Results overview: Found 29 records in 0.02 seconds.
Articles, 12 records found
Contributions to meetings and congresses, 2 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 13 records found
Graphic and multimedia documents, 1 records found
Articles 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
12 p, 128.2 KB Presentación del "Equip de Recerca en Antropologia Aplicada en Salut" (ERAAS) / Sanjuán Núñez, Lucía (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázare, Sarah (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Casado Aijón, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona)
Presentamos en este Paper el ERAAS (Equip de Recerca en Antropologia Aplicada en Salut), grupo que nace a partir de la confluencia en planteamientos intelectuales y profesionales de un grupo de miembros del GRAFO que compartimos interés en la Antropología de la salud y en una manera específica de entender la Antropología aplicada. [...]
Presentem en aquest article l'ERAAS (Equip de Recerca en Antropologia Aplicada a Salut), grup que neix a partir de la confluència en plantejaments intel·lectuals i professionals d'un grup de membres del GRAFO que compartim interès en l'Antropologia de la salut i en una manera específica d'entendre l'Antropologia aplicada. [...]
We present in this Paper the ERAAS (Research Team in Applied Anthropology of Health in its Catalan acronym), a group constituted by the confluence of intellectual and professional approaches of a group of members of GRAFO who share an interest in the Anthropology of Health and in a specific way of understanding Applied Anthropology. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafowp.35
GRAFO working papers, Vol. 7, Febrero 2018, p. 66-77  
2.
24 p, 173.3 KB Capacidades, hábitos y carácter : atribuciones docentes sobre el alumnado de Bachillerato y Formación Profesional / Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castejón Company, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Curran, Marta (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Sociología Aplicada)
La división de los sistemas educativos en itinerarios diferenciados -académico y profesional- es uno de los elementos centrales para explicar las pautas de estratificación y desigualdad social en el ámbito internacional. [...]
La divisió dels sistemes educatius en itineraris diferenciats -acadèmic i professional- és un dels elements centrals per explicar les pautes d'estratificació i desigualtat social en l'àmbit internacional. [...]
The division of the educational systems into different tracks -academic and VET- represents one of the key elements in explaining social stratification and inequalities. Among the multiple factors that explain the relation between education tracks and social inequality, teachers' expectations are conceived as a crucial element in understanding the distribution of different students in each track. [...]

2020 - 10.5565/rev/papers.2778
Papers : revista de sociologia, Vol. 105 Núm. 2 (2020) , p. 211-234  
3.
17 p, 533.3 KB Itinerarios lectores para la educación poética en la ESO : del rap a la poesía canónica / Lleida Lanau, Enrique (Universidad de Zaragoza)
El presente artículo analiza la potencialidad educativa que pueda tener el rap para el aprendizaje de la poesía en la Educación Secundaria Obligatoria (ESO). Se ha utilizado una metodología etnográfica dentro del contexto educativo, que incluye entrevistas a profesores de secundaria y raperos vinculados con ámbitos de enseñanza formal e informal, un cuestionario a alumnos de 4º de ESO y el análisis y valoración de una intervención educativa. [...]
This paper analyzes the educational potential that rap can have for learning poetry in Educación Secundaria Obligatoria (ESO) (Compulsory Secondary School). An ethnographic methodology has been used within the educational context, which includes interviews with secondary school teachers and rappers linked to formal and informal education, a questionnaire to 4th year ESO students and the analysis and evaluation of an educational intervention. [...]
El present article analitza la potencialitat educativa que pugui tenir el rap per a l'aprenentatge de la poesia a l'educació secundària obligatòria (ESO). S'ha utilitzat una metodologia etnogràfica dins el context educatiu, que inclou entrevistes a professors de secundària i rapers vinculats amb àmbits d'ensenyament formal i informal, un qüestionari a alumnes de 4t d'ESO i l'anàlisi i valoració d'una intervenció educativa. [...]
Cet article examine le potentiel éducatif du rap pour l'apprentissage de la poésie dans l'Enseignement Secondaire Obligatoire (ESO). Une méthodologie ethnographique a été utilisée dans le contexte éducatif, y compris des entretiens avec des enseignants du secondaire et des rappeurs liés à l'enseignement formel et informel, un questionnaire aux élèves de quatrième année de l'ESO et l'analyse et l'évaluation d'une intervention éducative. [...]

