Resultats globals: 507 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 368 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 50 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 79 registres trobats
Materials didàctics, 7 registres trobats
Articles 368 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
34 p Learner expectations and satisfaction in a US-Spain intercultural telecollaboration project / Gimeno Sanz, Ana (Universitat Politècnica de València. Department of Applied Linguistics)
The focus of this paper is the analysis of data collected after conducting a telecollaboration project throughout one semester with 12 advanced learners of Spanish from a mid-sized Atlantic coast university in the USA and 12 higher intermediate students of English from a technical university in Spain. [...]
L'enfocament d'aquest article és l'anàlisi de dades recollides després de realitzar un projecte de tele-col·laboració al llarg d'un semestre amb 12 estudiants avançats d'espanyol provinents d'una universitat mitjana de la costa atlàntica dels EUA i 12 estudiants de nivell intermedi-alt d'anglès d'una universitat tècnica a Espanya. [...]
El enfoque de este artículo es el análisis de datos recogidos después de realizar un proyecto de telecolaboración a lo largo de un semestre con 12 estudiantes avanzados de español provenientes de una universidad media de la costa atlántica de EE. [...]
Cet article se concentre sur l'analyse des données collectées après la réalisation d'un projet de télécollaboration pendant un semestre avec 12 étudiants espagnols avancés d'une université moyenne située sur la côte atlantique des États-Unis et 12 étudiants d’anglais de niveau intermédiaire avancé d’une université technique en Espagne. [...]

2018 - 10.5565/rev/jtl3.776
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 3 (august-september 2018) , p. 5-38 (Invited Authors)  
2.
19 p, 288.2 KB La representación del acento en escritores principiantes muy jóvenes / Soni Limón, Paulina (Universidad Autónoma de Querétaro (Mèxic)) ; Vernon, Sofía A. (Universidad Autónoma de Querétaro (Mèxic))
This study investigated the graphical resources used by pre-alphabetic and beginning alphabetic children to establish differences between pairs of words which were different only because of the placement of stress. [...]
Aquesta investigació té per objectiu indagar sobre els recursos gràfics de nens pre-alfabètics i alfabètics inicials a l’hora de marcar la diferència entre parells de paraules que es diferencien per la posició de l'accent (per exemple, jugo/jugó). [...]
Esta investigación tuvo como objetivo indagar sobre los recursos gráficos de niños pre-alfabéticos y alfabéticos iniciales para marcar la diferencia entre pares de palabras que se diferenciaban por la posición de la tilde (por ejemplo, jugo/jugó). [...]
Cette recherche visait à étudier les ressources graphiques initiales des enfants pré alphabétiques et alphabétiques pour faire la différence entre les paires de mots qui différaient de la position de l'accent (par exemple, le jugo / jugó). [...]

2018 - 10.5565/rev/jtl3.770
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 2 (may-june 2018) , p. 35-53 (Articles)  
3.
10 p, 207.1 KB Serveis d'accessibilitat sensorial a les televisions que emeten en català : situació actual i propostes de futur / Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Tor-Carroggio, Irene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació i Estudis de l'Àsia Oriental)
En aquest article es presenten els resultats principals del projecte 'Serveis d'accessibilitat sensorial a les televisions catalanes: situació actual, necessitats i propostes de futur', finançat pel Consell de l'Audiovisual de Catalunya. [...]
This paper presents the main results of the project 'Sensory accessibility services in TV stations broadcasting in Catalan: current situation, needs, and proposals for the future', funded by the Catalan Audiovisual Council. [...]

