Results overview: Found 8 records in 0.02 seconds.
Research literature, 8 records found
Research literature 8 records found  
1.
93 p, 3.8 MB Comunicació política a Instagram durant la campanya electoral del 10-N 2019 / Codina Solé, Mariona ; Ferré Pavia, Carme 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és una anàlisi dels perfils d'Instagram dels partits estatals i dels autonòmics catalans durant la campanya electoral del 10 de novembre i el període posterior. Els objectius principals són conèixer com utilitzen l'aplicació, quines estratègies han fet servir, la seva comunicació amb els seguidors i la tipologia de publicacions que utilitzen.
Este trabajo de fin de grado es un análisis de los perfiles de Instagram de los partidos estatales y los autonómicos catalanes durante la campaña electoral del 10 de noviembre y el periodo posterior. [...]
This final degree project is an analysis of the Instagram profiles of Catalan state and regional parties during the November 10 election campaign and the subsequent period. The main objectives are to know how they use the application, what strategies they have used, their communication with followers and the type of posts they use.

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
42 p, 2.0 MB The Bright side of social media : the use of Instagram as a learning tool in the English classroom in the Catalan secondary school context / Laguna García, Sara ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This Master's dissertation aims to explore the use of a social networking site such as Instagram as a learning tool in the English classroom, specifically in the Catalan secondary school context. In order to conduct the research, the implementation of a nine- session teaching unit (in a 4th of ESO class) was analyzed. [...]
Aquest treball de fi de Màster té com a objectiu explorar l'ús d'una xarxa social com l'Instagram com a eina d'aprenentatge a l'aula d'anglès; concretament en el context d'un Institut d'Educació Secundària a Catalunya. [...]

Juny 2020  
3.
90 p, 3.3 MB Instagram como escaparate, análisis visual y significación a través de los elementos del marketing mix : El caso de Paloma Wool / Fernández Lleríns, Ana ; Ribes Guardia, Francesc Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca parteix de l'important paper que han adquirit, actualment, tant Instagram com els elements del màrqueting mix dins les empreses de moda. Després de proposar un marc teóric explicatiu i justificant, aquest estudi analitza visualment una selecció d'imatges fixes, publicades individualment al perfl d'Instagram del projecte artístic i tèxtil, Paloma Wool; i realitza una significació general de les esmentades imatges mitjançant els elements del màrqueting mix. [...]
La presente investigación parte del importante papel que poseen, actualmente, tanto Instagram como los elementos del marketing mix dentro de las empresas de moda. Tras proponer un marco teórico explicativo y justificante, este estudio analiza visualmente una selección de imágenes fijas, publicadas individualmente en el perfil de Instagram del proyecto artístico y textil Paloma Wool; y realiza una significación general de dichas imágenes mediante los elementos del marketing mix. [...]
The current investigation starts from the important role that both Instagram and marketing mix's elements currently have in fashion companies. After proposing an explicative and justifying theoretical framework, this study visually analyses a selection of still images individually posted on the Instagram profile of the artistic and textile project Paloma Wool. [...]

2019  
4.
49 p, 4.2 MB La informació esportiva a través de la xarxa Instagram / Castaño Jiménez, Marta ; Perceval, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és esbrinar quin és l'ús que fan els mitjans de comunicació esportius de la xarxa social Instagram. És evident, que, cada cop més, les xarxes socials ocupen una gran part de les nostres vides quotidianes i els mitjans tradicionals han hagut d'adaptar-se a aquests canvis. [...]
El objetivo principal de este trabajo es averiguar cuál es el uso que hacen los medios de comunicación deportivos de la red social Instagram. Es evidente, que, cada vez más, las redes sociales ocupan una gran parte de nuestras vidas cotidianas y los medios tradicionales han tenido que adaptarse a estos cambios. [...]
The principal aim of this work is to guess which is the use that do the sportive media of the social platform Instagram. It is evident, that, increasingly, social media takes a big part of our daily lives and the traditional media has had to adapt to these changes. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]
2 documents
5.
73 p, 18.2 MB Els efectes de la publicitat a Instagram en l'actual tendència de portar un estil de vida saludable / Comerma Autonell, Berta ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball de Fi de Grau (TFG) consisteix en la realització d'un estudi sobre els efectes de la publicitat generada pels influencers a Instagram en l'actual tendència de portar un estil de vida saludable. [...]
El siguiente Trabajo de Final de Grado (TFG) consiste en la realización de un estudio sobre los efectos de la publicidad generada por los influencers en Instagram en la actual tendencia de llevar un estilo de vida saludable. [...]
This Final Project consists in carrying out a study about the effects of advertising generated by influencers on Instagram platform in the current trend of leading a healthy lifestyle. The messages that diffuse make a big impact on society. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
58 p, 17.7 MB La estrategia de comunicación política en Instagram de Santiago Abascal para las Elecciones Generales de 2019 / Padilla Smulders, Debbie ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El progressiu desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació ha facilitat la incorporació de noves estratègies de comunicació electoral. En aquest context, els polítics populistes han sabut explotar els beneficis que ofereix la plataforma Instagram per a la difusió de missatges directes, senzills i sense filtres. [...]
El progresivo desarrollo de las tecnologías de la información y la comunicación ha facilitado la incorporación de nuevas estrategias de comunicación electoral. En este contexto, los políticos populistas han sabido explotar los be neficios que brinda la plataforma Instagram para la difusión de mensajes directos, sencillos y sin filtros. [...]
The information and communication technologies ongoing development has facilitated the incorporation of new electoral communication strategies. In this context, populist politicians have been able to exploit the benefits provided by the Instagram platform for the diffusion of direct and simple messages, without filters. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
7.
41 p, 670.0 KB Corporalidad online-offline. Revisión sistemática de la influencia de Instagram en la imagen corporal de los adolescentes / Brea Folgar, Ana Lía ; Barnet, Silvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El estudio de la corporalidad en relación a los medios digitales va en aumento a la par que su uso, en especial por la población adolescente. Las redes sociales suponen un entorno donde experimentar la identidad y donde la apariencia física cobra gran importancia. [...]
L'estudi de la corporalitat en relació als mitjans digitals va en augment a l'una que el seu ús, especialment per la població adolescent. Les xarxes socials suposen un entorn on experimentar la identitat i on l'aparença física cobra gran importància. [...]

2019
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
8.
80 p, 4.3 MB Publicidad y promoción en las redes sociales : su contribución a la explotación simbólica de la mujer / Molina López, Núria ; Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball d'investigació consisteix en una anàlisi de les xarxes socials i de les dinàmiques de promoció i publicitat de productes mitjançant la imatge estereotipada de les usuàries de YouTube i Instagram. [...]
El presente trabajo de investigación consiste en un análisis de las redes sociales y de las dinámicas de promoción y publicidad de productos mediante la imagen estereotipada de las usuarias de YouTube e Instagram. [...]
This research is an analysis of social media and the dynamics of advertising through the stereotypicallized image of the female users of YouTube and Instagram. In order to achieve this, we have analyzed a total of 50 profiles from both YouTube and Instagram. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.