Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
8 p, 710.7 KB Anàlisi de l'aplicació d'una activitat contextualitzada sobre una força no constant: un salt de bungee segur / Herreras Blanco, Luisa (INS Guillem de Berguedà (Berga)) ; Olivella Busoms, Josep (INS Llobregat (Sallent))
Aquest article descriu una activitat basada en un cicle d'ensenyament-aprenentatge per estudiar la força elàstica d'una corda utilitzant eines TIC. També analitza les dificultats trobades per l'alumnat i el professorat durant la seva aplicació. [...]
This paper describes an activity based on a teaching-learning cycle to study the elastic force of a rope using ICT tools. Students and teachers difficulties identified during its appli-cation are also presented. [...]

2013 - 10.5565/rev/ciencies.87
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 25 (Juny 2013) , p. 2-9  
2.
19 p, 102.0 KB Factores de buenas prácticas educativas con apoyo de las TIC. Análisis de su presencia en tres centros educativos / Canales Reyes, Roberto (Universidad de Los Lagos (Xile)) ; Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La investigación se sitúa en una perspectiva metodológica de investigación interpretativa, cuyo diseño es de tipo estudio de casos, a partir del cual el enfoque de la recolección y análisis de datos se ha definido como mixto, de carácter cuasi etnográfico. [...]
La recerca se situa en una perspectiva metodològica interpretativa, el disseny utilitzat és de tipus estudi de casos, a partir del que l'enfocament de la recollida i l'anàlisi de dades s'ha definit com a mixta, de caracter quasi etnogràfic. [...]
The investigation is located in a methodological perspective of interpretive investigation, whose design is of type study of cases, starting from which the focus of the gathering and analysis of data have been defined as mixed, of character quasi-etnográfico. [...]

2007 - 10.5565/rev/educar.164
Educar, N. 39 (2007) p. 115-133  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.