Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
22 p, 536.6 KB ¿Influyen el número de orígenes y los umbrales de confianza en las creencias en la dinámica de difusión de rumores? Una propuesta teórica desde un modelo basado en agentes / Hahn Utrero, Tania (University of Groningen)
Hoy en día, las acciones de los individuos, los cuales actúan o dejan de actuar movidos por un rumor, pueden tener grandes implicaciones económicas, políticas y sociales. Este artículo propone, en primer lugar, una nueva definición sociológica de rumor partiendo de una investigación bibliográfica y teniendo en cuenta los conceptos de incertidumbre y de la sospecha de la maldad de las élites. [...]
Avui dia, les accions dels individus, els quals actuen o deixen d'actuar moguts per un rumor, poden tenir grans implicacions econòmiques, polítiques i socials. Aquest article proposa, en primer lloc, una nova definició sociològica de rumor partint d'una recerca bibliogràfica i tenint en compte els conceptes d'incertesa i de la sospita de la maldat de les elits. [...]
Today, the actions of individuals who act, or fail to act, on the basis of a rumor can have major economic, political, and social implications. Following a review of the literature, this article proposes, firstly, a new sociological definition of rumor accounting for the concepts of uncertainty and suspicion of elite malevolence. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.2994
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 2 (2022) , p. e2994 (Artículos)
2 documents
2.
11 p, 76.4 KB Doing and using educational research : engaging researchers, practitioners and policy makers in productive partnerships / Shreeve, Ann (University of East Anglia. School of Education)
Un aspecte clau per als investigadors educatius que pretenen que el seu treball contribueixi a canviar el sistema educatiu en general i les escoles en particular és com promoure que els dissenyadors de polítiques i els docents usin i possiblement es comprometin en la recerca. [...]
A key issue for educational researchers who intend their work to influence change both in the educational system and in individual schools is how to engage key stakeholders both policy makers and practitioners in using and possibly engaging in research. [...]
Un aspecto clave para los investigadores educativos que pretenden que su trabajo contribuya a cambiar el sistema educativo en general y las escuelas en particular es cómo captar a los diseñadores de políticas y a los docentes para que usen y posiblemente se comprometan en investigación. [...]

2004 - 10.5565/rev/educar.250
Educar, N. 34 (2004) , p. 85-95  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.