Resultats globals: 113 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 90 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 7 registres trobats
Documents de recerca, 13 registres trobats
Articles 90 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Functional inclusion bodies produced in the yeast Pichia pastoris / Rueda, Fabián (Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Gasser, Brigitte (Austrian Centre of Industrial Biotechnology) ; Sánchez Chardi, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Microscòpia) ; Roldán, Mónica (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Microscòpia) ; Villegas Hernández, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Puxbaum, Verena (Austrian Centre of Industrial Biotechnology (ACIB)) ; Ferrer Miralles, Neus (Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Unzueta, Ugutz (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Vázquez Gómez, Esther (Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; García Fruitós, Elena (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries) ; Mattanovich, Diethard (Austrian Centre of Industrial Biotechnology) ; Villaverde Corrales, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia)
Background: Bacterial inclusion bodies (IBs) are non-toxic protein aggregates commonly produced in recombinant bacteria. They are formed by a mixture of highly stable amyloid-like fibrils and releasable protein species with a significant extent of secondary structure, and are often functional. [...]
2016 - 10.1186/s12934-016-0565-9
Microbial Cell Factories, Vol. 15 (2016) , art. 166  
2.
Mammalian prion protein (PrP) forms conformationally different amyloid intracellular aggregates in bacteria / Macedo, Bruno (Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Sant'Anna, Ricardo (Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Navarro, Susanna (Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Cordeiro, Yraima (Universidade Federal do Rio de Janeiro. Faculdade de Farmácia) ; Ventura, Salvador (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular)
Background: An increasing number of proteins are being shown to assemble into amyloid structures that lead to pathological states. Among them, mammalian prions outstand due to their ability to transmit the pathogenic conformation, becoming thus infectious. [...]
2015 - 10.1186/s12934-015-0361-y
Microbial Cell Factories, Vol. 14 (2015) , art. 174  
3.
26 p, 235.9 KB Inclusión digital de las mujeres en las políticas españolas de la sociedad de la información / Rodríguez-Díaz, M. Rosario (Universidad de Sevilla) ; Jiménez-Cortés, Rocío (Universidad de Sevilla)
Nuestro objetivo es desvelar los diferentes tratamientos de la "inclusión digital de las mujeres" en los Planes Estratégicos relacionados con la Sociedad de la Información en España. El lenguaje narrativo de dichos Planes encuadra la realidad en "marcos" que configuran un determinado contenido mediante la selección y preponderancia de ciertos atributos y argumentos concretos. [...]
Our aim is to reveal the different treatments of "digital inclusion of women" present in the Strategic Plans documents related to the Information Society in Spain. The narrative language of these Plans encloses the reality in "frameworks" that configure a concrete content through the selection and preponderance of certain attributes and specific arguments. [...]

