visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Language acquisition
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
Fires de bestiar i aviram
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
77
registres trobats en 0.05 segons.
Articles
,
21
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
38
registres trobats
Documents de recerca
,
18
registres trobats
Articles
21
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
12 p, 723.7 KB
Evaluación y descripción del desarrollo del discurso narrativo en español
/
Camus Torres, Alondra
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Aparici Aznar, Melina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Morgan, Gary
(City University of London. Department of Language & Communication Science)
Antecedentes y objetivos Las habilidades implicadas en la producción narrativa constituyen un buen indicador de la competencia lingüística infantil y permiten predecir el futuro desarrollo del lenguaje. [...]
2022 -
10.1016/j.rlfa.2021.02.003
Revista de Logopedia, Foniatría y Audiología.
Registre complet
-
2.
22 p, 380.8 KB
Machine translation literacy and undergraduate students in applied languages : report on an exploratory study
/
Loock, Rudy
(Université de Lille) ;
Léchauguette, Sophie
(Université de Lille)
This article reports on an exploratory study conducted on applied languages undergraduate students' use of machine translation. Starting from the observation that they make extensive use of free tools available online, our aim was to understand whether they are capable of identifying and correcting machine translation errors, and if so, to what extent.
Aquest article mostra el resultat d'un experiment realitzat sobre l'ús de la traducció automàtica per part d'estudiants de grau en llengües aplicades. Partint de la premissa que ells habitualment utilitzen eines gratuïtes disponibles en línia, el nostre objectiu era entendre si realment són capaços d'identificar i corregir errors de TA i, si és així, fins a quin punt.
Este artículo presenta los resultados de un experimento centrado en el uso de la traducción automática por parte de estudiantes de grado de lenguas aplicadas. Tras observar que utilizaban de forma habitual las herramientas gratuitas disponibles en línea, quisimos comprobar si eran capaces de identificar y corregir errores de traducción automática, y hasta qué punto.
2021 -
10.5565/rev/tradumatica.281
Tradumàtica
,
Núm. 19 (2021)
, p. 204-225 (Tradumàtica dossier)
Registre complet
-
3.
13 p, 880.2 KB
El español en el paisaje lingüístico del Reino Unido
/
Navas, Raquel
(University of Warwick)
El objetivo principal de este artículo es explorar el papel del paisaje lingüístico (PL) como herramienta de conexión con la lengua y las culturas hispánicas en un proyecto con estudiantes de español de una institución de educación superior británica. [...]
The objective of this article is to explore the role of the Linguistic Landscape (LL) as a tool to connect Spanish language with its culture(s) through a project with undergraduate students at a British university. [...]
2021 -
10.5565/rev/doblele.85
Doblele : revista de lengua y literatura
,
Vol. 7 (2021)
, p. 67-79
Registre complet
-
4.
19 p, 655.8 KB
Medir la progresión de la compresión lectora en la enseñanza de lengua extranjera para traductores : una experiencia de evaluación
/
Romero Ramos, Lupe
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
In this article we will present the first results of foreign-language acquisition verification tests performed by students of the Translation and Interpreting degree programme taught at the Faculty of Translation and Interpreting (FTI) of the Autonomous University of Barcelona (UAB), which provide data on the level of their reading comprehension skills in their first and second foreign languages. [...]
En este artículo presentaremos los primeros resultados de las pruebas de verificación de la adquisición de las lenguas extranjeras, en que se recogen datos de los niveles de comprensión lectora de la primera y la segunda lengua extranjera del grado de Traducción e Interpretación (GTI) de la Facultad de Traducción e Interpretación (FTI), que se imparte en la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB). [...]
2018 -
10.5007/2175-7968.2018v38n2p320
Cadernos de Tradução
,
Vol. 38 Núm. 2 (2018)
, p. 320-338
Registre complet
-
5.