2018
Quaderns del CAC, Vol. XXI, núm. 44 (2018) , p. 71-80  
4.
16 p, 199.3 KB Multilingüisme en famílies mixtes amb persones d'origen estranger a Catalunya / Solana Solana, A. Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortiz Guitart, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez García, Dan (Universitat Autònoma de Barcelona)
Catalunya ha experimentat un augment significatiu en les unions mixtes entre immigrants i nadius, les quals han donat lloc a un nombre creixent de persones amb orígens mixtos. Poc se sap sobre com les llars mixtes negocien les diferències culturals i el paper del «capital cultural mixt». [...]
Catalonia has seen a significant increase in mixed unions between immigrants and natives, which has given rise to an increasing number of individuals with mixed origins. Little is known about how mixed households negotiate cultural differences and view the issue of “mixed cultural capital”. [...]

2018 - 10.2436/20.2504.01.146
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 28 (2018) , p. 111-126  
5.
21 p, 220.2 KB Humor in Julio Ramón Ribeyro's Short Stories : Consecuence or cause of the Fantastic? / Snauwaert, Erwin (KU Leuven Campus Brussel)
Although fantastic narrative and humor increasingly go together –both arise from an incongruity that affects objective reality and pragmatics, respectively–, this combination is not always unambiguous. [...]
Aunque la narrativa fantástica y el humor cada vez más se compenetran –ambos se basan en una incongruencia que afecta respectivamente a la realidad objetiva y a la pragmática– esta combinación no siempre es unívoca. [...]

2018 - 10.5565/rev/brumal.430
Brumal, Vol. 6 Núm. 1 (2018) , p. 41-61 (Monograph)  
6.
18 p, 126.7 KB Jane Austen en català / Alsina i Keith, Victòria (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge)
Aquest article presenta una visió global de les obres de Jane Austen en el panorama literari català. En primer lloc es dona una visió de conjunt de les versions catalanes dels llibres d’Austen, incloses les adaptacions per a escolars, i es situen en el marc de la recepció de la novel·lista a Europa. [...]
The aim of this article is to present a general picture of Jane Austen’s novels in the Catalan literary scene. In the first place I present an overall view of the Catalan translations of Austen’s books, placing them against the background of the reception of Austen’s novels in Europe. [...]

2018
Quaderns : revista de traducció, Núm. 25 (2018) , p. 29-46 (Dossier. Jane Austen, dos-cents anys després)  
7.
11 p, 243.6 KB An interview with Dr. Suresh Canagarajah on academic mobility, language and literacy / Hossain, Rumana (University of Leeds)
The author interviewed Dr. Suresh Canagarajah of Pennsylvania State University on academic mobility, language and literacy, in June 2017.
L'autora va entrevistar al professor Suresh Canagarajah de la Pennsylvania State University al juny del 2017, sobre la mobilitat acadèmica, llengua y literacitats.
La autora entrevistó al profesor Suresh Canagarajah de la Pennsylvania State University en junio 2017, sobre la movilidad académica, lengua y literacidades.
L'auteur a interviewé le Dr. Suresh Canagarajah de la Pennsylvania State University sur la mobilité académique, la langue et l'alphabétisation, en juin 2017.

2017 - 10.5565/rev/jtl3.757
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 4 (november-december 2017) p. 93-103 (Interviews)  
8.
18 p, 153.1 KB A lezione con i task : fra teoria e operatività / Birello, Marilisa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Odelli, Enrico (Universiteit Leiden) ; Vilagrasa, Albert (Escola Oficial d'Idiomes Barcelona-Drassanes)
This article aims to: present a literature review about Task-Based Language Teaching (TBLT) for practicing teachers and teachers in preparation; set up a link between TBLT and the guidelines of the Action-Oriented Approach described in the Common European Framework of Reference for Languages; and bring together current theory, research and practice. [...]
2017 - 10.14277/2280-6792/ELLE-6-2-17-1
EL.LE Educazione Linguistica. Linguistic Education, Vol. 6, núm. 2 (2017) , p. 199-215  
9.
18 p, 115.4 KB El teatro en la enseñanza de lenguas extranjeras : la dramatización como modelo y acción. / Corral Fullà, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica)
El teatro en la enseñanza de una lengua extranjera representa uno de los recursos más estudiados y explotados en el aula, lo cual queda suficientemente manifiesto en los numerosos estudios y análisis a favor y en contra de su práctica como herramienta pedagógica. [...]
Using theatre in foreign language teaching is one of the most studied and exploited strategies in the classroom. This has been clearly documented in the many studies that have been carried out, both advocating and criticising its practical use as a pedagogical tool. [...]
Le théâtre représente l’une des ressources les plus étudiées et exploitées dans l’enseignement/apprentissage d’une langue étrangère, ce qui se manifeste largement dans les nombreuses études et analyses pour et contre sa pratique comme outil pédagogique. [...]

