Results overview: Found 4 records in 0.03 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 3 records found
Articles 1 records found  
1.
16 p, 187.8 KB Beyond Advertising Narratives : "Josefinas" and their storytelling products / Dias, Liliana (Universidade Católica Portuguesa) ; Dias, Patrícia (Universidade Católica Portuguesa)
In the last few years, advertising narratives have become increasingly important. Facing an environment of fierce competition and communication overload, brands needed to reinvent their communication strategies, and stories became protagonists, particularly in the digital environment. [...]
En els últims anys, la narrativa s'ha convertit en un component cada vegada més important de la publicitat. En un ambient de competència feroç i abundància de comunicació, les marques han necessitat reinventar les seves estratègies de comunicació. [...]
En los últimos años, la narrativa se ha convertido en un componente cada vez más importante de la publicidad. En un ambiente de competencia feroz y abundancia de comunicación, las marcas han necesitado reinventar sus estrategias de comunicación, y las narrativas se convertirán en protagonistas, sobre todo en el ambiente digital. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3118
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 47-62 (Articles)
2 documents

Research literature 3 records found  
1.
131 p, 55.0 MB Pla d'Inbound Marketing per a NutriGargallo / Canalejo Bastardas, Laia ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'un pla d'Inbound Màrqueting per a NutriGargallo, un servei de nutrició impulsat per la Dietista-Nutricionista Mar Gargallo per ajudar a les persones a aconseguir un estil de vida saludable. [...]
Desarrollo de un plan de Inbound Marketing para NutriGargallo, un servicio de nutrición impulsado por la Dietista-Nutricionista Mar Gargallo para ayudar a las personas a conseguir un estilo de vida saludable. [...]
Development of an Inbound Marketing Plan for NutriGargallo, a nutrition service driven by Dietitian-Nutritionist Mar Gargallo to help people achieve a healthy lifestyle. The goal of the plan is to capture leads through social media marketing and content marketing, based on a previous keyword research focused on the needs of the identified buyer persona.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
241 p, 12.2 MB El Inbound Marketing con The Cool Pool : la importancia del marketing de contenidos / Isart Juve, Aina ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte en el qual s'explica i aplica la metodologia inbound al blog de la companyia Fluidra, The Cool Pool, amb l'objectiu d'arribar a un públic al qual actualment l'empresa no arriba directament. [...]
Proyecto en el que se explica y aplica la metodología inbound en el blog de la compañía Fluidra, The Cool Pool, con el objetivo de alcanzar un público al que actualmente la empresa no llega directamente. [...]
Project that explains and makes use of the inbound methodology in Fluidra company's blog, The Cool Pool, with the goal of reaching a target that the business wouldn't be able to directly approach. With a previous analysis, we will see how to generate leads through content marketing not only creating an editorial calendar, but also conducting a keyword research, contemplating a technical enhancement for the blog, conceiving a lead nurturing strategy and establishing in which social media The Cool Pool will be present.

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
46 p, 1.3 MB Marketing de contenidos en el sector universitario : ¿qué categorías generan más interacción en Instagram? / Olivares i Muñoz, Marc ; Fernández-Cavia, José, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Hoy en día muchas empresas tienen presencia digital en redes sociales. Aparte de la publicidad pagada en estas plataformas, algunas de éstas permiten desarrollar una estrategia de marketing de contenidos con la que se intenta llegar al público objetivo a través de entretenimiento o información de valor, para poder alcanzar un objetivo determinado. [...]
Avui dia moltes empreses tenen presència digital en xarxes socials. A part de la publicitat pagada en aquestes plataformes, algunes d'aquestes permeten desenvolupar una estratègia de màrqueting de continguts amb la qual s'intenta arribar al públic objectiu a través d'entreteniment o informació de valor, per a poder aconseguir un objectiu determinat. [...]
Today many businesses have digital presence in social media. Besides payed media in this platforms, some of them allow to develop a content marketing strategy that tries to reach a target through entertainment or valuable information to reach a specific objetive. [...]

2019  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.