2019 - 10.5565/rev/jtl3.836
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 12 Núm. 4 (november-december 2019) , p. 44-60 (Articles)  
4.
27 p, 2.3 MB Lefebvre en Barcelona : trialéctica e itinerarios industriales en Poblenou / Limón López, Pedro (Universidad Complutense de Madrid. Grupo de Investigación "Espacio y Poder") ; González García, Sergio Claudio (Universidad Complutense de Madrid. Grupo de Investigación "Espacio y Poder")
En los últimos años, la configuración de itinerarios ha sido una de las políticas urbanas más importantes en lo concerniente a los imaginarios y a las prácticas de aprendizaje de la ciudad. Así, la dimensión espacial es interiorizada como parte inextricable de la experiencia de socialización histórica del barrio. [...]
En els últims anys, la configuració d'itineraris ha estat una de les polítiques urbanes més importants pel que fa als imaginaris i a les pràctiques d'aprenentatge de la ciutat. Així, la dimensió espacial és interioritzada com una part inextricable de l'experiència de socialització històrica del barri. [...]
Ces dernières années, la configuration des itinéraires a été l'une des politiques urbaines les plus importantes concernant l'apprentissage et les pratiques des villes imaginaires. Ainsi, la dimension spatiale est internalisée dans le cadre inextricable de l'expérience de socialisation au sein des quartiers. [...]
In recent years, itineraries and urban routes have been one of the most important urban policies concerning the imaginaries and practices that depict the city. The spatial dimension is internalized as an inseparable part of the socialization experiences in the neighbourhood. [...]

2019 - 10.5565/rev/dag.490
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 65 Núm. 2 (maig-agost 2019) , p. 245-271 (Articles)  
5.
6 p, 298.3 KB La nova política educativa i les desigualtats / Bonal, Xavier (Universitat Autonònoma de Barcelona. Grup de Recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autonònoma de Barcelona. Grup de Recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Verger, Antoni (Universitat Autonònoma de Barcelona. Grup de Recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials)
2015
Nous horitzons, Núm. 209 (2015) , p. 16-21  
6.
16 p, 355.9 KB Las hipótesis de transición como herramienta didáctica para la Educación Ambiental / Rodríguez Marín, Fatima (Universidad de Sevilla) ; Fernández Arroyo, Jorge (Universidad de Sevilla) ; García Díaz, Jose Eduardo (Universidad de Sevilla)
En el presente artículo hemos realizado un estudio que aborde los aspectos teóricos y prácticos relacionados con las hipótesis de transición dentro del ámbito de la Educación Ambiental. Para ello exponemos la evolución seguida hasta llegar al propio concepto de hipótesis de transición, tanto en la nomenclatura utilizada como en el significado interno de dichos términos. [...]
In this article we have sought to conduct a study that focuses on the theoretical and practical features related to the transition hypothesis within the field of environmental education. This approach exposes the evolution followed up to the very concept of transition scenarios, both in the nomenclature used as in the inner meaning of these terms. [...]
En el present article hem realitzat un estudi que abordi els aspectes teòrics i pràctics relacionats amb les hipòtesis de transició dins l'àmbit de l'educació ambiental. Per això exposem l'evolució seguida fins arribar al propi concepte d'hipòtesis de transició, tant en la nomenclatura utilitzada com en el significat intern d'aquests termes. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1137
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 303-318  
7.
18 p, 390.2 KB El cambio del profesorado de ciencias II : itinerarios de progresión y obstáculos en estudiantes de magisterio / Porlán Ariza, Rafael (Universidad de Sevilla) ; Martín del Pozo, Rosa (Universidad Complutense de Madrid) ; Rivero García, Ana (Universidad de Sevilla) ; Harres, Joao (Pontifical Catholic University of Rio Grande do Sul, Brazil) ; Azcárate Goded, Pilar (Universidad de Cádiz) ; Pizzato, Michelle (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do Sul (Brasil))
En este trabajo, segundo de una serie de dos, se presenta el progreso y los obstáculos que experimentan cinco equipos de estudiantes de Magisterio al participar en asignaturas basadas en el modelo Formación de Profesores para Investigar la Práctica (FOPIP), de orientación constructivista, y en el curso CAIC (Concepciones de los Alumnos e Innovación Curricular). [...]
This paper, the second in a series of two, presents the progress and obstacles experienced by five teams of prospective primary education teachers who participated in courses based on the constructivist-oriented model «Teacher Education for Inquiry into Practice (FOPIP)», and in the «Students' Conceptions and Curricular Innovation (CAIC)» course. [...]