2013 - 10.5209/rev_DIDA.2013.v25.42238
Didáctica. Lengua y literatura, Vol. 25 (2013) , p. 117-134 (Artículos)  
10.
24 p, 228.8 KB Actitudes acerca de la unidad lingüística del español por parte de los hispanohablantes de Bogotá / Bernal Chávez, Julio Alexander (Universitetet i Bergen) ; Díaz Romero, Camilo Enrique (Universidad del País Vasco)
Por medio de una encuesta de actitudes lingüísticas aplicada a 400 hispanohablantes bogotanos, se identificaron diferencias en cuanto a la unidad lingüística. Los que están a favor de la unidad lingüística del español justifican su respuesta en la mejoría de la comprensión en la comunicación. [...]
Through a linguistic attitudes survey applied to 400 Spanish-speaking subjects from Bogota (Colombia), we identify differences respect to language unity. The people who are for the language unity justify their answer in the improvement of comprehension on communication. [...]

2017
Language design : journal of theoretical and experimental linguistics, Vol. 19 (2017) , p. 31-54 (Articles)  

Articles : 368 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 50 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
19 p, 472.3 KB Sensory accessibility services on TV : user satisfaction with Catalan-language broadcasters / Tor-Carroggio, Irene (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group)
This presentation includes some of the results of a one-year project funded by the Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC), which aimed at, among other objectives, evaluating user satisfaction with the sensory accessibility services (namely, audio description, subtitles for the deaf and hard of hearing and Catalan Sign Language Interpreting) provided by a representative sample of 7 Catalan-language broadcasters.
2018
9th International Symposium for Young Researchers in Translation, Interpreting, Intercultural Studies and East Asian Studies. Bellaterra, Catalunya, : 2018  
2.
4 p, 359.4 KB Modelling cultural shift : application to language decline and extinction / Isern, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori d’Arqueologia Quantitativa) ; Fort, Joaquim (Universitat de Girona. Departamanent de Física)
Cultural shift is present in many aspects of human history. Here we present a model developed to study the particular case of language shift when a minority language is in competition with another language, which is perceived by the population as being socially and economically more advantageous (Isern and Fort, J. [...]
2014
Social Simulation Conference. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 1a : 2014  
3.
25 p, 1.1 MB The reception of subtitled colloquial language. An eye-tracking pilot study / Fernández i Torné, Anna ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Vilaró, Anna
2011
International Media for All Conference. Audiovisual Translation: Taking Stock. Londres, UK, 4a : 2011  
4.
19 p, 124.2 KB Teaching Chinese for Translation / Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Many students graduating from East Asian Studies or Modern Languages or Philologies often end up working as translators, although they have seldom received any training in translation theory or practice. [...]
2011
International Conference on Chinese Language Pedagogy. Beijing, China, 9a : 2011  
5.
20 p, 83.2 KB ELT Coursebooks and the Elite : Examining Social Representations in ESL / Lara, Clara
ESL/EFL instructional materials have traditionally represented an ideal society and some texts can be offensive to certain learners. The mainstream ideologies reflected in the coursebooks exert a negative influence to the diverse lifestyles we have in our classrooms. [...]
2012
TESOL-Spain Convention, 35 : 2012  
6.
5 p, 28.5 KB Promoting plurilingualism in the foreign language classroom through the use of pupils’ home languages / Sugranyes Ernest, Caterina (Universitat Ramon Llull) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 283-287  
7.
4 p, 21.2 KB From genotype to phenotype: a teacher-led explanation, whole-class experience in an upper-secondray CLIL science classroom / Simon Auerbach, Jill (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 279-282  
8.
6 p, 158.6 KB An experience of teacher collaboration: supporting students to reflect on their use of english through content-based assignments / Nashaat Sobhy, Nashwa (Universidad de San Jorge. Institute of Modern Languages) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 237-242  
9.
5 p, 27.4 KB Curricular heritage languages: dual-language immersion schooling as a solution for catalonia’s english-knowing school-age population / Stone, John (Universitat de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 345-349  
10.
4 p, 24.3 KB Planning foreign language learning in engineering Bologna-adapted degrees / Mancho-Barés, Guzman (Universitat de Lleida) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 84-87  

