Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
97 p, 2.4 MB Instfluence me : Instagram i la comunicació d'influència / Huéscar Sánchez, Pau ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram ha aconseguit canviar el paradigma publicitari online a través del màrqueting d'influència. S'ha convertit en una eina indispensable per als plans de comunicació de nombroses marques. Aquest projecte neix de la motivació de conèixer la eficàcia d'aquest tipus de màrqueting com a tècnica publicitària.
Instagram ha conseguido cambiar el paradigma publicitario online a través del marketing de influencia. Se ha convertido en una herramienta indispensable para los planes de comunicación de numerosas marcas. [...]
Instagram has changed the online advertising paradigm thanks to influence marketing. It has become an indispensable tool for communication plans of many brands. This project is born from the motivation to discover the effectiveness of this kind of marketing as an advertising technique.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
168 p, 16.9 MB Brand influencers i blogosfera creativa. Recerca i identificació dels factors d'èxit en blogs sobre creativitat / Aparicio Castillo, Ricard ; Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és identificar i delimitar els factors d'èxit en els blogs sobre creativitat a Espanya. Aquests blogs són observats pels anunciants com un nou mitjà de comunicació amb moltes possibilitats publicitàries i amb un gran poder dˇinfluència sobre les seves audiències.
El objetivo de la presente investigación identificar y delimitar los factores de éxito en los blogs sobre creatividad en España. Estos blogs son observados por los anunciantes como un nuevo medio de comunicación con muchas posibilidades publicitarias y con un gran poder de influencia sobre sus audiencias.
This research identifies and defines success factors in blogging about creativity in Spain. These blogs are seen by advertisers as a new media of communication with many advertising possibilities with great power of influence over their audiences.

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.