Resultats globals: 468 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 6 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 71 registres trobats
Articles, 340 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 49 registres trobats
Materials de curs 6 registres trobats  
1.
9 p, 173.3 KB Writing Chemistry at University / Redmond, Peter
User guide to written communication in academic disciplines (in this case chemistry) for teachers and students.
2016 (Guides for Writing in Specific Disciplines)  
2.
7 p, 585.7 KB Writing education at University / Serra, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Redmond, Peter traductor ; Dyke, Stuart traductor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües ; Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se amb eficàcia dins l'àmbit de l'educació.
User guide to written communication in academic disciplines (in this case education) for teachers and students.

Universitat Autònoma de Barcelona 2016 (Guides for writing in specific disciplines)  
3.
9 p, 233.5 KB Writing Medicine at University / Ayats i Bancells, Andreu, 1962- ; Redmond, Peter, trad.
Guia que ajuda els destinataris (alumnat i professorat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; medicina en aquest cas.
User guide to written communication in academic disciplines (in this case medicine) for teachers and students.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015 (Guides for Writing in Specific Disciplines)  
4.
8 p, 211.8 KB Writing Economics at University / Redmond, Peter
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; economia en aquest cas.
User guide to written communication in academic disciplines (in this case economics) for teachers and students.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015 (Guides for Writing in Specific Disciplines)  
5.
36 p, 5.3 MB A World of Diversity / Marga Adrover ; Maria Carrasco ; Oriol Pallarés, dir. ; M. Rosa Batlle, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this teaching unit, students are going to reflect on and discuss about world’s diversity. They will set out on a discovery trip through the 5 continents in order to discover how young people live; the issues that affect their way of life and how much the place you are born affects your outcome in life.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
6.
80 p, 3.4 MB An ARTisTIC trip : from Renaissance to Modern Times / Crous, Mariona ; Pérez, Carla ; Prat, Jaume ; Lobo Vírseda, Maria José, dir. ; Manau Santacana, Glòria, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will travel through time –going backwards and forwards– while talking about ART. We will visit Florence during the Renaissance and Florence today; we will meet Leonardo and Michelangelo but also contemporary artists; we will appreciate art and visit art galleries; we will get to know about inventions and discoveries; and last but not least, we will draw, play, act and even write using a secret technique.
Servei de Publicacions de la UAB 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
7 p, 585.7 KB Writing education at University / Serra, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Redmond, Peter traductor ; Dyke, Stuart traductor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües ; Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se amb eficàcia dins l'àmbit de l'educació.
User guide to written communication in academic disciplines (in this case education) for teachers and students.

Universitat Autònoma de Barcelona 2016 (Guides for writing in specific disciplines)  
2.
12 p, 86.3 KB Ensenyant en anglès a la universitat, una experiència compartida / Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El treball que presentem recull un conjunt de reflexions que un grup de sis docents de diferents departaments de la Facultat de Ciències de l'Educació ha obtingut sobre l'experiència d'ensenyar les assignatures en llengua anglesa a la titulació de Mestre. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 137-148
3 documents
3.
13 p, 75.1 KB Pla de llengües de la UAB (2008-2010). Una aposta estratègica pel multilingüisme (Acord del Consell de Govern de 17 de juliol de 2008) / Universitat Autònoma de Barcelona
La política lingüística de la UAB és una aposta compromesa per donar resposta a les necessitats de gestió del multilingüisme que representa l'espai europeu del coneixement en els àmbits de l’ús, la qualitat i el coneixement lingüístics. [...]
The language policy of the UAB is a committed pledge to respond to the need to manage the multilingualism that exists in European knowledge society in terms of language use, quality and learning. This pledge is specifically focussed on developing a multilingual university model, which involves the use of Catalan, Spanish and English as languages of regular use, with the status corresponding to each, and promotes plurilingual and pluricultural skills throughout the university community.

Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2008
9 documents

Documents de recerca 71 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
13 p, 1.4 MB MineralSQL : Base de dades web per col·leccions de minerals / Asensi Jordà, Màrius ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Des de ben petit he estat envoltat d'aficionats a l'estudi i el col·leccionisme de minerals. Això m'ha permès conèixer la dificultat que hi ha per gestionar correctament una col·lecció de minerals. [...]
Since l was a child l grow up surrounded by lovers of minerals collecting and their corresponding study. This personal background shows me how difficult is to manage a collection of minerals. The target of this project is to set a new, easy and quick system for cataloging and management of these amateur collections. [...]
Desde pequeño he estado rodeado de aficionados al estudio y el coleccionismo de minerales. Esto me ha permitido conocer la dificultad que hay para gestionar correctamente una colección de minerales. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
13 p, 500.5 KB Using machine learning techniques for sentiment analysis / Romero Llombart, Òscar ; Duran Cals, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The Natural language processing is the discipline that studies how to make the machines read and interpret the language that the people use, the natural language. But in the machines world, the words not exist and they are represented by sequences of numbers that the machine represents with a character when displaying them on screen. [...]
El processament de llenguatge natural és la disciplina que estudia com fer que les màquines aprenguin a llegir i interpretar el llenguatge que usem les persones, el llenguatge natural. Però, en el món de la computació, les paraules no existeixen i són representades per seqüències de números que a l'hora de mostrar-los per pantalla són convertits en lletres. [...]
El procesamiento de lenguaje natural es la disciplina que estudia cómo hacer que las máquinas aprendan a leer e interpretar el lenguaje que usamos las personas, el lenguaje natural. Pero, en el mundo de la computación, las palabras no existen y son representadas por secuencias de números que a la hora de mostrarlos por pantalla son convertidos en letras. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
42 p, 1.1 MB African American Vernacular English : a representation of a non-mainstream variety of English in Kathryn Stockett’s The Help / Pérez Montalbán, Ivan ; Tubau Muntañá, Susagna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Non-mainstream varieties are sometimes stereotyped when they are represented in a piece of fiction work. African American Vernacular English is presumably one of the varieties which is subject to this uncharacteristic portrayal. [...]
Les varietats no estàndard són a vegades estereotipades quan es tracta de representar-les a una novel·la. L’anglès afroamericà és probablement una de les varietats en la qual es contempla aquesta representació poc característica. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
38 p, 873.4 KB Foreign Language Acquisition : the Interrelationship between Motivation and Anxiety and its Effects on Learners / Ríos Ortiz, Laura ; Capdevila Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation and anxiety are two of the many Individual Differences which may affect the acquisition of English as a foreign language. Although they have been vastly researched on separately, their interrelationship is not as clear. [...]
La motivació i la ansietat son dues de les diferències individuals que poden afectar l'adquisició de l’anglès com a llengua estrangera. Encara que les dues han estat molt estudiades per separat, la seva relació no és tan clara. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
5.
27 p, 504.3 KB Learning English Tenses through Spanish Grammar : When Using the L1 Benefits ESL Learning / López Garrido, Ramon ; Reeves, Alan Davidson, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The current teaching trend of ESL is focused on maximizing the use of the L2 so that the student learns the language through linguistic immersion. This approach leaves the L1 out of the game, even though research has shown it can also be beneficial for the learner. [...]
2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
6.
27 p, 504.3 KB Learning English Tenses through Spanish Grammar : When Using the L1 Benefits ESL Learning / López Garrido, Ramon ; Reeves, Alan Davidson, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The current teaching trend of ESL is focused on maximizing the use of the L2 so that the student learns the language through linguistic immersion. This approach leaves the L1 out of the game, even though research has shown it can also be beneficial for the learner. [...]
La tendència actual a l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera està focalitzada en la maximització de la utilització de la Llengua 2 per tal que l'aprenentatge es realitzi a través de la immersió. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
7.
13 p, 1.3 MB Creación de una ontología para el mundo de la restauración / Boix Rodríguez, Roman ; Karatzas, Dimosthenis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Las ontologías se definen como especificaciones explícitas de conceptos en un determinado dominio y las relaciones entre éstos, además permiten hacer suposiciones y extraer nuevo conocimiento a partir de lo que se conoce. [...]
Ontologies are defined as explicit specifications of particular domain concepts and relationships between these, they also allow making assumptions and extract new knowledge from what is known. That is why this project aims to develop a first version of an ontology for the culinary field. [...]
Les ontologies es defineixen com a especificacions explicites de conceptes d'un domini concret i les relacions entre aquests, a més permeten fer suposicions i extreure nou coneixement a partir del que es coneix. [...]

