Resultats globals: 16 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
12 p, 2.6 MB A design without logo does not damage brand : a packaging with a generic logo and without logo vs a symbolic logo / Badajoz Dávila, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Freixa Rubio, Gemma
Private label brands have been growing slowly across different countries and have made their place on the shelves and the sales. Some of them have their own different logos from the retailer, others use the same logo and branding. [...]
Las marcas de distribución han crecido en los últimos años y han ocupado una buena parte del lineal y de las ventas. Si bien algunas cuentan con logotipos propios y diferenciados de su punto de venta, otras usan el mismo logotipo y marca. [...]
Les marques de distribució han crescut en els últims anys i han ocupat una bona part del lineal i de les vendes. Si ben algunes compten amb logotips propis i diferenciats del seu punt de venda, unes altres usen el mateix logotip i marca. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.128
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 21-32 (Investigación)  
2.
14 p, 1.4 MB The life of trend visual discourses : a case study for pollination / Bartomeu, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. EINA : Escola de Disseny i Art)
This article presents a tool for visual discourse analysis that allows stylistic research indicators to be systematised. The tool, called Documentary Analysis Matrix, is based on the theoretical aspects of visual semiotics. [...]
El presente artículo propone una herramienta de análisis del discurso visual que permite sistematizar indicadores estilísticos en las tendencias de diseño gráfico y comunicación visual. La herramienta, Matriz de Análisis Documental, se fundamenta en las bases teóricas de la semiótica visual. [...]
El present article proposa una eina d'anàlisi del discurs visual que permet sistematitzar indicadors estilístics en les tendències de disseny gràfic i comunicació visual. L'eina, Matriu d'Anàlisi Documental, es fonamenta en les bases teòriques de la semiòtica visual. [...]

2016 - 10.5565/rev/grafica.56
Grafica, Vol. 4 Núm. 8 (2016) , p. 83-96 (Investigación)  
3.
9 p, 539.3 KB La nueva identidad visual de la EAP / Aguillón Gutiérrez, Dario D. (Universidad Autónoma de Coahuila (Monclova, Mèxic). Escuela de Artes Plásticas) ; Jaime Cepeda, Magdalena (Universidad Autónoma de Coahuila (Monclova, Mèxic). Escuela de Artes Plásticas)
La Escuela de Artes Plásticas de la Universidad Autónoma de Coahuila, en México, ha sido durantedécadas una de las instituciones de enseñanza de arte y diseño más importantes en el norte del país. [...]
L'Escola d'Arts Plàstiques de la Universitat Autònoma de Coahuila, a Mèxic, ha estat durant dècades una de les institucions d'ensenyament d'art i disseny més importants al nord del país. Les seves necessitats de comunicació actuals, així com la seva constant creixement, van fer necessari el disseny d'una nova identitat visual, coherent amb la seva personalitat i conscient de l'entorn en què es desenvolupa. [...]
The School of Plastic Arts of the Autonomous University of Coahuila, in Mexico, has been for decades one of the major educational institutions of art and design in the north of the country. Its current communication needs and constant growth, made it necessary the design of a new visual identity, coherent with its personality and conscious of the environment in which it works. [...]

2015 - 10.5565/rev/grafica.27
Grafica, Vol. 3 Núm. 5 (2015) , p. 47-54 (Reseñas)  

Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
10 p, 510.6 KB Manual d'ús de la marca UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
En desenvolupament del que preveu l'article 10 dels Estatuts de la UAB, el Manual d'ús de la marca UAB té per objectiu regular la utilització i les diferents aplicacions de les marques de titularitat de la UAB (marques de la UAB). [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
2.
40 p, 490.9 KB Manual d'identitat corporativa / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
3.
22 p, 1.7 MB Disseny : disseny, logotip i mascota en la promoció i la identitat de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas observa la relació entre la identitat i el disseny del logotip i la mascota en el cas de Barcelona’92.
Miquel de Moragas observa la relación entre la identidad y el diseño del logotipo y la mascota en el caso de Barcelona’92.
