Resultats globals: 41 registres trobats en 0.03 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 19 registres trobats
Publicacions periòdiques, 4 registres trobats
Articles, 14 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Multimèdia, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
2 p, 137.4 KB Citacions bibliogràfiques segons el model de la Modern Language Association / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia bàsica per a fer les citacions bibliogràfiques segons el model de la Modern Language Association (MLA), un estil de citació que s'aplica principalment en l'àmbit de la llengua i lingüística.
2014 (Eines per a la recerca)  
2.
24 p, 255.3 KB Pla de qualitat lingüística 2003-2006 / Universitat Autònoma de Barcelona
[2002]  

Documents de recerca 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
116 p, 7.3 MB El lenguaje como herramienta viral en Twitter : comparativa entre @casadelfutbol y @beINSPORTSes / Solera Martínez, Daniel ; Crespo Haro, Esteve, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi sobre la importància del llenguatge com a eina viral dins de l'esport a Twitter per sobre d'altres elements com la imatge i el vídeo. Comparació dels comptes de la @casadelfutbol i @beINSPORTSes.
Estudio sobre la importancia del lenguaje como herramienta viral dentro del deporte en Twitter por encima de otros elementos como la imagen y el vídeo. Comparación de las cuentas de la @casadelfutbol y @beINSPORTSes.
Study about the importance of language as a viral tool in sport on Twitter above other elements like image and video. Comparison of the accounts of @casadelfutbol and @beINSPORTSes.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
100 p, 2.0 MB La representación del ideal de mujer postfeminista en los formatos de entretenimiento en televisión : El caso de Zapeando / Benaiges Forés, Ainoa ; Pujol Ozonas, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ideal de la dona postfeminista representat en els formats d'entreteniment en televisió. L'anàlisi de contingut del programa Zapeando La Sexta ens ha ajudat a conèixer els resultats davant la perspectiva postfeminista i el llenguatge sexista utilitzat a la televisió.
El ideal de la mujer postfeminista representado en los formatos de entretenimiento en televisión. El análisis de contenido del programa Zapeando La Sexta nos ha ayudado a conocer los resultados ante la perspectiva postfeminista y el lenguaje sexista utilizado en la televisión.
The ideal postfeminist woman represented in the entertainment format on television. The content analysis of the case of Zapeando La Sexta let we know the results facing at postfeminist perspective and sexist language used on television.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
54 p, 1.5 MB Multiculturalitat en directe : El cas de la corporació pública australiana SBS / Bazaga Martínez, Patricia ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En una societat tan complexa com l'australiana, on es parlen més de 300 llengües i dialectes, el valor que li aporta el servei públic de radiodifusió a la societat pren una rellevància extraordinària. [...]
En una sociedad tan compleja como la australiana, donde se hablan más de 300 lenguas y dialectos, el valor que le aporta el servicio público de radiodifusión a la sociedad adquiere una relevancia extraordinaria. [...]
In a society as complex as the Australian, where are spoke more than 300 languages and dialects, the value which the public service broadcasting gives to the society acquires an extraordinary relevance. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
467 p, 4.5 MB Tecnologías de la información y la comunicación y educación literaria en la formación inicial del profesorado / González Ramírez, Carolina ; Margallo González, Ana María, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
RESUMEN La investigación que presentamos se sitúa en el ámbito de estudio de la didáctica de la literatura, prestando atención especialmente a la articulación del uso de nuevas tecnologías para vehicular aprendizajes correspondientes al modelo de educación literaria, en el contexto de la formación inicial de docentes. [...]
The study we present is situated in the field of the teaching of literature, paying particular attention to the use of new technologies for literary education, and in the particular context of initial teacher training. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
55 p, 666.8 KB Parameter setting in language acquisition : a study of the acquisition of null objects and the 'ba' construction in Chinese / Zhu, Jingtao ; Gavarró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
In the present study, I examine the production of null objects and the occurrence of the ba construction with 47 monolingual Mandarin-speaking children (aged 1;2 - 6;5) and their caregivers recorded in the CHILDES database, in order to assess the triggering model (Gibson & Wexler, 1994) and the variational model (Yang, 2002, 2004). [...]
Amb la intenció d'avaluar el triggering model (Gibson & Wexler , 1994) i el model variacionista (Yang , 2002 , 2004), en aquest estudi ens proposem examinar la producció dels objectes nuls i la construcció de ba per part de 47 parlants nadius de xinès mandarí (d'edats entre 1;2 i 6;5 anys) i els seus cuidadors a partir d eles dades recollides a CHILDES . [...]

