Resultats globals: 236 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 163 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 38 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 31 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Articles 163 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
86 p, 815.5 KB Towards differentiation and integration between Hopf algebroids and Lie algebroids / Ardizzoni, Alessandro (University of Turin, Department of Mathematics "Giuseppe Peano") ; El Kaoutit, Laiachi (Universidad de Granada. Departamento de Álgebra) ; Saracco, Paolo (Université libre de Bruxelles. Département de Mathématique)
In this paper we set up the foundations around the notions of formal differentiation and formal integration in the context of commutative Hopf algebroids and Lie-Rinehart algebras. Specifically, we construct a contravariant functor from the category of commutative Hopf algebroids with a fixed base algebra to that of Lie-Rinehart algebras over the same algebra, the differentiation functor, which can be seen as an algebraic counterpart to the differentiation process from Lie groupoids to Lie algebroids. [...]
2023
Publicacions matemàtiques, Vol. 67 Núm. 1 (2023) , p. 3-88 (Articles)  
2.
30 p, 199.0 KB El codesarrollo y las migraciones en la política española de cooperación internacional para el desarrollo / Vallés Marugán, Alba (Universidad de Granada)
En el presente trabajo se abordan como objeto teórico de estudio los vínculos entre codesarrollo y migraciones en el contexto español. Para ello, se analiza la forma en que ambos fenómenos son plasmados en los principales documentos institucionales de la política española de cooperación internacional para el desarrollo. [...]
En el present treball s'aborden com a objecte teòric d'estudi els vincles entre codesenvolupament i migracions en el context espanyol. Per a això, s'analitza la forma en què tots dos fenòmens són plasmats en els principals documents institucionals de la política espanyola de cooperació internacional per al desenvolupament. [...]
In this paper, we address the connections between co-development and migration in the Spanish context as a theoretical object of study. On this basis, we analyze the way in which both phenomena are reflected in the main institutional documents of the Spanish policy of International Development Cooperation. [...]

2021 - 10.5565/rev/papers.2880
Papers : revista de sociologia, Vol. 106 Núm. 4 (2021) , p. 525-553 (Artículos)  
3.
4 p, 152.1 KB Editorial : Best Practice Approaches for Mixed Methods Research in Psychological Science / Anguera Argilaga, María Teresa (Universitat de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Blanco-Villaseñor, Angel (Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Jonsson, Gudberg K. (University of Iceland. Human Behavior Laboratory, School of Health Sciences) ; Losada, José Luis (Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Portell Vidal, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
2020 - 10.3389/fpsyg.2020.590131
Frontiers in psychology, Vol. 11 (december 2020)  
4.
22 p, 2.3 MB Toward food security and self-sufficiency in Latin America and the Caribbean : opportunities for agricultural complementarity / Cango, Pedro (Universidad Regional Amazónica Ikiam) ; Ramos Martín, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Falconí, Fander (Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales (Quito, Equador). Departamento de Desarrollo, Ambiente y Territorio) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història
Food self-sufficiency is a relevant political issue in many countries, developed and developing, particularly to satisfy the internal nutritional needs of the population and face situations in which the prices of basic products are unstable or when a country faces an external shock. [...]
2023 - 10.1590/1806-9479.2021.251291
Revista de Economia e Sociologia Rural, Vol. 61, issue 1 (2023) , p. e251291  
5.
47 p, 1.4 MB Stuck in a Time Warp? The Great Recession and the Socio-occupational Integration of Migrants in Spain / Jiménez-García, Juan Ramón (Universitat Pompeu Fabra) ; Levatino, Antonina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
This article examines the socio-occupational integration of the immigrant population in Spain for a time span that, for the first time, includes the post-crisis period. Using the Spanish Labour Force Survey and conducting a socio-occupational analysis, we predict the probability that a migrant would be employed in one socio-occupational class over another in three periods: before, during and after the crisis. [...]
2022 - 10.1007/s12134-021-00914-1
Journal of International Migration and Integration, january 2022, p. 1-47  
6.
27 p, 809.3 KB Principles, technologies, and applications of plasmonic biosensors / Soler Aznar, Maria (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Lechuga, Laura M (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia)
Plasmonic materials and phenomena have been widely studied and applied in multiple fields for a long time. One of the most promising applications is in the engineering of biosensor devices, offering label-free and real-time analysis of biomolecular interactions with excellent performances. [...]
2021 - 10.1063/5.0042811
Journal of applied physics, Vol. 129, issue 11 (March 2021) , art. 111102  
7.
11 p, 811.3 KB La distancia entre la inclusión educativa de calidad de los niños con discapacidad y las clases virtuales en el nivel primario durante la pandemia en Argentina / Alaniz, Mariana
Parto de la idea de que las personas deben recibir educación en un marco de igualdad de oportunidades, entendiendo que esa igualdad hace referencia a una semejanza como individuos, que no nos convierte en copias sino reconociendo la singularidad de cada sujeto (Martinis, P. [...]
I start from the idea that people should receive education within a framework of equal opportunities, considering that this equality refers to a likeness as individuals, which does not make us copies, but rather recognizing the uniqueness of each person (Martinis, P. [...]

