consecució del projecte he fet una anàlisi prèvia dels antecedents del sector de la joieria i dels seus entorns, així com un estudi de mercat. [...] Este documento contiene la memoria de mi TFG, que tiene como fin la creación de una nueva marca de joyería a través de una estrategia de marca consistente. Para la consecución del proyecto he hecho un análisis previo de los antecedentes del sector de la joyería y de sus entornos, así como un estudio de mercado. [...] This document contains the memory of my FDP, which aims to create a new brand of jewelry through a consistent brand strategy. For the achievement of the project, I did an analysis of the background of the jewelry sector and its enviroments, as well as a market research. [...]
2019 Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
142 p, 5.7 MB |
"Qwaver" : plan de comunicación de una app para compartir música
/
Crespo Carrasco, Alberto ;
Esteban Bofill, Joan ;
Maldonado López, Juan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta de desenvolupar la imatge de marca, el disseny gràfic i el pla de comunicació de "Qwaver", una app per compartir música, generar interacció entre usuaris i establir relacions socials. Se trata de desarrollar la imagen de marca, el diseño gráfico y el plan de comunicación de "Qwaver", una app para compartir música, generar interacción entre usuarios y establecer relaciones sociales. The aim is to develop the brand image, graphic design and communication plan of "Qwaver", an app to share music, generate user interaction and establish social relationships.
2019 Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
107 p, 22.2 MB |
DE PHOEBE PHILO A HEDI SLIMANE : análisis de la identidad y la imagen corporativa de Celine
/
Parellada Noguera, Cecilia ;
Morató Bullido, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
A finals de 2017, Phoebe Philo va deixar el càrrec de Directora Creativa de Celine i, a principis de 2018, el seu lloc va ser ocupat per Hedi Slimane. En aquest treball es realitza una anàlisi comparativa de la identitat i la imatge corporativa de Celine per descobrir si el canvi de Director Creatiu ha repercutit en aquests dos aspectes de la marca. A finales de 2017, Phoebe Philo dejó el cargo de Directora Creativa de Celine y, a principios de 2018, su puesto fue ocupado por Hedi Slimane. En este trabajo se realiza un análisis comparativo de la identidad y la imagen corporativa de Celine para descubrir si el cambio de Director Creativo ha repercutido en estos dos aspectos de la marca. At the end of 2017, Phoebe Philo left the Creative Director position of Celine and, at the beginning of 2018, her position was occupied by Hedi Slimane. This research project is a comparative analysis of Celine's identity and brand image to discover if the change of Creative Director has affected these two aspects of the brand.
2019 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|
6.
|
|
7.
|
238 p, 28.2 MB |
La identidad corporativa en las PYMES : estudio de casos
/
Garceran Llacer, Cristina ;
Enrique Jiménez, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La identitat corporativa és un dels actius intangibles de l'empresa. Conèixer aquest intangible i saber gestionar-lo és essencial, ja que atorga diferenciació i unicitat a la corporació. En aquest treball d'investigació s'estudia i analitza la identitat de 5 PIMES espanyoles per comprovar si entenen el concepte identitat, si li atorguen la importància que té i si aquesta es troba ben assentada dins de l'empresa. La identidad corporativa es uno de los activos intangibles de la empresa. Conocer este intangible y saber gestionarlo es esencial, puesto que otorga diferenciación y unicidad a la corporación. En este trabajo de investigación se estudia y analiza la identidad de 5 PYMES españolas para comprobar si entienden el concepto identidad, si le otorgan la importancia que tiene y si esta se encuentra bien asentada dentro de la empresa. Corporate identity is one of the intangible assets of a company. It is essential to know this intangible and know how to manage it, since identity grants differentiation and uniqueness to the company. [...]
2019 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
96 p, 17.0 MB |
Los valores de marca en el packaging : el caso de Coca-Cola
/
López Chavarria, Marc ;
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació se centra en la comunicació de l'empresa Coca-Cola, enfocada als valors de marca del packaging, que el consumidor percep al producte. La finalitat del treball d'investigació és estudiar com el client aprecia els valors de l'empresa, mitjançant la informació de l'etiquetatge i els diferents sabors del producte Coca-Cola. [...] La investigación se centra en la comunicación de la empresa Coca-Cola, enfocada a los valores de marca del packaging, que el consumidor percibe en el producto. La finalidad del trabajo de investigación es estudiar cómo el cliente aprecia los valores de la empresa, mediante la información del etiquetado y los distintos sabores del producto Coca-Cola. [...] The research focuses on the communication of the Coca-Cola company, focused on the packaging brand values, which the consumer perceives in the producte. The purpose of the investigatión project is to study how the client appreciates the values of the company, through the information on the labeling and the different falvours lines of the Coca-Cola producte. [...]
2018 Graduat o Graduada en Periodisme [971]
13 documents
|
|