2020 - 10.5565/rev/athenea.2702
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 20 Núm. 2 (2020) , p. 2702 (Articles)  
4.
3.4 MB Fish red blood cells modulate immune genes in response to bacterial inclusion bodies made of TNFα and a g-VHSV fragment / Puente Marin, Sara (Universidad Miguel Hernández. Departamento de Bioquímica y Biología Molecular) ; Thwaite, Rosemary (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Mercado, Luis (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso. Instituto de Biología) ; Coll, Julio (Instituto Nacional Investigaciones y Tecnologías Agrarias y Alimentarias. Departamento de Biotecnología) ; Roher Armentia, Nerea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Del Mar Ortega-Villaizan, Maria (Universidad Miguel Hernández. Departamento de Bioquímica y Biología Molecular)
Fish Red-Blood Cells (RBCs) are nucleated cells that can modulate the expression of different sets of genes in response to stimuli, playing an active role in the homeostasis of the fish immune system. [...]
2019 - 10.3389/fimmu.2019.01055
Frontiers in immunology, Vol. 10 (May 2019) , art. 1055  
5.
9 p, 3.4 MB Targeting antitumoral proteins to breast cancer by local administration of functional inclusion bodies / Pesarrodona Roches, Mireia (Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Jauset, Toni (Vall d'Hebron. Institut d'Oncologia) ; Díaz Riascos, Zamira V. (Centro de Investigación Biomédica en Red) ; Sánchez Chardi, Alejandro (Universitat de Barcelona. Departament de Biologia Evolutiva. Ecologia i Ciències Ambientals) ; Beaulieu, Marie Eve (Vall d'Hebron. Institut d'Oncologia) ; Seras-Franzoso, Joaquín (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Sánchez García, Laura (Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Baltà Foix, Ricardo. (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Mancilla, Sandra (Centro de Investigación Biomédica en Red) ; Fernández, Yolanda (Centro de Investigación Biomédica en Red) ; Rinas, Ursula (Leibniz University of Hannover. Helmholtz Centre for Infection Research) ; Schwartz, Simó (Centro de Investigación Biomédica en Red) ; Soucek, Laura (Vall d'Hebron. Institut d'Oncologia) ; Villaverde Corrales, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Abasolo, Ibane (Centro de Investigación Biomédica en Red) ; Vázquez Gómez, Esther (Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí")
Two structurally and functionally unrelated proteins, namely Omomyc and p31, are engineered as CD44-targeted inclusion bodies produced in recombinant bacteria. In this unusual particulate form, both types of protein materials selectively penetrate and kill CD44 tumor cells in culture, and upon local administration, promote destruction of tumoral tissue in orthotropic mouse models of human breast cancer. [...]
2019 - 10.1002/advs.201900849
Advanced science, Vol. 6, issue 18 (Sep. 2019) , art. 1900849  
6.
44 p, 599.5 KB Alianza estado-sociedad civil : debates y desafíos en la co-gestión de políticas de inclusión educativa en Uruguay y Argentina / Peregalli, Andrés (Pontificia Universidad Católica Argentina)
En Iberoamérica se implementan políticas públicas sustentadas en la alianza Estado- Sociedad Civil para garantizar el derecho a la educación en sectores vulnerabilizados. Uruguay y Argentina desarrollan "programas puente" y "planes de terminalidad" para que adolescentes, jóvenes y adultos ingresen o re-ingresen a Educación Media o finalicen Secundaria. [...]
2020 - 10.14507/epaa.28.4162
Education policy analysis archives, Vol. 28 Núm. 43 (Marzo 2020) , p. 1-44  
7.
20 p, 650.9 KB Entre vida y muerte : la inclusión social de los niños en una escuela marginalizada / Armijo Cabrera, Muriel (Universidad Alberto Hurtado (Chile))
En este artículo busco entender cómo se despliegan los procesos de inclusión/exclusión social de las niñas y los niños en un escenario de marginalidad. ¿Qué significa "incluir"? ¿Cuáles son las fronteras de identidad y diferencia en la escuela? ¿Cómo se producen las subjetividades infantiles? Utilizo la teoría psicoanalítica, que postula la existencia de una dimensión inconsciente de la experiencia hu-mana, donde se desplegarían los procesos de subjetivación. [...]
In this paper I try to understand how do the social inclusion/exclusion processes deploy among children in a marginality context. What does "including" mean? Which are the frontiers between identity and difference at school? How do children's subjectivities produce? I use psychoanalytical theory, that postulates the existence of an unconscious dimension in human experience, where the processes of subjectivation would deploy. [...]

2020 - 10.5565/rev/qpsicologia.1494
Quaderns de psicologia, Vol. 22 Núm. 1 (2020) , p. 1494 (Artículos)  
8.
22 p, 93.0 KB El impacto de la Renta Básica sobre los incentivos laborales / Tena Sánchez, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el presente trabajo se discute el posible impacto de la introducción de una renta básica de ciudadanía (rb) sobre los incentivos laborales de los individuos, en particular de los segmentos de trabajadores precarios poco cualificados. [...]
This paper discusses the likely impact of the introduction of a Citizens' Basic Income on job incentives, in particular for the case of the more precarious and less skilled workers. The article argues that it is reasonable to expect that basic income would not produce a massive retreat from the labor market but, rather, a higher distribution of job. [...]

