Resultats globals: 27 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 18 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Articles 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
19 p, 412.8 KB El paranormal a Perdidos. Anàlisi de cas de la ciència ficció en la intergenericitat televisiva / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
La recuperació del gènere a Perdidos (Lost, ABC: 2004) es produeix en un context televisiu de predomini del realisme en la ficció televisiva, establint el retorn del fantàstic a principi de mil·lenni. [...]
2009
Quaderns de Filologia. Estudis Literaris, Vol. 14 (2009) , p. 173-191  
2.
7 p, 94.0 KB Reflexions per als nous temps : les persones i els aprenentatges / López, Kiko (Universitat de les Illes Balears)
Ens trobam en un moment històric per a la nostra societat, que esdevé també com a ocasió immillorable per a reivindicar l'aportació de l'escola al benestar de les persones que hi convivim. El tractament dels aspectes rellevants que defineixen la realitat que experimentam és una de les ocupacions dels debats interns al centre. [...]
2022
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 40 (2022) (Col·laboracions)  
3.
18 p, 205.6 KB La televisión de los mileniales : una aproximación a sus hábitos de visionado / Guerrero Pérez, Enrique (Universidad de Navarra) ; González Oñate, Cristina (Universitat Jaume I) ; Kimber Camussetti, David (Universidad de los Andes (Xile))
La televisión vive una etapa de transformación sin precedentes debido a la naturaleza disruptiva de las innovaciones tecnológicas derivadas de la digitalización y la convergencia del medio con internet. [...]
The TV industry is undergoing an unprecedented transformation due to the disruptive nature of technological innovations derived from the digitalization and convergence of the medium with the Internet. [...]
La televisió viu una etapa de transformació sense precedents a causa de la naturalesa disruptiva de les innovacions tecnològiques derivades de la digitalització i la convergència del mitjà amb internet. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3151
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 121-138 (Articles)
2 documents
4.
22 p, 1.2 MB Evaluación de juegos online para la enseñanza y aprendizaje del cambio climático / Ouariachi, Tania (Universidad de Granada. Departamento de Información y Comunicación) ; Olvera-Lobo, María Dolores (Universidad de Granada. Departamento de Información y Comunicación) ; Gutiérrez-Pérez, José (Universidad de Granada. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación)
Los juegos online han sido propuestos como una herramienta de comunicación y educación prometedora. Teniendo en cuenta que el cambio climático es una de las principales amenazas a las que se enfrentarán los adolescentes en su futuro, el presente trabajo tiene como objetivo principal la evaluación de los elementos comunicativos y educativos de una serie de juegos online sobre cambio climático producidos en España, haciendo uso de unos criterios validados por un panel de expertos con el método Delphi. [...]
Els jocs online han estat proposats com una eina de comunicació i educació prometedora. Tenint en compte que el canvi climàtic és una de les principals amenaces a les quals s'enfrontaran els adolescents en el seu futur, el present treball té com a objectiu principal l'avaluació dels elements comunicatius i educatius d'una sèrie de jocs online sobre canvi climàtic produïts a Espanya, fent ús d'uns criteris validats per un panell d'experts amb el mètode Delphi. [...]
Online games have been proposed as a promising communication and education tool. Taking into consideration that climate change has become one of the main challenges to face in their future, the main objective of the present article is the evaluation of communicative and educational elements of a series of online climate change games produced in Spain, making use of validated criteria by a panel of experts with the Delphi method. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2088
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 1 (2017) , p. 193-214 (Innovaciones Didácticas)  
5.
24 p, 392.8 KB Una aproximació ontològica de la interfície d'Internet i les seves implicacions en el disseny / Morera-Vidal, Francesc (Escola Massana (Barcelona, Catalunya))
La seva estructura d'Internet no és uniforme ni ordenada en el sentit de "prevista", sinó que més aviat és adaptable i caòtica. El punt de contacte entre l'emissor i el receptor final de la informació digital és la interfície. [...]
La estructura de Internet no es uniforme ni ordenada en el sentido de " prevista ", sino que más bien es adaptable y caótica. El punto de contacto entre el emisor y el receptor final de la información digital es la interfaz. [...]
Internet consists of some nodes and communication channels through which information flows and then generating knowledge. Its structure is neither uniform or ordered in the sense of "planned", but is adaptable and chaotic. [...]

