Resultats globals: 112 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 39 registres trobats
Articles, 70 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Documents de recerca 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
109 p, 6.9 MB Estratègia de continguts a Facebook de marques del sector de la moda / Brañas Martínez, Meritxell ; Coromina Rodríguez, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix amb la intenció de mostrar com les xarxes socials i, en concret el cas de Facebook, han influenciat en la relació entre els usuaris i les marques o empreses del sector de la moda. [...]
Este trabajo nace con la intención de mostrar como las redes sociales y, en concreto el caso de Facebook, han influenciado en la relación entre los usuarios y las marcas o empresas del sector de la moda. [...]
The study was created with the intention of showing how social networks and, in particular the case of Facebook, have influenced the relationship between users and brands or companies in the fashion sector. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
9 p, 1.8 MB Instal·lació multimèdia interactiva activada per control de moviment corporal / Cruz Altamirano, Victor Eduardo ; Vilariño Freire, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L’àmbit de la comunicació entre els essers humans ha evolucionat i segueix patint canvis de diverses maneres a passos agegantats. L’aparició de les noves tecnologies ha facilitat aquest procés, i en aquest sentit volem anar més enllà amb la investigació i la composició de formes poc tradicionals d’interacció amb altres persones. [...]
The scope of communication between humans has evolved and continues to evolve in different ways. The emergence of new technologies has facilitated this process, in this sense we want to step aside and investigate untraditional forms of interaction with other people. [...]
El ámbito de la comunicación entre los seres humanos ha evolucionado y sigue sufriendo cambios de diversas formas a pasos agigantados. La aparición de las nuevas tecnologías ha facilitado este proceso y en este sentido queremos ir más allá con la investigación y composición de formas poco tradicionales de interacción con otras personas. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
10 p, 1.2 MB Using Leap Motion to create a physically interactive musical interface / Subrt Pizarro, Kevin ; Vilariño Freire, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Nowadays, we can easily find among us more and more electronical devices that a few years ago, were only feasible in science fiction: Augmented reality glasses, smart watches, autonomous cars… It is hard to deny that we're living in an age of astounding technological breakthroughs, where each day brings new advancements, and progress is faster than ever. [...]
Hoy en día, podemos encontrar entre nosotros cada vez más dispositivos electrónicos que hace unos años sólo eran factibles en la ciencia ficción: gafas de realidad aumentada, relojes inteligentes, automóviles autónomos . [...]
Avui dia, podem trobar fàcilment entre nosaltres cada vegada més dispositius electrònics que fa uns anys eren només factibles en la ciència ficció: ulleres de realitat augmentada, rellotges intel·ligents, vehicles autònoms . [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
9 p, 537.2 KB Deception Honeypots : Deep Intelligence / Ortiz Rabella, Nil ; Navarro-Arribas, Guillermo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En un món on Internet és una eina fonamental pel desenvolupament de les empreses, que volen créixer i establir-se en el mercat econòmic global, la seguretat dels seus sistemes informàtics es converteix en una necessitat. [...]
In a world where Internet is a key element for the development of any company, that wants to rise and establish in the economic global market, the security of the computer systems used in the company's becomes an imperious need. [...]
En un mundo donde Internet es una herramienta basica para el dessarrollo de las empresas, que quieren crecer y establecer-se en el mercado economico global, la seguridad de sus sistemas informàticos se convierte en una necesitat. [...]

2017-02-09
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
230 p, 4.9 MB Evaluación de la seguridad conductual de un nuevo antihistamínico: relación dosis-respuesta e interacción con compuestos depresores (alcohol y benzodiacepinas) / García-Gea, Consuelo ; Antonijoan Arbós, Rosa Ma., (Rosa María), dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia
Las agencias reguladoras recomiendan la realización de estudios de interacción entre fármacos que suelen ser administrados de forma concomitante. Los antihistamínicos, las benzodiazepinas y el alcohol están entre los fármacos/sustancias mayoritariamente utilizadas en el mundo y, con frecuencia, de forma concomitante. [...]
Pharmacodynamic drug-drug interactions studies are recommended by regulatory agencies for drugs which are likely to be used concomitantly. Antihistamines and benzodiazepines or alcohol are among the most widely used drugs in the world and often they are consumed concomitantlLy. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
9 p, 1.1 MB Interacció Document-Humà a través d'interfícies de paper augmentat / Arús Garrigós, Jordi ; Karatzas, Dimosthenis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els sistemes d'Interacció Humà-Document s'han creat per a intentar unir els avantatges del món digital i del món físic. En aquest projecte es vol intentar determinar si resultaria atractiva per als usuaris una aplicació desenvolupada per a un d'aquests sistemes, concretament el sistema DoD desenvolupat pel CVC. [...]
Human-Document Interaction Systems have been created to try to unite the perks of the digital world and the physical world. The goal of this project is to try and determine if an application developed for one of these systems, specifically the DoD system developed by the CVC, would be attractive to users. [...]
Los sistemas de Interacción Humano-Documento se han creado para tratar de unir las ventajas del mundo digital y el mundo físico. En este proyecto se quiere intentar determinar si resultaría atractivo para los usuarios una aplicación desarrollada para uno de estos sistemas, particularmente el sistema DoD desarrollado por el CVC. [...]

