Resultats globals: 3 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
16 p, 150.8 KB Enseñanza de la energía en la etapa 6-12 años : un planteamiento desde el ámbito curricular de las máquinas / García-Carmona, Antonio (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias) ; Criado, Ana M. (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias)
El artículo plantea la enseñanza de la energía en la etapa de primaria a partir del ámbito curricular de las máquinas. Tras una revisión de la literatura, se proponen, a modo de hipótesis, tres niveles para la introducción progresiva de diversos conceptos relacionados con la energía en las máquinas. [...]
This paper proposes a method for teaching energy in primary school based on machines from the science curriculum. A literature review on the different approaches to teaching energy and students’ associated learning difficulties are presented. [...]

2013
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 3 (2013) , p. 87-102  
2.
9 p, 936.0 KB Indagació basada en la modelització : un marc per al treball pràctic / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Malgrat la rellevància que la recerca en didàctica de les ciències sembla donar a l’ensenyament de les ciències basat en la indagació, molts autors afirmen que aquest ti-pus de pràctica educativa no ha arribat a uns nivells de qualitat acceptable en la seva im-plementació a l’aula. [...]
Despite the importance that research in science education seems to give to inquiry-based science education, many authors claim that this type of educational practice has not reached acceptable levels of quality in its classroom implementation. [...]

2013
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 25 (Juny 2013) , p. 35-43  
3.
14 p, 400.8 KB Relaciones CTS en la educación científica básica : II. Investigando los problemas del mundo / García-Carmona, Antonio (Colegio Luisa de Marillac (Sevilla, Andalusia))
2008
Enseñanza de las Ciencias, V. 26 n. 3 (2008) p. 389-402  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.