2018 - 10.29092/uacm.v15i36.610
Andamios : revista de investigación social, Vol. 15 Núm. 36 (gener-abril 2018) , p. 265-286  
9.
18 p, 168.6 KB Hacia la articulación de mecanismos favorecedores de la inclusión de la comunidad gitana : mecanismos de acreditación de las competencias y nuevas formas de organización laboral / Serradell Pumareda, Olga (Universitat de Barcelona) ; Larena, Rosa (Universitat de Barcelona) ; Fisas Ollé, Montserrat (Universitat de Barcelona)
La noción de inteligencia cultural incluye las habilidades académicas, prácticas, cooperativas y comunicativas que se adquieren en los diferentes ámbitos de la experiencia vital. Todas las personas tenemos inteligencia cultural, pues todos y todas compartimos las capacidades de lenguaje y acción. [...]
Kultura-adimenaren kontzeptuak akademia-, praktika- kooperazio- eta komunikazio-trebetasunak barneratzen ditu, eta horiek bizitzako esperientziaren eremu desberdinetan eskuratzen dira. Pertsona guztiek dugu kultura-adimena, guztiok elkarrekin banatzen baititugu mintzaira- eta akzio-gaitasunak. [...]
The idea of cultural intelligence comprises all the academic, practical, cooperative and communicative skills acquired in different areas during our entire life. All of us have cultural intelligence, since we all are able to speak and act. [...]

2004
Lan harremanak : revista de relaciones laborales, Núm. 11 (2004) , p. 95-112  
10.
10 p, 45.5 KB Contract on dialogic inclusion : how to get out of the ghetto / Aubert, Adriana (Universitat de Barcelona) ; Flecha Fernández de Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona)
The current debates about competencies that we can find in the forums, agendas and documents along our country, where yet held during the nineties in the European Union. Although, the core of the international debate is being, more recently, centered in the success actions that are managing to develop these competencies in all the students from an approach that go through the boundaries of the school and that involve families and the community in the whole process, from its elaboration until its development. [...]
Los actuales debates sobre competencias que llenan foros, agendas y documentos en nuestro país ya se llevaron a cabo durante los años noventa en la Unión Europea. Sin embargo, el núcleo del debate internacional se centra de forma más reciente en las actuaciones de éxito que logran que todos los niños y niñas desarrollen estas competencias, desde un planteamiento que va más allá de los límites de la escuela y que involucra a familiares y a la comunidad en general tanto en el proceso de elaboración como de desarrollo. [...]

2009 - 10.25115/psye.v1i1%20y%202.161
Psychology, society and education, Vol. 1 Núm. 1 (2009) , p. 61-70  

Articles : 90 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
6 p, 124.8 KB Service-learning to reflect on gender in universities and schools and boost women's presence in ICT / Vergés Bosch, Núria ; Freude, Leon ; Camps Calvet, Clara ; International Conference of Education, Research and Innovation (12a : 2019 : Sevilla, Andalusia)
Service-Learning (APS), as a teaching methodology, is being increasingly implemented in our universities. However, there has been little research into its potential for a sociology committed to gender transformation and feminisms. [...]
2019
ICERI2019 Proceedings, 2019, p. 957-962  
2.
17 p, 224.8 KB El rol de la Inclusión Comunicativa en el potencial de desarrollo : análisis comparativo del litoral Mediterráneo y la cuenca del río Paraguay / Montoya Vilar, Norminanda (LAICOM) ; Rodríguez Bravo, Ángel (LAICOM) ; Mas Manchón, Lluís (LAICOM) ; Sociedade Brasileira de Estudos Interdisciplinares da Comunicação
En esta comunicación el LAICOM (Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación de la UAB) analiza la situación de inclusión-exclusión comunicativa a la que están sometidas dos comunidades de pescadores bien distantes una de otra, pero con problemas similares: una situada en Corumbá, MS, en la Cuenca del Río Paraguay y otra situada en Vilanova i la Geltrú, en el Litoral Mediterráneo, Catalunya, España. [...]
2009
Congresso Brasileiro de Estudos Interdisciplinares da Comunicaçao, 32è : 2009  
3.
7 p, 31.3 KB CLIL education policies in Catalonia: looking for collective empowerment through school autonomy / Lorenzo Galés, Neus (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
In this article we analyse education policies for language learning in Catalonia, within the European organisational framework. We present educational plans for Catalan schools, developed for empowering foreign language learning to increase academic success, focusing on how social and democratic participation can be built through plurilingualism and integrated language learning approaches (CLIL), as well as through international mobility and eLearning.
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 324-330  