2016-06-25
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
13 p, 1.7 MB Interacción con contenidos multimedia mediante Leap Motion / García Pampín, Daniel ; Vilariño Freire, Fernando Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Norton, Daniel Alexander, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A lo largo de nuestra historia, el ser humano siempre ha buscado la comodidad y facilidad de uso a la hora de trabajar con diferentes sistemas y maquinaria. Desde la aparición de los ratones, permitiéndonos realizar movimientos más precisos, hasta las interfaces gráficas de usuario que facilitan la gestión y presentación de los contenidos. [...]
Throughout history, humans have been looking for convenience and ease of use when working with different systems and machines. From the mouses appearance, allowing us to perform more accurate movements, to the graphical user interfaces that facilitate the management and presentation of the content. [...]
All llarg de la nostra història, l'ésser humà sempre ha buscat la comoditat i facilitat d'ús a l'hora de treballar amb diferents sistemes i maquinària. Des de l'aparició dels ratolins, permetent realizar moviments més precisos, fins a les interfícies gràfiques d'usuari que faciliten la gestió i presentació dels continguts. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
10 p, 1.3 MB Disseny d'una activitat pedagògica musical amb visió per computador / Sans Pena, Jordi ; Fornés Bisquerra, Alicia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Vilariño Freire, Fernando Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En un nou intent d'apropar la tecnologia a la societat i, més específicament, a les aules, en aquest projecte s'ha dissenyat i creat, amb la col·laboració de l'Escola de Música de Sant Cugat, un prototipus d'activitat didàctica enfocada a l'aprenentatge musical. [...]
In a new attempt to bring technology to society and, more specifically, to classrooms, a prototype of educational activity focused in musical learning has been designed and created, with the collaboration of Sant Cugat's music school. [...]
En un nuevo intento de acercar la tecnología a la sociedad y, más específicamente, a las clases, en este proyecto se ha diseñado y creado, con la colaboración de la Escola de Música de Sant Cugat, un prototipo de actividad didáctica enfocada al aprendizaje musical. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
9 p, 528.0 KB Estudio de validación de software headtracker y facetracker para interacción web en JavaScript / Sánchez Caparrós, Andrés ; Vilariño Freire, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Norton, Daniel Alexander, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se realiza un estudio del estado del arte de los software de seguimiento de la cabeza y cara en JavaScript para interacción web junto a su estudio cualitativo y cuantitativo. Primeramente se ha llevado a cabo un análisis de los software de código abierto para analizar su rendimiento y estudiar los algoritmos que implementan. [...]
In this project, we do a study of the state-of-the-art of head and face tracking software in JavaScript for web interaction with their qualitative and quantitative study. First we work an analysis of open source software to analyze their performance and study the algorithms that implement code. [...]
En aquest projecte es realitza un estudi de l'estat de l'art dels programaris de seguiment del cap i cara en JavaScript per interacció web juntament amb el seu estudi qualitatiu i quantitatiu. Primerament s'ha dut a terme una anàlisi dels programaris de codi obert per analitzar el seu rendiment i estudiar els algoritmes que implementen. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
31 p, 282.7 KB La influencia del francés en el vocabulario gastronómico castellano / Anoeta Freire, Flavia ; Savoie, Catherine Francoise Dominique, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball és una anàlisi de la influència que el francès exerceix sobre l'espanyol en el camp de la gastronomia. Es tracta de mostrar fins a quin punt arriba aquesta influència i per això s'ha fet un petit recorregut històric que ens permet entendre la seva vigència posant especial èmfasi en la classificació de les veus i en els problemes de traducció. [...]
Este trabajo es un análisis de la influencia que el francés ejerce en el español en el campo de la gastronomía. Se trata de mostrar hasta que punto llega esta influencia y para ello se ha hecho un pequeño recorrido histórico que nos permite entender su vigencia y se ha hecho especial hincapié en la clasificación de las voces y en los problemas de traducción. [...]
This work analyzes the French influence in the Spanish gastronomy vocabulay. This is to show how far this influence comes and it has become a little history that allows us to understand its effectiveness and has placed particular emphasis on the classification of the voices and problems of translation. [...]