2015 - 10.5565/rev/grafica.33
Grafica, Vol. 3 Núm. 6 (2015) , p. 131-153 (Reseñas)  
6.
2 p, 150.6 KB T'atabalen les dades? Busca un entorn interactiu / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1391 (30 de setembre de 2014) , p. 32-33  
7.
10 p, 164.3 KB Nous formats de publicitat interactiva en televisió : una proposta per a la seva anàlisi i classificació / Aymerich Franch, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'article s'endinsa en el terreny de la publicitat interactiva en televisió, un fenomen emergent poc explorat per la literatura, que presenta perspectives importants de desenvolupament. Els resultats exposats es basen en els obtinguts en el marc del treball de recerca "Nous formats publicitaris en televisió interactiva" (Aymerich 2007), on es van desenvolupar i validar una sèrie de paràmetres per a l'anàlisi de productes de publicitat interactiva en televisió i es va presentar una proposta de classificació dels principals formats de publicitat interactiva en televisió del mercat actual. [...]
2008
Quaderns del CAC, Núm. 30 (Gener-Juny 2008) , p. 103-112  
8.
16 p, 109.9 KB Procesos de convergencia comunicativa en las fuentes de información : una visión desde los gabinetes de prensa / González Molina, Sonia (Universitat Jaume I. Departament de Traducció i Comunicació)
En els últims anys, la convergència s'ha situat en el centre dels debats acadèmics sobre periodisme. No obstant això, són escasses les investigacions que l'aborden des de l'òptica de les fonts d'informació, uns actors fonamentals en el procés comunicatiu. [...]
En los últimos años, la convergencia se ha situado en el centro de los debates académicos sobre periodismo. Sin embargo, son escasas las investigaciones que la abordan desde la óptica de las fuentes de información, unos actores fundamentales en el proceso comunicativo. [...]
Lately, convergence is in the middle of academic debates about journalism. However, there are a few researches from the point of view of the information sources, which are fundamental actors in the communication process. [...]

2012 - 10.7238/a.v0i47.1896
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 47 (Desembre 2012) , p. 75-89  
9.
9 p, 457.9 KB Oral-gestual, escritura, audio, audiovisual, y ¿digital? Los cinco grados de la comunicación en educación / Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
En el marco del presente artículo se presenta un recorrido a través de cinco grados de la comunicación en educación: el oral-gestual, la escritura, el audio, el audiovisual y el digital. El texto destaca los cambios que el escenario on-line introduce en el proceso educativo reflexionando sobre la figura del estudiante, del docente y de las relaciones entre ambos.
This article portrays an overview of the five degrees of comunication in education: oralgestural, writing, audio, audiovisual and digital. It highlights the changes introduced by the on-line scenario in the educational process, reflecting on the character of the student, the teacher and the relationship between them.

2008 - 10.3916/c30-2008-02-009
Comunicar, Vol. 15, Núm. 30 (març 2008) , p. 155-163  
10.
6 p, 3.2 MB El cuento multimedia interactivo / Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
En el marco del presente artículo se reflexiona sobre las posibilidades educativas del cuento multimedia interactivo. En este sentido y tras analizar los orígenes y evolución del cuento, se estudian las novedades que la hipertextualidad, interactividad y convergencia multimedia introducen en la creación de historias ideadas con una finalidad educativa en el marco de la Sociedad de la Información. [...]
In this article we reflect upon the educational possibilities of interactive multimedia stories. After analysing the origins and the evolution of stories, we studied the innovations introduced by the multimedia convergence, the hypertext and interactivity in stories with educational objectives within the Information Society. [...]

2006
Comunicar, Vol. 14, Núm. 26 (març 2006) , p. 177-182  

Articles : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
11 p, 29.0 KB Revistes electròniques en línia / Filella Ramírez, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
1997  

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
168 p, 79.6 MB Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte / Masip Domingo, Maria ; Torrico Fernández Valera, Alejandro ; Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. [...]
La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. [...]
The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
2.
383 p, 20.5 MB Cube : una nueva dimensión hacia el ocio del futuro / Farrés i Cardona, Sara ; Serra Vilà, Neus ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'augment de la digitalització, gran part de les activitats culturals d'entreteniment estan perdent força. Cube és una innovadora proposta que mescla la cultura tradicional amb la tecnologia per oferir un servei d'entreteniment a gran escala, personalitzable i completament immersiu.
Ante el aumento de la digitalización, gran parte de las actividades culturales de entretenimiento están perdiendo fuerza. Cube es una propuesta innovadora que mezcla la cultura tradicional con la tecnología para ofrecer un servicio de entretenimiento a gran escala, personalizable y completamente inmersivo.
In the face of increasing digitalization, much of the cultural entertainment activities are losing steam. The Cube is an innovative proposal that blends traditional culture with technology to offer a large-scale, customisable and fully immersive entertainment service.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
188 p, 4.3 MB Las Cantonas : preproducción de una miniserie de ficción interactiva destinada a plataformas de streaming / Castillo Pérez, Paula ; Gómez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball de fi de grau presenta tot el procès per dur a terme el projecte d'una minisèrie de ficció interactiva destinada a plataformes de streaming. Ofereix el procés de recerca, amb una anàlisi de les minisèries com a gènere, de la interactivitat a l'audiovisual, de la figura de la dona com a protagonista i del mercat del vídeo sota demanda a Espanya, i els procès de creació, que engloba la bíblia, el disseny i el contingut del capítol pilot, el pressupost i el pla de producció de marketing.
El siguiente trabajo de fin de grado presenta todo el proceso necesario para llevar a cabo el proyecto de una miniserie de ficción interactiva destinada a plataformas de streaming. Ofrece el proceso de investigación, con un análisis de las miniseries como género, de la interactividad en el audiovisual, de la figura de la mujer como protagonsita y del mercado del vídeo bajo demanda en España, y el proceso de creación, que engloba la biblia, el diseño y el contenido del capítula piloto, el presupuesto y el plan de parmoción y de marketing.
The following final dissertation presents the whole process necessary to carry out the project of an interactive fiction miniseries for streaming platforms. Is offers the research process, with an analysis of miniseries as a genre, interactivity in audiovisuals, the figure of women as protagonists and the video on demand market in Spain, and the creation process, wich includes the bible, the design and content of the pilot chapter, the budget, and the promotion and marketing plan.