2011 - 10.5565/rev/enscien/v29n3.1113
Enseñanza de las ciencias, Vol. 29, Núm. 3 ( 2011) , p. 353-370  
8.
24 p, 632.1 KB Itinerarios que relacionan educación con trabajo. Revisión de conceptos, investigación y debates políticos / Raffe, David (The University of Edinburgh. Centre for Educational Sociology (CES))
Este artículo examina de forma crítica la investigación y los debates políticos transnacionales sobre los itinerarios que relacionan educación con trabajo, y utiliza este examen para reflexionar sobre la utilidad del propio concepto de itinerarios. [...]
This paper reviews cross-national research and policy debates about pathways between education and work, and draws on this review to reflect on the utility of the pathways concept itself. It identifies three main uses of the concept: to analyse the relative size and role of gender education, school-based vocational education and apprenticeship, respectively, in an effective transition system; to examine the relationships and interconnections between pathways; and to consider how pathways can reflect the perspective and priorities of individual young people and enable them to manage and control their own itineraries. [...]

2011 - 10.5565/rev/papers/v96n4.433
Papers : revista de sociologia, Vol. 96, Núm. 4 ( 2011) , p. 1163-1185  
9.
5 p, 615.0 KB Itinerari ambiental per la conca de Tremp / Serés Aspax, Andreu
Es presenta un itinerari per la Conca de Tremp estructurat com un conjunt de parades en llocs precisos, amb abundants imatges preses "in situ", explicacions ajustades a cada lloc i qüestions i problemes relacionats amb cada parada. [...]
2007 - 10.5565/rev/ciencies.276
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 6 (2007) p. 15-19  
10.
28 p, 376.1 KB Aportaciones teóricas y metodológicas a la sociología de la juventud desde la perspectiva de la transición / Casal Bataller, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Garcia Gracia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Miguel Quesada, Francisco J. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
El artículo presenta y defiende un enfoque biográfico acerca de la sociología de la juventud, y define la juventud como proceso social de emancipación que atañe a aspectos económicos (posición social y enclasamiento) y familiares (emancipación de la familia). [...]
The paper presents and defends the biographical approach in Sociology of Youth. Therefore, youth is defined as a social process of emancipation that involves economical issues (social position and classification in social structure), family issues (family emancipation). [...]

2006 - 10.5565/rev/papers/v79n0.798
Papers : revista de sociologia, N. 79 (2006) p. 21-48  

Articles : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 2 records found  
1.
770x577, 554.7 KB Eligiendo el futuro : las influencias familiares, escolares e individuales en la construcción de expectativas / Daza Pérez, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Fachelli, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Garcia Gracia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sánchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Torrents, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Valls, Ona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball
El objetivo de esta comunicación es el de presentar algunos resultados de la primera fase de una investigación sobre las trayectorias formativas y laborales de los jóvenes de una muestra de 2000 estudiantes que cursaban 4º de ESO en 2013-14 -o que habían nacido en el año 1998- matriculados en 27 centros de la ciudad de Barcelona. [...]
2015
Conferencia Ibérica de Sociología de la Educación. Lisboa, Portugal, 1a : 2015  
2.
4 p, 33.5 KB Difusió virtual d'itineraris de camp en ciències de la terra / Bach i Plaza, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Biosca, Josep ; Brusi, David ; Estrada, Rita ; Maestro, Eudald ; Obrador i Tudurí, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Oms, O. (Oriol) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Riera, Violeta ; Vehí, Montserrat ; Vicens, Enric
El portal d'internet GEOCAMP (http://einstein. uab. es/_c_gr_geocamp/geocamp/), d'activitats de camp en Ciències de la Terra permet optimitzar el treball abans, després i durant una excursió. Fins ara aquest ha estat el contingut del recurs virtual. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Books and collections 1 records found  
1.
18 p, 362.8 KB Després de l'ESO, què? Eleccions i restriccions en els itineraris acadèmics i laborals de l'alumnat d'origen immigrat / Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Termes López, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Aquest article analitza, des d'una perspectiva biogràfica, la construcció dels itineraris acadèmics i laborals de joves d'origen sud-americà pertanyents a la generació 1,5 d'un institut públic de l'Hospitalet de Llobregat. [...]
Este artículo analiza, desde una perspectiva biográfica, la construcción de los itinerarios académicos y laborables de jóvenes de origen sudamericano pertenecientes a la generación 1'5 de un instituto público del Hospitalet de Llobregat. [...]
This article analyzes, from a biographical perspective, the construction of academic and occupational pathways of young people of South American origin, belonging to the 1. 5 generation, in a state secondary school in L'Hospitalet de Llobregat. [...]
Cet article analyse la construction de parcours scolaires et professionnels des jeunes d'origine sud-américaine, qui appartiennent à la génération «1. 5», dans un collège publique à Hospitalet de Llobregat. [...]