14 p, 762.7 KB
Exploring Pragmatic Competence in Formal Communicative Contexts : the case of thanking by native and non-native speakers of Greek
/
Gkouma, Athanasia
(National and Kapodisitrian University of Athens) ;
Andria, Maria
(National and Kapodisitrian University of Athens) ;
Mikros, Georgios
(Hamad Bin Khalifa University)
The aim of the current study is to investigate the role of second language (L2) proficiency in the pragmatic competence of learners of L2 Greek. More specifically, it aims at exploring whether L2 proficiency can have an impact on the strategies that L2 learners use in order to express the speech act of thanking in L2 Greek. [...]
L'objectiu d'aquest estudi preliminar és el d'explorar l'acte de parla de l'agraïment en contextos comunicatius formals. Més específicament, s'investiguen les possibles diferències en l'expressió de l'agraïment per part de parlants nadius i no nadius de grec. [...]
El objetivo de este estudio preliminar es el de explorar el acto de habla del agradecimiento en contextos comunicativos formales. Más específicamente, se investigan las posibles diferencias en la expresión del agradecimiento por parte de hablantes nativos y no nativos de griego. [...]
Σκοπός Σκοπός της παρούσας προκαταρκτικής έρευνας είναι ηδιερεύνηση της γλωσσικής πράξης της ευχαριστίας σε επίσημαεπικοινωνιακά περιβάλλοντα. [...]
2020 -
10.5565/rev/clil.48
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 3 Núm. 2 (2020)
, p. 57-70 (Investigació i qüestions teòriques)
Registre complet
-
6.
16 p, 1.0 MB
Mi futuro, mi pasión favorita o un camino a la cultura antigua... : el significado de las motivaciones en aprendientes de griego moderno como segunda lengua
/
Rodríguez-Lifante, Alberto
(Universitat d'Alacant. Departament de Filologia Espanyola, Linguistica General i Teoria de la Literatura) ;
Andria, Maria
(National and Kapodistrian University of Athens)
El estudio de la motivación como variable individual en el aprendizaje de lenguas ha generado en las últimas décadas un cuerpo de contribuciones extenso en relación con el éxito en el rendimiento de sus aprendientes y con los procesos de enseñanza y aprendizaje. [...]
The study of motivation as an individual variable in language learning has produced an extensive body of contributions in the recent decades in relation to the success in language learners' performance and to teaching and learning processes. [...]
L'estudi de la motivació com a variable individual en l'aprenentatge de llengües ha generat en les últimes dècades un cos de contribucions extens en relació amb l'èxit en el rendiment dels seus aprenents i amb els processos d'ensenyament i aprenentatge. [...]
2020 -
10.5565/rev/clil.47
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
,
Vol. 3 Núm. 2 (2020)
, p. 71-86 (Investigació i qüestions teòriques)
Registre complet
-
7.
24 p, 484.0 KB
Acquisition of deictic movement verbs by Czech learners of Spanish as a foreign language
/
Calle Bocanegra, Rosalía
(Palacký University Olomouc (Txèquia))
This paper aims to examine the extent to which Czech learners of Spanish as a foreign language acquirethe Thinking for Speaking (TFS) patterns (Slobin 1996) with respect to deictic verbs of movement. [...]
2019
Language design : journal of theoretical and experimental linguistics
,
Vol. 21 (2019)
, p. 83-106 (Articles)
Registre complet
-
8.
24 p, 2.1 MB
How children develop their ability to combine words : a network-based approach
/
Barceló-Coblijn, Lluís
(Universitat de les Illes Balears) ;
Irurtzun, Aritz
(Centre National de la Recherche Scientifique (França)) ;
Real Puigdollers, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López Navarro, Emilio
(Universitat de les Illes Balears)
;
Gomila, Antoni
(Universitat de les Illes Balears)
A new way to study and represent early syntactic development is introduced that offers a promising avenue to improve on standard cumulative approaches to language learning. The analysis is inspired by complex network theory and explores an important issue in psycholinguistics: how children combine words syntactically. [...]