2016-06-26
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
9 p, 923.8 KB Aplicació de suport a la realització d'informes d'avaluació / Bigordà Font, Guillem ; Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment l'ús d'informes d'avaluació està present en diferents àmbits de la societat. Aquest projecte sorgeix de la idea de facilitar i no fer tan repetitiva la feina de creació d'informes i la d'avaluació de persones. [...]
Nowadays the use of evaluation reports is present in many different aspects of the society. This project arises from the idea of making this work less repetitive and easier, as having the different reports saved make it not necessary to create them from the beginning every time. [...]
Actualmente el uso de informes de evaluación está presente en distintos ámbitos de la sociedad. Este proyecto surge de la idea de facilitar i no hacer tan repetitiva la tarea de creación de informes y la evaluación de personas. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
14 p, 1.3 MB Natural Language Interpreter and Arithmetic Word Problem Solver / Franzen, Jozef ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The field of Natural Language Processing (NLP) belongs nowadays to most studied and developing fields of Artificial Intelligence. Of countless applications of tasks of the NLP it could be particularly remarked that the intelligence test of a machine – Turing Test – involves detection of a human-like intelligence precisely through the language-based chat aimed to demonstrate sufficient mental capacities. [...]
Avui en dia, el domini de Processament del Llenguatge Natural pertany als camps més tractats de la Intel·ligència Artificial. En el context de la varietat immensa de les seves aplicacions es pot destacar, que la prova d'intel·ligència de màquines – el test de Turing – comporta la detecció de la intel·ligència justament mitjançant el xat fent servir el llenguatge per demostrar les capacitats mentals. [...]
Hoy en día, el dominio de Procesamiento del Lenguaje Natural pertenece a los campos más tratados de la Inteligencia Artificial. Entre las aplicaciones de las tareas asociadas a éste se puede apreciar particularmente, que la prueba de inteligencia de máquinas – el test de Turing – comprende la detección de la inteligencia precisamente mediante el chat empleando el lenguaje para demostrar las habilidades mentales. [...]

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
10 p, 744.0 KB Tándem (I) / López Gutiérrez, Alberto ; Villanueva Pipaón, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La finalidad de Tándem es poder realizar un modelo de negocio centrado en ofrecer una solución a diferentes usuarios que quieran aprender idiomas vía online en cualquier parte del mundo. El objetivo es crear una plataforma online totalmente gratuita de cara a los usuarios combinándola con una parte de negocio que incluiría academias de idiomas a las cuáles les ofreceríamos la posibilidad de impartir clases online por medio de nuestra aplicación.
The purpose of Tándem is to provide a solution to users who want to learn different languages online anywhere in the world. The aim is to create a completely free online platform for anyone worldwide. [...]
La finalitat de Tándem és poder utilitzar un model de negoci que se centri a oferir una solució a diferents usuaris que vulguin aprendre idiomes via online en qualsevol part del món. L'objectiu es crear una plataforma online totalment gratuïta per als usuaris fent la combinació d'una part de negoci que inclourà acadèmies d'idiomes a les quals l'hi oferim la possibilitat d'impartir classes online per mitjà de la nostre aplicació.

2016-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 71 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 340 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
20 p, 1.8 MB La documentación medieval del sur de Ávila y la variación interna del español : el corpus CODOMSA / Grande López, Clara (Universidad de Salamanca) ; Martín Aizpuru, Leyre (Universidad de Salamanca) ; Sánchez González de Herrero, María de las Nieves (Universidad de Salamanca) ; Sánchez Romo, Raquel (Universidad de Salamanca) ; Marcet Rodríguez, Vicente J. (Universidad de Salamanca)
El Corpus de Documentación Medieval del Sur de Ávila (CODOMSA), desarrollado por el Grupo de Estudios de Documentos Históricos y Textos Antiguos de la Universidad de Salamanca (GEDHYTAS), pretende servir de fuente de estudio para una de las zonas que marcan la transición entre el castellano septentrional y las variedades meridionales de la Península. [...]
The Corpus de Documentación Medieval del Sur de Ávila (CODOMSA), developed by the Group of Studies of Historical Documents and Old Texts of the University of Salamanca (GEDHYTAS), aims to serve as a study source for one of the areas that mark the transition between northern Castilian and the southern linguistic varieties of the Iberian Peninsula. [...]

