visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Learning
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Classificació de canals
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Fons Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions locals
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Centre d'Història de la Ciènci...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Chemical Ecology and Toxicolog...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
UNITAT D'ECOLOGIA GLOBAL (CREA...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cuirs i pells
Cuirs i pells
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Faventia
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Gestió Aeronàutica. PFC
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
Gossos / Cinofília
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Grup de Síntesi Orgànica Ester...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
Inspecció veterinària d'escorx...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Laboratori de Mesures Magnètiq...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Mathematical programming
Matança del porc
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
Multimèdia
Multimèdia de la UAB
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Papers
Patents
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
prova
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recercat (pendents de repassar...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
Revista española de economia
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Residus en carns
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Toro fer
Revista Tradumàtica
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Trichinella
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Xavier Fàbregas i Comadran, ar...
Xavier Fàbregas i Comadran, co...
Xavier Fàbregas i Comadran, do...
Xavier Fàbregas i Comadran, ll...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Xavier Fàbregas i Comadran, mu...
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
911
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
690
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
69
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
6
registres trobats
Documents de recerca
,
144
registres trobats
Materials didàctics
,
2
registres trobats
Articles
690
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
16 p, 1.4 MB
Efecto de la metodología mobile learning en la enseñanza universitaria : meta-análisis de las investigaciones publicadas en WOS y Scopus
/
Aznar Díaz, Inmaculada
(Universidad de Granada) ;
Cáceres Reche, María Pilar
(Universidad de Granada) ;
Romero Rodríguez, José María
(Universidad de Granada)
La implementación de dispositivos móviles en la enseñanza universitaria es una realidad que precisa poner el foco de atención en el efecto que están teniendo en el aprendizaje. Este trabajo tiene por objetivo analizar el efecto de la metodología mobile learning en la enseñanza universitaria a partir de la revisión de la literatura científica en las bases de datos Web of Science y Scopus. [...]
The implementation of mobile devices in university education is a reality that needs to focus on the effect they are having on learning. The purpose of this paper is to analyze the effect of the mobile learning methodology in university teaching from on the review of the scientific literature in Web of Science and Scopus databases. [...]
2018 -
10.17013/risti.30.1-16
RISTI - Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação
,
Núm. 30 (2018)
, p. 1-16
Registre complet
-
2.
5 p, 543.8 KB
Processing historical photographs and film footage with Photogrammetry and Artificial Intelligence for Cultural Heritage documentation and virtual reconstruction
/
Condorelli, Francesca
The specific objective of this thesis is to offer an excursion through the metric potentialities of different data available in historical archives, by considering the essential role of photogrammetry. [...]
2020 -
10.5565/rev/elcvia.1323
ELCVIA : Electronic Letters on Computer Vision and Image Analysis
,
Vol. 19 Núm. 2 (2020)
, p. 11-16 (Special Issue on Recent PhD Thesis Dissemination (2020))
Registre complet
-
3.
22 p, 716.8 KB
Effective moderation in asynchronous discussion forums in online language classrooms
/
Robbins, Jackie
(Universitat Autònoma de Barcelona)
This study investigates the effectiveness of different online language teaching practices by comparing participation of four groups of learners and teachers in two tasks in asynchronous discussion forums. [...]
Aquest estudi investiga l'eficàcia de pràctiques diferents en l'ensenyament d'idiomes en línia comparant la participació de quatre grups d'estudiants i professors en dues tasques asíncrones als fòrums, en el context d'un curs d'anglès com a llengua estrangera B2 en una universitat catalana. [...]
Este estudio investiga la eficacia de prácticas diferentes en la enseñanza de idiomas en línea, comparando la participación de cuatro grupos de estudiantes y profesores en dos tareas asíncronas en foros, en el contexto de un curso de inglés como lengua extranjera B2 en una universidad catalana. [...]
Cette étude examine l'efficacité de différentes pratiques d'enseignement des langues en ligne en comparant la participation de quatre groupes d'étudiants et d'enseignants à deux tâches asynchrones dans des forums, dans le cadre d'un cours d'anglais langue étrangère B2 dans une université catalane. [...]