2015  
6.
63 p, 114.0 MB Comprehension of passives in Persian speaking children with ASD : an investigation of grammar in autism / Heshmati, Yalda ; Gavarró, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Most research on the underlying causes of social and communicative impairment in autism spectrum disorders (ASD) has been devoted to pragmatic aspects of language. The present research is exploring the syntactic knowledge as a probable underlying mechanism of language deficit in ASD. [...]
2015  
7.
72 p, 495.7 KB Returns to Foreign Language Skills in a Developing Country : The Case of Turkey / Di Paolo, Antonio ; Tansel, Aysit ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
Foreign language skills represent a form of human capital that can be rewarded in the labor market. Drawing on data from the Adult Education Survey of 2007, this is the first study estimating returns to foreign language skills in Turkey. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2013 (XREAP DT ; 2013-07)  
8.
450 p, 1.4 MB Adquisición de terceras lenguas y de lenguas adicionales. El proceso de comprensión escrita / Lozano González, Lidia ; Hernanz, Ma. Lluïsa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola
La presente tesis se ubica en el campo de la adquisición de terceras lenguas y de lenguas adicionales y de la intercomprensión de lenguas. En la primera parte presentamos el estado de la cuestión en estudios teóricos y pedagógicos sobre enseñanza y aprendizaje de lenguas, volcando nuestra propia experiencia docente acumulada a lo largo de estos últimos quince años. [...]
The present thesis is on third and additional languages acquisition and language intercomprehension. In its first part, we present the main theoretical and pedagogical studies on language teaching and learning, taking advantage of our own teaching experience over the last fifteen years. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
9.
116 p, 7.7 MB La Segmentació del text escrit en infants de primer curs de primària : estudi evolutiu / Bigas, Montserrat ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didactica de la Llengua, la Literatura i les Ciències Socials
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011
3 documents
10.
429 p, 2.0 MB Strategies and spoken production on three oral communication tasks : a study of high and low proficiency EFL learners / Khan, Sarah ; Victori i Blaya, Mia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i Germanística)
Aquest estudi pretén examinar les estratègies i la producció oral d'aprenents d'anglès com a llengua estrangera en tres tasques comunicatives a l'aula. Els objectius van ser investigar: a) diferències entre les tasques en la producció oral d'aprenents de competència alta i baixa b) diferències entre les tasques en l'ús de les estratègies d'aprenents de competència alta i baixa c) diferències en la producció oral i l'ús de les estratègies entre els grups d'alta i baixa competència d) si les estratègies que els aprenents creuen que fan servir reflecteixen les estratègies que realment fan servir i e) fins a quin punt el qüestionari d'estratègies pot preveure la producció oral. [...]
Este estudio pretende examinar las estrategias y la producción oral de los estudiantes de inglés como lengua extranjera en tres tareas comunicativas en el aula. Los objetivos fueron investigar: a) diferencias entre las tareas en la producción oral tanto en estudiantes de competencia alta como baja b) diferencias entre el uso de las estrategias tanto en estudiantes de competencia alta como baja c) diferencias en la producción oral y el uso de las estrategias entre los grupos de competencia alta i baja d) si hay correspondencia entre las estrategias que creen que utilizan y las que realmente utilizan y e) hasta qué punto un cuestionario sobre las estrategias refleja la producción oral. [...]
This study sought to examine EFL learners' strategies and spoken production on different types of oral communication tasks in the classroom. The objectives were to investigate: a) across-task differences in spoken production for high and low proficiency learners, b) across-task differences in strategy use for high and low proficiency learners, c) differences in both spoken production and strategy use between high and low proficiency groups, d) whether strategies learners perceived using reflected the strategies they actually used and e) to what extent a strategy questionnaire could predict spoken production. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  