Miquel de Moragas observes the link between identity and the design of the logo and the mascot in the Barcelona’92 case.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 115-129
2 documents
4.
2 p, 205.1 KB Manual d'identitat corporativa : síntesi / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2009  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
60 p, 18.6 MB Procés del redisseny de la identitat visual de Chocolates Lacasa i aplicacions / Hernández López, Anna ; Alegre Rodríguez, Isam, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es realitza un redisseny de la identitat visual i de la comunicació de la marca Chocolates Lacasa. En una primera fase trobarem un anàlisi de la marca i la seva comunicació, la comunicació de la competència i un recull de tendències de disseny de 2018. [...]
En este proyecto se realiza un rediseño de la identidad visual y de la comunicación de la marca Chocolates Lacasa. En una primera fase encontramos un análisis de la marca y su comunicación, la comunicación de la competencia y una recopilación de tendencias de diseño de 2018. [...]
This project is a redesign of the visual identity and the communication of the brand Chocolates Lacasa. In the first phase, there is an analysis of the brand and its communication, an analysis of the competitors’ communication and a collection of design trends of 2018. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
72 p, 2.0 MB Creación y construcción de la marca Mireia Bellver / Bellver Gay, Mireia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi del concepte “marca personal”, per aplicar-ho posteriorment a la creació de la meva pròpia marca.
Estudio del concepto “marca personal”, para aplicarlo posteriormente a la creación de mi propia marca.
Study the concept of personal branding to later apply it to the creation of my personal brand.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
90 p, 56.9 MB Manual d'identitat visual corporatiu del Mundial de futbol de Qatar 2022 / Valero Vives, Jordi ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es un projecte en el que s'elabora un Manual d'identitat visual corporatiu pel Mundial de futbol de Qatar 2022. En ell s'estudien tant logotips com mascotes de altres edicions. Al mateix temps, s'identifiquen els elements gràfics que formen una identitat visual corporativa per un esdeveniment esportiu d'aquestes característiques.
Es un proyecto en el que se elabora un Manual de identidad visual corporativo para el Mundial de fútbol de Qatar 2022. En él se estudian tanto logotipos como mascotas de otras ediciones. Al mismo tiempo, se identifican los elementos gráficos que forman una identidad visual corporativa por un acontecimiento deportivo de estas características.
This is a project in which a Corporate Visual Identity Manual is developed for World Cup of Qatar 2022. Either logotypes and mascots from other editions are analysed. At the same time, the graphic's elements that are part of a Corporate Visual Identity can be identified, which are made in order to comply with what is demanded in sports events of this kind.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
78 p, 40.1 MB Disseny de la identitat visual corporativa d'un esdeveniment esportiu : Projecte: la volta ciclista a Catalunya / Merino Tarruella, Joaquim ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'un manual de identitat visual corporativa de la Volta ciclista a Catalunya. S'analitzen les característiques de la imatge visual corporativa de les proves ciclistes professionals i de les funcions dels diferents elements gràfics de la marca visual.
Proyecto de elaboración de la identidad visual corporativa en la Vuelta ciclista a Catalunya. Se analizan las características de la imagen visual corporativa de las pruebas ciclistas profesionales y de las funciones de los diferentes elementos gráficos de la marca visual.
Project to devolop a corporate visual identity guide of the Catalonia's cycling race. A study on the characteristics of the image of the internacional procycling races and the roles of different graphic elements of the visual brands.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
159 p, 51.2 MB La influència de la presència o absència del logosímbol / Freixa Rubio, Gemma ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques, com les persones, tenen una personalitat que es pot veure representada mitjançant un logosímbol, que comunica i afegeix valor. L'objectiu d'aquesta investigació és estudiar quina és la influència de com influeix la presència o absència del logosímbol en la intenció de compra, la preferència de marca, l'estimació de preu i la confiança. [...]
Las marcas, como las personas, tienen una personalidad que se puede representar gracias al soporte de un logosímbolo, que comunica y añade valor. El objetivo de esta investigación es estudiar cómo influye la presencia o ausencia del logosímbolo en la intención de compra, la preferencia de marca, la estimación de precio y la confianza. [...]
