1.
|
11 p, 669.5 KB |
Malware Detection with Machine Learning
/
Chamorro Fernández, Adrián ;
Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Ante la necesidad de un método definitivo que pueda hacer frente a los hackers y su gran cantidad de ataques diarios, nace la idea de este proyecto, que se basa en utilizar la potencia de la inteligencia artificial como objetivo para conseguir mayor seguridad en los sistemas informáticos. [...] Faced with the need to find a final method which deal with hackers and the huge daily number of attacks, it borns the idea of this project, which is based on use the power of artificial intelligence like a goal to get better security on computer systems. [...] Davant la necessitat d'un mètode definitiu que pugui fer front als hackers i la seva gran quantitat d'atacs diaris, neix la idea d'aquest projecte, que es basa a utilitzar la potència de la intel·ligència artificial com a objectiu per a aconseguir major seguretat en els sistemes informàtics. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
9 p, 1.8 MB |
Predictive Model Development using Machine Learning Techniques
/
Lozano Férriz, Eric ;
Gonzalez Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
The School of Engineering at UAB has a didactic blog composed of multiple posts where problems are solved by using Machine Learning techniques. The main objective of the project is to expand this blog with different educational publications where, in addition to explaining the development of the model, there are also explained previous steps such as data exploration, data preparation, and data analysis. [...] Desde hace años, la universidad posee un blog didáctico formado por diversos posts donde se resuelven problemáticas mediante el uso de técnicas de Aprendizaje Computacional. El objetivo principal del proyecto es el de ampliar dicho blog con distintas publicaciones didácticas donde, además de la explicación del desarrollo del modelo, se expliquen las fases previas tales como la exploración, preparación y análisis de los datos. [...] Des de fa anys, la universitat posseeix un blog didàctic format per diversos posts on es resolen problemàtiques mitjançant l'ús de tècniques d'Aprenentatge Computacional. el objectiu principal del projecte és el d'ampliar aquest blog amb diferents publicacions didàctiques on, a més de l'explicació de el desenvolupament del model, s'expliquin les fases prèvies tals com l'exploració, preparació i anàlisi de les dades. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
7 p, 736.3 KB |
Coloració d'imatges
/
Muñoz Coronas, Pablo ;
Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Arias Bedmar, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
La coloració de la imatge és el procés de prendre una imatge d'entrada en escala de grisos (blanc i negre) i després produir una imatge acolorida de sortida que representa els colors i tons semàntics de l'entrada (per exemple un camp de gira-sols hauria de ser de colors blancs/verds i grocs- no pot ser acolorit "vermell fort" pel model). [...] La coloración de la imagen es el proceso de tomar una imagen de entrada en escala de grises (blanco y negro) y luego producir una imagen coloreada de salida que representa los colores y tonos semánticos de la entrada (por ejemplo un campo de girasoles debería ser de colores blancos / verdes y amarillos- no puede ser coloreado "rojo fuerte" por el modelo). [...] Image coloring is the process of taking an input image at a scale of grays (black and white) and then produce a colorful output image that represents the semantic colors and tones of the entry (e. g. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
|
5.
|
11 p, 1.1 MB |
Assistent virtual pel suport al desenvolupament dels hàbits digitals en una organització
/
Muñoz Molina, Víctor ;
Gil Resina, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en desenvolupar un Assistent virtual per ajudar a qualsevol organització en millorar els seus hàbits digitals amb el suport de la tecnologia. Es tracta d'un projecte de intel·ligència artificial (IA) basat en tecnologies Microsoft en el que es crearà un Bot amb capacitat d'autoaprenentatge en funció de les preguntes realitzades i el feedback rebut per part dels usuaris de manera que puguin trobar de forma ràpida i precisa les respostes i la informació que estan buscant. [...] The project will consist of a virtual Assistant to help any organization to improve their digital habits with the support of technology. This is an AI project based on Microsoft technologies that will create a Bot with the capacity for self-learning based on the questions asked and the feedback received from the users so that they can find the answers quickly and the information you are looking for accurately. [...] El proyecto consiste en desarrollar un asistente virtual para ayudar a cualquier organización sus hábitos digitales con la ayuda de la tecnología. Se trata de un proyecto de Inteligencia Artificial (IA) basada en tecnologias Microsoft en el que se creará un Bot con capacidad de autoaprendizaje en función de las preguntas realizadas y el feedback recibido por parte de los usuarios de manera que puedan encontrar de forma rápida y precisa las respuestas y la información que buscan. [...]
