Results overview: Found 7 records in 0.03 seconds.
Articles, 4 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 2 records found
Articles 4 records found  
1.
1 p, 59.3 KB Política a cop de titular / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2014
Ara, Núm. 1182 (4 març 2014) , p. 23  
2.
8 p, 76.3 KB Internet, campanyes electorals i ciutadans : l'estat de la qüestió / Anduiza Perea, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Aquest article repassa com internet està afectant els processos electorals i, en particular, el desenvolupament i les conseqüències de les campanyes segons la investigació existent. Les principals conclusions d'aquesta revisió de la literatura apunten que existeix una distància important entre les potencialitats que aquest nou mitjà ofereix tant a partits com a ciutadans i la realitat dels usos que tots dos en fan. [...]
This article reviews how, according to current research, the internet is affecting electoral processes and, in particular, the development and consequences of campaigns. The main conclusions of this review of the literature state that there is a significant distance between the potential offered by this new medium, both to parties and citizens, and how it is actually used by everyone concerned. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (Desembre 2009) , p. 5-12  
3.
7 p, 73.2 KB La utilització d'internet per part de Barack Obama transforma la comunicació política / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'article centra el seu objecte en les innovacions introduïdes per la campanya de Barack Obama en la utilització d'internet per comunicar-se amb els electors, aconseguir recursos econòmics i mobilitzar els seus seguidors. [...]
The article describes the innovations introduced by Barak Obama's campaign in how to use the internet as a tool to communicate with electors, in fundraising and in mobilising his supporters. It also describes how the new President is using the web as a government tool. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (12 2009) , p. 35-41  
4.
21 p, 161.0 KB Las políticas de internet de RTVE y la BBC : la redefinición y implementación del servicio público en los nuevos medios / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
2008
Eptic on line. Revista de economía política de las tecnologías de la información y la comunicación, Vol. X, N. 2 (2008)  

Books and collections 1 records found  
1.
25 p, 714.1 KB ¿Nuevos movimientos sociales para una Europa en crisis? / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este texto se presenta una panorámica de los nuevos movimientos sociales en Europa, surgidos en esta fase de crisis y de transición entre dos épocas. Unos movimientos sociales caracterizados por nuevas formas organizativas, menos estables y jerárquicas; más transgresoras y confrontativas; menos vinculadas a instituciones, partidos o sindicatos; más críticas con la política y los políticos convencionales. [...]
Testuan, krisialdi eta bi aroren arteko trantsizio garai honetan sortutako Europako gizarte mugimendu berrien ikuspegi orokorra ageri da. Antolakuntza forma berriak ezaugarri dituzten gizarte mugimendu batzuk, egonkortasun eta hierarkikotasun txikiagokoak; urratzaileagoak eta borrokatzaileagoak; erakundeei, alderdiei edo sindikatuei ez hain lotuak; politika eta politiko konbentzionalekin kritikoagoak. [...]
This text provides an overview of the new social movements in Europe, emerged in this phase of crisis and transition between two eras. Social movements characterized by new organizational forms, less stable and hierarchical; more transgressive and confrontational; less tied to institutions, parties or unions; more critical of conventional politics and politicians. [...]

Europako Mugimenduaren Euskal Kontseilua / Consejo Vasco del Movimiento Europeo, 2013
Futuro de la eurozona, gobernanza económica y reacción social: salidas europeas a la crisis, 2013, p. 67-91  

Research literature 2 records found  
1.
146 p, 1003.8 KB Més enllà d'internet com a eina "martell"- eina de la vella polític: cap a un nou policy making? : els casos del Moviment de Cultura Lliure i pel Procomú Digital i el 15M a Catalunya / Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fuster Morell, Mayo 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Escola d'Administració Pública de Catalunya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques
En un context de canvi d'època caracteritzat per la superposició de crisis tant política, com econòmica i ecològica, la visió d'Internet com a "remei" o nou "instrument" tecnològic que vindria a unir-se i reforçar la política i els processos de polítiques públiques tal com s'havien anat entenent fins ara, resulta extremadament limitada. [...]
Bellaterra : IGOP, 2012  
2.
405 p, 7.3 MB La Visibilidad mediática de actores políticos en la red : la política de gestión de contenidos digitales y la propiedad intelectual en España y en el Reino Unido : tesis doctoral / Salcedo Maldonado, Jorge Luis ; Anduiza Perea, Eva, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic
El tema de la tesis es la visibilidad mediática de los actores políticos involucrados en el debate sobre el uso no autorizado de contenidos sujetos a derechos de autor en Internet. En el contexto denominado como la política mediatizada, los actores con una mayor visibilidad mediática en el debate tendrán más opciones de captar la atención pública e influenciar a la opinión pública. [...]
The dissertation deals with the media visibility of the policy actors involved in the public debate about the unauthorized use of copyright contents on the Internet. In a context of mediated politics, the assumption is that the most visible actors in the media debate have a greater chance of capturing public attention and exerting influence in the public opinion. [...]

Bellaterra : Universidad Autónoma de Barcelona, Departamento de Ciencia Política y Derecho Público, 2012  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.