2021 -
10.5565/rev/jtl3.898
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 13 Núm. 4 (2020)
, p. 898 (Articles)
Registre complet
-
4.
19 p, 798.9 KB
Progresiones curriculares para aprender sobre -y a través de- la argumentación oral en la ESO
/
Rodríguez León, Daniel Mauricio
(Universidad del Quindío (Colòmbia))
Se presentan resultados de una investigación sobre progresiones prescritas curricularmente para el aprendizaje de la argumentación oral en la ESO en Cataluña. El objetivo del estudio es valorar el tipo y la calidad de los recursos dispuestos en el currículo de lengua para avanzar hacia los aprendizajes argumentativo-orales que el alumnado habrá de dominar al final de la etapa. [...]
Results of an investigation on progressions prescribed through a curriculum for the learning of oral argumentation in compulsory secondary education in Catalonia (ESO) are presented. The objective of the study is to assess the type and quality of the resources provided in the language curriculum to promote oral argumentation learning aims that students will have to master at the end of ESO. [...]
Es presenten resultats d'una investigació sobre progressions prescrites al currículum per a l'aprenentatge de l'argumentació oral a l'ESO. L'objectiu de l'estudi és valorar el tipus i la qualitat dels recursos disposats en el currículum de llengua per avançar cap als aprenentatges argumentatiu-orals que l'alumnat haurà de dominar a la fi de l'etapa. [...]
Présentation des résultats d'une recherche sur les progressions prescrites pour l'apprentissage de l'argumentation orale à l'ESO en Catalogne. L'objectif de l'étude est d'évaluer le type et la qualité des ressources disponibles dans le curriculum linguistique pour avancer vers les apprentissages argumentatifs-oraux que les élèves devront maîtriser à la fin de l'étape. [...]
2021 -
10.5565/rev/jtl3.879
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 13 Núm. 4 (2020)
, p. 879 (Articles)
Registre complet
-
5.
21 p, 406.9 KB
Informal learning about teaching among novice University professors
/
Encinar Prat, Laia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona)
In this article, we present results of a study on informal learning about teaching among novice university professors at one university in Spain. The study identified teaching competencies developed through informal learning, strategies of informal learning used, and organizational factors that might foster or hinder the acquisition of teaching competencies. [...]
2019
The Qualitative Report
,
Vol. 24, núm. 12 (2019)
, p. 3102-3121
Registre complet
-
6.
17 p, 941.6 KB
Estudio descriptivo sobre la influencia de las variables personales y el fracaso escolar en la Ciudad Autónoma De Melilla
/
Estrada de Madariaga, María del Mar
;
Trujillo Torres, Juan Manuel
(Universidad de Granada)
El análisis de este estudio se ha abordado a través de un cuestionario. El cuestionario consta de dos partes diferenciadas. La primera corresponde a los datos personales y académicos. La segunda parte del cuestionario consta 46 ítems . [...]
The analysis of this study has been approached through a questionnaire. The questionnaire consists of two parts. The first is personal and academic data. The second part of the questionnaire contains 46 items. [...]
2016 -
10.19044/esj.2016.v12n16p37
European scientific journal
,
Vol. 12, núm. 16 (2016)
, p. 37-53
Registre complet
-
7.
13 p, 509.3 KB
Accomplishments in learning self-regulation in personal environments
/
Chaves Barboza, Eduardo
(Universidad de Granada) ;
Trujillo Torres, Juan Manuel
(Universidad de Granada) ;
López Núñez, Juan Antonio
(Universidad de Granada)
This article aims to analyze the accomplishments in learning self-regulation from a student popu-lation in personal learning environments. A Likert scale-like questionnaire is applied to a random cluster sample of students from the Pedagogy, Social Education and Psychopedagogy degrees from the University of Granada, Spain. [...]
2015 -
10.4236/ce.2015.611109
Creative education
,
Vol. 6, núm. 11 (2015)
, p. 1108-1120
Registre complet
-
8.