2017
Scriptum digital, Núm. 6 (2017) , p. 155-174 (Articles)  
2.
28 p, 1.5 MB Corpus de escrituras expuestas y su interés para la historia del español : exvotos pintados de la provincia de Guadalajara / Castellote Herrero, Eulalia (Universidad de Alcalá) ; Fernández López, María del Carmen (Universidad de Alcalá)
El objetivo del presente trabajo es dar a conocer un especial corpus de escrituras expuestas populares ubicadas en los centros de devoción de la provincia de Guadalajara; en concreto un corpus de exvotos pintados datados entre los siglos XVII al XX. [...]
The objective of this work is to present a special corpus of popular public writing in the centres of devotion of the province of Guadalajara; in particular a corpus of painted votive offering dating from the 17th to the 20th centuries. [...]

2017
Scriptum digital, Núm. 6 (2017) , p. 127-154 (Articles)  
3.
15 p, 180.0 KB La aportación de la lengua española de Flandes al léxico del español general a finales del siglo XVI y durante el siglo XVII / Verdonk, Robert A. (Universiteit Antwerpen)
El examen exhaustivo de un corpus de manuscritos e impresos (1,5 millón de registros) redactados por miembros del personal político, militar y religioso español que sirvió en los Estados de Flandes (1567-1706) permite observar el uso de neologismos completamente desconocidos en el español de la Península (por ej. [...]
The exhaustive analysis of a corpus of manuscripts and books (1,5 million of records) redacted by Spanish members of the politic, military and religious staff being on duty in Flanders (1567-1706) allows us to observe the use of neologisms which were completely unknown in the Spanish language of the Peninsula (for ex. [...]

2017
Scriptum digital, Núm. 6 (2017) , p. 112-126 (Articles)  
4.
21 p, 1.1 MB Hacia un corpus de beneficencia en Madrid (Siglos XVI-XIX) / Sánchez-Prieto Borja, Pedro (Universidad de Alcalá) ; Vázquez Balonga, Delfina (Universidad de Alcalá)
El proyecto ALDICAM-CM tiene como objetivo recoger el habla de la región de Madrid, a través de la selección, transcripción y lectura de los documentos archivísticos anteriores al siglo XX. Entre estos ocupan un lugar destacado los fondos de las instituciones benéficas, abundantes sobre todo a partir de finales del siglo XVI en la ciudad de Madrid. [...]
ALDICAM-CM Project's main aim is to collect the speech from Madrid region through the selection, transcription and reading of the archival documents prior to the 20th century. Among these documents, the funds from charitable institutions (especially common since the late 16th century in Madrid town) are particularly relevant. [...]

2017
Scriptum digital, Núm. 6 (2017) , p. 83-103 (Articles)  
5.
22 p, 276.3 KB Formació inicial del professorat d'Educació Primària i internacionalització a casa : disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d'Educació Primària-Docència Universitaria en Anglès (GEP-DUA) / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'enfocament AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en l’educació primària exigeix professionals formats per actuar com a docents en aquest tipus de contexts. Sensible a aquesta qüestió, la UAB va posar en marxa al 2012 un programa pilot d'internacionalització a casa denominat «Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA), amb un 65-80% dels crèdits en anglès i amb un sistema d’accés propi. [...]
El enfoque (Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua) en la educación primaria exige profesionales formados para actuar como docentes en este tipo de contextos. Sensible a esta cuestión, la UAB puso en marcha en el 2012 un programa piloto de internacionalización en casa denominado «Grado de Educación Primaria–Docencia en Inglés» (GEP-DUI), en el cual un 65-80% de los créditos se cursa en inglés y que cuenta con un sistema de acceso propio. [...]
Pour mettre en œuvre une approche EMILE (Enseignement de matières par l’intégration d’une langue étrangère) dans l’enseignement primaire, les professionnels doivent être formés au préalable pour pouvoir enseigner dans ce type de contextes. [...]
The CLIL (Content and Language Integrated Learning) approach in primary education calls for professionals trained to perform as teachers in contexts of this sort. Recognizing the importance of this issue, the UAB launched a pilot programme on internationalization at home in 2012. [...]