Contribucions a jornades i congressos : 50 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
10 p, 324.1 KB Evaluating domain adaptation in machine translation across scenarios / Etchegoyhen, Thierry (Vicomtech-IK4) ; Fernández i Torné, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Azpeitia Zaldua, Andoni (Vicomtech-IK4) ; Martínez García, Eva (Vicomtech-IK4) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
We present an evaluation of the benefits of domain adaptation for machine translation, on three separate domains and language pairs, with varying degrees of domain specificity and amounts of available training data. [...]
París : ELRA, 2018
Proceedings of the Eleventh International Conference on Language Resources Evaluation (LREC 2018), 2018, p. 6-15  
2.
7 p, 585.7 KB Writing education at University / Serra, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Redmond, Peter traductor ; Dyke, Stuart traductor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües ; Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se amb eficàcia dins l'àmbit de l'educació.
User guide to written communication in academic disciplines (in this case education) for teachers and students.

Universitat Autònoma de Barcelona 2016 (Guides for writing in specific disciplines)  
3.
12 p, 86.3 KB Ensenyant en anglès a la universitat, una experiència compartida / Feixas i Condom, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Codó, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El treball que presentem recull un conjunt de reflexions que un grup de sis docents de diferents departaments de la Facultat de Ciències de l'Educació ha obtingut sobre l'experiència d'ensenyar les assignatures en llengua anglesa a la titulació de Mestre. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 137-148
3 documents
4.
13 p, 75.1 KB Pla de llengües de la UAB (2008-2010). Una aposta estratègica pel multilingüisme (Acord del Consell de Govern de 17 de juliol de 2008) / Universitat Autònoma de Barcelona
La política lingüística de la UAB és una aposta compromesa per donar resposta a les necessitats de gestió del multilingüisme que representa l'espai europeu del coneixement en els àmbits de l’ús, la qualitat i el coneixement lingüístics. [...]
The language policy of the UAB is a committed pledge to respond to the need to manage the multilingualism that exists in European knowledge society in terms of language use, quality and learning. This pledge is specifically focussed on developing a multilingual university model, which involves the use of Catalan, Spanish and English as languages of regular use, with the status corresponding to each, and promotes plurilingual and pluricultural skills throughout the university community.

Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2008
9 documents

Documents de recerca 79 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
26 p, 251.2 KB Challenging Fossilization : The Role of Motivation in Second Language Acquisition / Font Sanclimens, Andrea ; Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper intends to demonstrate whether high levels of motivation can ultimately be instrumental in overcoming Language fossilization. An overview of the hypothesis is provided before approaching the issue from the perspective of bilingualism, and the expectations built around second language students. [...]
Aquest article té com a objectiu demostrar si uns alts nivells de motivació poden contribuir en la superació de la fossilització del llenguatge. En primer lloc, s’ha proporcionat una perspectiva general de la hipòtesi per tal d’abordar-la des del punt de vista del bilingüisme i de les expectatives a les quals s’enfronten els estudiants de segones llengües. [...]
Este artículo tiene como objetivo demostrar si altos niveles de motivación pueden contribuir en la superación de la fosilización del lenguaje. En primer lugar, se ha proporcionado una perspectiva general de la hipótesis con tal de abordarla des del punto de vista del bilingüismo y de las expectativas a las cuales se enfrentan los estudiantes de lenguas extranjeras. [...]