Barcelona, Catalunya Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família 2013 (Ciutadania i Immigració; 9)
Recerca i immigració V. Convocatòria d'ajuts 2009, 2013, p. 55-72  

Research literature 13 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
176 p, 10.3 MB Disseny d'un itinerari d'educació ambiental pel Camí de Sant Ponç a la Vall d'Alinyà / Leafy Roads (Grup de recerca) ; Castro, Adrià ; Guart, Judit ; Moran, Eric ; Muñoz, Núria ; Maneja Zaragoza, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Molina Gallart, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Oliver i Solà, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'educació ambiental és una eina de canvi social que, nodrint-se de moltes disciplines, pretén proporcionar el coneixement necessari per a fer front a la complexitat actual mitjançant la identificació de les problemàtiques socioambientals i la proposta de solucions efectives. [...]
2018
Grau en Ciències Ambientals [959]  
2.
25 p, 1.1 MB Creació d'una xarxa de rutes ciclista : Topologia, visualització i càlcul dels camins òptims / Estruch Blanco, Pau ; Alsina, Aitor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El projecte fa referència a les xarxes i itineraris aptes pel ciclisme i els seus usuaris que s'hi poden trobar al portal web d'una entitat ciclista anomenada Cyclocat, que és la promotora de l'esmentat treball. [...]
El proyecto hace referencia a las redes e itinerarios aptos para el ciclismo y sus usuarios que se pueden encontrar en el portal web de una entidad ciclista llamada Cyclocat, que es la promotora de dicho trabajo. [...]
The project refers to networks and itineraries that are suitable for cycling and its users that can be found on the web portal of a cyclist called Cyclocat, which is the promoter of the mentioned work. [...]

2019  
3.
80 p, 1.9 MB Disseny i desenvolupament d'una aplicació web basada en software lliure per a la gestió d'incidències de les Vies Verdes de Girona / Vergoñós Pascual, Laura ; Vargas García, Miguel Ángel ; Hernández, Toni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El present document és la memòria descriptiva dels treballs realitzats per la Laura Vergoñós Pascual durant el projecte final del Màster en Tecnologies de la Informació Geogràfica, 12a edició, durant el transcurs del conveni de col·labració entre el Departament de Geografia i el SIGTE (Servei d'Informació Geogràfica i Teledetecció). [...]
2011  
4.
225 p, 17.0 MB Itinerari d'educació ambiental de les zones dunars i de costa / Minewa Ambiental (Grup de recerca) ; Lei, Felipe ; Martínez, Arnau ; Villalba, Eduard ; Zaldo, Quim ; Boada, Martí, 1949- , tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Duch Cortinas, Jordi, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Rieradevall, Joan, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Hierro Gutiérrez, Almudena, tutora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La finca de Mongofra Nou es situa a la vessant nord del Parc Natural de s'Albufera des Grau de Menorca i alberga una riquesa faunística, florística i geològica molt important. A causa de la legislació del parc, les activitats tradicionals que es duien a terme la finca s'han vist reduïdes, heus aquí, la necessitat de la finca per reinventar-se. [...]
La finca de Mongofra Nou se sitúa en la vertiente Norte del Parque Natural de s'Albufera des Grau de Menorca y alberga una riqueza faunística, florística y geológica muy importante. A causa de la legislación del parque, las actividades tradicionales que se llevaban a cabo en la finca se han visto reducidas, he aquí, la necesidad de la finca de reinventarse. [...]
Mongofra Nou estate is located in the northern part of the Natural Parc s'Albufera des Grau in Menorca and hosts an incredible fauna, flora and geological structures. Due to the legislation of the Natural Park, traditional activities that were carried out have been reduced, here, the need to reinvent the estate. [...]