16 p, 167.5 KB
Acciones para la autorregulación del aprendizaje en entornos personales de aprendizaje
/
Chaves Barboza, Eduardo
(Universidad de Granada) ;
Trujillo Torres, Juan Manuel
(Universidad de Granada) ;
López Núñez, Juan Antonio
(Universidad de Granada)
El objetivo del estudio es analizar las acciones que realizan los estudiantes de la población para la autorregulación del aprendizaje en entornos personales de aprendizaje. Se aplicó un cuestionario a una muestra de estudiantes de la Universidad de Granada (España) que pertenecen a las titulaciones de Pedagogía, Educación Social y Psicopedagogía. [...]
The objective of the study is to analyse the actions undertaken by the students of the population to self-regulate learning in personal learning environment. A questionnaire was applied to a sample of students from the University of Granada (Spain) belonging to the degrees of Pedagogy, Social Education and Psychology. [...]
2016 -
10.12795/pixelbit.2016.i48.05
Pixel-bit. Revista de medios y educación
,
Núm. 48 (2016)
, p. 67-82
Registre complet
-
9.
15 p, 492.5 KB
Tecnología e impacto social en la enseñanza de español
/
Guillén, Gabriel
(Middlebury Institute of International Studies at Monterey)
La presencia de 1256 startups de aprendizaje de lenguas en la plataforma Crunchbase y la existencia de una aplicación con más de 300 millones de usuarios son un indicador sólido tanto del interés por las lenguas como del deseo de rentabilizar este apetito sociocognitivo. [...]
The presence of 1256 language learning startups on Crunchbase and the existence of an application with more than 300 million users are a solid indicator of both an interest in language in the society and a desire to make this sociocognitive appetite profitable. [...]
2020 -
10.5565/rev/doblele.73
Doblele : revista de lengua y literatura
,
Vol. 6 (2020)
, p. 82-96 (Dossier)
Registre complet
-
10.
15 p, 13.4 MB
Getting its feet on the ground : elucidating Paralouatta's semi-terrestriality using the virtual morpho-functional toolbox
/
Püschel, Thomas A.
(University of Oxford. Institute of Cognitive and Evolutionary Anthropology. Primate Models for Behavioural Evolution Lab (UK)) ;
Marcé Nogué, Jordi
(Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ;
Gladman, Justin
(Duke University. Shared Materials Instrumentation Facility (USA)) ;
Patel, Biren A.
(University of Southern California. Department of Biological Sciences. Human and Evolutionary Biology Section (USA))
;
Almécija, Sergio
(Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ;
Sellers, William I.
(University of Manchester. Department of Earth and Environmental Sciences (UK))
Currently, there are no living platyrrhine primates inhabiting the main Caribbean islands. Nevertheless, the fossil record of this area has provided outstanding findings of different New World monkeys that were part of a diverse radiation exhibiting remarkably unusual morphologies. [...]
2020 -
10.3389/feart.2020.00079
Frontiers in Earth Science
,
Vol. 8 (March 2020)
, art. 79
Registre complet
-
Articles :
690
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
69
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
8 p, 134.6 KB
Sociology of gender meets pharmacy, university meets high school : interdisciplinarity through service learning
/
Freude, Leon
;
Collado Sevilla, Antonia
;
Vergés Bosch, Núria
;
International Conference of Education, Research and Innovation
(12a : 2019 : Sevilla, Andalusia)
We present an interdisciplinary experience of Service Learning, which has been part of the broader project Sharing ideas: the university goes to high school. In this project, university students divulgate, dialogue and contrast knowledge acquired at their university class through the organization of workshops at high schools. [...]
2019
ICERI2019 Proceedings
,
2019,
p. 849-856
Registre complet
-
2.
6 p, 124.8 KB
Service-learning to reflect on gender in universities and schools and boost women's presence in ICT
/
Vergés Bosch, Núria
;
Freude, Leon
;
Camps Calvet, Clara
;
International Conference of Education, Research and Innovation
(12a : 2019 : Sevilla, Andalusia)
Service-Learning (APS), as a teaching methodology, is being increasingly implemented in our universities. However, there has been little research into its potential for a sociology committed to gender transformation and feminisms. [...]
2019
ICERI2019 Proceedings
,
2019,
p. 957-962
Registre complet
-
3.