2018
Graduat o Graduada en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
2.
47 p, 472.2 KB Traducción experimental con lenguaje inclusivo de «Genderbending at the Madhattered», de Kameron Hurley / Coca Aroz, Daniel ; Alcaina, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Traducción del inglés al español de algunos fragmentos del relato corto Genderbending at the Madhattered, de Kameron Hurley. Explicación del género neutro y por qué es necesario y exposición de algunos casos de uso en España y los equivalentes del género neutro en inglés y en sueco. [...]
Traducció de l'anglès a l'espanyol d'alguns fragments del relat curt Genderbending at the Madhattered, de Kameron Hurley. Explicació del gènere neutre i per què és necessari i exposició d'alguns casos del seu ús a Espanya i els seus equivalents en anglès i en suec. [...]
Translation from English to Spanish of some parts of the short story Genderbending at the Madhattered, by Kameron Hurley. Explanation of the neuter gender and why it is necessary. Presentation of some cases in Spain and the equivalents of neuter gender in English and in Swedish. [...]

2018
Traducció i Interpretació [1202]  
3.
116 p, 2.6 MB Opciones de optimización de motores de TAE en función del encargo de traducción / Gorretas Aymerich, Ámbar ; Sánchez Gijón, María Pilar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball de fi de màster es creen i entrenen quatre motors de traducció automàtica estadística amb la combinació anglès-espanyol desde la plataforma MTradumàtica. Per tal d'assentar les bases d'aquest treball, es contextualitza la investigación en l'estat actual de la traducció estadística a partir de nocions teòriques bàsiques sobre el seu funcionament i l'aplicació de les tecnologies d'aquest tipus de traducció. [...]
En este trabajo de fin de máster se crean y entrenan cuatro motores de traducción automática estadística con la combinación inglés-español desde la plataforma MTradumàtica. Para sentar las bases del trabajo, se contextualiza la investigación en el estado actual de la traducción estadística a partir de nociones teóricas básicas sobre su funcionamiento y la aplicación de las tecnologías de este tipo de traducción. [...]
In this Master's Degree dissertation, there will be four statistical MT engines created via MTradumàtica with English-Spanish combination. In order to set the bases of this dissertation, the research will be contextualized in the current status of statistical translation by theorical concepts about its procedures and the application of the technologies related to this kind of translation. [...]

2018
Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]
2 documents
4.
37 p, 1015.5 KB Immersió en la cultura i les tradicions de Sicília i la seva llengua siciliana, a través d'una anàlisi dels problemes de traducció de dialectes i llengües regionals a Itàlia. / Catalano, Federica ; Andreu, Maribel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En el present treball es tracta el tema de la llengua parlada a la meva terra d'origen, Sicília, i de la seva riquesa lingüística deguda sobretot a les diferents poblacions històriques que en els segles van estar dominant aquesta illa de la Mediterrània. [...]
En el presente trabajo se trata el tema de la lengua hablada en mi tierra de origen, Sicilia, y de su riqueza lingüística debida sobre todo a las diferentes poblaciones históricas que en los siglos estuvieron dominando esta isla del Mediterráneo. [...]
The subject of this work is the language spoken in my homeland, Sicily, and its linguistic richness mainly due to the different historical populations that in the centuries were dominating this island of the Mediterranean. [...]