2015
Grau en Ciències Ambientals [959]
3 documents
5.
73 p, 1.8 MB Influència dels desitjos, les necessitats i les xarxes familiars i d'amistat dels estudiants universitaris de la UAB en els seus itineraris formatius en els estudis superiors / Campuzano Puntí, Joaquim ; Noguera, José Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Miguel Quesada, Francisco J., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu del treball és ajudar a la descripció del fenomen del canvi en els itineraris formatius superiors dels estudiants. L'anàlisi es realitza a partir de dades empíriques generades a la UAB durant l'any 2012 i en base als factors contextuals - socio-demogràfics, de perfil i context de l'estudiant - i motivacionals - de vocació acadèmica, vocació laboral, resultats acadèmics, condicions facilitadores, condicions d'empleabilitat, condicions econòmiques, influència de les amistats, estratègies adaptatives o d'oportunitat - que influeixen en les decisions de canvi dels estudiants. [...]
El objetivo del trabajo es ayudar a la descripción del fenómeno del cambio en los itinerarios formativos superiores de los estudiantes. El análisis se realiza a partir de datos empíricos generados en la UAB durante el año 2012 y en base a los factores contextuales - socio-demográficos, de perfil y contexto del estudiante - y motivacionales - de vocación académica, vocación laboral, resultados académicos, condiciones facilitadoras, empleabilidad, condiciones económicas, influencia de las amistades, estrategias adaptativas o de oportunidad - que influyen en las decisiones de cambio de los estudiantes. [...]
The aim of this work is to help in the description of the phenomenon of change in itineraries by higher education students. The analysis is performed based on empirical data generated at UAB in 2012 and based on contextual - socio-demographic profile and background of the student - and motivational factors - the academic vocation, labor vocation, academic achievement, enabling conditions, employability, economic conditions, influence of friends, adaptive or opportunity strategies - that influence the decisions of the exchange students. [...]

2013  
6.
6 p, 225.0 KB Adaptació d'itinerari d'educació ambiental i sensorial a la vall d'Alinyà / EDUCCAMB (Grup de recerca) ; Mariné Rom, Joan ; Riera Riera, Maria Rosa ; Vert Roca, Cristina ; Boada, Martí, 1949- , tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Duch Cortinas, Jordi, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Rieradevall, Joan, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Casacuberta Arola, Núria, tutora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Després d'analitzar el potencial de la muntanya d'Alinyà, s'ha observat que és un lloc idoni per desenvolupar activitats d'educació ambiental (EA). Per aquest motiu s'elabora un itinerari d'EA, part del qual és adaptat sensorialment. [...]
Después de analizar el potencial de la montaña de Alinyà, se ha observado que es un lugar idóneo para desarrollar actividades de educación ambiental (EA). Por éste motivo se elabora un itinerario de EA, parte del cual es adaptado sensorialmente. [...]
After analyzing the potential of the mountain of Alinyà, it has been observed that it is an ideal place to develop environmental education ac-tivities (EE). Departing from this, an EE itiner-ary has been devised, part of which is adapted to sensorial experience. [...]

2013
2 documents
7.
37 p, 2.9 MB Anàlisi del sistema agroecològic de Vila-seca : proposta de guia per a la descoberta del medi / Palacios Romero, Sandra ; Boada, Martí 1949- (Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Sánchez Mateo, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
S'ha elaborat una anàlisi del sistema agroecològic del municipi de Vila-seca (Tarragonès) per tal de realitzar en segon lloc, una proposta de guia per a la descoberta del medi per a infants d'entre 8 i 10 anys. [...]
Se ha elaborado un análisis del sistema agroecológico del municipio de Vila-seca (Tarragonés) para realizar en segundo lugar, una propuesta de guía de descubrimiento del medio para escolares de entre 8 y 10 años. [...]
It has been made an analysis of agro-ecological system of Vila-seca's town (Tarragonés) with the proposal of make an environmental education guide for schoolchildren between 8 and 10 years. From fieldwork in the study area it has been inventoried different socio-environmental heritage items that are considered of high importance in the territory. [...]