2019 -
10.1177/1059712319847993
Adaptive behavior
,
Vol. 27, núm. 5 (january 2019)
, p. 307-330
Registre complet
-
9.
7 p, 101.8 KB
Perceptual assimilation of British English vowels to Spanish monophthongs and diphthongs
/
Cebrian, Juli
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
This study examined the perceived similarity between Standard British English vowels and Spanish vowels, including Spanish diphthongs, not usually considered in studies on cross-language categorization. [...]
2019 -
10.1121/1.5087645
Journal of the Acoustical Society of America
,
Vol. 145, núm. 1 (january 2019)
, p. EL52-EL58
Registre complet
-
10.
16 p, 814.5 KB
On the acceptance of the null That by bilingual Catalan/Spanish L2 learners of english
/
Llinàs i Grau, Mireia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Bel, Aurora
(Universitat Pompeu Fabra)
The research presented in this article aims at providing new data on L2 learner knowledge and recognition of the null that in complement clauses. The speech of English native speakers reveals a kind of variation which implies that where that may be present or absent in clauses selected by many common verbs such as say or think there is no preference for one of the two options. [...]
2019 -
10.3390/languages4020030
Languages
,
Vol. 4 (2019)
, p. 1-16
Registre complet
-
Articles :
21
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
38
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
26 p, 1.7 MB
Listening to Translation trainees : Voice to text and text to voice tools
/
Sánchez-Gijón, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Vargas-Urpi, Mireia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Casas-Tost, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Rovira-Esteva, Sara
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
The sudden changes in learning and teaching brought about by the outbreak of the pandemic have already sped up some of the technological trends that had already begun to be detected beforehand. During the last few years, common users have been able to embrace the technological development of language processing technologies mostly associated with mobile devices. [...]
2022
APTIS 2022 4th Annual Conference. Translation and Interpreting pedagogy in a post-pandemic world. New opportunities and challenges
. University of Leeds,
:
2022
Registre complet
-
2.
14 p, 992.5 KB
CLIL Methodology, strategyfor developingbasic competencies for participating in European projects
/
Lorenzo Galés, Neus
(Generalitat de Catalunya) ;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Taller dirigit a docents i professors de centres educatius de primària i secundària, interessats en participar amb activitats CLIL en Projectes europeus (Comènius, Grundtvig, eTwinning). Objectius 1) Oferir exemples i models de programació de projectes educatius europeus des de plantejaments coordinats i aprenentatges integrats de continguts i llengua estrangera (AICLE), en comunitats i xarxes subvencionades pel Programa d'Aprenentatge Permanent de la Unió Europea (PAP 2007-2013). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
3.
16 p, 116.2 KB
Mathematical conversations in a trilingual classroom
/
Gallart i Rosas, Marta
(IES La Roca) ;
Planas, Núria
(Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Les dades que presentarem formen part d'un treball de recerca dins del Màster d'Iniciació a la Recerca de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
4.
19 p, 920.0 KB
Desenvolupament de bones pràctiques de l'AICLE mitjançant la col·laboració a l'ensenyament i a la reflexió
/
Wilson, Annie
;
Leite Campos, Camila
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d'informació que hi ha a l'abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l'escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
5.
20 p, 644.3 KB
A Quantitative Approach to FL Learner Oral Data : methodological Issues
/
Evnitskaya, Natalia
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This paper proposal presents an exploratory study in which the T-unit - the most popular unit of analysis applied in SLA research - was tested against FL learner empirical data. The aim was to investigate its appropriateness and effectiveness for the assessment of complexity of learners' academic explanatory oral production in the target language. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
6.
13 p, 241.4 KB
The puzzle of academic discourse. Students' essays from a genre-based perspective. Applying genre theory to the analysis of students' written product in first-year Humanities essays in L2
/
Oliva Girbau, Àngels
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
The internationalisation of present day university demands from students the ability to understand and produce academic discourse in English. However, students find themselves entrapped by problems regarding not only their foreign language skills, but also their ignorance of the culturally-coined conventions of their knowledge communities, its domain-specific procedures and its substantive concepts. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
7.