2015
Traducció i Interpretació [1203]  

Documents de recerca : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 70 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
19 p, 739.6 KB Local Contingencies in L2 Tasks : a Comparison of Context-Sensitive Interactional Achievements across Two Different Task Types / Balaman, Ufuk (Hacettepe University. Micro-Analysis Network (HUMAN) Research Centre) ; Sert, Olcay (Mälardalen University)
Recent research on L2 interaction and interactional competencies shows that L2 learners deploy a great diversity of interactional resources and adapt their talk to context-sensitive differences in various institutional settings. [...]
Investigacions recents sobre la interacció en la L2 i les competències interaccionals mostren que els alumnes de L2 despleguen una gran diversitat de recursos interaccionals i adapten la seva conversa a diversos contextos institucionals. [...]
Investigaciones recientes sobre la interacción en la L2 y las competencias interacciónales muestran que los alumnos de L2 despliegan una gran diversidad de recursos interacciónales y adaptan su conversación a diversos contextos institucionales. [...]
Des recherches récentes sur l'interaction dans L2 et les compétences interactives montrent que les élèves de L2 présentent une grande variété de ressources interactives et adaptent leur conversation à divers contextes institutionnels. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.746
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 3 (august-september 2017) , p. 9-27 (Invited Authors)  
2.
9 p, 1.1 MB Ensenyar ciències i anglès a través de la docència compartida / Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En el context de l’Europa multicultural i d’un món globalitzat han fructificat les polítiques lingüístiques que promouen l’aprenentatge de llengües diferents a la llengua materna. En l’àmbit educatiu es promou l’aprenentatge de l’anglès, com a llengua franca de la comunitat econòmica europea, i l’enfocament AICLE (Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera), en el que una llengua estrangera és usada com a llengua d’instrucció d’altres matèries com per exemple les ciències, es troba vivint un procés d’expansió a Catalunya i arreu d’Europa. [...]
In the context of a multicultural Europe and a globalized world, language policies have arisen to promote the learning of languages other than the mother tongue. In the European Economic Community educational policies promote the learning of English as a lingua franca. [...]

2013
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 25 (Juny 2013) , p. 26-34  
3.
9 p, 375.4 KB Translating On the Go? : Investigating the Potential of Multimodal Mobile Devices for Interactive Translation Dictation / Zapata, Julian (InTr Technologies)
This article provides a general overview of interactive translation dictation (ITD), an emerging translation technique that involves interacting with multimodal voice-and-touch-enabled devices such as touch-screen computers, tablets and smartphones. [...]
Aquest article proveeix un panorama general sobre la traducció dictada interactiva (TDI), tècnica de traducció emergent que implica interactuar amb dispositius multimodals activats amb la veu i el tacte com ara els ordinadors de pantalla tàctil, les tauletes i els telèfons intel·ligents. [...]
Este artículo provee un panorama general sobre la traducción dictada interactiva (TDI), técnica de traducción emergente que implica interactuar con dispositivos multimodales activados con la voz y el tacto tales como los ordenadores de pantalla táctil, las tabletas y los teléfonos inteligentes. [...]

2016
Tradumàtica, Núm. 14 (2016) , p. 66-74 (Tradumàtica dossier)  
4.
16 p, 190.4 KB Análisis discursivo de interacciones sociales en un aula de matemáticas multiétnica / Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo, indagamos los modos en que se construyen las identidades de los diferentes alumnos como aprendices de matemáticas en el discurso de un aula multiétnica. Para ello, analizamos interacciones sociales ocurridas durante los primeros días de clase en un aula de matemáticas de secundaria (15-16 años) con un elevado porcentaje de alumnos inmigrantes. [...]
In this paper, we explore how students construct their identities as mathematical learners within the discourse of the multiethnic classroom. We analyse social interactions during the first days of class in a secondary mathematics classroom (15 and 16-year-old) with a high percentage of immigrant students. [...]

