Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
20 p, 11.3 MB Pedalear sin fatigarse : análisis de infraestructura ciclística urbana basado en la energía del pedaleo / Orellana, Daniel (Universidad de Cuenca (Ecuador)) ; Martínez-Pesántez, Ivanna (Universidad de Cuenca (Ecuador)) ; Pulla-Tenemaza, Paúl (Universidad de Cuenca (Ecuador)) ; Tapia-Sisalima, Andrés (Universidad de Cuenca (Ecuador))
Una de las estrategias para la promoción de la bicicleta como medio de transporte urbano es el diseño y la implementación de la infraestructura necesaria. Ello incluye ciclovías, estacionamientos de bicicletas y sistemas de préstamo de los vehículos. [...]
Una de les estratègies per promoure la bicicleta com a mitjà de transport urbà és el disseny i la implementació de la infraestructura adient. Això inclou carril bici, estacionaments de bicicletes i sistemes de préstec dels vehicles. [...]
L'une des stratégies de promotion du vélo comme moyen de transport urbain est la conception et la mise en oeuvre des infrastructures, y compris les pistes cyclables, le stationnement des bicyclettes et les systèmes de partage de bicyclettes. [...]
An effective strategy for the promotion of cycling as urban transport is the design and implementation of cycling infrastructure, such as cycle paths, bicycle parking and bicyclesharing schemes. The spatial location of these infrastructures is a key aspect to guarantee their success. [...]

2019 - 10.5565/rev/dag.514
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 65 Núm. 2 (maig-agost 2019) , p. 273-292 (Articles)  

Research literature 1 records found  
1.
24 p, 790.2 KB Anàlisi de la relació entre disseny urbà i zones d'alta accidentalitat ciclista a Barcelona / Melé Francisco, Arnau ; Miralles-Guasch, Carme, 1961-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Vich Callejo, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Crear un entorn segur per la bicicleta és la millor manera d'incentivar el seu ús. Aquest treball analitza factors explicatius com el volum de trànsit, l'entorn físic, la infraestructura ciclista i la velocitat permesa amb el nombre d'accidents de bicicleta a la ciutat de Barcelona l'any 2018, amb l'objectiu d'identificar quines de les variables influeixen més en l'accidentalitat ciclista. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, juliol 2020
Màster Universitari en Estudis Territorials i de la Població [1125]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.