Resultats globals: 26 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 25 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Documents de recerca 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
100 p, 5.0 MB El fenómeno youtuber : los líderes de opinión / Llavero García, Andrea ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de reportatge audiovisual centrat en la transformació de la funció del youtuber en la societat i les noves oportunitats que brinda i podria arribar a proporcionar YouTube com a mitjà de comunicació. [...]
Proyecto de reportaje audiovisual centrado en la transformación de la función del youtuber en la sociedad y las nuevas oportunidades que brinda y podría llegar a proporcionar YouTube como medio de comunicación. [...]
Audiovisual report project focused on transforming the role of being a YouTuber in nowadays' society, the new opportunities that this offers, and that this platform could eventually provide as a way of communication. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
241 p, 12.2 MB El Inbound Marketing con The Cool Pool : la importancia del marketing de contenidos / Isart Juve, Aina ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte en el qual s'explica i aplica la metodologia inbound al blog de la companyia Fluidra, The Cool Pool, amb l'objectiu d'arribar a un públic al qual actualment l'empresa no arriba directament. [...]
Proyecto en el que se explica y aplica la metodología inbound en el blog de la compañía Fluidra, The Cool Pool, con el objetivo de alcanzar un público al que actualmente la empresa no llega directamente. [...]
Project that explains and makes use of the inbound methodology in Fluidra company's blog, The Cool Pool, with the goal of reaching a target that the business wouldn't be able to directly approach. With a previous analysis, we will see how to generate leads through content marketing not only creating an editorial calendar, but also conducting a keyword research, contemplating a technical enhancement for the blog, conceiving a lead nurturing strategy and establishing in which social media The Cool Pool will be present.

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
268 p, 26.1 MB Estrategia de comercialización online y plan de comunicación de una microempresa / Gilabert Dolz, Júlia ; Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té com a objecte d'estudi el sector de la indústria fornera i l'anàlisi del seu context digital per a la posterior estratègia de comercialització digital d'una microempresa, en concret una fleca local de Barcelona. [...]
Este proyecto tiene como objeto de estudio el sector de la panadería y el análisis de su contexto digital para la posterior estrategia de comercialización online de una microempresa, en concreto una panadería local de Barcelona. [...]
This project analyzes the bakery market and its digital context for the subsequent online marketing strategy of a miro-company, specifically a local bakery in Barcelona. Once the online business plan is designed, a communication plan is developed with digital marketing techniques to advertise the bakery Online Store.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
107 p, 27.4 MB YouTuber : la realidad detrás de la pantalla / Ortiz Arrabal, Anna ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en la figura del youtuber com a creador de contingut des d'un punt de vista extern a la plataforma. Alhora es proposa una breu aproximació al creixement i evolució de YouTube com a plataforma, tant en l'àmbit tecnològic com comercial, a més de l'estreta relació que manté amb la publicitat.
El presente trabajo aborda la figura del youtuber como creador de contenido desde un punto de vista externo a la plataforma. Paralelamente se propone una breve aproximación al crecimiento y evolución de YouTube como plataforma, tanto en el ámbito tecnológico como comercial, además de su estrecha relación con la publicidad.
The present work approaches the YouTuber's figure as content creator from an external point of view to the platform. At the same time, we propose a brief approach to the growth and evolution of YouTube as a platform, both in the technological and commercial field, as well as its close relationship with advertising.

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
5.
111 p, 3.5 MB ¿Los Influencers ya no influyen? Eficacia de las estrategias del influencer marketing en Instagram / Roca Blanquez, Melanie ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Involucrar a gent influent en línia és una estratègia de màrqueting per part de les marques que està a l'ordre del dia. Instagram s'ha convertit en la xarxa social per excel·lència dels influencers: individus caracteritzats per la seva capacitat de feedback, credibilitat i influència entre els seus seguidors. [...]
Involucrar a personas influyentes en línea es una estrategia de marketing por parte de las marcas que está a la orden del día. Instagram se ha convertido en la red social por excelencia de los influencers: individuos caracterizados por su capacidad de feedback, credibilidad e influencia entre sus seguidores. [...]
Engaging influential people online is a common marketing strategy for brands. Instagram has become the social network of influencers: individuals characterized by their capacity of feedback, credibility and influence among their followers. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
88 p, 1.4 MB CARRO GROS : conceptualització i pautes per al disseny i desenvolupament d'un web divulgatiu casteller / Vilaclara i Verdú, Roger ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en la creació d'una plataforma web que, a través de les característiques del web 2. 0, informi i divulgui el món casteller en tots els seus àmbits i de forma internacional. [...]
El trabajo consiste en la creación de una plataforma web que, a través de las características de la web 2. 0, informe y divulgue el mundo casteller en todos sus ámbitos y de forma internacional. El proyecto también expone las principales características de diseño y contenido que debe tener el espacio web concebido como CARRO GROS.
The work consists in creating a web platform which, through web 2. 0 characteristics, could inform and spread the world of human towers internationally and in all its areas. The project also exposes the main characteristics of design and content that the website should have known as CARRO GROS.

