1.
|
|
2.
|
30 p, 571.3 KB |
Implementing migration objectives of the Agenda 2030 : the role of civil society organizations and their recent perspectives
/
Cowley Méndez, Camila ;
Martin Faus, Carlos, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'any 2015, l'Assemblea General de les Nacions Unides va aconseguir involucrar a 195 nacions per acordar una agenda que tenia com a objectiu canviar el món per a millor, l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible. [...] En 2015, la asamblea general de la ONU logró involucrar a 195 naciones para acordar una agenda que apuntaba a cambiar el mundo para mejor, la Agenda 2030 sobre Desarrollo Sostenible. Lo que diferenció la agenda fue que incluía la intención de crear una plataforma para procesos participativos y de múltiples partes interesadas. [...] In 2015, the UN General assembly managed to engage 195 nations to agree with an agenda that aimed to change the world for the better, the 2030 Agenda on Sustainable Development. What differentiated the agenda was that it included the intention to create a platform for participatory and multistakeholder processes. [...]
2022 Grau en Relacions Internacionals [1404]
3 documents
|
|
3.
|
15 p, 1.0 MB |
Sistema automàtic de correcció d'examens de programació
/
Domingo Capellà, Jordi ;
Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest document es presenta l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament d'un programa que té el propòsit de permetre als professors corregir qualsevol tipus d'exàmens de programació. L'objectiu principal és ajudar al professorat a poder avaluar els estudiants d'una manera més ràpida i eficaç, a partir d'una eina que ofereix una visió global de l'examen i indica, de manera precisa, on es troba l'error, quin tipus d'error és i perquè està passant. [...] This paper presents the analysis, design, and development of a program that is intended to allow teachers to correct any type of programming exam. The main goal is to help teachers assess students more quickly and effectively, from a tool that provides an overview of the exam and indicates, precisely, where the error is. [...] En este documento se presenta el análisis, diseño y desarrollo de un programa que tiene el propósito de permitir a los profesores corregir cualquier tipo de exámenes de programación. El objetivo principal es ayudar al profesorado a poder evaluar a los estudiantes de una manera más rápida y eficaz, a partir de una herramienta que ofrece una visión global del examen e indica, de forma precisa, dónde se encuentra el error, qué tipo de error es y porqué está pasando. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
115 p, 931.3 KB |
Essays in Fair Allocation Rules
/
Chaoran, Sun ;
Pérez-Castrillo, David, dir.
Aquesta tesi estudia regles d'assignació justes i els seus problemes associats: què són, com implementar-les i com aplicar-les en entorns econòmics. Al capítol 1, introduïm les reduccions sense valor (v-f), que són operadors que assignen un joc coalicional jugat per un conjunt de jugadors a un altre joc similar que juga un subconjunt d'aquests jugadors. [...] Esta tesis estudia las reglas de asignación justa y sus problemas asociados: qué son, cómo implementarlas y cómo aplicarlas en entornos económicos. En el Capítulo 1, presentamos las reducciones sin valor (v-f), que son operadores que asignan un juego de coalición jugado por un conjunto de jugadores a otro juego similar jugado por un subconjunto de esos jugadores. [...] This thesis studies fair allocation rules and its associated problems: what they are, how to implement them, and how to apply them in economic environments. In Chapter 1, we introduce the value-free (v-f) reductions, which are operators that map a coalitional game played by a set of players to another similar game played by a subset of those players. [...]
2021
|
|
5.
|
193 p, 5.2 MB |
Implementació del protocol per a la guia del trastorn per dèficit d' atenció amb hiperactivitat als centres de salut mental infantojuvenil del sistema públic de salut a Catalunya : estudi controlat no aleatoritzat
/
Pamias, Montserrat ;
Palao, Diego, dir.
Introducció: L'any 2014, el 0. 97% de la població catalana entre 0 i 17 anys tenia un diagnòstic de TDAH i era tractada als Centres de Salut Mental Infantil i Juvenil (CSMIJ). Però la situació a Catalunya era molt heterogènia, i les dades de percentatge de diagnòstic de TDAH en els CSMIJs anaven des del 2. [...] Introducción: En el año 2014, 0. 97% de la población catalana entre 0 y 17 años tenía un diagnóstico de TDAH y era tratada en los Centros de Salud Mental Infantil y Juvenil (CSMIJ). Pero la situación en Cataluña era muy heterogénea, y los datos de porcentaje de diagnóstico de TDAH en los CSMIJs iban des del 2. [...] Introduction: In 2014, 0. 97% of Catalan population between 0 and 17 years old had a diagnosis of ADHD and was treated at the Centers for Children's and Youth Mental Health (CSMIJ). But the situation in Catalonia was very heterogeneous, and the data on the percentage of ADHD diagnosis in the CSMIJs ranged from 2. [...]