2017
Traducció i Interpretació [1203]  
5.
63 p, 1.2 MB "Chengyu" : recopilación, análisis y propuesta de traducción / Saura Molero, Ignacio ; Paoliello, Antonio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Recopilación, análisis y propuesta de traducción de treinta chengyu de temática animal. Estudio del vínculo entre lengua y cultura china focalizado en el estudio de la frase idiomática conocida como chengyu. [...]
Recopilació, anàlisi i proposta de traducció per a trenta chengyu de temàtica animal. Estudi d'enllaç entre la llengua i la cultura xinesa focalitzat en l'estudi de la frase idiomàtica coneguda com a chengyu. [...]
Compilation, analysis and translation proposal for thirty animal themed chengyu. Study of the link between Chinese language and culture focused on the study of the idiomatic phrase known as chengyu. [...]

2017
Estudis d'Àsia Oriental [823]  
6.
50 p, 1.0 MB Panorámica de los materiales didácticos para la enseñanza del árabe a alumnos del grado en Traducción e Interpretación en España / Boujetoy, Ayman ; Molina, Lucía, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este estudio se propone hacer una investigación de los manuales didácticos que se utilizan en la enseñanza del árabe en los Grados en Traducción e Interpretación, que se van a concretar en la realización de unas fichas catalográficas. [...]
Aquest estudi es proposa fer una recerca dels manuals didàctics que s'utilitzen en l'ensenyament de l'àrab en els Graus de Traducció i Interpretació, que es van a concretar en la realització d'unes fitxes catalográficas. [...]
The propose of this study is to carry out an investigation of the didactic manuals used in teaching Arabic in the degrees of Translation. The development of this work is divided into two parts: On the one hand I will realize an overview of the universities that teach Arabic in a degree of Translation and Interpretation shown them through a table and a map and after that I will Sort all the information in tables.

2017
Traducció i Interpretació [1203]  
7.
10 p, 1.8 MB Análisis de movimientos oculares para tareas de "image captioning" / Garcia Bordils, Sergi ; Karatzas, Dimosthenis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Los numerosos avances en las técnicas de procesamiento automático del lenguaje, juntamente con las técnicas de reconocimiento de objetos, han dado lugar a nuevos algoritmos de captioning (descripciones textuales) de imágenes, logrando resultados sustanciales. [...]
The many advances in the automatic language processing field, jointly with the recent object recognition models, have led to the appearance of new image captioning algorithms, achieveing impressive results. [...]
Els nombrosos avenços en les tècniques de processament automàtic del llenguatge, juntament amb les tècniques de reconeixement d'objectes, han donat lloc a nous algoritmes de captioning (descripcions textuals) d'imatges, aconseguint resultats substancials. [...]

2018-02-13
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
515 p, 3.7 MB Aproximación a la infografía como comunicación efectiva. / Morera Vidal, Francisco José, autor. ; Valero Sancho, José Luis, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.
Esta tesis trata sobre infografía y comunicación. Se ha explorado la infografía desde diversas disciplinas, tales como la lingüística, la semiótica, la psicología cognitiva y otros campos de conocimiento que han permitido dibujar las características más importantes por las que un enunciado visual se puede considerar infografía. [...]
This dissertation is about infographics and communication. Infographics have been explored from various disciplines such as linguistics, semiotics, cognitive psychology and other fields of knowledge that have allowed us to draw the most important characteristics by which a visual statement can be considered a infographics. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
9.
13 p, 1.4 MB MineralSQL : Base de dades web per col·leccions de minerals / Asensi Jordà, Màrius ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Des de ben petit he estat envoltat d'aficionats a l'estudi i el col·leccionisme de minerals. Això m'ha permès conèixer la dificultat que hi ha per gestionar correctament una col·lecció de minerals. [...]
Since l was a child l grow up surrounded by lovers of minerals collecting and their corresponding study. This personal background shows me how difficult is to manage a collection of minerals. The target of this project is to set a new, easy and quick system for cataloging and management of these amateur collections. [...]
Desde pequeño he estado rodeado de aficionados al estudio y el coleccionismo de minerales. Esto me ha permitido conocer la dificultad que hay para gestionar correctamente una colección de minerales. [...]