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
4.
201 p, 61.4 MB Les dones artistes a Florència : projecte d'un reportatge interactiu / Arrufat Serrano, Clàudia ; Ruiz Pérez, Marta ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és el resultat de l'elaboració d'un projecte de reportatge interactiu. El contingut del reportatge tracta la figura de la dona a l'art dividint el contingut en 3 capítols: les artistes invisibilitzades durant el renaixement florentí, les veus expertes sobre art i dones i l'actualitat artística a Florència. [...]
Este trabajo de fin de grado es el resultado de la elaboración de un proyecto de reportaje interactivo. El contenido del reportaje trata la figura de la mujer en el arte dividiendo el contenido en 3 capítulos: las artistas invisibilizadas durante el renacimiento florentino, las voces expertas sobre arte y mujeres y la actualidad artística en Florencia. [...]
¡This final degree project is the result of the development of an interactive and multimedia reportage project. The content of the report deals with the figure of women in art, dividing the content into 3 chapters: the artists who were invisible during the Florentine renaissance, the expert voices on art and women and the actual artistic context in Florence. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
5.
157 p, 5.2 MB Desde Dentro : conceptualización y creación de una sección IGTV en UAB Campus Media / Arbolí Simó, Ariadna ; Hodda, Inass ; Robres Roca, Emma ; Vila Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desde Dentro és un projecte que s'emmarca dins d'UAB Campus Mèdia per donar veu als interessos i preocupacions de la comunitat universitària a través d'una secció d'IGTV. Consta de sis capítols protagonitzats per joves que aborden, de manera personal, les temàtiques escollides, on la interactivitat beneficia la connexió entre els espectadors i els protagonistes mitjançant les funcions que proporciona Instagram.
Desde Dentro es un proyecto que se enmarca dentro de UAB Campus Media para dar voz a los intereses y las preocupaciones de la comunidad universitaria a través de una sección de IGTV. Consta de seis capítulos protagonizados por jóvenes que abordan, de manera personal, las temáticas escogidas, donde la interactividad beneficia la conexión entre espectadores y protagonistas mediante las funciones de Instagram.
Desde Dentro is a project included in UAB Campus Media to give a voice to the interests and concerns of the university community through and IGTV section. It is composed of six episodes led by young people who adress, on a personal point of view, the chosen subjects, where the interactivity benefits the connection between the audience and the leads via Instagram's features.

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
69 p, 1.5 MB Vídeos interactius de casaments / Arrebola Alcaraz, Laura ; Hernández Ávila, Noelia ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El servei que hem creat són els vídeos de casament interactius. Es tracta d'un producte inexistent i innovador que combina el treball tradicional del sector dels vídeos de noces amb l'aplicació de les noves tecnologies. [...]
El servicio que hemos creado son los vídeos de boda interactivos. Se trata de un producto inexistente e innovador que combina el trabajo tradicional del sector de los vídeos de boda con la aplicación de las nuevas tecnologías. [...]
The service that we have created is based on interactive wedding videos: a nonexistent and innovative product which combines the traditional work of wedding videos with the implementation of new technologies. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
96 p, 3.0 MB El programa interactiu Arroba Cultural / Pauné Font, Mireia ; Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els programes culturals que apareixen a la televisió són molt ben valorats per la seva qualitat, però tenen audiències baixes; la majoria dels joves de Catalunya prefereixen informar-se a través d'internet que mitjançant els mitjans tradicionals. [...]
Los programas culturales que aparecen en televisión son muy bien valorados por su calidad, pero tienen audiencias bajas; la mayoría de los jóvenes de Cataluña prefieren informarse a través de internet que utilizando los medios tradicionales. [...]
Cultural programmes that appear on television are highly valued for their quality, but they have low audiences; the majority of young people in Catalonia prefer to be informed by internet than the tradicional media. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
8.
138 p, 742.9 KB Usos i actituds juvenils davant les noves finestres audiovisuals. Alfabetització audiovisual / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Consell de l'Audiovisual de Catalunya
Estudi comparat de la serialitat catalana i la d'importants països productors de ficció, i estudi de la relació entre la serialitat televisiva i les diferents estratègies d'interactivitat des del punt de vista de la producció i de la recepció dels joves.
2009  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.