1.
|
|
2.
|
17 p, 673.5 KB |
R@dio y jóvenes, una encrucijada de intereses y expectativas
/
Gutiérrez, Maria (Observatori de la Ràdio a Catalunya) ;
Monclús Blanco, Belén (Observatori de la Ràdio a Catalunya) ;
Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Ràdio a Catalunya)
El objetivo de este capítulo es, por una parte, analizar la compleja relación del medio radio con los jóvenes de 14 a 24 años en el contexto digital y, por otra, examinar las estrategias implementadas por el sector para afrontar esta crisis. [...]
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014
Audiencias juveniles y cultura digital, 2014, p. 107-123
|
|
3.
|
17 p, 1.3 MB |
Internet, xarxes socials i noves pràctiques comunicatives
/
Micó, Josep Lluís (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ;
Masip, Pere (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Des d'un punt de vista tecnològic, l'elevada penetració dels dispositius mòbils entre la població i un ús intensiu i variat de les xarxes socials -Facebook, Twitter, LinkedIn, etc. - han caracteritzat el bienni 2013-2014 a Catalunya. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 175-191
|
|
4.
|
303 p, 28.2 MB |
Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014
/
Civil i Serra, Marta, ed. ;
Corbella, Joan M., ed. ;
Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ;
Sabaté i Salazar, Joan, ed. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)
|
|
5.
|
19 p, 1.2 MB |
Internet
/
Micó, Josep Lluís (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna) ;
Masip, Pere (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Dues tendències han caracteritzat l'evolució del consum d'internet a Catalunya en el bienni 2011- 2012: la mobilitat i els usos socials de la xarxa. Aproximadament set de cada deu residents al territori ja naveguen, i la majoria ho fan entre una i dues hores al dia, sobretot en horari laboral. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 159-177
|
|
6.
|
|
7.
|
9 p, 82.4 KB |
Fòrum de la governança d'Internet. Balanç d'un lustre
/
Díez, Mercè (Díez Jiménez) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Aquest capítol analitza l'evolució que ha viscut el Fòrum de la Governança d'Internet (IGF, en les seves sigles en anglès), des de la proposta de la seva creació a la Cimera Mundial sobre la Societat de la Informació (Ginebra 2003 - Tunis 2005) fins a l'actualitat, i reflexiona sobre la importància de la governança d'internet i la seva transcendència en les noves condicions de la governabilitat a l'era global.
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 353-361
|
|
8.
|
|
9.
|
19 p, 113.0 KB |
Internet
/
Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
El bienni 2009-2010 ha estat de consolidació d'internet com a eina de comunicació quotidiana. L'eclosió de les xarxes socials ha fomentat l'ús diari i l'audiència de les webs informatives s'ha arribat a doblar en molts casos. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 177-195
|
|
10.
|
409 p, 2.5 MB |
Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010
/
Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ;
Civil i Serra, Marta, ed. ;
Fernández Alonso, Isabel, ed. ;
Blasco Gil, José Joaquín, ed. ;
López López, Bernat, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
|
|