16 p, 500.9 KB
Person-fit statistics : a useful tool for formative assessment
/
Fuentes Agustí, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Doval Diéguez, Eduardo
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ;
Riba i Lloret, M. Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut) ;
Renom Pinsach, Jordi
(Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Social i Psicologia Quantitativa)
The total test scores are interpreted as indicators of the level of proficiency. Even if the test is built with guarantees of content validity, the validity of these interpretations is not guaranteed for all people tested. [...]
2015
EDULEARN
. Barcelona,
:
2015
Registre complet
-
4.
13 p, 129.4 KB
The national and european qualifications frameworks : a new Jerusalem? The spanish evidences
/
Plana, Jordi,
1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Sala, Guillem
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
2009
Qualifications for lifelong learning and employability
. Thessaloniki,
:
2009
Registre complet
-
5.
18 p, 598.9 KB
El treball en grup com a mètode docent
/
Masjuan, Josep M.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Elias Andreu, Marina
(Universitat de Barcelona) ;
Troiano i Gomà, Helena
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot i que diverses titulacions han adoptat diferents graus i versions del treball de grup, des de fa algun temps, sembla clar que la modificació dels mètodes docents associada a Bolonya n'ha estès la seva consideració com a competència a assolir, el seu ús i la seva pràctica a gairebé tots els àmbits de docència universitària. [...]
The teaching and learning Bologna's reform has promoted the use of the working group as a teaching methodology. However, we must consider that different degrees and faculties have implemented diverse versions of this way of organising the learning experience. [...]
2010
CIDUI : Nuevos espacios de calidad en la Educación Superior. un análisis comparado y de tendencias,
. Barcelona, Catalunya,
6è
: 2010
Registre complet
-
6.
6 p, 128.9 KB
An analysis of context and learning environment models in science education research and practice
/
Espinet Blanch, Mariona
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
The presentation aims at in one hand reviewing different models of "Context" used in context-based science curricula and teaching, in the other hand identifying different views of the concept "Learning environments" as used within science education literature as well as education more generally, and finally establishing relationships between the views of Context and Learning Environments to show their complementarities as the basis for a unified view. [...]
2013
European Science Education Research Association (ESERA) Conference
. Nicosia, Xipre,
10a
: 2013
Registre complet
-
7.
1 p, 540.8 KB
Better Collaborating! Groups Facing Information in Online Contexts
/
Hernández-Pérez, Oskar
;
Universitat Oberta de Catalunya
Research on how people collaborate with each other for sharing, retrieving, managing and disseminating information is still an emergent field in Library and Information Science that becomes particularly necessary when the units of analysis are groups rather than individuals, due to the inherently collaborative nature of groupal activities. [...]
2015
International Conference on Qualitative and Quantitative Methods in Libraries
. París, 7è : 2015
Registre complet
-
8.
30 p, 1006.1 KB
Collaborative Information Behaviour in Completely Online Groups
/
Hernández-Pérez, Oskar
;
Universitat Oberta de Catalunya
Teamwork is encouraged nowadays as an imperative skill to better perform all critical factors, including information, that are involved in the project-based structures of many organizations. Due to the inherently collaborative nature of group activities, when groups search, retrieve, manage and disseminate information, new relationships with information emerge which result in collaborative informational behaviours. [...]
2015
International Conference on Qualitative and Quantitative Methods in Libraries
. París, França,
7è
: 2015
Registre complet
-
9.
3 p, 119.9 KB
User profiling in multiplayer serious games
/
Boufera, Hadya
(Oran University of Science and Technology - Mohamed Boudiaf) ;
Bendella, Fatima
(Oran University of Science and Technology - Mohamed Boudiaf)
Designing multiplayer serious games that support collaborative learning has become a promising area of education techniques. Player should play a game with a proper level of ability and skills. Current approaches to adapt game make it possible for different elements to adjust to the player. [...]
2014
Social Simulation Conference
. Bellaterra, Cerdanyola del Valles,
1a
: 2014
Registre complet
-
10.