2019
Grau en Periodisme [971]  
7.
76 p, 29.7 MB Living Earth : creación de una tienda online / López Núñez, Irene ; Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'una marca distribuidora de productes d'higiene i ús diari sense plástics i sostenibles. Disseny de la pàgina web i la identitat de marca, així com gestió i planificació de les xarxes socials.
Creación de una marca distribuidora de productos de higiene y uso diario sin plásticos y sostenibles. Diseño de la página web y la identidad de marca, así como gestión y planificación de las redes sociales.
Creation of a distributor brand of hygienic products and daily use without plastics and sustainable. Website design and brand identity, as well as management and planning of social networks.

2019
Grau en Periodisme [971]  
8.
107 p, 4.8 MB Pla de Comunicació per a l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona : l'estratègia de les xarxes socials / Blanco Martínez, Laura ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball consisteix en l'elaboració d'un Pla de Comunicació per a l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona. L'anàlisi que es duu a terme, tenint en compte les sevesmancances comunicatives, resulta en el projecte de creació d'un Social Media Plan. [...]
El siguiente trabajo consiste en la elaboración de un Plan de Comunicación para la Oficina del Parlamento Europeo en Barcelona. El análisis que se realiza, atendiendo a sus deficiencias comunicativas, da como resultado el proyecto de creación de un Social Media Plan. [...]
This following project consists in the development of a Communication Plan for the European Parliament Office in Barcelona. The analysis that is carried out, taking into account its communicative deficiencies, results in the project of creating a Social Media Plan. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
9.
84 p, 2.3 MB ¿Están los influencers perdiendo su credibilidad? : Estudio sobre la credibilidad que el consumidor otorga al mensaje emitido por el influencer en la plataforma Instagram dentro del sector cosmético / Garcia Fortuny, Helena ; Ávalos del Pino, Carmen, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers forman parte de nuestro día a día. Han pasado de ser personas que compartían sus experiencias, gustos y opiniones en sus redes sociales a ser personas capaces de emitir un mensaje que llegue a millones de personas en pocos segundos. [...]
Els influencers formen part del nostre dia a dia. Han passat de ser persones que compartien les seves experiències, gustos i opinions en les seves xarxes socials a ser persones capaces d'emetre un missatge que arribi a milions de persones en pocs segons. [...]
Nowadays influencers are part of our daily life. At the beginning they were people who shared their experiences and opinions in their social networks but now they are able to deliver a message that reaches millions of people within a few seconds. [...]

2018  
10.
100 p, 1.2 MB Un viaje a través de Instagram : una investigación cualitativa sobre las estrategias utilizadas por los influencers españoles / Pereira, Priscila Aubin Cardoso ; Estanyol Casals, Elisenda (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Con el desarrollo vertiginoso de las Tecnologı́as de Información, la creación de Internet y el avance de la Comunicación a través de las redes sociales, la población mundial está dejando de ser mera receptora para participar activamente en los procesos de emisión de contenidos, sea compartiendo ideas en sus per_iles, sea creando y comprometiendo sus propios contenidos digitales. [...]
With the rapid development of Information Technologies, the creation of the Internet and the advancement of Communication through social networks, the world population is no longer just a receiver but an active participant in the content delivery processes, whether it is sharing ideas in their pro_iles, or creating and engaging their own digital content. [...]

2018
2 documents

Documents de recerca : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
4.8 KB Publicitat interactiva / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual sobre una forma de fer publicitat que demana la participació del consumidor. Trobareu publicacions, recursos a Internet, recursos a les Biblioteques de la UAB i una classificació per mitjans (Internet, mòbils, televisió i publicitat exterior) que inclou exemples de tècniques utilitzades (com l'advergaming) i campanyes publicitàries concretes.
2008  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.