Results overview: Found 1 records in 0.01 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
153 p, 5.3 MB El marketing experiencial como herramienta de fidelización / Fernández Serrano, Cristina ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El màrqueting experiencial sorgeix com a tècnica per connectar, captivar i sorprendre als consumidors degut a que els clients són cada vegada més estrictes i busquen que un producte o servei li aporti més que un benefici funcional, busquen marques amb les que viure experiències grates de consum. [...]
El marketing experiencial surge como técnica para conectar, captivar y sorprender a los consumidores debido a que los clientes son cada vez más estrictos y buscan que un producto o servicio le aparte más que un beneficio funcional, buscan marcas con las que vivir experiencias gratas de consumo. [...]
Experiential marketing arises as a technique to connect, captivate and surprise consumers, as they become stricter and they search for products and services that provide more than just a functional benefit. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.