Resultats globals: 75 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 27 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 39 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Articles 27 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
10 p, 1.1 MB Learning to Write in a Second Language : the Role of Guided Interaction in Promoting Children’s Noticing from Model Texts / Coyle, Yvette (Universidad de Murcia) ; Cánovas Guirao, Josefa (Universidad de Murcia)
This paper illustrates the use of model texts as a written corrective feedback technique with young foreign language learners. The procedure used by the teacher to focus the learners’ attention on grammatical, lexical and textual differences between a model story and a draft version written by the children is described, and implications are suggested for the role of feedback processing in promoting L2 learning.
Aquest treball examina el paper dels textos model com a tècnica de feedback correctiu amb aprenents d’anglès a l’aula de primària. Descrivim com per mitjà de la interacció discursiva la mestra aconsegueix dirigir l’atenció dels aprenents cap a les diferències lèxiques, gramaticals i textuals entre una història model i una versió escrit pels nens. [...]
Este trabajo examina el papel de los textos modelo como técnica de feedback correctivo con aprendices de inglés en el aula de primaria. Describimos cómo por medio de la interacción discursiva la maestra logra dirigir la atención de los aprendices hacia las diferencias léxicas, gramaticales y textuales entre una historia modelo y una versión escrito por los niños. [...]

2019 - 10.5565/rev/clil.22
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 21-30 (Articles)  
2.
18 p, 9.5 MB Language, culture and interculturality through narratives with learners of Spanish as a foreign language / Rodrigo-Mateu, Amparo (Universitat de València)
This research focuses on a classroom experience with adult learners of Spanish as a foreign language. The aim is to delve into the joint development of linguistic, communicative and intercultural competences through writing. [...]
Esta investigación se centra en una experiencia de aula con aprendientes adultos de español como lengua extranjera. El objetivo es profundizar en el desarrollo conjunto de competencias lingüísticas, comunicativas e interculturales a través de la escritura. [...]
Aquesta investigació es basa en una experiència d’aula amb aprenents adults d’espanyol com a llengua estrangera. L’objectiu és aprofundir en el desenvolupament conjunt de competències lingüístiques, comunicatives i interculturals mitjançant l’escriptura. [...]
Cette étude se focalise sur une expérience de cours avec des apprenants adultes d’espagnol langue étrangère. L’objectif est d’approfondir le développement simultané des compétences linguistique, communicative et interculturelle par l’écriture. [...]

2018 - 10.5565/rev/jtl3.761
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 4 (november-december 2018) , p. 41-58 (Articles)  
3.
34 p, 881.6 KB Learner expectations and satisfaction in a US-Spain intercultural telecollaboration project / Gimeno Sanz, Ana (Universitat Politècnica de València. Department of Applied Linguistics)
The focus of this paper is the analysis of data collected after conducting a telecollaboration project throughout one semester with 12 advanced learners of Spanish from a mid-sized Atlantic coast university in the USA and 12 higher intermediate students of English from a technical university in Spain. [...]
L'enfocament d'aquest article és l'anàlisi de dades recollides després de realitzar un projecte de tele-col·laboració al llarg d'un semestre amb 12 estudiants avançats d'espanyol provinents d'una universitat mitjana de la costa atlàntica dels EUA i 12 estudiants de nivell intermedi-alt d'anglès d'una universitat tècnica a Espanya. [...]
El enfoque de este artículo es el análisis de datos recogidos después de realizar un proyecto de telecolaboración a lo largo de un semestre con 12 estudiantes avanzados de español provenientes de una universidad media de la costa atlántica de EE. [...]
Cet article se concentre sur l'analyse des données collectées après la réalisation d'un projet de télécollaboration pendant un semestre avec 12 étudiants espagnols avancés d'une université moyenne située sur la côte atlantique des États-Unis et 12 étudiants d’anglais de niveau intermédiaire avancé d’une université technique en Espagne. [...]

2018 - 10.5565/rev/jtl3.776
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 3 (august-september 2018) , p. 5-38 (Invited Authors)  
4.
13 p, 592.6 KB Literatura medieval en la clase de ELE : versión adaptada del Libro de los gatos (s. XIV) / Doñas Beleña, Antonio (University of Tokyo)
Propuesta de una actividad para la clase de ELE basada en el Libro de los gatos, colección castellana de fábulas compuesta en el siglo XIV a partir de las Fabulae de Odo de Chériton, escritas en latín un siglo antes. [...]
Proposal of an activity for a SFL class based on the Libro de los gatos, Castilian collection of fables composed in the 15th century and derived from Odo of Cheriton's Fabulae, written in Latin one century earlier. [...]