2021
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 39 (2021) (La escuela ante el COVID)  
8.
18 p, 7.2 MB Miniaturized 0.13-µm CMOS front-end analog for AlN PMUT arrays / Zamora, Iván (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Ledesma, Eyglis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Uranga del Monte, Aránzazu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Barniol i Beumala, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica)
This paper presents an analog front-end transceiver for an ultrasound imaging system based on a high-voltage (HV) transmitter, a low-noise front-end amplifier (RX), and a complementary-metal-oxide-semiconductor, aluminum nitride, piezoelectric micromachined ultrasonic transducer (CMOS-AlN-PMUT). [...]
2020 - 10.3390/s20041205
Sensors (Basel, Switzerland), Vol. 20, Issue 4 (February 2020) , art. 1205  
9.
Hipoteca multidivisa. No se trata de un instrumento financiero complejo. Nulidad parcial por falta de transparencia: Comentario a la STS de 15 noviembre 2017 (RJ 2017, 4730) / Navas Navarro, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona)
La hipoteca multidivisa no es un instrumento financiero derivado complejo por lo que no debe aplicarse la LMV. No se dieron explicaciones adecuadas a los prestatarios acerca de que las fluctuaciones en la divisa pactada podían producir incrementos importantes de la cuota ni se facilitó el folleto informativo ni la oferta vinculante a los que se refiere la Orden de 5 de mayo de 1994. [...]
The multi-currency mortgage is not a complex derivative financial instrument so the LMV should not be applied. Adequate explanations were not given to the borrowers that fluctuations in the agreed currency could result in significant increases in the quota, nor was the prospectus or the binding offer referred to in the Order of May 5, 1994, provided. [...]

2018
Cuadernos Civitas de Jurisprudencia Civil, Núm. 106 (Enero-Abril 2018)  
10.
28 p, 191.7 KB La integración de servicios sociales y de empleo en el debate entre protección y activación / Laparra Navarro, Miguel (Universidad Pública de Navarra) ; Martínez Sordoni, Laureano (Universidad Pública de Navarra)
La integración de servicios es una de las principales vías de reforma del estado de bienestar que ha promovido Europa para evitar la fragmentación de sus sistemas de protección social y dar respuestas más eficaces a las necesidades de los sectores más vulnerables de la población. [...]
La integració de serveis és una de les principals vies de reforma de l'estat de benestar que ha promogut Europa per evitar la fragmentació dels seus sistemes de protecció social i donar respostes més eficaces a les necessitats dels sectors més vulnerables de la població. [...]
The integration of social services is one of the main ways of reforming the Welfare State promoted in Europe. These reforms are aimed at avoiding the fragmentation of social protection systems and providing more effective responses to the needs of the most vulnerable people. [...]

2021 - 10.5565/rev/papers.2839
Papers : revista de sociologia, Vol. 106 Núm. 3 (2021) , p. 467-494 (Artículos)  