75 p, 2.9 MB
Environment. El tema del medio ambiente en inglés. Material de apoyo para AICLE con MALTED
/
Oliver Guasp, Mª Victoria
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
;
I Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Environment se presenta como un material digital didáctico de apoyo realizado con el programa MALTED. Habiendo sido experimentado en alumnos de 1º de bachillerato en el aula informática durante el curso 2007/2008, pretende en primer lugar introducir y avanzar en la enseñanza con las nuevas tecnologías; en segundo lugar introducir material específico AICLE, en el área de las Ciencias Naturales y en tercer lugar intenta integrar el tema del medio ambiente, como tema transversal, en la asignatura de lengua inglesa. [...]
2009
Registre complet
-
8.
16 p, 852.7 KB
The keeping of journals in CLIL contexts : how to make reflection possible by teachers and pupils
/
Benvenuto, Guido
;
Lastrucci, E.
;
Infante, Debora
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Sapienza Università di Roma
;
Università degli Studi della Basilicata
;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This paper aims to provide an insight into ongoing experimental research on CLIL carried out as part of a PhD programme at the Sapienza University of Rome and the University of Basilicata. This research project, which has involved seven experimental primary school classes and seven control classes in the Lombardy region for two consecutive years, concerns the potential improvement of the quantitative and qualitative level of language learning and the positive effects on learning a subject in a CLIL environment. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
9.
32 p, 141.9 KB
Teacher education on the CLIL Approach: A case for inclusion of informed appreciations of complementary curricular area
/
Horrillo Godino, Zoraida
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d'informació que hi ha a l'abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l'escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
10.
18 p, 293.2 KB
A la recerca de bones pràctiques docents en AICLE
/
Clemente, Mercè
(Universitat de Lleida) ;
Cots, Josep-Maria
(Universitat de Lleida) ;
Irún Chavarría, Montserrat
(Universitat de Lleida) ;
Llurda, Enric
(Universitat de Lleida)
;
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
;
Universitat Autònoma de Barcelona
;
Universitat de Lleida
;
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
(3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ;
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
(1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
L'objectiu que ens hem proposat en aquest estudi és elaborar una taxonomia que ens permeti descriure i valorar el que podríem considerar bons pràctiques en AICLE per part del professorat. En aquesta presentació farem un repàs del procés que hem seguit per arribar a aquest objectiu i mostrarem la taxonomia, així com una exemplificació de la seva apliació en dues classes d'AICLE impartides per dos professors en formació. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya
. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE
. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos :
38
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Documents de recerca
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
44 p, 750.5 KB
L'Adquisició de l'elevació en Català : un experiment amb el verb semblar
/
Jo Galí, Sergi
;
Gavarró Algueró, Anna,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
A la bibliografia es troba que, de la mateixa manera que es troba un retard en l'adquisició de les passives, en anglès també hi ha un retard en l'adquisició de les oracions amb elevació. Entre els autors que han proposat hipòtesis per tal d'explicar el retard en l'adquisició de les oracions amb elevació hi ha Wexler (2004) i Orfitelli (2012). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis d'Anglès i Català
[
1500
]
Registre complet
-
2.
69 p, 1.7 MB
Catalan Sign Language as a Pedagogical Tool for Inclusion and Vocabulary Acquisition of a Foreign Language in an Ordinary Classroom : Case Study in Catalonia
/
Soler Prats, Berta
;
Lorenzo Galés, Maria Nieves,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation explores the benefits of sign language in an ordinary classroom focusing on how it can work as a pedagogical tool for inclusion and vocabulary acquisition. The main aim was to test if the use of Catalan sign language in an ESO year 1 English class would help students learn and retain specific vocabulary. [...]