2017 - 10.5565/rev/doblele.26
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 3 (Diciembre 2017) , p. 4-16 (Dossier)  
5.
3 p, 412.9 KB Introducción a la sección monográfica : Literatura y Español como Lengua Extranjera / Huertas Morales, Antonio (Tallinna Ülikool)
2017 - 10.5565/rev/doblele.25
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 3 (Diciembre 2017) , p. 1-3 (Dossier)  
6.
22 p, 276.3 KB Formació inicial del professorat d'Educació Primària i internacionalització a casa : disseny i resultats preliminars del desplegament del Grau d'Educació Primària-Docència Universitaria en Anglès (GEP-DUA) / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'enfocament AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua) en l’educació primària exigeix professionals formats per actuar com a docents en aquest tipus de contexts. Sensible a aquesta qüestió, la UAB va posar en marxa al 2012 un programa pilot d'internacionalització a casa denominat «Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA), amb un 65-80% dels crèdits en anglès i amb un sistema d’accés propi. [...]
El enfoque (Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua) en la educación primaria exige profesionales formados para actuar como docentes en este tipo de contextos. Sensible a esta cuestión, la UAB puso en marcha en el 2012 un programa piloto de internacionalización en casa denominado «Grado de Educación Primaria–Docencia en Inglés» (GEP-DUI), en el cual un 65-80% de los créditos se cursa en inglés y que cuenta con un sistema de acceso propio. [...]
Pour mettre en œuvre une approche EMILE (Enseignement de matières par l’intégration d’une langue étrangère) dans l’enseignement primaire, les professionnels doivent être formés au préalable pour pouvoir enseigner dans ce type de contextes. [...]
The CLIL (Content and Language Integrated Learning) approach in primary education calls for professionals trained to perform as teachers in contexts of this sort. Recognizing the importance of this issue, the UAB launched a pilot programme on internationalization at home in 2012. [...]

2016 - 10.1344/TE2017.52.2
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 11-32  
7.
17 p, 221.1 KB Internacionalització en el Grau d'Educació Primària - docència universitària en anglès : mirades crítiques dels estudiants i del professorat / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Sánchez Sola, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura)
L’inici de l’itinerari «Grau d’Educació Primària – Docència Universitària en Anglès» (GEP-DUA) dins del context català va ser una decisió valenta de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, i la seva entrada en funcionament, un èxit —avalat, entre d’altres indicadors, per la bona acceptació dels estudiants. [...]
Comienzo del itinerario «Grado de Educación Primaria – Docencia Universitaria en Inglés» (GEP-DUI) en el contexto catalán fue una decisión valiente de la Facultad de Ciencias de la Educación de la UAB, y su entrada en funcionamiento, un éxito —avalado, entre otros indicadores, por la buena aceptación de los estudiantes. [...]
Dans le contexte catalan, le "Grade d’Enseignement primaire – Cours universitaires en anglais" (GEP-DUA) est le fruit d’une décision courageuse de la faculté des sciences de l’éducation de l’UAB et son lancement a été un succès à en juger, notamment, d’après le bon accueil reçu auprès des étudiants. [...]
The courageous decision of the UAB’s Faculty of Education to launch the Bachelor’s Degree in Primary Education – University Teaching in English (GEP-DUA) in the Catalan context has proved a success when we consider such indicators as how well it has been received by students. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.3
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 33-49  
8.
12 p, 388.5 KB Aplicación de la pragmática en clase : propuesta para enseñar las disculpas en lengua materna, segunda lengua y lengua extranjera / Jiménez, Diego (Universidad de Sevilla) ; Maza, Marina (Universidad de Sevilla) ; Milewska, Joanna (Universidad de Sevilla) ; Mora Gutiérrez, Juan Pablo (Universidad de Sevilla)
La pragmática ha adquirido una importante dimensión convirtiéndose en una disciplina muy estudiada y con muchas posibilidades que abren diferentes frentes investigadores. En este sentido, partimos de esa importancia como pretexto para focalizar esta propuesta en torno a la enseñanza de español. [...]
Pragmatics has taken on an important dimension becoming a well-studied discipline with many different research opportunities. In this regard, we are assuming this importance as a pretext to focus this proposal on teaching of Spanish. [...]

