Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 4 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
12 p, 480.5 KB La convergència entre el periodisme, la publicitat i les relacions públiques en el nou sistema mediàtic / Ginesta Portet, Xavier 1983- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Els actors del sistema mediàtic (mitjans de comunicació, agències de notícies, gabinets de premsa i agències de publicitat i relacions públiques) són complexos i mantenen relacions dialèctiques entre ells. [...]
Actors of media systems (mass media, news agencies, press offices and advertising agencies) are complex and they establish dialectic relation between them. Hence, we can question whether it is necessary a different occupational training for the professionals who work in these companies. [...]

2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 213-224  

Documentos de investigación Encontrados 4 registros  
1.
148 p, 10.0 MB Plan de comunicación para Stockhoreca : el primer portal web de compraventa de productos para la hostelería / Duran Cabacés, Marc ; Salvat Sangrà, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació per Stockhoreca, plataforma que ofereix l'oportunitat de comprar i vendre productes per a l'hostaleria a través d'internet. En aquest projecte s'ha elaborat una anàlisi del mercat i de marca per millorar la seva comunicació i poder assolir els objectius prèviament proposats.
Plan de comunicación para Stockhoreca, plataforma que ofrece la oportunidad de comprar y vender productos para la hostelería por internet. En este proyecto se ha elaborado un análisis del mercado y de marca para mejorar su comunicación y poder lograr los objetivos previamente propuestos.
Communication plan for Stockhoreca, a platform that offers the opportunity to buy and sell catering products by Internet. In this project, an analysis of the market and the brand has been analyzed to improve communication to achieve the previously proposed objectives.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
219 p, 17.1 MB Pla de màrqueting i comunicació per Campau / Campderà Albareda, Carla ; Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la masia Campau, que es dedica al lloguer dels seus espais per a esdeveniments. En aquest projecte, es du a terme una anàlisi i una proposta per a millorar la comunicació de la masia i així, assolir els seus objectius.
Plan de marketing y comunicación para la masía Campau, que se dedica al alquiler de sus espacios para eventos. En este proyecto, se lleva a cabo un análisis y una propuesta para mejorar la comunicación de la masía y así, alcanzar sus objetivos.
A marketing and communication plan for a country house named Campau, which rents its space to hold events. This Project will carry out an analysis and draw up a proposal to improve the communication of Campau and thus achieve its objectives.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
136 p, 60.2 MB Chroma : Organización y creación de un evento de comunicación / Ambrosio Jaime, Saray ; Rilo Vila, Alba ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Avui dia, els joves compten amb una elevada dificultat a l'hora de trobar feina. Això es deu al fet que els processos de contractació solen estar basats en l'experiència prèvia dels candidats i no pas en les habilitats o el potencial que poden tenir. [...]
Actualmente, los jóvenes se encuentran con una elevada dificultad a la hora de encontrar trabajo. Esto se debe al hecho de que los procesos de contratación suelen estar basados en la experiencia previa de los candidatos y no tanto en las habilidades o el potencial que pueden llegar a tener. [...]
Nowadays, youngsters have lots of difficulties in finding work. This is due to the fact that recruitment processes are often based on the previous experience of the candidates and not so much on the skills or the potential they can have. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
185 p, 1.3 MB Connecting customers with the company : the role of interactiveness and its effect on performanceb / Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Rialp Criado, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Prior Jiménez, Diego, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
El objetivo de esta tesis es explorar el concepto de interactiveness en el campo de marketing, entender las actitudes y las percepciones de los directivos hacia la interactiveness y evaluar empíricamente el efecto de la interactiveness en la generación de activos de marketing y los resultados empresariales. [...]
The aim of this dissertation is to explore the concept of interactiveness in marketing, to understand managers' attitudes and perceptions about interactiveness and to assess empirically the effect of interactiveness on the generation of marketing assets and firm performance. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.