Aquest TFM explora els beneficis de la llengua de signes en una aula ordinària, centrant-se en la seva utilització com a eina pedagògica per a la inclusió i l'adquisició de vocabulari. L'objectiu principal era analitzar si l'ús de la llengua de signes catalana ajudaria els estudiants de 1r d'ESO a aprendre i retenir vocabulari específic en anglès. [...]
2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
930
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
931
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
932
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
933
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
934
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
935
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
936
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
937
]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
[
939
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
940
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
941
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
942
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1141
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1216
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1217
]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
[
1218
]
Registre complet
-
3.
715 p, 11.3 MB
It's definitely atomic : the acquisition of atomicity & countability by speakers of Mandarin in an instructed second language acquisition context
/
Thomas-Wilhelm, Dakota J.
;
Pladevall Ballester, Elisabet,
dir.
La investigació recent en adquisició de segones llengües des d'una perspectiva generativista (GenSLA) ha intentat donar compte del reacoblament dels trets sintàctics i semàntics dels articles (Cho & Slabakova, 2014) i els noms (Choi, Ionin, & Zhu, 2018) en anglès L2, però no ha convertit aquests resultats en una pedagogia pràctica (Whong, Whong, Marsden, & Gil, 2013). [...]
La investigación reciente en adquisición de segundas lenguas desde una perspectiva generativista (GenSLA) ha intentado dar cuenta del ensamblaje de los rasgos sintácticos y semánticos de los artículos (Cho & Slabakova, 2014) y los nombres (Choi, Ionin, & Zhu, 2018) en inglés L2, pero no ha convertido estos resultados en una pedagogía práctica (Whong, Whong, Marsden, & Gil, 2013). [...]
Recent Generative Second Language Acquisition (GenSLA) research has tried to account for the assembly of syntactic and semantic features of L2-English articles (Cho & Slabakova, 2014) and nouns (Choi, Ionin, & Zhu, 2018), but has done little to turn these results into practical teaching pedagogy (Whong, Marsden, & Gil, 2013). [...]
2020
Registre complet
-
4.
294 p, 16.0 MB
The acquisition of the passive in european portuguese
/
Mendes Agostinho, Celina Filipa
;
Gavarró Algueró, Anna,
dir. ;
Lúcia Santos, Ana,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Filologia Catalana
Aquest estudi avalua la comprensió de la passiva verbal per part dels nens parlants de portuguès europeu. En aquesta dissertació presento dades de tres experiments dissenyats per avaluar la comprensió de passives verbals i per avaluar dues hipòtesis contemporànies de l'adquisició de la passiva verbal, el Universal Phase Requirement (Wexler, 2004) i la Universal Freezing Hypothesis (Snyder & Hyams, 2015). [...]
Este estudio evalúa la comprensión de la pasiva verbal por parte de los niños hablantes de portugués europeo. En esta disertación presento datos de tres experimentos diseñados para evaluar la comprensión de pasivas verbales y para evaluar dos hipótesis contemporáneas de la adquisición de la pasiva verbal, a saber, el Universal Phase Requirement (Wexler, 2004) y la Universal Freezing Hypothesis (Snyder & Hyams, 2015). [...]
This study assesses the comprehension of verbal passives by children acquiring European Portuguese. Here I present data from three experimental studies designed to test the comprehension of verbal passives by children and to assess contemporary accounts of passive acquisition, namely the Universal Phase Requirement (Wexler, 2004) and the Universal Freezing Hypothesis (Snyder & Hyams, 2015). [...]
2020
Registre complet
-
5.
55 p, 1.1 MB
Subject-Verb Agreement Comprehension in Child Catalan
/
Sánchez Tarjuelo, Maria
;
Gavarró Algueró, Anna,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
The present study aims to provide evidence for early subject-verb agreement in Catalanspeaking children through a picture selection task. It follows a series of studies previously developed in the field where asymmetries between production and comprehension on agreement were found (Johnson et al. [...]