2016 - 10.5565/rev/doblele.17
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 2 (Diciembre 2016) , p 24-35 (Articles)  
9.
15 p, 661.8 KB The Effect of Portfolio-Based Assessment on Jordanian EFL Learners’ Writing Performance / Obeiah, Salameh F. (Yarmouk University (Irbid, Jordània)) ; Bataineh, Ruba Fahmi (Yarmouk University (Irbid, Jordània))
This study examines the effect of portfolio assessment on Jordanian EFL tenth grade learners’ overall writing performance and their performance on the sub-skills of focus, development, organization, conventions and word choice. [...]
Cette étude examine l'effet de l'évaluation par le portfolio sur les performances de l'écrit en général des apprenantes jordaniennes en dixième classe de la langue anglaise comme langue étrangere (EFL) ainsi que leurs performances des cinq sous-compétences de concentration, développement, organisation, conventions et choix des mots. [...]
Aquest estudi examina l'efecte de l'avaluació per carpetas d'aprenetatge en el rendiment d'escriptura; en particular l’efecte sobre l'aprenentatge d’anglès com a llengua estrangera en una classe de batxillerat en Jordània. [...]
Este estudio examina el efecto de la evaluación por portafolios en el rendimiento de escritura; en particular el efecto sobre el aprendizaje de inglés como lengua extranjera en una clase de bachillerato en Jordania. [...]

2016 - 10.5565/rev/jtl3.629
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 1 (february-march 2016) , p. 32-46 (Articles)  
10.
18 p, 229.5 KB Becoming a language teacher : constraints and negotiation in the emergence of new identities / Block, David (Universitat de Lleida)
Over the past three decades, identity has become a key construct in applied linguistics and there has been a great deal of research focussing on language learner identities. Meanwhile, less research has been devoted to language teacher identities, although there has been an increase in recent years. [...]
Durant les últimes tres dècades, la identitat s'ha convertit en un constructe fonamental en la lingüística aplicada i hi ha hagut una gran quantitat de recerca que s’ha centrat en les identitats dels aprenents d’idiomes. [...]
Durante las últimas tres décadas, el concepto de la identidad se ha convertido en un constructo fundamental en la lingüística aplicada y por lo tanto, un gran número de estudios se han centrado en las identidades de los aprendices de idiomas. [...]
Au cours des trois dernières décennies, le concept d'identité est devenu une construction clé en linguistique appliquée et par conséquent, il ya eu beaucoup de recherches ont porté sur les identités des apprenants de langue. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.648
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 9-26 (Invited Authors)  

