Resultats globals: 58 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 30 registres trobats
Articles, 28 registres trobats
Documents de recerca 30 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12 p, 1.0 MB Creació d'una aplicació per l'aprenentatge en la programació / Acedo Casellas, Pau ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El treball proposat tracta de la creació d'una aplicació senzilla per a mòbil, per acostar i facilitar l'aprenentatge de la programació o d'altres aspectes relacionats amb la informàtica (història, diferència en els llenguatges de programació, etc) als estudiants de secundària. [...]
The aim of this project is to create a simple mobile application to approach and facilitate the learning of programming or other aspects related to computer science (history, difference of programming languages, etc. [...]
El trabajo propuesto trata de la creación de una aplicación sencilla para móvil, para acercar y facilitar el aprendizaje de la programación o de otros aspectos relacionados con la informática (historia, diferencia en los lenguajes de programación, etc) a los estudiantes de secundaria. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
11 p, 1.5 MB Editor de escenas gráficas / Martinez Masip, Enoc ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A lo largo de los últimos años el sector de las máquinas tragamonedas ha sufrido un gran cambio tecnológico, pasando de ser simples máquinas con microcontroladores y rodillos mecánicos, a máquinas complejas multipantalla que incorporan ordenadores (máquinas con microprocesador ARM CortexA, x86, x64) y deben reproducir pequeños juegos como si de una videoconsola se tratara. [...]
Over the last few years, the slot machine sector has undergone a great technological change, going from being simple machines with microcontrollers and mechanical reels, to complex multi-screen machines that incorporate computers (machines with microprocessor ARM Cortex A, x86, x64) and Must play small games as if it were a game console. [...]
Al llarg dels darrers anys les màquines escurabuixaques han patit un gran canvi tecnològic, passant de ser simples màquines amb microcontroladors i rodets mecànics, a màquines complexes multi pantalla que incorporen ordinadors (màquines amb microprocessador ARM CortexA,x86,x65. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
10 p, 540.6 KB Desenvolupament d'un joc tipus Pokémon-GO per a l'adquisició de mostres de text en escenes / Santamaria Portolés, Jordi ; Karatzas null, Dimosthenis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es vol fer servir la idea del pokemon Go de fer un joc on els usuaris tinguin que moures del seu lloc jugant, per a interactuar amb el seu entorn per a captar varietat de texts. D'aquesta forma conseguim que l'usuari s'exerciti una mica, al mateix temps que juga, a més de poder obtenir una base de dades d' imatges on contingui text etiquetat amb la seva transcripció. [...]
We had used the idea of Pokemon Go about to make a game where the users have to move from their location playing, for interactuate with the environment while capture a variety of texts. With this methode, we get the user to do a bit exercise, in same time he is playing, thus we can get a database with labeled images. [...]
Se quiere hacer servir la idea del Pokemon GO para hacer un juego en el que los usuarios tengan que moverse de su lugar jugando, para interactuar con su entorno y captar variedad de textos. De esta forma conseguimos que el usuario se ejercite un poco, al tiempo que juega, además de poder usar una base de datos de imágenes que contenga texto etiquetado con su transcripción. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
14 p, 11.4 MB Findpic : joc social intel·ligent / Colom Ferrer, Jaume ; Lumbreras Ruíz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball tracta de l'actualització i millora d'una aplicació mòbil que consisteix en un joc social anomenat Findpic. L'aplicació ja es trobava disponible al mercat d'aplicacions Play Store abans de realitzar aquest treball, però no havia tingut la resposta esperada per part dels usuaris. [...]
This work is the updating and improvement of a mobile application which is a social game called Findpic. The application was available on the Play Store market before starting this work, but it hadn't the expected response from users. [...]
Este trabajo trata de la actualización y mejora de una aplicación móvil que consiste en un juego social llamado Findpic. La aplicación ya se encontraba disponible en el mercado de aplicaciones Play Store antes de realizar este trabajo, pero no había tenido la respuesta esperada por parte de los usuarios. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
28 p, 564.8 KB The Mask of Madness : Identity and Role-playing in Shakespeare’s Hamlet / Fluvià Sabio, Anna ; Coral Escola, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In Hamlet, Shakespeare explores the notion of identity by making the characters, especially Hamlet, question the role they must perform under extreme circumstances. He presents madness as a strategy of disguise, for only as a madman is Hamlet able to unveil the state’s corruptness. [...]
A Hamlet, Shakespeare explora el significat d’identitat fent que els personatges, especialment Hamlet, posin en dubte el paper que han d’adoptar sota circumstàncies extremes. La bogeria es presentada com a una estratègia d’encobriment, ja que Hamlet és només capaç de reconèixer la corrupció de l’estat quan està boig. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
6.