20 p, 352.4 KB
AVT-LP (Audiovisual Translation Learning Platform) : innovación docente al servicio de la formació autónoma en traducción audiovisual
/
Arumí Ribas, Marta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ;
Carrabina Bordoll, Jordi
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ;
Matamala, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ;
Mesa Lao, Bartolomé
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
;
Orero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ;
Serrano García, Javier,
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Prototips i Solucions Hardware-Software)
En este artículo se presenta el proyecto de mejora de la calidad docente "Multimedia Mining System for AVT" (2008MQD000014), financiado por el Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya, y desarrollado en la Universitat Autònoma de Barcelona en el bienio 2008-2010. [...]
This article aims to present the project "Multimedia Mining System for AVT" (2008MQD000014), financed by "Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya" and developed at the Universitat Autònoma de Barcelona from 2008 till 2010. [...]
2010
Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació
. Barcelona, 6es : 2010
Registre complet
-
Contribucions a jornades i congressos :
69
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Llibres i col·leccions
6
registres trobats
1.
27 p, 440.3 KB
Digital revolution and sociocultural change
/
Miguélez, Fausto
(Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ;
Planas, Jordi,
1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ;
Benítez, Paula
(Universidad de Concepción de Chile)
The title of this chapter refers to how current developments in technology are not just one further innovation of the industrial era, but will lead to decisive changes in production methods, markets, labour, consumption and, to a considerable extent, personal and social relationships. [...]
Springer 2020 -
10.1007/978-3-030-48442-2_5
Towards a Comparative Analysis of Social Inequalities between Europe and Latin America
,
2020,
p. 141-167
Registre complet
-
2.
290 p, 4.2 MB
Lifelong learning policies for young adults in Europe : navigating between Knowledge and Economy
/
Rambla, Xavier,
1966- editor literari ;
Parreira do Amaral, Marcelo
editor literari ;
Kovacheva, Siyka
editor literari
Bristol : Policy Press, 2019
Registre complet
-
3.
11 p, 443.2 KB
Quantum learning of classical stochastic processes : The completely-positive realization problem
/
Monras Blasi, Àlex
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ;
Winter, Andreas
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
Among several tasks in Machine Learning, is the problem of inferring the latent variables of a system and their causal relations with the observed behavior. A paradigmatic instance of such problem is the task of inferring the Hidden Markov Model underlying a given stochastic process. [...]
Dagstuhl : Leibniz-Zentrum fuer Informatik, 2014 (
Leibniz International Proceedings in Informatics (LIPIcs) ; 27
) -
10.4230/LIPIcs.TQC.2014.99
9th Conference on the Theory of Quantum Computation, Communication and Cryptography (TQC 2014)
,
2014,
p. 99-109
Registre complet
-
4.
17 p, 3.1 MB
User requirements when designing learning e-content : interaction for all
/
Orero, Pilar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tor-Carroggio, Irene
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Learning is a fundamental Human Right and in the Information Society learning has become an audiovisual experience. Audiovisual interactive learning materials, virtual learning environments and platforms, and online applications are the standard format where learning happens. [...]
used models of disability and we will explore a more holistic approach based on user capabilities. This will allow researchers in Education to focus on the aspects they can provide a solution to, instead of dealing with physiological tags that offer a simplified view of reality.
Springer Nature, 2018 (
Human-computer interaction series
) -
10.1007/978-3-319-94794-5_6
Designing for the user experience in learning systems
,
2018,
p. 105-122
Registre complet
-
5.
325 p, 8.5 MB
Computer based learning in ScienceCBLIS 2012 Conference Proceedings. Learning Science in the Society of Computers
/
Pintó, R. (Roser) ,
ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
López Simó, Víctor
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Simarro Rodríguez, Cristina
(Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ;
Learning Science in the Society of Computers International Conference :
(10a : 2012 : Barcelona)
Since the first conference held in Vienna in 1993, the CBLIS has become an international forum to share and exchange ideas about teaching and learning Science with computers, to deepen the construction and development of new educational models and to elaborate contributions to both theoretical and practical in the field of computer-based Science teaching and learning. [...]
Barcelona : CRECIM , 2012
Registre complet
-
6.