Articles : 27 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 709.5 KB La didáctica de los colores en la enseñanza del chino para traductores / Casas-Tost, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
El objetivo principal de esta ponencia es presentar la lingüística cognitiva como nueva metodología en la enseñanza de lengua para traductores tomando los colores y la combinación chino-español como estudio de caso.
2013
didTRAD (Congreso internacional sobre investigación en Didáctica de la traducción). Barcelona (Espanya), I : 2012  
2.
4 p, 24.5 KB L’hort. The vegetable garden / Vendrell i Vila, Fina (Col·legi Sant Josep de Navàs) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 292-295  
3.
5 p, 31.9 KB Educació física en anglès: percepcions dels estudiants entorn d’una experiència metodològica en el marc universitari / Figueras Comas, Sara (Universitat Ramon Llull) ; Flores Muxí, Carme (Universitat Ramon Llull) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 49-53  
4.
14 p, 992.5 KB CLIL Methodology, strategyfor developingbasic competencies for participating in European projects / Lorenzo Galés, Neus (Generalitat de Catalunya. Departament de Catalunya) ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Taller dirigit a docents i professors de centres educatius de primària i secundària, interessats en participar amb activitats CLIL en Projectes europeus (Comènius, Grundtvig, eTwinning). Objectius 1) Oferir exemples i models de programació de projectes educatius europeus des de plantejaments coordinats i aprenentatges integrats de continguts i llengua estrangera (AICLE), en comunitats i xarxes subvencionades pel Programa d'Aprenentatge Permanent de la Unió Europea (PAP 2007-2013). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
5.
16 p, 116.2 KB Mathematical conversations in a trilingual classroom / Gallart, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Les dades que presentarem formen part d’un treball de recerca dins del Màster d’Iniciació a la Recerca de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
6.
19 p, 920.0 KB Desenvolupament de bones pràctiques de l'AICLE mitjançant la col·laboració a l'ensenyament i a la reflexió / Wilson, Annie ; Leite Campos, Camila ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d'informació que hi ha a l'abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l'escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
7.
20 p, 644.3 KB A Quantitative Approach to FL Learner Oral Data : methodological Issues / Evnitskaya, Natalia ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
This paper proposal presents an exploratory study in which the T-unit - the most popular unit of analysis applied in SLA research - was tested against FL learner empirical data. The aim was to investigate its appropriateness and effectiveness for the assessment of complexity of learners’ academic explanatory oral production in the target language. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
8.
13 p, 241.4 KB The puzzle of academic discourse. Students' essays from a genre-based perspective. Applying genre theory to the analysis of students' written product in first-year Humanities essays in L2. / Oliva Girbau, Àngels ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
The internationalisation of present day university demands from students the ability to understand and produce academic discourse in English. However, students find themselves entrapped by problems regarding not only their foreign language skills, but also their ignorance of the culturally-coined conventions of their knowledge communities, its domain-specific procedures and its substantive concepts. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
9.
16 p, 852.7 KB The keeping of journals in CLIL contexts : how to make reflection possible by teachers and pupils / Benvenuto, Guido ; Lastrucci, E. ; Infante, D. ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Sapienza Università di Roma ; Università degli Studi della Basilicata ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
This paper aims to provide an insight into ongoing experimental research on CLIL carried out as part of a PhD programme at the Sapienza University of Rome and the University of Basilicata. This research project, which has involved seven experimental primary school classes and seven control classes in the Lombardy region for two consecutive years, concerns the potential improvement of the quantitative and qualitative level of language learning and the positive effects on learning a subject in a CLIL environment. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  
10.
32 p, 141.9 KB Teacher education on the CLIL Approach: A case for inclusion of informed appreciations of complementary curricular area / Horrillo Godino, Zoraida ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; III Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona) ; I Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1era : 2009, 28-29 de abril : Barcelona)
Una de les característiques de la societat actual és la gran quantitat d’informació que hi ha a l’abast de tothom. La transmissió de la informació no és actualment un repte de l’escola, pero sí que ho és trobar-la, comprendre-la i llegir-la críticament per poder prendre decisions de manera fonamentada. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Contribucions a jornades i congressos : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
37 p, 743.9 KB Language Learning in Formal Instruction Contexts. The Effect of (A)Symmetrical Peer Interaction on Language Related Episodes / Casany Muñoz, Judit ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The purpose of this study is to examine the differences that arise across matching and mixed proficiency dyads in terms of meta-linguistic discourse (LREs). Most specifically, the present study bases its analysis on native speakers of Catalan in their process of learning English as a foreign language (FLA). [...]
Aquest estudi pretén analitzar les diferències que sorgeixen entre parelles del mateix nivell i parelles en què s’hi combinen dos nivells diferents. En concret, la recerca es focalitza en les diferències que s’originen entre aquests dos grups en termes de discurs metalingüístic. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
2.
41 p, 790.5 KB The Acquisition of Phrasal Verbs by Catalan Learners of English. Preference for One-Word verbs rather than Two-word combinations / Rovira Diaz, Meritxell ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
English phrasal verbs have been considered one of the most difficult structures for ESL students to master as a counterpart is rarely found in the L1. Existing literature on the field seems to provide evidence for avoidance inducing factors such as the structural differences between L1-L2 and the highly idiomatic nature of phrasal verbs (Dagut and Laufer 1985; Gaston, 2004; Hulstijn and Marchena,1989; Laufer and Eliasson, 1993; Liao and Fukuya, 2004). [...]
Durant el procés d’ adquisició de l’anglès com a segona llengua o com a llengua estrangera, una de les majors dificultats per els estudiants són els anomenats phrasal verbs. Aquest tipus d’estructures només es troben en la família de llengües germàniques i per tant no es troba una forma equivalent en les llengües no-germàniques. [...]