580 p, 3.6 MB Juego y teatro. Una propuesta de (re)gamificación escénica : investigación teórico-práctica sobre los indicadores de ludismo en los procesos de creación dramática / Cuesta Dueñas, Juan José ; Saumell i Vergés, Mercè, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Esta Tesis investiga la interrelación entre juego y teatro, pues pese a ser esta una relación secular, ha estado poco investigada hasta el momento. Partiendo de un análisis histórico para comprender el porqué de esta falta de interés investigador, se pasa directamente a dar respuesta a las dos preguntas principales de la Tesis: ¿En qué zonas se interseccionan el juego y el teatro? Y ¿Qué indicadores nos manifiestan el capital lúdico en el espectáculo teatral, tanto en los procesos como en los resultados? Más concretamente, en el marco teórico se propone un estudio profundo de todos los conceptos y de la teoría crítica existente tanto sobre el juego, en general, como sobre el juego en el contexto teatral en particular, para observar el aumento de lo lúdico en las últimas décadas tanto en ambos ámbitos. [...]
This Thesis investigates the relationship between play and theater, because, despite this being a secular relationship, it has not been profusely investigated. Starting with an historical analysis to understand the reason for this lack of research interest, I will proceed to answer two main questions of the Thesis: In which areas the play and the theater intersect? And which indicators show us the playful theatrical capital in both the processes and the results? A thorough study is proposed from the conceptual framework of all concepts managed in this research, and the existing critical theory, both on the overall play concept and especially about the play in the theatrical context. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
156 p, 927.4 KB Factors associats i de resposta al tractament en el trastorn del joc: determinants en població clínica / Aymamí i Sanromà, Maria Neus ; Jiménez-Murcia, Susana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut
Tenint en compte les greus conseqüències del trastorn de joc (TJ) i la seva afectació en població general (1-2%), aquest treball pretén analitzar alguns dels factors associats al TJ i a la resposta al tractament, mitjançant la presentació d'un compendi de sis articles originals d'investigació empírica, que s'han fet a la Unitat de Joc Patològic (UJP) del Servei de Psiquiatria de l'Hospital Universitari de Bellvitge (HUB). [...]
Given the serious consequences of gambling disorder (GD) and its prevalence in the general population (1-2%), the aim of this work is to analyze the factors associated with GD and response to treatment, by presenting a compendium of six original empirical research articles that have been carried out by the Pathological Gambling Unit (PGU) of the Department of Psychiatry at the University Hospital of Bellvitge (HUB). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
233 p, 6.7 MB Aproximación a la respuesta al tratamiento en el juego patológico : desde la motivación al cambio hasta el método de intervención / Gómez Peña, Mónica ; Jiménez Murcia, Susana, dir. ; Granero, Roser, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
La aplicación del modelo transteórico del cambio en pacientes con diagnóstico de juego patológico y la adecuada evaluación de los factores motivacionales implicados en la conducta de juego ha recibido poca atención en la literatura científica. [...]
The use of the transtheoretical model of change in patients with a diagnosis of gambling disorder and the appropriate evaluation of motivational factors implicated in gambling behavior have received little attention in the scientific literature. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
9.
1 p, 941.7 KB The dopamine receptor D3 and pramipexole : from Parkinson desease to pathological gambling / Vázquez Sarandeses, Elena ; Ortiz de Pablo, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2016
Graduat o Graduada en Bioquímica [814]  
10.
8 p, 931.6 KB Legado, desarrollo de un videojuego de plataformas en 2D / Zárate Rivarola, Adrián Nicolás ; Guichón Aguilar, Rodolfo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Legado es un proyecto que tiene como finalidad la creación de una demo de un juego en dos dimensiones. Este es un videojuego de acción que cuenta la historia de una muchacha que tiene que entregar un mensaje de un reino a otro pero, por la muerte de su guardia, se ve obligada a defenderse por sí sola en esta misión. [...]
Legado is a project with the objective of create a demo of a game in two dimensions. This is an action video game that tells the history of a girl that must deliver a message from a kingdom to another but, because the death of her guard, she has to protect herself alone. [...]
Legado és un projecte que té com a finalitat la creació d'una demo d'un joc en dues dimensions. Aquest és un videojoc d'acció que explica la història d'una noia que ha d'entregar un missatge d'un regne a un altre però, a causa de la mort del seu guardià, es veu en la necessitat de defensar-se por si mateixa en aquesta missió. [...]

2016-06-26
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 30 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
23 p, 342.8 KB Les aportacions de John F. Nash a l'economia : equilibri i negociació / Massó, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona)
John F. Nash va rebre el Premi Nobel d’Economia l’any 1994, juntament amb John C. Harsanyi i Reinhard Selten, «per les seves anàlisis de l’equilibri en la teoria dels jocs no cooperatius», i el Premi Abel de Matemàtiques l’any 2015, juntament amb Louis Nirenberg, «per les seves contribucions notables i fonamentals a la teoria d’equacions en derivades parcials no lineals i les seves aplicacions a l’anàlisi geomètrica». [...]