12 p, 86.3 KB
Ensenyant en anglès a la universitat, una experiència compartida
/
Feixas i Condom, Mònica
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
Codó, Eva
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ;
Couso, Digna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Espinet Blanch, Mariona
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
;
Masats i Viladoms, M. Dolors
(Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El treball que presentem recull un conjunt de reflexions que un grup de sis docents de diferents departaments de la Facultat de Ciències de l'Educació ha obtingut sobre l'experiència d'ensenyar les assignatures en llengua anglesa a la titulació de Mestre. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES)
, 2008, p. 137-148
3 documents
Registre complet
-
Documents de recerca
144
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
40 p, 1.3 MB
English as a foreign language : vocabulary acquisition in very young learners
/
Arregui Crespo, Anna
;
Pladevall Ballester, Elisabet,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine how very young learners acquire a set of specific English vocabulary, and how much are they able to retain over a period of two months without any class exposure to it. [...]
El propósito de este estudio es examinar cómo un grupo de estudiantes de entre 5 y 6 años adquieren un conjunto de vocabulario específico en inglés y cuánto retienen durante un período de dos meses sin ninguna exposición al mismo. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és examinar com un grup d'estudiants de 5 i 6 anys adquireixen un conjunt de vocabulari específic en anglès i quant retenen durant un període de dos mesos sense cap exposició al mateix. [...]
2020
Grau en Estudis Anglesos
[
801
]
Registre complet
-
2.
29 p, 221.1 KB
An Overview of Language Learning at an Early Age
/
Magrané Batet, Neus
;
Pladevall Ballester, Elisabet,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Since foreign language learning at an early age has become more and more popular in recent times, a huge amount of research has been conducted on Young Language Learning. This paper aims to highlight the most relevant findings in this field of research, it tries to understand the characteristics Young Language Learners have, how those influence the way they learn and therefore the way they have to be taught and assessed. [...]
Com que l'aprenentatge de llengües estrangeres a una edat primerenca s'ha anat fent cada vegada més popular, una gran quantitat de recerca sobre l'aprenentatge de llengües en joves s'ha dut a terme. [...]
Dado que el aprendizaje de idiomas extranjeros a una edad temprana se ha vuelto cada vez más popular, una gran cantidad de investigación sobre el aprendizaje de lenguas en jóvenes se ha realizado. [...]
2020
Grau en Estudis Anglesos
[
801
]
Registre complet
-
3.
12 p, 917.1 KB
Creació d'una aplicació web de microaprenentatge amb eines de desenvolupament web Spring, Hibernate i Angular
/
Ruiz Lara, Alvaro Francisco
;
Vergara Carreras, Enric,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El micro-aprenentatge és cada vegada més present en els paradigmes d'ensenyament tant educatiu com de desenvolupament de competències de qualsevol àmbit. Per tal d'aprendre tant nous llenguatges i tecnologies com consolidar els coneixements obtinguts al grau, es va decidir la creació d'una aplicació web que permetis a un client (alumne) experimentar un entorn de micro-aprenentatge. [...]
Micro-learning is increasingly present in the paradigms of both educational teaching and skill development in any field. In order to learn new coding languajes and tecnologies as to consolidate the knowledge obtained in the different subjects, it was decided to develop a web app that allowed a client (Student) to experience a micro-learning environment. [...]
El micro-aprendizaje está cada vez más presente en los paradigmas de enseñanza tanto educativa como de obtención de competencias de cualquier ámbito. Por tal de aprender tanto nuevos lenguajes y tecnologías como consolidar los conocimientos obtenidos a lo largo del grado, se decidió la creación de una aplicación web que permitiera a un cliente (Alumno) experimentar un entorno de micro-aprendizaje. [...]
2020
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
4.
9 p, 1.8 MB
Predictive Model Development using Machine Learning Techniques
/
Lozano Férriz, Eric
;
Gonzalez Sabaté, Jordi,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
The School of Engineering at UAB has a didactic blog composed of multiple posts where problems are solved by using Machine Learning techniques. The main objective of the project is to expand this blog with different educational publications where, in addition to explaining the development of the model, there are also explained previous steps such as data exploration, data preparation, and data analysis. [...]
Desde hace años, la universidad posee un blog didáctico formado por diversos posts donde se resuelven problemáticas mediante el uso de técnicas de Aprendizaje Computacional. El objetivo principal del proyecto es el de ampliar dicho blog con distintas publicaciones didácticas donde, además de la explicación del desarrollo del modelo, se expliquen las fases previas tales como la exploración, preparación y análisis de los datos. [...]
