Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
25 p, 486.3 KB Càlcul d'integrals usant sistemes dinàmics discrets / Gasull, Armengol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Llorens, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Si per a una família d'integrals definides, dependent de paràmetres, el valor de la integral no varia quan es canvien d'una certa manera els valors dels paràmetres es diu que aquest canvi de paràmetres és una transformació de Landen. [...]
2017
Butlletí de la Societat Catalana de Matemàtiques, Vol. 32 Núm. 1 (2017) , p. 45-71  
2.
18 p, 472.6 KB Formas de aproximar el área bajo una curva : un estudio con estudiantes de bachillerato / Aranda, Carmen (IES nº 3 (La Vila Joiosa, Comunitat valenciana)) ; Callejo de la Vega, M. Luz (Universitat d'Alacant. Departament d'Innovació i Formació Didàctica)
En este trabajo caracterizamos cómo estudiantes de bachillerato construyen la idea de aproximación al área de la superficie bajo una curva en un experimento de enseñanza utilizando applets. Las tareas fueron diseñadas atendiendo a una trayectoria hipotética de aprendizaje del concepto de integral definida, considerando las fases de construcción de un concepto apoyadas en la abstracción reflexiva. [...]
En aquest treball caracteritzem com estudiants de batxillerat construeixen la idea d'aproximació a l'àrea de la superfície sota una corba en un experiment d'ensenyament utilitzant applets. Les tasques van ser dissenyades atenent a una trajectòria hipotètica d'aprenentatge del concepte d'integral definida, considerant les fases de construcció d'un concepte recolzades en l'abstracció reflexiva. [...]
In this paper, we characterize how high school students build the idea of approaching the surface area under a curve in a teaching experiment using applets. Tasks were designed taking into account a hypothetical learning trajectory of the definite integral concept, particularly considering the phases of the concept construction supported by reflective abstraction. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2075
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 1 (2017) , p. 157-174 (Investigaciones Didácticas)  
3.
15 p, 167.7 KB Sobre la comprensión en estudiantes de matemáticas del concepto de integral impropia : algunas dificultades, obstáculos y errores / González-Martín, Alejandro S. ; Camacho Machín, Matías
En el presente trabajo mostramos algunas de las dificultades, obstáculos y errores que los alumnos universitarios encuentran al aprender los conceptos relativos a la integración impropia; algunos de ellos parecen inherentes al propio concepto de integral impropia y otros vienen relacionados con ausencia de significado o con otros conceptos del cálculo. [...]
In this paper we present some difficulties, obstacles and errors university students face when learning the concepts relative to improper integration. Some of them seem to be inherent to the improper integral concept itself and some others are related to lack of meaning or to other concepts of calculus. [...]

2005 - 10.5565/rev/ensciencias.3859
Enseñanza de las ciencias, V. 23 N. 1 (2005) , p. 81-96  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.