Llibres i col·leccions 7 registres trobats  
1.
332 p, 2.7 MB Políticas y prácticas para la equidad en la educación superior / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Palmeros y Ávila, Guadalupe, coord.
Las aportaciones que componen esta publicación se enmarcan en el Proyecto europeo ORACLE: "Observatorio Reginal de Calidad de la Equidad de la Educacion Superior en Latinoamérica", coordinado desde el Equipo de Desarrollo Organizacional de la Universidad Autónoma de Barcelona y en el que participan activamente más de 35 instituciones universitarias de ámbito Europeo y Latinoamericano. [...]
Madrid : Wolters Kluwer, 2018  
2.
15 p, 120.9 KB El Método Abierto de Coordinación y la participación en política local / Caramé, Àlex (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Camprubí, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Fundación Luis Vives, 2010 (Cuaderno europeo ; 8)
Debates fundamentales en el marco de la Inclusión Social en España, 2010, p. 47-59  
3.
16 p, 143.4 KB Política social, estado del bienestar y modelos de protección / Adelantado Gimeno, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Començaré aquest article fent un petit recorregut conceptual a través del significat de la igualtat, la pobresa i la inclusió social fins arribar a la cohesió per veure l'evolució semàntica, entre altres, que s'ha produït i com s'acabarà posant de moda aquest nou concepte de cohesió social. [...]
The article starts with a conceptual approximation to the uses and meaning of the terms equality, poverty, social inclusion and social cohesion in order to explore the semantic evolution of the latter term and how it has become much-used and fashionable in social policy. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya, Institut Català d'Assistència i Serveis Socials, 2010 (Inclusió social ; 2)
Polítiques d'inclusió social: recull dels continguts del Seminari permanent de formació i treball en xarxa, anys 2007 i 2008, realitzat en el marc del Programa per al desenvolupament de plans locals d'inclusió social del Departament d'Acció Social i Ciutadania, 2010, p. 33-48  
4.
60 p, 362.9 KB Social Inclusion and Participatory Democracy : from the conceptual discussion to local action / Canal i Oliveras, Ramon
This editing is the result of a study prepared by the Institut de Govern i Polítiques Publiques (IGOP) of the Autonomous University of Barcelona (UAB) at the request of the Committee on Social Inclusion, Participatory Democracy and Human Rights. [...]
Bellaterra : United Cities and Local Governments (UCLG), 2010  
5.
232 p, 2.5 MB Tendencias en políticas educativas sobre derechos humanos e inclusión. Implicaciones en la gestión de las instituciones iberoamericanas de educación superior. / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Suárez, Cecilia Inés, coord. ; Alonso Jiménez, María Teresa ; López Soligo, Marina Ancona ; Arce González, Consuelo ; Barrales Villegas, Adoración ; Brito Delgado, Juana María ; Bizelli, José Luis ; Bañol Pérez, Carolina ; Bolaños Prado, Elena ; Chevalier, Carolina ; Coeto Calcáneo, Irma Alejandra ; Corea Tórrez, Norma Cándida ; Donoso Díaz, Sebastián ; Garzón Castrillón, Ana ; González Rubio, Janeth ; Guerrero Rodríguez, Lilia Esther ; Leiva G. María Verónica ; Lopes Reis, Márcia ; Moya Padilla, Nereyda E. ; Musselli, Sharon ; Neto e Matos, Rui Manuel ; Nossar, Karina ; Medrano Rodríguez, Hernán ; Palmeros Ávila, Guadalupe ; Reyes A., Daniel ; Román Medina, Luciano ; Sánchez Díaz, Sebastián ; Sandoval Manríquez, Mario ; Sarasola, Marcos ; Scaffo, Sonia ; Serentil Rubio, Josep ; Suárez Díaz, Guadalupe ; Tafur Puente, Rosa ; Terreros Barrios, Nicolasa ; Tejera, Andrea ; Vázquez, María Inés
Santiago de Chile : Santillana, 2017 (Informes ; 9)  
6.
156 p, 2.7 MB Good Practices for equity and inclusion in Higher Education / Dovigo, Fabio coord. (University of Bergamo) ; Casanova, Laura coord. (University of Bergamo) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pupponen, Hannu (University of Jyväskylä) ; Mäkelä, Tiina (University of Bergamo) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Duarte, Ana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ; Sousa, Sofia (Instituto Politécnico de Leiria) ; Iucu, Romitâ (University of Bucharest) ; Stîngu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Maurariu, Câtâlina (University of Bucharest) ; Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lucas, Lisa (University of Bristol, United Kingdom)
Inclusion in education: a) is understood to concern a far wider range of learners vulnerable to exclusion than those identified as having disabilities or special educational needs; b) involves a curriculum for all that considers academic and social learning; curriculum goals and implementation should reflect this dual focus; c) is a process and not a state; educators will always need to move their work forward to enable the learning and participation of all learners.
Bergamo Università di Bergamo 2017 (Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 6)  
7.
61 p, 7.4 MB Higher Education in Finland, Italy, Portugal, Romania, Spain, and UK. A brief overview / Dovigo, Fabio, ed. (University of Bergamo) ; Kinnunen, Hanna (University of Jyväskylä) ; Mäkelä, Tiina (University of Jyväskylä) ; Jerónimo, Miguel (Instituto Politécnico de Leiria) ; Duarte, Ana (Instituto Politécnico de Leiria) ; Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ; Sousa, Sofia (Instituto Politécnico de Leiria) ; Iucu, Romiţă (University of Bucharest) ; Stîngu, Mihaela (University of Bucharest) ; Marin, Elena (University of Bucharest) ; Murariu, Cătălina (University of Bucharest) ; Castro, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lucas, Lisa (University of Bristol)
Bergamo Department of Human and Social Sciences, University of Bergamo 2016 (Collana Educazione Inclusiva - Inclusive Education Series 4)  