Documents de recerca : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 4 registres trobats  
1.
3 p, 100.3 KB Rocky Mountain review
Greeley : Rocky Mountain Modern Language Association, 2008-
150 documents
 Accés restringit a la UAB
2.
Isogloss a journal on variation of Romance and Iberian languages / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica. ; Universitat de Girona. Grup de Recerca de Lèxic i Gramàtica. ; Centre de recherche sur la langue et les textes basques (Baiona, França)
[Bayonne] : Centre de Lingüística Teòrica, Departament de Filologia Catalana, Departament de Filologia Espanyola, Universitat Autònoma de Barcelona ; 2015-
5 documents
3.
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials.
Revista plurilingüe, amb avaluació externa, sobre l'investigació en Didàctica de la Llengua i de la Literatura associada als programes del màster en Recerca en Didàctica de la Llengua i la Literatura i els estudis doctorals de la Unitat de Didàctica de la Llengua i de la Literatura de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (Espanya).
Revista plurilingüe, con evaluación externa, sobre la investigación en Didáctica de la Lengua y de la Literatura asociada a los programas de máster en Investigación en Didáctica de la Lengua y la Literatura y los estudios doctorales de la Unidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Autónoma de Barcelona (España).
Peer reviewed plurilingual journal of Language and Literature Teaching Methods associated with the masters degree in Research in Language and Literature Teaching Methodology and the doctoral programme from the Area of Language and Literature Education of the Faculty of Education of the Universitat Autònoma de Barcelona (Spain).

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de les Ciències de l'Educació, Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials, 2009-
32 documents
4.
Language design : journal of theoretical and experimental linguistics / Universidad de Granada. Departamento de Lingüística General ; Universitat Autònoma de Barcelona
Granada : Asociación Andaluza de Lingüística General (AALG), 1998-
20 documents

Articles 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
3 p, 75.9 KB Les traduccions 'innecessàries' / Bacardí, Montserrat
Se sol donar per descomptat que la traducció obeeix, en primer terme, a una necessitat peremptòria de comprensió d’un missatge indesxifrable, sia oral o sia escrit. La intel·ligibilitat sembla l’origen de l’exercici de transvasament d’una llengua «estrangera» a una altra de «pròpia». [...]
2015
Visat : La revista digital de literatura i traducció del PEN Català, Num. 20 (2015)  
2.
5 p, 154.6 KB Enseñar en inglés / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Uno de los nuevos ejes estratégicos de las distintas reformas e intervenciones educativas, junto con las TIC (Tecnologías de la Información y la Comunicación), es el aprendizaje de idiomas, una de las grandes asignaturas pendientes del currículo. [...]
2009
Cuadernos de pedagogía, Num. 395 (Noviembre 2009) , p. 46-77  
3.
4 p, 55.6 KB El lenguaje infantil en la escuela / Solé Planas, Maria Rosa
Tras una referencia a la dimensión social e interpersonal de la conducta lingüística y a la intencionalidad del hablante implicado en la comunicación, se analiza el lenguaje infantil en la escuela. [...]
1985
Cuadernos de pedagogía, Núm. 132 (Diciembre 1985) , p. 51-53  
4.
8 p, 70.5 KB Guía documental y de recursos para el área de la lengua / Bigas, Montserrat ; Vilà, Montserrat (Vilà i Santasusana) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Guía documental y de recursos relativos a la Educación Primaria en el área de Lengua y Lenguaje. Se diferencian textos de fundamentación teórica, de didáctica del área, y de recopilación de actividades y recursos.
1992
Cuadernos de pedagogía, Num. 216 (Julio 1993) , p. 1-2  
5.
4 p, 285.0 KB Lenguajes para sentir y pensar / Leal García, Aurora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Palabras y dibujos constituyen formas de simbolización que utilizamos para expresar ideas y sentimientos. Al realizar este proceso, se seleccionan unos aspectos con preferencia a los otros. El resultado es una representación única e individual percibida de forma diferente por el autor o por quienes la contemplan. [...]
1998
Cuadernos de pedagogía, Num. 1 (Jun 1998)  
6.
5 p, 154.6 KB Cuando la lengua de la escuela es diferente de la lengua familiar / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Uno de los nuevos ejes estratégicos de las distintas reformas e intervenciones educativas, junto con las TIC(Tecnologías de la Información y la Comunicación), es el aprendizaje de idiomas, una de las grandes asignaturas pendientes del currículo. [...]
2009
Cuadernos de pedagogía, Num. 395 (2009) , p. 46-51  
7.
21 p, 702.4 KB Bueno, doncs, on commence? : plurilingüisme a classe de llengua estrangera / Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La noción de interlengua ha servido para explicar los procesos de aprendizaje de una segunda lengua o de una lengua extranjera y situar en su justo lugar los errores respecto al sistema cuando se trata de producir un discurso monolingüe. [...]
La notion d’interlangue a été utilisée pour expliquer les procesos d’aprentissage d’une deuxième langue ou d’une langue étrangère; elle a également été utilisée pour situer avec précisión les erreurs du système lorsqu’il s’agit du produire un discours monolingüe. [...]
The concept of interlanguage has been usefl when explaining the learning processes for a second or foreign language, and top ut in their proper context those errors – as regards the system- which arise when a monolingual approach is decided upon. [...]