2021
|
|
6.
|
206 p, 9.7 MB |
Physical and Biogeochemical Impacts of Deep Bottom Trawling in Sedimentary Environments of the Western Mediterranean
/
Paradis, Sarah ;
Masqué Barri, Pere, dir. ;
Puig i Alenyà, Pere, dir.
La pesca d'arrossegament és considerada una de les activitats antròpiques més nocives pel medi marí, degut a la seva extensió global, i l'elevada freqüència i intensitat. Com que aquest art està en contacte continu amb el fons marí, pot modificar la morfologia del fons i resuspendre grans volums de sediment, que poden ser advectats, erosionant els caladors i alterant les propietats del sediment. [...] La pesca de arrastre es considerada una de las actividades antrópicas más nocivas para el medio marino, debido a su extensión global, y la elevada frecuencia e intensidad. Puesto que este arte de pesca está en contacte continuo con el fondo marino, puede modificar la morfología del fondo y resuspender grandes volúmenes de sedimento, que pueden ser advectados, erosionando los caladeros y alterando las propiedades del sedimento. [...] Bottom trawling is considered one of the most harmful anthropogenic activities in the marine environment given its widespread occurrence, high frequency, and intensity. Since bottom trawling gear are in continuous contact with the seafloor, it can modify seabed morphology by erasing natural sedimentary structures and resuspend large volumes of sediment, which can be advected from trawling grounds, eroding the seafloor and altering sediment properties. [...]
2020
|
|
7.
|
215 p, 1.8 MB |
The trajectories and enactment of accountability policies in education. A focus on Chile
/
Parcerisa, Lluís ;
Verger, Antoni, dir. ;
Falabella Ambrosio, Alejandra, dir.
La rendició de comptes (RdC) en educació es pot concretar en models i opcions de disseny molt variats. No obstant això, la RdC basada en el rendiment (o PBA per les seves sigles en anglès) és el model de RdC que s'ha estès a nivell mundial de forma més intensiva en els últims anys. [...] La rendición de cuentas (RdC) en educación se puede concretar en modelos y opciones de diseño muy variados. Sin embargo, la RdC basada en el desempeño (o PBA por sus siglas en inglés) es el modelo de RdC que se ha extendido a nivel mundial de forma más intensiva en los últimos años. [...]
2020
|
|
8.
|
13 p, 1.8 MB |
Covid Control Agenda
/
Chóez Bolaños, Stefany Ariana ;
Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Covid Control Agenda és una aplicació dirigida al sector de l'educació per a ajudar a les escoles, instituts i universitats en aquests temps de pandèmia en el qual estem vivint, gràcies a Covid Control Agenda podrem identificar i actuar de manera ràpida davant d'un cas de Covid-19 mitjançant la creació de casos i avisos els quals rebran pares i alumnes. [...] Covid Control Agenda es una aplicación dirigida al sector de la educación para ayudar en las escuelas, institutos y universidades en estos tiempos de pandemia en el cual estamos viviendo, gracias a Covid Control Agenda podremos identificar y actuar de manera rápida ante un caso de Covid-19 mediante la creación de casos y avisos los cuales recibirán padres y alumnos. [...] Covid Control Agenda is an application aimed at the education sector to help schools, institutes and universities in these times of pandemic in which we are living, thanks to Covid Control Agenda we can identify and act quickly in the face of a case of Covid-19 through the creation of cases and notices which parents and students will receive. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
15 p, 1.1 MB |
Implementación de un sistema de monitoritzación con elastic stack
/
Cárdenas Deza, Juan de Dios ;
Fernández González, Rafael, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El siguiente articulo realiza una síntesis sobre el desarrollo e implementación de un sistema de monitorización de datos basado en un conjunto de herramientas software llamado elastic stack, para el procesamiento e ingesta en diferentes cuotas de datos de tipo texto, independiente del sistema u origen que genera la información y para diversos casos de uso a tiempo real. [...] The following article explains the development and implementation of a data monitoring system based on a set of software tools called elastic stack, for processing and ingesting in different quotas of text-type data, independent of the system that generates it and for various use cases in real time. [...] El següent article realitza una síntesi sobre el desenvolupament i implementació d'un sistema de monitorització de dades basat en un conjunt d'eines software anomenat elastic stack, per al processament i ingesta en diferents quotes de dades de tipus text, independent de sistema u origen que genera la informació i per a diversos casos d'ús a temps real. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
10.
|
|