2017-06-27
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
13 p, 500.5 KB Using machine learning techniques for sentiment analysis / Romero Llombart, Òscar ; Duran Cals, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
The Natural language processing is the discipline that studies how to make the machines read and interpret the language that the people use, the natural language. But in the machines world, the words not exist and they are represented by sequences of numbers that the machine represents with a character when displaying them on screen. [...]
El processament de llenguatge natural és la disciplina que estudia com fer que les màquines aprenguin a llegir i interpretar el llenguatge que usem les persones, el llenguatge natural. Però, en el món de la computació, les paraules no existeixen i són representades per seqüències de números que a l'hora de mostrar-los per pantalla són convertits en lletres. [...]
El procesamiento de lenguaje natural es la disciplina que estudia cómo hacer que las máquinas aprendan a leer e interpretar el lenguaje que usamos las personas, el lenguaje natural. Pero, en el mundo de la computación, las palabras no existen y son representadas por secuencias de números que a la hora de mostrarlos por pantalla son convertidos en letras. [...]

2017-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 79 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 7 registres trobats  
1.
9 p, 122.1 KB Writing Biology at University / Ferrandiz Rovira, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Llop i Naya, Ares (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Rodrigo Domínguez, Anselm (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Soler Membrives, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Kelso, Fiona (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües (adaptació a l'anglès)) ; Redmond, Peter (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes (adaptació a l'anglès))
User guide to written communication in academic disciplines (in this case biology) for teachers and students.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017 (Guides for Writing in Specific Disciplines)  
2.
9 p, 173.3 KB Writing Chemistry at University / Redmond, Peter
User guide to written communication in academic disciplines (in this case chemistry) for teachers and students.
2016 (Guides for Writing in Specific Disciplines)  
3.
7 p, 585.7 KB Writing education at University / Serra, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Redmond, Peter traductor ; Dyke, Stuart traductor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües ; Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se amb eficàcia dins l'àmbit de l'educació.
User guide to written communication in academic disciplines (in this case education) for teachers and students.

Universitat Autònoma de Barcelona 2016 (Guides for writing in specific disciplines)  
4.
9 p, 233.5 KB Writing Medicine at University / Ayats i Bancells, Andreu, 1962- ; Redmond, Peter, trad.
Guia que ajuda els destinataris (alumnat i professorat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; medicina en aquest cas.
User guide to written communication in academic disciplines (in this case medicine) for teachers and students.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015 (Guides for Writing in Specific Disciplines)  
5.
8 p, 211.8 KB Writing Economics at University / Redmond, Peter
Guia que ajuda els destinataris (professorat i alumnat) a comunicar-se, sobretot per escrit, en la seva disciplina acadèmica; economia en aquest cas.
User guide to written communication in academic disciplines (in this case economics) for teachers and students.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015 (Guides for Writing in Specific Disciplines)  
6.
36 p, 5.3 MB A World of Diversity / Marga Adrover ; Maria Carrasco ; Oriol Pallarés, dir. ; M. Rosa Batlle, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this teaching unit, students are going to reflect on and discuss about world’s diversity. They will set out on a discovery trip through the 5 continents in order to discover how young people live; the issues that affect their way of life and how much the place you are born affects your outcome in life.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
7.
80 p, 3.4 MB An ARTisTIC trip : from Renaissance to Modern Times / Crous, Mariona ; Pérez, Carla ; Prat, Jaume ; Lobo Vírseda, Maria José, dir. ; Manau Santacana, Glòria, dir. ; CLILSI ; Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit we will travel through time –going backwards and forwards– while talking about ART. We will visit Florence during the Renaissance and Florence today; we will meet Leonardo and Michelangelo but also contemporary artists; we will appreciate art and visit art galleries; we will get to know about inventions and discoveries; and last but not least, we will draw, play, act and even write using a secret technique.
Servei de Publicacions de la UAB 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.