Results overview: Found 7 records in 0.04 seconds.
Articles, 2 records found
Books and collections, 5 records found
Articles 2 records found  
1.
22 p, 575.8 KB El impacto del intercambio de música sobre la compra de discos y la asistencia a conciertos. El caso de España / Herrera-Usagre, Manuel (Universidad de Sevilla. Agencia de Calidad Sanitaria de Andalucía)
En la última década, el intercambio de archivos a través de Internet ha pasado de ser un fenómeno circunscrito a una minoría de la población, a convertirse en un fenómeno de gran impacto a nivel social, mediático, económico y político. [...]
In the last decade, digital file sharing has gone from being a phenomenon confined to a small share of the population to become a phenomenon with a great social, media, economic and political impact. [...]

2012 - 10.5565/rev/papers/v97n4.408
Papers : revista de sociologia, Vol. 97, Núm. 4 (octubre-desembre 2012) , p. 751-772  
2.
13 p, 535.4 KB Experiencias memorables en la era de la música instantánea / Fouce, Héctor (Universidad Complutense de Madrid)
La digitalización de la música ha hecho que los soportes dejen de tener valor y ha entronizado la canción como unidad de escucha (breve, inmediata, aislada), hasta el punto de que muchos consideran que la ingente cantidad de música disponible devalúa la calidad de la escucha. [...]
The digitization of music has decrease the value of the medium of music while the song has been enthroned as the unit of hearing (brief, immediate, isolated), to the point that many consider the vast amount of music available devalues the quality of the listening experience. [...]
La digitalització de la música ha fet que els suports deixin de tenir valor i ha entronitzat la cançó com a unitat d'escolta (breu, immediata, aïllada), fins al punt que molts consideren que la ingent quantitat de música disponible devalua la qualitat de l'escolta. [...]

2012 - 10.7238/a.v0iM.1504
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. monogràfic (febrer 2012) , p. 97-109  

Books and collections 5 records found  
1.
244 p, 7.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2021-2022 / López López, Bernat, ed. ; Huertas Bailén, Amparo, ed. ; Peres-Neto, Luiz, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Arribem a la dotzena edició de l'Informe de la comunicació a Catalunya. Els dotze capítols que formen part d'aquesta edició estan signats per un total de setze persones. La major part desenvolupen la seva activitat en l'àmbit acadèmic català. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2023  
2.
330 p, 18.1 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018 / Civil i Serra, Marta, ed. ; López López, Bernat, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
L'Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018 està estructurat en tres apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya, amb sis capítols sobre temes transversals (els espais comunicatius i la llengua; les polítiques de comunicació; l'economia i el finançament de la comunicació; l'entorn tecnològic; els drets audiovisuals i el servei públic, i la recerca en comunicació). [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)  
3.
286 p, 12.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 5)  
4.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
5.
409 p, 2.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; López López, Bernat, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.