Setembre 2020
Registre complet
-
6.
40 p, 1.4 MB
English as a foreign language : vocabulary acquisition in very young learners
/
Arregui Crespo, Anna
;
Pladevall Ballester, Elisabet,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine how very young learners acquire a set of specific English vocabulary, and how much are they able to retain over a period of two months without any class exposure to it. [...]
El propósito de este estudio es examinar cómo un grupo de estudiantes de entre 5 y 6 años adquieren un conjunto de vocabulario específico en inglés y cuánto retienen durante un período de dos meses sin ninguna exposición al mismo. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és examinar com un grup d'estudiants de 5 i 6 anys adquireixen un conjunt de vocabulari específic en anglès i quant retenen durant un període de dos mesos sense cap exposició al mateix. [...]
2020
Grau en Estudis Anglesos
[
801
]
Registre complet
-
7.
90 p, 4.9 MB
Pros and Cons of Deductive and Inductive Grammar Teaching in Adults
/
Belousova, Aleksandra
;
Tubau Muntaña, Susagna,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
The main purpose of this study was to investigate what method of teaching grammar is more effective at B1 level of proficiency, arguing that explicit-deductive design of instruction could have an advantage in adult learners. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Registre complet
-
8.
26 p, 372.1 KB
Challenging Fossilization : The Role of Motivation in Second Language Acquisition
/
Font Sanclimens, Andrea
;
Reeves, Alan,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
This paper intends to demonstrate whether high levels of motivation can ultimately be instrumental in overcoming Language fossilization. An overview of the hypothesis is provided before approaching the issue from the perspective of bilingualism, and the expectations built around second language students. [...]
Aquest article té com a objectiu demostrar si uns alts nivells de motivació poden contribuir en la superació de la fossilització del llenguatge. En primer lloc, s'ha proporcionat una perspectiva general de la hipòtesi per tal d'abordar-la des del punt de vista del bilingüisme i de les expectatives a les quals s'enfronten els estudiants de segones llengües. [...]
Este artículo tiene como objetivo demostrar si altos niveles de motivación pueden contribuir en la superación de la fosilización del lenguaje. En primer lugar, se ha proporcionado una perspectiva general de la hipótesis con tal de abordarla des del punto de vista del bilingüismo y de las expectativas a las cuales se enfrentan los estudiantes de lenguas extranjeras. [...]
2018
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès
[
997
]
Registre complet
-
9.
38 p, 953.7 KB
Foreign Language Acquisition : the Interrelationship between Motivation and Anxiety and its Effects on Learners
/
Ríos Ortiz, Laura
;
Capdevila i Batet, Montserrat,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation and anxiety are two of the many Individual Differences which may affect the acquisition of English as a foreign language. Although they have been vastly researched on separately, their interrelationship is not as clear. [...]
La motivació i la ansietat son dues de les diferències individuals que poden afectar l'adquisició de l'anglès com a llengua estrangera. Encara que les dues han estat molt estudiades per separat, la seva relació no és tan clara. [...]
2016
Grau en Estudis Anglesos
[
801
]
Registre complet
-
10.
76 p, 1.7 MB
La incidencia del bilingüismo en el campo de la traducción
/
Ortega Rodríguez, Xavier
;
Kelso, Fiona Megan,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente Trabajo de Fin de Grado tiene como objetivo averiguar de qué manera el bilingüismo determina el resultado de una traducción, independientemente del grado de especialización de un texto en particular. [...]
El present Treball de Fi de Grau té com a objectiu esbrinar de quina manera el bilingüisme determina el resultat d'una traducció, independentment del grau d'especialització d'un text en particular. [...]
This end-of-degree project aims to find out how bilingualism determines the result of a translation, regardless of the degree of specialization of a specific text. In other words, we will analyse to what extent the 'purely bilingual subjects' (i. [...]
2016
Grau en Traducció i Interpretació
[
1202
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.