Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
80 p, 5.0 MB La publicidad encubierta en Instagram : análisis comparado de la regulación de la publicidad encubierta entre España y Estados Unidos / Monerris Valentí, Paula ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball constitueix una anàlisi comparat entre Espanya i els Estats Units en referència a la publicitat encoberta a la plataforma Instagram. El principal objectiu és el d'investigar si hi ha diferències significatives en la manera com aquests països regulen i autoregulen aquesta pràctica.
El presente trabajo constituye un análisis comparado entre España y Estados Unidos en referencia a la publicidad encubierta en la plataforma Instagram. El principal objetivo es el de investigar si existen diferencias significativas en la manera como estos paises regulan y autorregulan esta práctica.
The present thesis constitutes a comparative analysis between Spain and the United States in reference to misleading advertising in the platform Instagram. The main objective is to investigate whether there are significant differences in the way these countries regulate and self-regulate this practice.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
156 p, 34.9 MB Involved agency : Aproximación a la comunicación con influencers y cómo crear valor diferencial en un mercado publicitario emergente / Galí Gracia, Júlia ; Teixidor Pérez, Marina ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es pretén crear un model d'agència especialitzada en la comunicació amb influencers que aporti un valor afegit al mercat del màrqueting d'influència, mitjançant una aproximació a l'estat actual de la qüestió i una investigació de les principals agències d'influencers del mercat tant a nivell mundial com estatal, a partir de les quals es determinarà el valor diferencial d'aquest model d'agència; mitjançant la definició d'una cadena de valor i la creació d'una imatge de marca en conseqüència.
En este proyecto se pretende crear un modelo de agencia especializada en la comunicación con influencers que aporte un valor añadido al mercado del marketing de influencia, mediante una aproximación al estado actual de la cuestión y una investigación de las principales agencias de influencers del mercado tanto a nivel mundial como estatal, a partir de las cuales se determinará el valor diferencial de este modelo de agencia; mediante la definición de una cadena de valor y la creación de una imagen de marca en consecuencia.
This project aims to create a model agency specialising in communication with influencers that bring added value to the market of marketing influence through an approach to the current state of the issue and an investigation of the major influencer agencies of the market both worldwide as country level, from which the differential value of this agency model will be determined; by defining a value chain and creating a brand image accordingly.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
102 p, 7.7 MB La clau de l'èxit : Factors i atributs que determinen l'evolució d'un youtuber. El cas d'El Rubius / Donadeu Rosas, Mònica ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En l'actualitat, dins les estratègies empresarials, uns nous agents cobren cada vegada més protagonisme: els youtubers. Són capaços d'aportar a les marques un contingut rellevant i capaç de connectar amb les noves generacions. [...]
En la actualidad, dentro de las estrategias empresariales, unos nuevos agentes cobran cada vez más protagonismo: los youtubers. Son capaces de aportar a las marcas contenido relevante y capaz de conectar con las nuevas generaciones. [...]
Nowadays, inside the business strategies, there are some new agents that are playing a leadership role on them: the youtubers. They are capable of creating outstanding content for the brands and be capable of connecting with the new generations. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
126 p, 24.3 MB El personal branding en la comunicación de moda : Instagramer de moda como profesión / Barbosa Rosa, Olga ; Terrón Blanco, Jose Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un moment on les xarxes socials estan revolucionant el panorama de comunicació, ha nascut una nova professió: ser Instagramer. Gent que atès el gran volum de seguidors té una influència en ells, capaços de modificar l'actitud o convertir-se en líders d'opinió i ser preescriptors de marca. [...]
En un momento donde las redes sociales están revolucionando el panorama de la comunicación actual, ha nacido una nueva profesión: Ser Instagramer. Gente que debido a su gran volumen de seguidores tiene una influencia en ellos, capaces de modificar la actitud de éstos o de convertirse en líderes de opinión y ser preescriptores de marca. [...]
At a time when social networks are revolutionizing the panorama of modern communication, it is born a new profession: Being Instagrammer. People who have a large volume of followers and have an influence on them, are able to change their attitude or turn-be opinion leaders and be prescriptors brand. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.