Documents de recerca 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
35 p, 1.7 MB Project handbook / Orienta4EYL
The purpose of this document is to provide guidance to Project Managers (Action Coordinators) of Orienta4YEL projects and their teams about how to conduct their project and comply with needs as defined by the Orienta4YEL programme execution framework.
2019  
2.
46 p, 1.0 MB Summary report. Quantitative Analysis / Orienta4EYL
The purpose of this document is to provide a summary of the quantitative data that were collected through a questionnaire addressed to young people and educators between June and November 2019 by the Orienta4YEL partners. [...]
2020  
3.
70 p, 867.0 KB Una mirada regional sobre las políticas de inclusión en la Educación Superior / Seminario Latinoamericano de Políticas de Inclusión y Tutoría (1r: 2018 : Buenos Aires, Argentina) ; Facultad Regional Buenos Aires ; Universidad Tecnológica Nacional
Buenos Aires, 2018
Seminario Latinoamericano de Políticas de Inclusión y Tutoría (SELPIT). Buenos Aires (Argentina), 1r : 2018  
4.
4 p, 679.1 KB Glossary / Orienta4EYL
This document presents the keywords and concepts used in the framework of the project.
Bellaterra, 2019
5 documents
5.
104 p, 14.1 MB Feminismo y LGTB+ en "Sailor Moon" : género e inclusión en un producto cultural japonés / Albaladejo Pérez, Marina ; Lozano Mendez, Artur, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El present treball ofereix una anàlisi de gènere i inclusió de l'obra Bishōjo Senshi Sailor Moon (美少女戦士 セーラームーン) de Takeuchi Naoko. S'estudia aquest producte cultural japonès des d'una perspectiva feminista, partint de la hipòtesis que l'obra va ser subversiva dins del món del manga, anime, i del gènere mahō shōjo del shōjo manga, en introduir la presencia d'elements feministes, personatges del col·lectiu LGTB+ i una diversitat amorosa i familiar que es distancia dels patrons hegemònics. [...]
El presente trabajo ofrece un análisis de género e inclusión de la obra Bishōjo Senshi Sailor Moon (美少女戦士 セーラームーン) de Takeuchi Naoko. Se estudia este producto cultural japonés desde una perspectiva feminista, partiendo de la hipótesis que la obra fue subversiva dentro del mundo del manga, anime, y del género mahō shōjo del shōjo manga, al introducir la presencia de elementos feministas, personajes del colectivo LGTB+ y una diversidad amorosa y familiar que se distancia de los patrones hegemónicos. [...]
This essay offers a gender and inclusion analysis of the work Bishōjo Senshi Sailor Moon (美少女戦士 セーラームーン) by Takeuchi Naoko. This Japanese cultural product is studied from a feminist perspective, based on the hypothesis that the work was subversive within the world of manga, anime, and of the mahō shōjo genre of shōjo manga, introducing feminist elements, LGBT+ collective characters and a diversity in love and family roles that differs from the hegemonic patterns. [...]

