Results overview: Found 2 records in 0.03 seconds.
Articles, 2 records found
Articles 2 records found  
1.
6 p, 173.0 KB La calidad y la fidelidad del cliente : un análisis de segmentación en centros de fitness low-cost / García Fernández, Jerónimo (Universidad de Sevilla. Departamento de Educación Física y Deporte) ; Sánchez Oliver, Antonio Jesús (Universidad de Sevilla) ; Grimaldi Puyana, Moisés (Universidad de Sevilla) ; Fernández Gavira, Jesús (Universidad de Sevilla) ; Gálvez Ruíz, Pablo (Universidad Internacional de La Rioja)
La calidad y la fidelidad han sido estudiadas en los centros de fitness, mayormente en la relación que tienen entre ambas y con otras variables. En pocos casos se han realizado estudios que analicen los perfiles de clientes que mejor perciben dichas variables. [...]
Quality and loyalty have been studied in fitness centers, mainly in the relationship between them and with other variables. In a few cases, studies have been carried out to analyze the profiles of clients who perceived these variables better. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 3 (2017) , p. 17-22 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  
2.
11 p, 315.0 KB La satisfacción de clientes y su relación con la percepción de calidad en Centro de Fitness : utilización de la escala CALIDFIT1 / García Fernández, Jerónimo (Universidad de Sevilla) ; Cepeda Carrión, Gabriel (Universidad de Sevilla) ; Martín Ruíz, David (Universidad de Sevilla)
The growing interest in measuring perceived customer quality in private fitness centres (PFC) makes the aim of this research the construction of a measure to assess PFC perceived customer quality, segmenting it in turn by levels of perception, and testing its influence on customer satisfaction. [...]
2012
Revista de psicología del deporte, Vol. 21, Núm. 2 (2012) , p. 309-319  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.