2017 - 10.2436/20.2002.01.74
Butlletí de la Societat Catalana de Matemàtiques, Vol. 32 (2017) , p. 73-94  
2.
18 p, 2.0 MB Pensamiento computacional y programación visual por bloques en el aula de Primaria / Sáez López, José Manuel (Universidad Nacional de Educación a Distancia) ; Cózar Gutiérrez, Ramón (Universidad de Castilla-La Mancha)
El presente trabajo aborda la computación creativa en Primaria desde una perspectiva lúdica y activa a través de lenguajes de programación visual utilizando Scratch con un enfoque pedagógico. Se plantean actividades participativas centradas en un aprendizaje basado en el juego. [...]
Aquest treball aborda la computació creativa a Primària des d’una perspectiva lúdica i activa a través de llenguatges de programació visual utilitzant Scratch amb un enfocament pedagògic. Es plantegen activitats participatives centrades en un aprenentatge basat en el joc. [...]
This paper highlights creative computing in elementary education from a playful and active perspective through visual programming languages using Scratch with a pedagogical approach. Participatory activities focused on game-based learning were implemented. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.841
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 129-146 (Monográfico)  
3.
18 p, 2.2 MB Percepciones de los futuros docentes respecto al potencial de la ludificación y la inclusión de los videojuegos en los procesos de enseñanza-aprendizaje / Aznar Díaz, Inmaculada (Universidad de Granada) ; Raso-Sánchez, Francisco (Universidad de Granada) ; Hinojo-Lucena, M. Angustias (Universidad de Granada) ; Romero-Díaz de la Guardia, José Javier (Universidad Internacional de la Rioja)
El trabajo pretende analizar las percepciones de los estudiantes de los grados de Educación Infantil, Primaria y Pedagogía de distintas universidades españolas y latinoamericanas respecto al potencial y uso de la ludificación en el aula para la mejora de los rendimientos y valorar la inclusión del videojuego en los entornos personales de aprendizaje de dicho alumnado analizando las posibilidades pedagógicas del mismo, el potencial para la creación de comunidades de aprendizaje y las opciones para procesos de transformación social. [...]
El treball pretén analitzar les percepcions dels estudiants dels graus d’Educació Infantil, Primària i Pedagogia de diferents universitats espanyoles i llatinoamericanes pel que fa al potencial i ús de la ludificació i els videojocs a l’aula per a la millora dels rendiments, i valorar la inclusió del videojoc en els entorns personals d’aprenentatge de l’alumnat analitzant les possibilitats pedagògiques d’aquest, el potencial per a la creació de comunitats d’aprenentatge i les opcions per a processos de transformació social. [...]
This paper analyzes the perceptions of students enrolled in bachelor’s degree programs in early childhood education, primary education and pedagogy at various Spanish and Latin American universities regarding the potential use of gamification in classrooms to improve academic performance and evaluate the inclusion of video games in the personal learning environments of these students. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.840
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 11-28 (Monográfico)  
4.
1 p, 64.5 KB Ross Flatt: “L’escola tradicional mata la necessitat de saber” / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 1957 (24 d'abril de 2016) , p. 24  
5.
15 p, 137.7 KB El juego desde los jugadores : huellas en Huizinga y Caillois / Rivero, Ivana Verónica (Universidad Nacional de Río Cuarto)
Tanto al juego como a la cultura les es posible evolucionar tanto hacia la seriedad y la funcionalidad absolutas (esto es lo que ha estudiado Caillois y han seguido Elías y Dunning) como hacia la gratuidad más sentida, hacia la creación de un nuevo sentido para acciones cotidianas y hacia la diversión (postura construida desde una amalgama de autores, entre ellos, Pavía, Mantilla, Scheines y Ambrosini). [...]
Tant al joc com a la cultura els és possible d’evolucionar tant cap a la serietat i la funcionalitat absolutes (això és el que ha estudiat Caillois i han seguit Elías i Dunning) com cap a la gratuïtat més sentida, cap a la creació d’un nou sentit per a accions quotidianes i cap a la diversió (postura construïda des d’una amalgama d’autors, com ara Pavía, Mantilla, Scheines i Ambrosini). [...]
Both play and culture can evolve towards the absolutely serious and functional (as studied by Caillois and later by Elias and Dunning) or towards the gratuitous, the creation of new meaning for everyday actions and fun (a view constructed from a variety authors, including Pavia, Mantilla, Scheines and Ambrosini). [...]