Articles : 163 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 38 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 54.9 KB How delayed is "delayed integration"? estimating transitions out of unemployment spells in Finland / Krutova, Oxana ; Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
2016 (IWPLMS 2016 Abstract book)
Annual Conference of the International Working Party on Labour Market Segmentation. Barcelona, Catalunya, 37è : 2016  
2.
14 p, 992.5 KB CLIL Methodology, strategyfor developingbasic competencies for participating in European projects / Lorenzo Galés, Neus (Generalitat de Catalunya) ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Taller dirigit a docents i professors de centres educatius de primària i secundària, interessats en participar amb activitats CLIL en Projectes europeus (Comènius, Grundtvig, eTwinning). Objectius 1) Oferir exemples i models de programació de projectes educatius europeus des de plantejaments coordinats i aprenentatges integrats de continguts i llengua estrangera (AICLE), en comunitats i xarxes subvencionades pel Programa d'Aprenentatge Permanent de la Unió Europea (PAP 2007-2013). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
3.
16 p, 116.2 KB Mathematical conversations in a trilingual classroom / Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Les dades que presentarem formen part d'un treball de recerca dins del Màster d'Iniciació a la Recerca de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
4.
19 p, 920.0 KB Desenvolupament de bones pràctiques de l'AICLE mitjançant la col·laboració a l'ensenyament i a la reflexió / Wilson, Annie ; Leite Campos, Camila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d'informació que hi ha a l'abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l'escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
5.
20 p, 644.3 KB A Quantitative Approach to FL Learner Oral Data : methodological Issues / Evnitskaya, Natalia ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This paper proposal presents an exploratory study in which the T-unit - the most popular unit of analysis applied in SLA research - was tested against FL learner empirical data. The aim was to investigate its appropriateness and effectiveness for the assessment of complexity of learners' academic explanatory oral production in the target language. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
6.
13 p, 241.4 KB The puzzle of academic discourse. Students' essays from a genre-based perspective. Applying genre theory to the analysis of students' written product in first-year Humanities essays in L2 / Oliva Girbau, Àngels ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
The internationalisation of present day university demands from students the ability to understand and produce academic discourse in English. However, students find themselves entrapped by problems regarding not only their foreign language skills, but also their ignorance of the culturally-coined conventions of their knowledge communities, its domain-specific procedures and its substantive concepts. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
7.
75 p, 2.9 MB Environment. El tema del medio ambiente en inglés. Material de apoyo para AICLE con MALTED / Oliver Guasp, Mª Victoria ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Environment se presenta como un material digital didáctico de apoyo realizado con el programa MALTED. Habiendo sido experimentado en alumnos de 1º de bachillerato en el aula informática durante el curso 2007/2008, pretende en primer lugar introducir y avanzar en la enseñanza con las nuevas tecnologías; en segundo lugar introducir material específico AICLE, en el área de las Ciencias Naturales y en tercer lugar intenta integrar el tema del medio ambiente, como tema transversal, en la asignatura de lengua inglesa. [...]
2009  
8.
16 p, 852.7 KB The keeping of journals in CLIL contexts : how to make reflection possible by teachers and pupils / Benvenuto, Guido ; Lastrucci, E. ; Infante, Debora ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Sapienza Università di Roma ; Università degli Studi della Basilicata ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This paper aims to provide an insight into ongoing experimental research on CLIL carried out as part of a PhD programme at the Sapienza University of Rome and the University of Basilicata. This research project, which has involved seven experimental primary school classes and seven control classes in the Lombardy region for two consecutive years, concerns the potential improvement of the quantitative and qualitative level of language learning and the positive effects on learning a subject in a CLIL environment. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
9.
32 p, 141.9 KB Teacher education on the CLIL Approach: A case for inclusion of informed appreciations of complementary curricular area / Horrillo Godino, Zoraida ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d'informació que hi ha a l'abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l'escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