Des de fa anys, la universitat posseeix un blog didàctic format per diversos posts on es resolen problemàtiques mitjançant l'ús de tècniques d'Aprenentatge Computacional. el objectiu principal del projecte és el d'ampliar aquest blog amb diferents publicacions didàctiques on, a més de l'explicació de el desenvolupament del model, s'expliquin les fases prèvies tals com l'exploració, preparació i anàlisi de les dades. [...]
2020
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
5.
9 p, 1.0 MB
Aplicación de técnicas de Machine Learning para Data Science And Engineering Club
/
Nicu, Cosmina Ioana
;
Gonzalez Sabaté, Jordi,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Actualmente en las grandes empresas se generan a diario una gran cantidad de datos que provoca interés en especialistas en el campo de Machine Learning. En este artículo se ha desarrollado la aplicación de técnicas de Aprendizaje Computacional en tres conjuntos de datos para su posterior publicación en el Blog Data UAB. [...]
Currently, in big companies, a large amount of data is generated daily, causing interest in specialists in the field of Machine Learning. In this article, the application of Machine Learning techniques has been developed in three data sets for subsequent publication in the Blog Data UAB. [...]
Actualment a les grans empreses es generen diàriament una gran quantitat de dades que provoca interès a especialistes en el camp de Machine Learning. En aquest article s'ha desenvolupat l'aplicació de tècniques d'Aprenentatge Computacional en tres conjunts de dades per a la posterior publicació en el Bloc Data UAB. [...]
2020
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
6.
10 p, 1.1 MB
L'anàlisi tècnica-emocional de la música
/
Coma i Barbarà, Pol
;
Lladós Canet, Josep,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Sabem que la música és molt subjectiva i en aquest treball es proposa relacionar les valoracions emocionals sobre cançons recollides a través d'una App, amb les progressions harmòniques que tenen les cançons. [...]
It is a well-known fact that music is a highly subjective issue in terms of preferences. Taking this into account, the aim of this project is to relate emotional valorations from songs using an App, with harmonic progressions from them. [...]
Conocemos que la música es muy subjetiva y en este trabajo se propone relacionar, valoraciones emocionales sobre canciones recogidas mediante una App, con las progresiones armónicas de las canciones. [...]
2020
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
7.
11 p, 1.9 MB
Learn2Learn : uso de aprendizaje computacional y estrategias de gamificación para el diseño de una herramienta de soporte al aprendizaje
/
Muñoz Riera, Joan
;
Bernal del Nozal, Jorge,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El nuevo contexto de aprendizaje presenta como uno de sus retos principales la observación más cercana del progreso del alumno. Obtener feedback rápido y preciso puede ser clave para solventar fallos del aprendizaje. [...]
The new learning context we are in presents as one of its main challenges the closest observation of student progress. Getting fast and accurate feedback can be key to solving learning failures. In this project we propose the development of a learning support tool that includes gamification functionalities, being one of its goals to be attractive for frequent use by students. [...]
El nou context d'aprenentatge presenta com un dels seus reptes principals l'observació més propera del progrés de l'alumne. Obtenir feedback ràpid i precís pot ser clau per solucionar errors de l'aprenentatge. [...]
2020
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
8.
11 p, 1.4 MB
Diseño e implementación de un juego para móvil de aprendizaje en Android Studio
/
Gallo Cardenas, Sergio Arturo
;
Sánchez Albaladejo, Gemma,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Existen aplicaciones para aprender idiomas en sus ratos libres y esas aplicaciones han tenido mucho éxito y el lenguaje de signos es un idioma, por lo tanto también se puede aprender desde el móvil. [...]
Hi ha aplicacions per aprendre idiomes en les seves estones lliures i aquestes aplicacions han tingut molt èxit i el llenguatge de signes és una llengua, per tant també es pot aprendre des del mòbil. [...]
There are applications for learning languages in about books and these applications have been very successful and sign language is a language, therefore it can also be learned from a mobile phone. And I have verified that there are several applications to learn this language, which does not exist an application to learn this language in Catalan. [...]