2016 - 10.5565/rev/enrahonar.663
Enrahonar : quaderns de filosofia, Vol. 56 (2016) , p. 49-63 (Articles)  
6.
2 p, 113.4 KB Predictors de recaigudes i abandonament en pacients addictes al joc / Granero, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i Metodologia de les Ciències de la Salut)
El joc patològic es caracteritza per un comportament disfuncional de tipus recurrent i persistent envers el joc que provoca deteriorament clínic de caràcter biopsicosocial. Un estudi recent ha analitzat l'eficàcia terapèutica del tractament d'aquest trastorn, explorant les variables que poden predir les recaigudes i els bandonaments durant els dos anys posteriors a la finalització de la intervenció, que poden arribar a un 50%, i la relació entre el sexe dels pacients i el resultat del tractament.
2015
UAB divulga, Novembre 2015  
7.
9 p, 423.9 KB Un concurs Joc de Vries per treballar la Taula Periòdica / Fabregat Fabregat, Sara ; Monferrer Pons, Llorenç (IES Professor Broch i Llop (Vila-real, País Valencià))
En aquest article es presenta una proposta educativa implementada en l'assignatura de Física i Química del tercer curs d’ESO a l'IES Politècnic de Castelló de la Plana la qual està inclosa en un Treball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes de la Universitat Jaume I de Castelló. [...]
The educational proposal presented in this article was implemented at IES Politècnic in Castelló de la Plana in the third curse of ESO. It was created as a Final Paper for the Master in Secundary Education for Teacher given at University Jaume I in Castelló. [...]

2015
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 11-19 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
8.
14 p, 496.6 KB El joc del "rescat" en el procés constituent de l'esport contemporani a Catalunya (1920-1926) / Brasó i Rius, Jordi (Centre d'Alt Rendiment (Sant Cugat del Vallès, Catalunya)) ; Torrebadella Flix, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
L’objecte d’aquest article és analitzar la presència del joc del rescat en la societat catalana i, concretament, en els moviments associatius de l’esport d’inicis del segle XX. Aquest estudi s’ha elaborat a partir d’una recerca documental de fonts primàries, principalment de la premsa esportiva, però ha comptat amb el suport d’altres investigacions recents. [...]
2015
Aloma, Vol. 33, Num. 1 (2015) , p. 79-91  
9.
22 p, 5.9 MB El joc del 'rescat' a Catalunya. Un projecte educatiu a l'Escola del Mar de Pere Vergés / Brasó i Rius, Jordi (Centre d'Alt Rendiment (Sant Cugat del Vallès, Catalunya)) ; Torrebadella Flix, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
A Catalunya durant el primer terç del segle XX, el moviment de l'Escola Nova va prendre l'opció d'utilitzar el joc com a eina pedagògica. Entre l'ampli ventall de jocs populars de la mainada, el complex joc del rescat, riscat o marro, tenia d'antuvi una llarga herència tradicional. [...]
2014
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Núm. 47 (2014) , p. 191-212  
10.
10 p, 173.0 KB Construcción de un instrumento para la observación y el análisis de las interacciones en el waterpolo / Santos, Sebastião (Instituto Politécnico de Santarém (Rio Maior, Portugal)) ; Sarmento, Hugo (Instituto Superior da Maia (Porto, Portugal)) ; Alves, José (Cooperativa de Ensino Superior Politécnico e Universitário (Porto, Portugal)) ; Campaniço, Jorge (Universidade Trás-os-Montes e Alto Douro (Vila Real, Portugal))
El presente estudio tiene como objetivo el desarrollo y validación de un instrumento ad hoc para la observación del juego de waterpolo. Mediante un estudio exploratorio se identificaron los criterios vertebradores, así como los comportamientos asociados a cada criterio, tomando como referencia: (i) la revisión de la literatura; (ii) las reuniones con expertos del waterpolo; (iii) la observación exploratoria de varios partidos oficiales de esta modalidad deportiva. [...]
This study describes the development and validation process of an ad hoc observational instrument for waterpolo games. During the exploratory phase of the study, we identified central criteria and observed respective behaviours for each of these criterion based on: i) a literature review; ii) meetings with experts on this sport; iii) unsystematic observation of several games. [...]
O presente estudo teve como objectivo o desenvolvimento e validação de um instrumento ad hoc para observação do jogo de polo aquático. Desta forma, através de uma fase exploratória do estudo, foram identificados os critérios vertebrados e respectivos comportamentos associados a cada critério, tendo por base: (i) a revisão da literatura; (ii) reuniões com experts da modalidade; (iii) observação exploratória de diversos jogos oficiais de polo aquático. [...]

2014
Revista de psicología del deporte, Vol. 23, Núm. 1 (2014) , p. 191-200  

Articles : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.