2017
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
3.
38 p, 873.4 KB Foreign Language Acquisition : the Interrelationship between Motivation and Anxiety and its Effects on Learners / Ríos Ortiz, Laura ; Capdevila Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Motivation and anxiety are two of the many Individual Differences which may affect the acquisition of English as a foreign language. Although they have been vastly researched on separately, their interrelationship is not as clear. [...]
La motivació i la ansietat son dues de les diferències individuals que poden afectar l'adquisició de l’anglès com a llengua estrangera. Encara que les dues han estat molt estudiades per separat, la seva relació no és tan clara. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
4.
49 p, 1.4 MB Panoràmica dels materials infantils per aprendre xinès a Espanya / Serra Nicolás, Alba ; Rovira-Esteva, Sara, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest Treball de Fi de Grau s'ha elaborat amb l'objectiu d'aconseguir un llistat bibliogràfic dels materials infantils per aprendre xinès que hi ha disponibles a Espanya. Els recursos analitzats s'han organitzat per edats: materials per a nens d'entre tres i cinc anys, per a nens a partir de sis anys i per a nens a partir de vuit anys. [...]
Este Trabajo de fin de Grado se ha elaborado con el fin de conseguir una lista bibliográfica de los materiales infantiles para aprender chino disponibles en España. Los recursos analizados se han organizado por edades: materiales para niños de entre tres y cinco años, para niños de a partir de seis años y para niños de a partir de ocho años. [...]
This End of Degree Project has been made in order to get a list of children's material to learn Chinese available in Spain. The analyzed resources have been organized by ages: those for children between three and five years, those for children from six years, and those for children from eight years. [...]

2015
Traducció i Interpretació [1202]  
5.
46 p, 3.0 MB The acquisition of the 3rd person singular –s in english : exploring its use by L2 learners of english in written and oral register. / Picón Jara , Laura ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The acquisition of the 3rd person singular inflection in English has been analyzed through different perspectives and theoretical frameworks in order to find a suitable explanation to understand why is one of the most difficult grammatical rules to acquire by English L1 and L2 learners. [...]
L’adquisició de la tercera persona del singular en anglès ha sigut analitzada a partir de diferents perspectives i marcs teòrics amb la finalitat de trobar una explicació adequada al fet de ser considerada una de les regles més fàcils d’entendre però a la vegada més difícils d’adquirir per els estudiants d’anglès com a primera llengua i llengua estrangera. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
6.
36 p, 393.5 KB The acquisition of false friends in english as a foreign language : comparison between oral and written output / Gallart Vidal, Maria ; Capdevila i Batet, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper focuses on the acquisition of false friends by Catalan speakers learners of English comparing their acquisition in written and oral production. An experiment was conducted to ten Catalan students of English as a foreign language with B1/B2 level of English, who were asked to translate Catalan-English false friends in an oral and a written task. [...]
El present estudi explora l’adquisició dels falsos amics per part d’estudiants d’anglès catalans comparant la seva adquisició en la producció oral i escrita. Es va conduir un experiment a deu estudiants catalans d’angles com a llengua estrangera amb un nivell B1/B2, els quals van haver de traduir falsos amics del català a l’anglès en dues tasques differents, una escrita i l’altra oral. [...]

2015
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
7.
44 p, 3.0 MB Los problemas de pronunciación del español en hablantes cuya lengua base es el búlgaro / Terrón Vinagre, Natalia ; Poch, Dolors, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filología Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Este estudio tiene como objetivo averiguar los distintos problemas de pronunciación que presentan los hablantes cuya lengua base es el búlgaros al aprender el español como lengua extranjera. Cabe destacar que la investigación se ha centrado en analizar los errores de tipo segmental. [...]
Aquest estudi té com a objectiu conèixer els diferents problemes de pronunciació que presenten els parlants natius de búlgar alhora d’aprendre l’espanyol com a llengua estrangera. Cal destacar que la investigació s’ha centrat en analitzar els errors de tipus segmental. [...]

2014
Graduat o Graduada en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
8.
56 p, 1.7 MB The effects of using L1 Translation on young learners’ L2 Vocabulary Learning / Codina Camó, Aïda ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study explores the role the L1 plays in young learners' retention of and access to English vocabulary. Two groups of 10-11 year-old children in an EFL school context were recruited for the study. [...]
El present estudi explora el rol que juga la llengua materna a la retenció i accés del vocabulari anglès. Dos grups de nens entre 10 i 11 anys van participar a l'estudi. Exposar un grup a la traducció dels ítems i donar només la paraula anglesa a l'altre grup va ser la pràctica utilitzada per analitzar l'exposició a la traducció des del punt de vista de la retenció i accés del vocabulari. [...]

2014
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
9.
41 p, 605.9 KB Writing in an EFL context : an insight into young English learners' writing skills / Clúa Artero, Joana ; Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this paper is to analyze how a group of 10-11 year-old EFL students improve their writing skills over a period of one academic year taking into account their attendance or non-attendance to extracurricular English classes. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és analitzar com un grup de nens de 10-11 anys que tenen l'anglès com a segona llengua milloren les seves habilitats d'escriptura durant un període acadèmic d'un any tenint en compte la seva assistència o no assistència a classes extraescolars d'anglès. [...]

2013
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.