2020
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
9.
10 p, 663.8 KB
Written Exam Corrector (WEC) : Plataforma para la asistencia a la corrección de exámenes
/
Sánchez Manzano, Pol
;
Bernal del Nozal, Jorge,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Roca i Marvà, Francesc Xavier,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
WEC (Written Exam Corrector) es una herramienta web originada de la necesidad de poder coordinar y agilizar la tarea de corrección de exámenes en físico. Uno de los retos de proyecto ha sido la realización de un módulo de Reconocimiento Óptico de Caracteres (OCR) que permite al profesor identificar los alumnos sin la necesidad de de hacerlo manualmente mediante el análisis automático del campo del NIA. [...]
WEC (Written Exam Corrector) és una eina web originada de la necessitat de poder coordinar i agilitar la tasca de correcció d'exàmens en físic. Un dels reptes de projecte ha estat la realització d'un mòdul de Reconeixement Òptic de Caràcters (OCR) que permet al professor identificar els alumnes sense la necessitat de de fer-lo manualment mitjançant l'anàlisi automàtica del camp del NIA. [...]
WEC (Written Exam Corrector) is a web tool originated from the need to be able to coordinate and speed up the physical exam correction task. One of the project challenges has been the development of an Optical Character Recognition (OCR) module that allows the teacher to identify students without the need to do it manually by means of the automatic analysis of the NIA field. [...]
2020
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
10.
9 p, 734.3 KB
Creació d'una app de Chatbot integrable a App de missatgeria i apps webs
/
Valero Pérez, Carlos
;
Giner Miguelez, Joan,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Donada la gran quantitat de demanda d'informació que els centres educatius han d'assumir cada cop que comença un nou curs acadèmic, sorgeix la necessitat de facilitar la feina a les persones encarregades d'atendre aquesta demanda. [...]
Dada la gran demanda de información que deben asumir las escuelas cada vez que se inicia un nuevo curso académico, surge la necesidad de facilitar la labor de los responsables de atender esa demanda. [...]
Given the large amount of demand for information that schools must assume each time a new academic year begins, the need to facilitate the work of those responsible for meeting this demand arises. Chatbots, also know as virtual assistants, are able to simulate a conversation with a human being by giving automated answers to the questions raised. [...]
2020
Enginyeria Informàtica
[
958
]
Registre complet
-
Documents de recerca :
144
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials didàctics
2
registres trobats
1.
86 p, 1.1 MB
Lernziele Deutsch B. Adaptierung und Skalierung nach dem Gemeinsamen europäischen Referenzrahmen für Sprachen: Deutsch als 1. Fremdsprache der Übersetzung. Fächer Deutsch B1, B2, B3, B4
/
Doerr, Emmanuel Jean André
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
This catalogue of learning objectives for German as 1st foreign and working language of translation focuses on the description of the general, language and communicative-linguistic competences and learning objectives necessary and achievable within the framework of the subject series. [...]
Este catálogo de objetivos de aprendizaje para el alemán como primera lengua extranjera y de trabajo de la traducción se centra en la descripción de las competencias generales, de lengua y comunicativas-lingüísticas y los objetivos de aprendizaje necesarios y alcanzables en el marco de la serie de asignaturas. [...]
Dieser Katalog der Lernziele für Deutsch als 1. Fremd- und Arbeitssprache der Übersetzung konzentriert sich auf die Beschreibung der im Rahmen der Fachreihe notwendigen und erreichbaren allgemeinen, sprachlichen und kommunikativ-linguistischen Kompetenzen und Lernziele. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (
Idioma B per a traductors i intèrprets (alemany). Materials docents
)
Registre complet
-
2.
52 p, 2.6 MB
Chemistry in everyday life
/
Fuentes, Miquel Àngel
;
Hernández, Helena
;
Escobar Urmeneta, Cristina,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió
;
CLILSI
We are surrounded by chemistry, but many people are not aware of that fact. By the end of this unit, you and your group will be able to explain to everybody how our everyday life is conditioned by chemistry and to which extent it is important in our lives.
2010
11 documents
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.