Results overview: Found 2 records in 0.04 seconds.
Articles, 2 records found
Articles 2 records found  
1.
13 p, 1.7 MB Los servicios interactivos : una asignatura pendiente de la migración digital / Franquet i Calvet, Rosa ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier
Se analiza la evolución de los servicios interactivos (SI) en los principales mercados europeos en dos momentos concretos para determinar en qué medida se ha producido una consolidación o un estancamiento de dichas aplicaciones. [...]
This article analyzes the development of interactive services within the main European markets and during two specific time periods. The goal is to determine to what extent these applications have become widespread or whether they are at a standstill. [...]

2010
Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 84 (Julio - Septiembre 2010) , p. 73-84  
2.
25 p, 252.3 KB Tipología funcional de la televisión interactiva y de las aplicaciones de interacción con el televisor / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Franquet i Calvet, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Soto Sanfiel, María Teresa ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier ; Fernández Quijada, David
Este artículo pretende contribuir a la clarificación de conceptos relacionados con la Televisión Interactiva (TVI). En la actualidad, el término TVI es disperso y polisémico y se aplica indistintamente a tecnologías, programas o servicios. [...]
Artikulu honek Telebista Interaktiboarekin (TBI) loturiko kontzeptuak zertan diren argitzen laguntzea du helburu. Gaur egun, TBI terminoa, zehaztugabea eta polisemikoa izanik, berezi gabe egokitu ohi zaie teknologiei, saioei edota zerbitzuei ere. [...]
At present, the term iTV is disperse and is indistinctly applied to technologies, programs and services. This polysemy, however, prevents any efficient identification of interactive contents which, in turn, delays the formulation of regulatory and market strategies that can promote the development of more complete television consumption. [...]

2008
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol.13 Núm.25 (Noviembre 2008) , p.11-35  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.