Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
24 p, 325.3 KB Modos híbridos y complejos de informar sobre cooperación / Giró, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
El estudio de 112 reportajes sobre la cooperación internacional en distintos medios catalanes y españoles muestra que esta no es exclusiva dentro del denominado marco de la "ayuda y caridad" o de la "justicia y equidad", sino que a menudo se presenta de forma híbrida. [...]
The study of the coverage of the international cooperation in a set of 112 reports from diffrent Spanish and Catalan media shows that it does not follow exclusively either the so-called "Aid and Charity" frame nor the "Justice and Equity" one, but very oftn both together. [...]
O estudo da informação sobre a cooperação internacional é um conjunto de 112 reportagens em distintos meios catalães e espanholes mostra que não se dá de forma exclusiva dentro do denominado marco (frame) da "Ajuda e Caridade" ou dentro do marco da "Justiça e Equidade", senão que amiúde se apresenta de forma híbrida. [...]

2017 - 10.12804/revistas.urosario.edu.co/disertaciones/a.4914
Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social: Disertaciones, Vol. 10 Núm. 1 (2017) , p. 84-107  
2.
19 p, 122.9 KB Contra Product Red. Una revisió crítica del màrqueting amb causa / Alfonso Escuder, Pilar
El dia 26 de gener de 2006, en el Fòrum Mundial de Davos, Paul Bono Hewson i Bobby Shriver -president de DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- anunciaren al món la creació de Product Red, una marca de marques constituïda per un grup de multinacionals, inicialment AMEX, The Gap, Emporio Armani i Converse, que s'havien atorgat llicència per fabricar i vendre productes Red amb el compromís de lliurar un percentatge dels seus beneficis al Fons Global per a la lluita contra la sida a l'Àfrica. [...]
On 26th January 2006 at de Davos summit of world leaders, Paul Bono Hewson and Bobby Shriver -chairman of DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- made the announcement of the creation of Product Red. This brand of brands is made up of a group of multinational corporations such as AMEX, The Gap, Emporio Armani and Converse, which make and sell Red products with the commitment to donate a percentage of their profits to the Global Fund to fight aids in Africa. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 49-67  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.