Brands, like people, have a personality which could be represented by a logo symbol. It helps to communicate and add value to the brand. The main of this investigation is to study in both scenarios (with and without the existance of a logo symbol) what the consequences would be in terms of purchase intent, brand preference, price estimation and confidence. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
84 p, 7.5 MB Creació de la identitat corporativa d'AMOhR, cosmètica ecològica / Fàbregas Granados, Tirsa Mireia ; Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació de la identitat corporativa de la marca AMOhR, cosmètica ecològica elaborada artesanalment. Per realitzar aquest projecte s'ha estudiat el context actual del consum de productes ecològics i concretament en el sector dels cosmètics, s'ha dissenyat el logotip, el packaging i la web de la marca, per acabar s'ha creat una proposta de pla de comunicació.
Proyecto de creación de la identidad corporativa de la marca AMOhR, cosmética ecológica elaborada artesanalmente. Para realizar este proyecto se ha estudiado el contexto actual del consumo de productos ecológicos y concretamente en el sector de los cosméticos, se ha diseñado el logotipo, el packaging y la web de la marca, para acabar se ha creado una propuesta de plan de comunicación.
Project creation of the corporate identity of the brand AMOhR, handcrafted organic cosmetics. To carry out this project has studied the current context of consumption of organic products and specifically in the field of cosmetics, has designed the logo, packaging and website of the brand, to finish has created a communication plan.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
57 p, 3.2 MB Els audio-logos com a instruments per reforçar la construcció de marca (branding) en el context digital / Bielsa Tura, Ramon ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació examina el potencial dels àudio - logos com a instruments per a la construcció de marca (branding ) en el context digital i , sobretot, les possibilitats que per al seu desenvolupament brinda l'actual entorn de recepció sonora. [...]
Esta investigación examina el potencial de los audio-logos como instrumentos para la construcción de marca (branding) en el contexto digital y, sobre todo, las posibilidades que para su desarrollo brinda el actual entorno de recepción sonora. [...]
This research deals with the so-called sensory marketing and it is particularly based on the audio-logo as a tool to create branding in fully digital context. It also shows the opportunity that are given to this tool to continue developing in a good sound reception environment. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
74 p, 5.4 MB El disseny en la identitat visual corporativa dels jocs olímpics d’estiu. Projecte: Hamburg 2024 / Guillén Miralles, Manuel ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte d'elaboració de la identitat visual corporativa en els Jocs Olímpics d'Estiu per a una suposada celebració a Hamburg 2024. També es realitza un estudi sobre les característiques de la imatge en els Jocs Olímpics i de les funcions dels diferents elements gràfics que conformen l'arquitectura corporativa d'uns Jocs.
Proyecto de elaboración de la identidad visual corporativa en los Juegos Olímpicos de Verano para una supuesta celebración en Hamburgo 2024. También se realiza un estudio sobre las características de la imagen en los Juegos Olímpicos y de las funciones de los diferentes elementos gráficos que conforman la arquitectura corporativa de unos Juegos.
Project to develop corporate visual identity in the Summer Olympics for an alleged celebration in Hamburg 2024. A study on the characteristics of the image in the Olympics and the roles of different graphic elements that make up the corporative architecture of the Games.

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
72 p, 29.2 MB Manual de identitat i pla de publicitat per a una nova marca. Muchos más: un cas pràctic i real / Cerdán Martínez, Elia María ; Lorite, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta de un treball acadèmic, pràctic i real basat en el desenvolupament de un pla de identitat i de publicitat que respon al briefing creatiu de la marca Muchos más, un nou restaurant espanyol que obrirà a Alemanya. [...]
Se trata de un trabajo académico, práctico y real basado en el desarrollo de un plan de identidad y de publicidad, respondiendo al briefing creativo de la marca Muchos más, un nuevo restaurante español que abrirá en Alemania. [...]
It is an academic, practical and real work, based on the development of an identity and advertising plan, which responds to a real creative briefing of the brand Muchos más, a new spanish restaurant in Germany. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.