2004
Revista de educación (Madrid), Num. 334 (2004) , p. 59-74  
5.
18 p, 330.7 KB Hacia la conciencia cuántica a partir del efecto fotoeléctrico / Escudero, Consuelo (Universidad Nacional de San Juan (Argentina). Departamento de Biología) ; Jaime, Eduardo Adrián (Universidad Nacional de San Juan (Argentina). Departamento de Física) ; González, Sonia Beatriz (Universidad Nacional de San Juan (Argentina). Departamento de Física y Química)
En este artículo se indaga acerca de los recursos que emplean los estudiantes cuando tienen que responder a interrogantes cuyo contenido se refiere a fenómenos intangibles desde el punto de vista sensorial que vinculan el mundo a distintas escalas, tal como es el caso de la interacción de la radiación electromagnética con la materia. [...]
En aquest article s'indaga sobre els recursos que empren els estudiants quan han de respondre a interrogants el contingut dels quals es refereix a fenòmens intangibles des del punt de vista sensorial que vinculen el món a diferents escales, tal com és el cas de la interacció de la radiació electromagnètica amb la matèria. [...]
This article inquires about the resources that students employ when they answer to questions related to non tangible phenomena that relate the world in different scales. Such is the case of the electromagnetic radiation and matter interaction. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1998
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 3 (2016) , p. 183-200 (Investigaciones Didácticas)  
6.
4 p, 977.0 KB Tallers d'art en família a l'escola / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2015
Infància, Vol. 203 (2015) , p. 21-24  
7.
3 p, 23.7 KB Técnicas de imprensión en la escuela / Vilaplana, E., (Enric) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Se explican las incidencias pedagógicas y organizativas del uso de diversas técnicas de impresión. Las técnicas de impresión se convierten en un medio idóneo para divulgar el pensamiento y el trabajo del niño. [...]
1982
Cuadernos de pedagogía, Núm. 85 (Enero 1982)  
8.
7 p, 66.7 KB La funcionalidad del aprendizaje en el aula y su evaluacion / Gómez Alemany, Isabel ; Mauri, T.
La funcionalidad del aprendizaje no implica renunciar a los objetivos de la educación, sino seleccionarlos en función de lo que es necesario para vivir en sociedad. Se analiza la utili- dad y transferencia de los aprendizajes, y la funcionalidad del aprendizaje respecto a la significatividad, al proceso de aprendizaje y a la intervención educativa. [...]
1991
Cuadernos de pedagogía, Num. 188 (1991) , p. 28-32  
9.
7 p, 35.7 KB Concepciones psicoeducativas e intervención pedagógica / Gómez Alemany, Isabel
Intenta la necesaria contraposición entre teoría y práctica en relación con la intervención pedagógica en el aula de Primaria. Para ello, se seleccionan algunos aspectos que los estu- dios ponen de relieve actualmente en lo que se refiere a la caracterización de la relación educativa. [...]
1990
Cuadernos de pedagogía, Num. 183 (1990) , p. 38-42  
10.
5 p, 60.5 KB La enseñanza de la composición escrita : una visión general / Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Líneas relevantes para comprender lo que ocurre en situaciones de enseñanza-aprendizaje de la composición escrita y para elaborar propuestas que permitan avanzar en esta comprensión. Las aportaciones de las investigaciones se pueden agrupar en tres grandes líneas: los procesos implicados en la producción escrita, la interacción verbal para el aprendizaje de la escritura, y el estudio del texto y de sus funciones.
1993
Cuadernos de pedagogía, Num. 216 (1993) , p. 19-21  

Articles : 70 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
4 p, 22.4 KB Hit the road: aprendre ciències socials en anglès en classes basades en continguts / Parellada Torres, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 253-256  
2.
5 p, 22.0 KB Les interaccions verbals entre alumnes: una oportunitat d’aprenentatge cognitiu, social i identitari / Palou Sangrà, Juli (Universitat de Barcelona) ; Turró Amorós, Míriam (Universitat de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 102-106  
3.
10 p, 528.1 KB Laboratori virtual de psicologia bàsica : l’experiència com a clau de l’aprenentatge / Vilaró Soler, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Maiche, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Mas, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Torregrosa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Sanz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació)
El Laboratori Virtual de Psicologia Bàsica (LVPB) és una eina que pretén aprofitar les noves tecnologies per donar un nou enfocament al procés d’aprenentatge dels processos psicològics bàsics. [...]
The Virtual Laboratory of Cognitive Psychology (LVPB) is a tool that tries to take advantage of the new technologies in order to give a new approach to the learning process of the psychological basic processes. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.