10.
18 p, 293.2 KB A la recerca de bones pràctiques docents en AICLE / Clemente, Mercè (Universitat de Lleida) ; Cots, Josep-Maria (Universitat de Lleida) ; Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida) ; Llurda, Enric (Universitat de Lleida) ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universitat de Lleida ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
L'objectiu que ens hem proposat en aquest estudi és elaborar una taxonomia que ens permeti descriure i valorar el que podríem considerar bons pràctiques en AICLE per part del professorat. En aquesta presentació farem un repàs del procés que hem seguit per arribar a aquest objectiu i mostrarem la taxonomia, així com una exemplificació de la seva apliació en dues classes d'AICLE impartides per dos professors en formació. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Contribucions a jornades i congressos : 38 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
28 p, 1.0 MB Permitted to work but lacking opportunities to integrate - asylum seekers and refugees on the mezzanine in Spain / Godino Pons, Alejandro ; Barrientos, Daniel
This chapter offers an overview of the integration of refugees and asylum seekers into the Spanish labour market in the context of changing migration flows. The analysis is based on the official data of the Ministry of Labour and the Home Office, available as of December 2019, as well as surveys, research reports and interviews with key actors and experts.
Brussels ETUI 2021
Betwixt and between: Integrating refugees into the EU labour market, 2021, p. 219-245  
2.
21 p, 325.6 KB Xarxes interculturals als centres de secundària : una anàlisi dels aspectes organitzatius afavoridors de la integració relacional dels alumnes immigrats / González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Aquest article té per objectiu analitzar els factors de caràcter organitzatiu i pedagògic dels centres educatius que influeixen en la conformació de xarxes relacionals interculturals entre l'alumnat immigrat i l'alumnat autòcton. [...]
Este artículo tiene por objetivo analizar aquellos factores de carácter organizativo y pedagógico de los centros educativos que influyen en la conformación de redes relacionales interculturales entre el alumnado inmigrante y el alumnado autóctono. [...]
This article aims to analyze those organizational and pedagogical factors within schools that influence the creation of intercultural relational networks between native and immigrant students. Based on a fieldwork carried in 8 schools (663 students), we have combined a qualitative approach -interviews with students and members of the school staff- with some quantitative techniques -statistics and network analysis. [...]
L'objectif de cet article est d'analyser les différents facteurs dans le cadre de l'organisation et la pédagogie des centres d'enseignement qui ont une influence dans la formation des réseaux relationnels interculturels entre les élèves immigrés et les élèves autochtones. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2012 (Ciutadania i immigració ; 8)
Recerca i immigració IV : Convocatòria ARAFI-2008, 2012, p. 135-155  
3.
17 p, 97.6 KB Els altres catalans : entusiasme i pertorbació a la Catalunya dels anys seixanta / Parramon, Clara Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Antropología Fonamental i Orientada (GRAFO))
Fa 50 anys, Paco Candel va abordar molts dels elements que són bàsics per a l'estudi de les migracions. D'una banda, les descripcions pioneres de les condicions de vida de la immigració més recent es poden comparar amb els itineraris de millora seguits per immigrats més antics, de manera que es posen en joc els factors principals que defineixen la integració social. [...]
Hace 50 años, Paco Candel abordó muchos de los elementos que son básicos para el estudio de las migraciones. Por un lado, las descripciones pioneras de las condiciones de vida de la inmigración más reciente pueden compararse con los itinerarios de mejora que siguieron los inmigrados más antiguos, de forma que se ponen en juego los principales factores que definen la integración social. [...]
50 years ago, Paco Candel tackled many of the elements that are basic to the study of migration. On the one hand, the pioneering descriptions of the living conditions within the most of recent immigration can be compared with respect to improving itineraries followed by older immigrants, so come into play the main factors that define social integration. [...]
Il y a 50 ans, Paco Candel a abordé plusieurs des éléments qui sont à la base de l'étude des migrations. D'une part, les descriptions pionnières des conditions de vie de l'immigration plus récente peuvent être comparées aux itinéraires suivis et aux progrès accomplis par les migrants plus âgés, de façon que les principaux facteurs qui définissent l'intégration sociale entrent en jeu. [...]

Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família 2015 (Ciutadania i immigració ; 11)
Recerca i immigració VII : migracions dels segles XX i XXI: una mirada candeliana, 2015, p. 219-235  

Documents de recerca 31 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4.2 MB La coordinació clínica entre nivells d'atenció en diferents entorns del Sistema Sanitari Català / Esteve-Matalí, Laura ; Vázquez Navarrete, María Luisa, dir. ; Vargas Lorenzo, Ingrid, dir. ; Castells, Xavier, dir.
Introducció: La coordinació clínica entre nivells d'atenció és una prioritat per als sistemes de salut d'arreu del món, especialment per als basats en l'atenció primària, com el sistema de salut català. [...]
Introducción: La coordinación clínica entre niveles de atención es una prioridad para los sistemas de salud de todo el mundo, especialmente para los basados en la atención primaria, como el sistema de salud catalán. [...]
Introduction: Clinical coordination across levels of care is a priority for health systems around the world, especially for those based on primary care, such as the Catalan health system. Its improvement makes it possible to avoid delays in diagnosis or treatment, inconsistencies in the care plan or unnecessary repetitions of tests, so a favourable impact is expected both on efficiency and quality of care. [...]

2022  
2.
91 p, 1.0 MB Assaig general d'una millor interpretació de l'educació musical a l'escola primària en col·laboració amb l'escola de música : una proposa en el marc del projecte Superfilharmònics / Flores Freire, Alba ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball pretén ser l'assaig general d'una proposta de millora per al projecte dels Superfilharmònics, l'escenari del qual se situa a l'aula de tercer de l'escola Santa Eulàlia de Berga. Així doncs, tot el que s'exposa en el següent document neix amb la voluntat d'esdevenir agent de transformació en un context educatiu pràctic real. [...]
Este trabajo pretende ser el ensayo general de una propuesta de mejora para el proyecto "Superfilharmònics", cuyo escenario se sitúa en el aula de tercero de la escuela Santa Eulàlia de Berga. Asimismo, todo lo que se expone en el siguiente documento nace con la voluntad de convertirse en agente trasformador en un contexto educativo práctico real. [...]
This work aims to be a dress rehearsal of a improvement plan for the "Superfilharmònics" project, which stage is the third grade classroom of Santa Eulàlia school, from Berga. Furthermore, everything set out in the following document was born with the desire to help in the growth of the project in a real practical educative surrounding. [...]
professionals involved. All this with the purpose of guaranteeing the participation of all the students, always starting off from a Universal Design for Learning. In short, the data analyzed, because of an implementation of five sessions, show positive results, which reveal a growing desire to provide a future perspective to this work.

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
3.
10 p, 682.1 KB Generador de documentación dinámica en entornos regulados / Bujana Escalona, Samer ; Macho Muñiz, Silvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este documento narra la ideación y el desarrollo de un sistema que será usado internamente en la empresa corporativa Roche como herramienta para automatizar los procesos de documentación de sus proyectos mediante la utilización de scripts de Python incluidos en pipelines.
This document narrates the ideation and development of a system that will be used internally in the Roche corporate company as a tool to automate the documentation processes of its projects through the use of Python scripts included in pipelines.
Aquest document narra la ideació i el desenvolupament d'un sistema que es farà servir internament a l'empresa corporativa Roche com a eina per automatitzar els processos de documentació dels seus projectes mitjançant la utilització de scripts de Python inclosos en pipelines.