2019
Estudis d'Àsia Oriental [0]  
6.
79 p, 1.6 MB Sabem què hem de fer, com a docents, per assegurar l'accessibilitat digital dels materials educatius? / Casino, Cristina ; Valdivia, Paloma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els/les mestres saben dissenyar un material digital perquè sigui accessible a tots els infants? A partir de la recerca bibliogràfica i del contrast i anàlisi de guies i pautes sobre accessibilitat s'han establert els principis que haurien de guiar el disseny de materials digitals accessibles. [...]
Los/as maestros/as saben diseñar un material digital para que sea accesible a todos/as los/as niños/as? A partir de la investigación bibliográfica y del contraste y análisis de guías y pautas sobre accesibilidad se han establecido los principios que deberían guiar el diseño de materiales digitales accesibles. [...]
Do teachers know how to design a digital material so that it is accessible to all the children? Based on the bibliographic research and the contrast and analysis of guides and guidelines on accessibility, the principles that should guide the design of accessible digital materials have been established. [...]

2019
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]  
7.
35 p, 1.2 MB La inserció sociolaboral de persones amb protecció internacional / Villaverde, Micaela ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Abrazo Cultural és una associació que va néixer en 2017 amb dos grans objectius, d'una banda brindar l'oportunitat d'aconseguir la inclusió soci-laboral de persones amb protecció internacional a Espanya i específicament de la ciutat de Barcelona; i d'altra banda, a través del seu treball trencar estigmes associats a determinades cultures. [...]
Abrazo Cultural es una asociación que nació en 2017 con dos grandes objetivos, por un lado brindar la oportunidad de alcanzar la inclusión socio-laboral de personas con protección internacional en España y específicamente de la ciudad de Barcelona; y por otro lado, a través de su trabajo romper estigmas asociados a determinadas culturas. [...]
Abrazo Cultural is an association that was born in 2017 with two major objectives, on the one hand, to provide the opportunity to achieve the social-labor inclusion of people with international protection in Spain and specifically in the city of Barcelona; and on the other hand, through his work to break stigmas associated with certain cultures. [...]

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
8.
46 p, 12.4 MB Fomentant la innovació social a través de la formulació de polítiques públiques : la via cap a la inclusió social a Barcelona? / López Álvarez, Mireia ; Blanco, Ismael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Partint de la relació establerta entre la Nova Governança, la innovació social i la inclusió social, la present recerca analitza dotze horts urbans de la ciutat de Barcelona amb diferents graus d'institucionalització i diferents graus de focalització en col·lectius en risc d'exclusió social. [...]
On the basis of the relationship established between the New Governance, social innovation and social inclusion, the following research analyzes twelve urban gardens from Barcelona with different degrees of institutionalization and different degrees of targeting on groups at risk of social exclusion. [...]

2017
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
2 documents
9.
337 p, 2.6 MB Examining the barriers to inclusive education for students with special educational needs. A case study of two primary schools in Mainland China / Tan, Qinyi ; Sanahuja Gavaldá, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El propósito del estudio fue explorar las barreras para la inclusión de los alumnos con necesidades educativas especiales en dos escuelas de educación primaria en el contexto sociocultural de China, a través del índice de Inclusión en cinco dimensiones que incluyen las actitudes y valores, la gestión y tamaño del aula, la administración escolar y la colaboración, la formación de profesores y el entorno físico. [...]
The purpose of the study was to explore the barriers to inclusion of students with special educational needs in two regular primary schools within the Chinese socio-cultural context through the Index for Inclusion in five dimensions, including attitudes and values, classroom management and class size, school leadership and collaboration, teacher education, and physical environment. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
10.
257 p, 1.6 MB The role of play as a medium of inclusion in culturally diverse preschools / Billur Çakirer, Huriye ; Fuentes Agustí, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Esta Tesis Doctoral consta de tres estudios independientes que pretenden analizar el proceso de inclusión de la diversidad cultural en los niños preescolares y el papel del juego durante este proceso. [...]
This doctoral dissertation research includes three independent studies, which were formulated and conducted one after another due to additional data collection necessity appeared during the research process. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Documents de recerca : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.