2019-06-30 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
6.
|
9 p, 6.2 MB |
Generació automàtica de test, per a l'avaluació d'exercicis de programació
/
Bernal Petit, Ricard ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Donada la problemàtica de la correcció d'exercicis de programació, causada per la gran quantitat d'alumnes i per tant d'exercicis entregats per part d'aquests, els docents encarregats de mantenir l'avaluació continua al dia han de realitzar grans esforços, ja que han de crear des de zero els test que s'aplicaran als exercicis per obtenir la nota de l'exercici de cada alumne, això sumat al temps invertit a crear nous exercicis per poder dinamitzar les classes i adaptar-se als avenços en el camp de les noves metodologies i procediments de desenvolupament. [...] Due to the problem of the correction of programming exercises, caused by the large number of students and therefore of exercises delivered by them, the teachers responsible for keeping the evaluation up-to-date must realize large efforts, since they have to create from scratch the tests that will be applied to the exercises to obtain the note of the exercise of each student, this added to the time invested in creating new exercises to be able to dynamize the classes and adapt to the advances in the field of new methodologies and development procedures. [...] Dada la problemática de la corrección de ejercicios de programación, causada por la gran cantidad de alumnos y por tanto de ejercicios entregados por parte de éstos, los docentes encargados de mantener la evaluación contínua al día tienen que realizar grandes esfuerzos, puesto que tienen que crear desde cero los test que se aplicarán a los ejercicios para obtener la nota del ejercicio de cada alumno, esto sumado al tiempo invertido a crear nuevos ejercicios para poder dinamizar las clases y adaptarse a los adelantos en el campo de las nuevas metodologías y procedimientos de desarrollo. [...]
2019-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
10 p, 514.3 KB |
Quin és el grau d'estratègia del parxís?
/
Costela Travé, Yaiza ;
Otazu Porter, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Cerda Company, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Quin és el grau d'estratègia del parxís? és un projecte que consisteix en estudiar si, seguint algun tipus d'estratègia al jugar el joc conegut com a "parxís", es pot augmentar el número de victòries i en investigar quina és la que més victòries ens atribuiria. [...] Which is the amount of strategy in ludo? is a project that consists in studying whether if introducing any type of strategy in playing the game known as "parxís" can give us a higher win percentage and in investigating which strategy would influence the most in the amount of games ending with success. [...] ¿Cuál es el grado de estrategia del parchís? es un proyecto que consiste en estudiar si siguiendo algún tipo de estrategia al jugar al juego conocido como "parchís" se puede aumentar el número de victorias y en investigar cuál es la que más victorias nos atribuiría. [...]
2019-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
10 p, 992.2 KB |
Diseño y generación de mapas inteligentes en videojuegos
/
Campos Escalera, David ;
Gil Resina, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Cuando en un videojuego se quiere ampliar el abanico de situaciones jugables sin necesidad de diseñar cada elemento de forma individual, se recurre a los algoritmos de generación automática. En este trabajo se ha desarrollado un videojuego y la generación procedural de sus entornos jugables. [...] When in a video game you want to expand the range of playable situations without having to design each element individually, you resort to automatic generation algorithms. In this paper I have developed a video game and the procedural generation of its playable environments. [...] Quan en un videojoc es vol ampliar el ventall de situacions jugables sense necessitat de dissenyar cada element de forma individual, es recorre als algoritmes de generació automàtica. En aquest treball s'ha desenvolupat un videojoc i la generació procedural dels seus entorns jugables. [...]
2019-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
|
10.
|
12 p, 3.6 MB |
Laim, videojoc de plataformes 2D amb Unity
/
Sauras Salas, Jordi ;
Martí Godia, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consisteix en la creació, disseny i desenvolupament d'un videojoc en 2 dimensions per ordinador de plataformes d'acció i aventura anomenat Laim. Aquest joc inclou un escenari per plataformes, el desenvolupament d'una història, la inclusió de diversos enemics (en Downut, en Badtata, en Xuxi i en MCThrone), un sistema de combat i una IA -encarregada de controlar el comportament dels enemics-. [...] This project is based on the creation, design and development of a 2D action-platformer computer videogame called Laim. This game contains a platform scenario, a story development, integration of different enemies (Downut, Badtata, Xuxi and MCThrone), a combat system and an AI -that manages the enemies' behaviour-. [...] Este proyecto consiste en la creación, diseño y desarrollo de un videojuego en 2 dimensiones para ordenador de plataformas de acción y aventura denominado Laim. Este juego incluye un escenario por plataformas, el desarrollo de una historia, la inclusión de distintos enemigos (Downut, Badtata, Xuxi y McThrone), un sistema de combate y una IA -encargada de controlar el comportamiento de los enemigos-. [...]
2019-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|