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
118 p, 5.0 MB Enseñanza de español y mediación intercultural como propuesta de Aprendizaje-Servicio para integración de población recién llegada / Torrent Macip, Alexandra ; Torres-Hostench, Olga, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente trabajo plantea, describe y desarrolla la experiencia de un proyecto de Aprendizaje Servicio en el sector de la enseñanza no reglada para adultos con conocimientos del español escasos o nulos. [...]
Aquest treball planteja, descriu i desenvolupa l'experiència d'un projecte d'Aprenentatge-Servei en el sector de l'ensenyament no reglat per a adults amb coneixements del castellà escassos o nuls. Adreçat a població majoritàriament procedent del Pakistan i el Marroc, resident al barri de Roquetes, a Barcelona, amb un alt percentatge de ciutadans estrangers en risc d'exclusió social i laboral i condicionats pel desconeixement de les llengües vehiculars i en especial del castellà. [...]
This work proposes, describes and develops the experience of a Learning-Service project in the non-regulated teaching sector for adults with knowledge of Spanish null or very poor. Aimed at people mostly from Pakistan and Morocco, resident in the Roquetes neighborhood, in Barcelona. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Traducció i Interpretació [1204]  
5.
48 p, 2.9 MB Joint Policy Roundtable - Codesigning an inclusive Europe. Migration and migrants in the EU : challenging narratives - modifying practices - influencing policies / Lunds University
Including migrants in the European Union has not been a uniform process and has revealed several obstacles in the path of making the inclusion and integration of people on the move efficient, humane, and dignified. [...]
2022 (SO-CLOSE)
2 documents
6.
39 p, 510.3 KB Promoting Supported Independent Living as an alternative care practice for unaccompanied minors. D2 .2 Report on the assessment of integration services provided to unaccompanied minors / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Migracions, Educació i Infància (EMIGRA)) ; Poblet, Gabriela (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Migracions, Educació i Infància (EMIGRA)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
The purpose of these reports is to analyse and assess the integration context and integration services provided to unaccompanied minors via semi-structured interviews with stakeholders in countries of project partners. [...]
Atenes 2021 (PROUD EU Project Reports)  
7.
54 p, 804.5 KB Promoting Supported Independent Living as an alternative care practice for unaccompanied minors : D2.1 Report on the analysis of integration context for unaccompanied minors in Spain / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Migracions, Educació i Infància (EMIGRA)) ; Poblet, Gabriela (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Migracions, Educació i Infància (EMIGRA)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural ; Centre d'Estudis i Recerca en Migracions (CER-Migracions)
The purpose of these reports is to analyse and assess the integration context and integration services provided to unaccompanied minors via semi-structured interviews with stakeholders in countries of project partners. [...]
Atenes 2020 (PROUD EU Project Reports)  
8.
15 p, 1.5 MB Creación de un clúster para un entorno CI/CD de desarrollo de software / Falcó Sánchez, Gerard ; Carpio Miranda, Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cuando hay que desarrollar una aplicación o software se pueden llegar a necesitar una gran cantidad de dependencias como librerías, versiones del sistema operativo, compilador, etc. Disponer de todas estas dependencias en todos los ordenadores de cada desarrollador del equipo es complejo e ineficaz, por eso, aparecieron las tecnologías de la nube. [...]
Developing an application or software could require a large number of dependencies such as libraries, operating system versions, compilers, etc. Having all these dependencies available on all the computers of each developer in the team is complex and inefficient in time, that is why cloud technologies appeared. [...]
Quan cal desenvolupar una aplicació o programari es poden arribar a necessitar una gran quantitat de dependències com ara llibreries, versions del sistema operatiu, compilador, etc. Disposar de totes aquestes dependències a tots els ordinadors de cada desenvolupador de l'equip és complex i ineficaç, per això van aparèixer les tecnologies del núvol. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
211 p, 16.9 MB Integration of vertical Single Electron Transistor into CMOS technology / Moral Cejudo, Alberto Jose del ; Amat Bertran, Esteve, dir. ; Pérez Murano, Francesc, dir.
Aquesta tesi presenta les investigacions realitzades cap a la integració de transistors verticals d'un sol electró (SET) en tecnologia metall-òxid-semiconductor complementari (CMOS). Dues de les principals motivacions de la indústria de semiconductors són la miniaturització de dispositius i la reducció del consum d'energia. [...]
Esta tesis presenta las investigaciones realizadas hacia la integración de transistores verticales de un solo electrón (SET) en tecnología metal-óxido-semiconductor complementario (CMOS). Dos de las principales motivaciones de la industria de semiconductores son la miniaturización de dispositivos y la reducción de consumo de energía. [...]
This thesis presents the investigations performed towards the integration of Single Electron Transistor (SET) into Complementary Metal-Oxide-Semiconductor (CMOS) technologies. Two of the main drives in semiconductor industry are device miniaturization and power consumption reduction. [...]

2021  
10.
43 p, 794.0 KB La influencia de los factores ideacionales en la política exterior: Ecuador y los proyectos de integración regional (ALBA-TCP y Alianza del Pacífico) / Steudt, Wolf-Robin ; Soriano Gatica, Juan Pablo, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Esta investigación analiza la influencia de los factores ideacionales en la política exterior de Ecuador, tomando como caso de estudio la solicitud de incorporación a la Alianza del Pacífico en junio de 2018 y la salida de la Alianza Bolivariana para los Pueblos de Nuestra América en agosto del mismo año. [...]
This research analyzes the influence of ideational factors in Ecuador's foreign policy, taking as a case study the request to join the Pacific Alliance in June 2018 and the departure of the Bolivarian Alliance for the Peoples of Our America in August of the same year. [...]

2021
Màster Universitari en Relacions Internacionals, Seguretat i Desenvolupament [1180]  

Documents de recerca : 31 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
17 p, 210.3 KB Module 3 : AD of live events / ADLAB PRO
Module 3 deals with 'Live Events'. It contains ten units: Live Performances; Technical Skills; Content Selection; Scripting; Touch Tours; Workflow; Evaluation; Dance and Opera; Audio Introductions; and Innovation. [...]
2018 (ADLAB PRO (Audio Description: A Laboratory for the Development of a New Professional Profile))
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.