2016 - 10.1344/TE2017.52.2
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 11-32  
6.
17 p, 221.1 KB Internacionalització en el Grau d'Educació Primària - docència universitària en anglès : mirades crítiques dels estudiants i del professorat / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Sánchez Sola, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura)
L’inici de l’itinerari «Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA) dins del context català va ser una decisió valenta de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, i la seva entrada en funcionament, un èxit —avalat, entre d’altres indicadors, per la bona acceptació dels estudiants. [...]
Comienzo del itinerario «Grado de Educación Primaria – Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI) en el contexto catalán fue una decisión valiente de la Facultad de Ciencias de la Educación de la UAB, y su entrada en funcionamiento, un éxito —avalado, entre otros indicadores, por la buena aceptación de los estudiantes. [...]
Dans le contexte catalan, le "Grade d’Enseignement primaire – Cours universitaires en anglais" (GEP-DUA) est le fruit d’une décision courageuse de la faculté des sciences de l’éducation de l’UAB et son lancement a été un succès à en juger, notamment, d’après le bon accueil reçu auprès des étudiants. [...]
The courageous decision of the UAB’s Faculty of Education to launch the Bachelor’s Degree in Primary Education – University Teaching in English (GEP-DUA) in the Catalan context has proved a success when we consider such indicators as how well it has been received by students. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.3
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 33-49  
7.
16 p, 173.9 KB Communicative performance in the written discourse of undergraduate students : what can literature offer? / Ugwuanyi, Kingsley Oluchi (Northumbria University at Newcastle)
This study examines two groups of students of the University of Nigeria who were taught using two approaches (literature-based and grammar-based) in order to measure the effect of the approaches on their communicative performance. [...]
Aquest estudi examina dos grups d'estudiants de la Universitat de Nigèria que van ser ensenyats usant dos enfocaments (basats en la literatura i en la gramàtica) per mesurar l'efecte dels enfocaments en el seu rendiment comunicatiu. [...]
Este estudio examina dos grupos de estudiantes de la Universidad de Nigeria que fueron enseñados usando dos enfoques (basados en la literatura y en la gramática) para medir el efecto de los enfoques en su desempeño comunicativo. [...]
Cette étude examine deux groupes d'étudiants de l'Université du Nigeria qui ont été enseignés en utilisant deux approches (basée sur la littérature et la grammaire) afin de mesurer l'effet des approches sur leur performance communicative. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.705
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 3 (august-september 2017) , p. 66-81 (Articles)  
8.
19 p, 261.6 KB La evaluación de lenguas en un colegio plurilingüe : un estudio de caso de las creencias pedagógicas del profesorado / Mate, Zita
El artículo describe los resultados de un estudio de caso que investiga las creencias, representaciones y saberes de profesores de lengua, indaga sobre cómo explican esos profesores sus prácticas de evaluación con alumnos que aprenden simultáneamente varias lenguas. [...]
This article describes the results from a case study on the beliefs, representations and knowledge of language teachers, on how they explain their evaluation methods with students who simultaneously learn various languages. [...]
L'article descriu els resultats d'un estudi de cas que investiga les creences, representacions i sabers de professors de llengua, indaga sobre com expliquen aquests professors les seves pràctiques d'avaluació amb alumnes que aprenen simultàniament diverses llengües. [...]
Cet article décrit les résultats d'une étude de cas qui enquête sur les croyances, les représentations et les connaissances des enseignants de langues, examine comment ces enseignants expliquent leurs pratiques d'évaluation avec les élèves l'apprentissage de plusieurs langues simultanément. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.724
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 3 (august-september 2017) , p. 28-46 (Articles)  
9.
7 p, 135.8 KB Psychometric parameters of the attitude/motivation test battery instrument in a mexican environment / Cocca, Michaela (Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic). Facultad de Organización Deportiva) ; Pérez García, José Alberto (Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic). Facultad de Organización Deportiva) ; Zamarripa, Jorge Isabel (Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic). Facultad de Organización Deportiva) ; Demetriou, Yolanda (Technische Universität München (Munic, Alemanya)) ; Cocca, Armando (Universidad Autónoma de Nuevo León (Mèxic). Facultad de Organización Deportiva)
En las últimas décadas, la investigación en el área del aprendizaje de idiomas se ha enfocado en los procesos motivacionales que mueven a las personas hacia el estudio de un segundo idioma (L2). Así pues, la Batería de Test de Actitud/motivación (AMTB) fue creada para medir la motivación hacia L2. [...]
In the last decades, research in the field of language learning has focused on understanding the motivational processes beneath people's interest in studying a second language (L2). For this reason, the attitude/motivation test battery (AMTB) was created in order to assess motivation towards L2. [...]
Nas últimas décadas, a pesquisa na área da aprendizagem de línguas tem se concentrado nos processos motivacionais que levam as pessoas para o estudo de uma segunda língua (L2). Assim, a bateria de testes atitude / motivação (AMTB) foi criado para medir a motivação para L2. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 2 (2017) , p. 149-155 (MONO4)  
10.
27 p, 1.1 MB Diccionarios etimológicos / Carriazo Ruiz, José Ramón (Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED))
Se trata en este trabajo la presencia de la etimología en la tradición lexicográfica hispana, con especial referencia a los diccionarios etimológicos desde el Renacimiento hasta la actualidad. Se presentan los precursores de la etimología científica, las recopilaciones académicas y no académicas del siglo XIX, así como los dos principales diccionarios etimológicos generales del siglo XX y algunos parciales o segmentales de los siglos XIX y XX. [...]
This paper deals with the presence of etymology in the Hispanic lexicographic tradition, with special reference to etymological dictionaries from the Renaissance to the present time. It presents the precursors of scientific etymology, the academic and non-academic dictionaries of the nineteenth century, as well as the two main scientific dictionaries of the twentieth century and some partial or segmental collections of etymologies published in the nineteenth and twentieth centuries. [...]