2011
4 documents
8.
103 p, 1.3 MB Disseny d'un mètode de valoració d'itineraris d'educació ambiental i aplicació a l'àmbit Parc Natural de l'Alt Pirineu - Alt Urgell / EDUCCAMB (Grup de recerca) ; Nualart i Nieto, Anna ; Arroyo i Moras, Fco. Javier ; Pujantell, Josep tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Duch Cortinas, Jordi ; Masqué Barri, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Rieradevall, Joan ; Ramon Riba, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) està creant una xarxa d'itineraris d'educació ambiental amb l'objectiu de divulgar els valors del parc i conscienciar els seus visitants sobre la importància de conservar el medi ambient. [...]
El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) está creando una red de itinerarios de educación ambiental con el objetivo de divulgar los valores del parque y concienciar a sus visitantes sobre la importancia de conservar el medio ambiente. [...]
The Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) is creating a net of environmental education itineraries with the goal to spread the values of the park and to increase its visitor's awareness about the importance to preserve the environment. [...]

2007
4 documents
9.
10 p, 905.0 KB Educación ambiental como factor de cambio : conocer, interpretar y aprender para mejorar desde lo glocal / Ruvalcaba Martínez, Carmen Yvonet ; Boada, Martí 1949- (Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Primero comenzamos por describir la situación global histórica de la transformación del entorno. Luego se describe cómo evoluciona la Educación Ambiental bajo el concepto del desarrollo, constituyéndose como la Educación Ambiental para el Desarrollo Sustentable. [...]
Primer vam començar per descriure la situació global històrica de la transformació de l'entorn. Després es descriu com evoluciona l'Educació Ambiental sota el concepte del desenvolupament, constituint com l'Educació Ambiental per al Desenvolupament Sostenible. [...]
First we started by describing the overall situation of the historical transformation of the environment. Then he describes as evolving environmental education under the concept of development, are as Environmental Education for Sustainable Development. [...]

2010
2 documents
10.
6 p, 41.8 KB Itinerari d'educació ambiental i sensorial de Sant Pere del Burgal / PasAPas (Grup de recerca) ; Marin Marcer, Sara ; Mollfoyeda Urtusol, Antoni ; Suárez Riera, Jerónimo ; Boada, Martí, 1949- , tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Garcia Solsona, Ester, tutora (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rieradevall, Joan, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) va ser creat l'any 2003. Actualment, el parc està desenvolupant una xarxa d'itineraris d'Educació Ambiental (EA). L'Ecomuseu de la Vall d'Àneu (EVA) ofereix rutes guiades al sender del Monestir de Sant Pere del Burgal, ja senyalitzat i equipat pel PNAP, en estar inscrit al seu àmbit territorial. [...]
El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) fue creado en 2003. Actualmente, el parque está desarrollando una red de itinerarios de Eduación Ambiental (EA). El Ecomuseu de la Vall d'Àneu (EVA) ofrece guias a grupos para recorrer el sendero del Monestir de Sant Pere del Burgal, ya señalizado y equipado por el PNAP. [...]
The Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) was founded in 2003. Currently, the parc developes a net of itineries for Enviromental Education (EE). In this context the Ecomuseu de la Vall d'Àneu (EVA) offers already guided tours at Monestir de Sant Pere del Burgal. [...]

2009
2 documents

Research literature : 13 records found   1 - 10next  jump to record:
Graphic and multimedia documents 1 records found  
1.
1024x568, 381.8 KB Exposició "Itineraris: xarxa de camins pel campus" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fotografies de l'exposició presencial realitzada per la Biblioteca de Ciències Socials el febrer de 2012. Es mostra sis itineraris per recórrer el campus i conèixer els seus recursos naturals i artístics. [...]
2012
10 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.