1990
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Núm. 3 (1990) , p. 79-99  
8.
17 p, 217.1 KB Opera omnia Raimon Panikkar : toward an understanding / Requesens i Piquer, Joan
The incentive for writing these pages was the start of a complete edition of the work of RaimonPanikkar, a few weeks before his death. They are divided into three part and sketch an initial understanding of his hinking, which is now definitive. [...]
2013 - 10.2436/20.3001.02.81
Journal of Catalan Intellectual History, Núm. 6 (2013) , p. 133-149  
9.
11 p, 249.5 KB The role of motivation in the learning of English as a foreign language / Bernaus, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This study investigates the role of motivation in foreign language learning and the factors that might affect learners' motivation. 137 secondary school students took part in the study. Correlations between the students' English proficiency and motivation were performed. [...]
1995
BELLS : Barcelona English language and literature studies, Vol. 6 (1995) , p. 11-21  
10.
24 p, 113.6 KB Estudio de las percepciones de los estudiantes de lenguas extranjeras sobre el uso de instrumentos de autorregulación aula / Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Ante el creciente interés por los procesos autorreguladores que vive en la actualidad el ámbito de la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras, el presente estudio se propone dar cuenta de la observación realizada en cuatro aulas de lenguas extranjeras en las cuales se utilizan regularmente instrumentos de autorregulación, a saber: el feedback, la guía de reflexión, el midterm report, la parrilla de autoevaluación, el portafolio y la tutoría. [...]
Facing the growing interest in the self-regulating processes now being experienced in the area of foreign language teaching and learning, this study will offer a report on the observations conducted in four foreign language classrooms which regularly use self-regulation tools, specifically: feedback, the reflection guide, the midterm report, the self-evaluation grid, the portfolio and the tutorial. [...]

2009
Revista Española de Lingüística Aplicada, Vol. 22 (2009) , p. 35-58  

Articles : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
145 p, 813.3 KB TRICLIL 2012 proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education. / Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya) ; Evnitskaya, Natalia coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Ciprés, Helga coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee coord. (Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Internacional de Catalunya) ; Vallejo Rubinstein, Claudia coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip col·laboratiu CLIL-SI. ; Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües. ; Colloquium on CLIL in Catalonia (6è : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
Bellaterra : Equip col·laboratiu CLIL-SI, Universitat Autònoma de Barcelona, 2012.
3 documents

Multimèdia 1 registres trobats  
1.
3.3 KB El dret lingüístic i la llengua catalana al segle XXI / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
El Xè Seminari sobre Dret i Llengua organitzat per la Facultat de Dret i el Gabinet de Llengua Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona l'any 2007 tracta el dret lingüístic i la llengua catalana al segle XXI. [...]
2007 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.