2017
Estudios de lingüística del español, Vol. 38 (2017) , p. 7-33 (Articles)  

Articles : 340 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 49 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 359.4 KB Modelling cultural shift : application to language decline and extinction / Isern, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d’Arqueologia Quantitativa) ; Fort, Joaquim (Universitat de Girona. Departamanent de Física)
Cultural shift is present in many aspects of human history. Here we present a model developed to study the particular case of language shift when a minority language is in competition with another language, which is perceived by the population as being socially and economically more advantageous (Isern and Fort, J. [...]
2014
Social Simulation Conference. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 1a : 2014  
2.
25 p, 1.1 MB The reception of subtitled colloquial language. An eye-tracking pilot study / Fernández-Torné, Anna ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
2011
International Media for All Conference. Audiovisual Translation: Taking Stock. Londres, UK, 4a : 2011  
3.
19 p, 124.2 KB Teaching Chinese for Translation / Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Many students graduating from East Asian Studies or Modern Languages or Philologies often end up working as translators, although they have seldom received any training in translation theory or practice. [...]
2011 - 10.13140/RG.2.2.22237.20963
International Conference on Chinese Language Pedagogy. Beijing, China, 9a : 2011  
4.
20 p, 83.2 KB ELT Coursebooks and the Elite : Examining Social Representations in ESL / Lara, Clara
ESL/EFL instructional materials have traditionally represented an ideal society and some texts can be offensive to certain learners. The mainstream ideologies reflected in the coursebooks exert a negative influence to the diverse lifestyles we have in our classrooms. [...]
2012
TESOL-Spain Convention, 35 : 2012  
5.
5 p, 28.5 KB Promoting plurilingualism in the foreign language classroom through the use of pupils’ home languages / Sugranyes Ernest, Caterina (Universitat Ramon Llull) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 283-287  
6.
4 p, 21.2 KB From genotype to phenotype: a teacher-led explanation, whole-class experience in an upper-secondray CLIL science classroom / Simon Auerbach, Jill (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 279-282  
7.
6 p, 158.6 KB An experience of teacher collaboration: supporting students to reflect on their use of english through content-based assignments / Nashaat Sobhy, Nashwa (Universidad de San Jorge. Institute of Modern Languages) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 237-242  
8.
5 p, 27.4 KB Curricular heritage languages: dual-language immersion schooling as a solution for catalonia’s english-knowing school-age population / Stone, John (Universitat de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 345-349  
9.
4 p, 24.3 KB Planning foreign language learning in engineering Bologna-adapted degrees / Mancho-Barés, Guzman (Universitat de Lleida) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 84-87  
10.
6 p, 47.3 KB Approximation to a science in english (CLIL) unit test: students’ outcomes and grading / Fuentes Arjona, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 59-64  

Contribucions a jornades i congressos : 49 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.