Resultats globals: 166 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 21 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 142 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Articles 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 210.1 KB La literatura, mal negoci per al llibre / Vidal i Castell, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
2015
Ara, Núm. 1736 (13 de setembre de 2015)
Rar, Núm. 66 (13 de setembre de 2015) , p. 18  
2.
16 p, 187.8 KB Beyond Advertising Narratives : "Josefinas" and their storytelling products / Dias, Liliana (Universidade Católica Portuguesa) ; Dias, Patrícia (Universidade Católica Portuguesa)
In the last few years, advertising narratives have become increasingly important. Facing an environment of fierce competition and communication overload, brands needed to reinvent their communication strategies, and stories became protagonists, particularly in the digital environment. [...]
En els últims anys, la narrativa s'ha convertit en un component cada vegada més important de la publicitat. En un ambient de competència feroç i abundància de comunicació, les marques han necessitat reinventar les seves estratègies de comunicació. [...]
En los últimos años, la narrativa se ha convertido en un componente cada vez más importante de la publicidad. En un ambiente de competencia feroz y abundancia de comunicación, las marcas han necesitado reinventar sus estrategias de comunicación, y las narrativas se convertirán en protagonistas, sobre todo en el ambiente digital. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3118
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 47-62 (Articles)  
3.
18 p, 358.6 KB Análisis de la nueva estrategia comunicativa de EH Bildu (2016) : hacia una narrativa de la emoción / Orbegozo Terradillos, Julen (Universidad del País Vasco (EHU/UPV)) ; Iturbe Tolosa, Andoni (Universidad del País Vasco) ; González Abrisketa, Marian (Universidad del País Vasco)
El presente artículo analiza el cambio estratégico de las campañas electorales de EH Bildu desde 2011 hasta las elecciones autonómicas de septiembre de 2016. A través de entrevistas a las personas responsables de campaña, el análisis del relato y la observación participante, se identifican determinados hitos que derivan en la renovación de su narrativa electoral después de que la propia coalición reconociera el agotamiento del relato político. [...]
Aquest article analitza el canvi estratègic de les campanyes electorals d'EH Bildu des de 2011 fins a les eleccions autonòmiques del setembre de 2016. A través d'entrevistes a les persones responsables de campanya, l'anàlisi del relat i l'observació participant, s'identifiquen determinades fites que deriven en la renovació de la seva narrativa electoral després que la mateixa coalició reconegués l'esgotament del relat polític. [...]
This article analyses the strategic change in the EH Bildu electoral campaigns from 2011 through to the regional elections of September 2016. Through interviews with those in charge of the campaigns, the analysis of their accounts of the events and participant observation, certain milestones that have led to the renewal of their electoral narrative after the coalition itself acknowledged the end of its political narrative are identified. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3111
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 97-114 (Articles)  
4.
2 p, 256.2 KB Quan l’èxit d’un restaurant depèn de la seva reputació a la xarxa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2372 (16 de juny de 2017) , p. 40-41  
5.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universidad Autónoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  
6.
10 p, 156.1 KB Revisión del concepto de internal branding : la transmisión de la promesa de marca a los clientes por parte de los empleados / Guardia Gascuñana, Carlos de la (ESIC Business & Marketing School) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El presente artículo es una revisión conceptual sobre el internal branding con la pretensión de conocer el estado de la cuestión así como su articulación en las organizaciones. La investigación de campo realizada se basa en quince entrevistas a expertos en la materia donde se analiza cómo se gestionan los programas de internal branding y qué departamentos son los idóneos para implementarlos en las organizaciones.
This article presents a revision of the internal branding concept as well as a primary research based on fifteen interviews to professionals and academics of different fields related to the subject of study. [...]
El present article és una revisió conceptual sobre el internal branding amb la pretensió de conèixer l'estat de la qüestió així com la seva articulació en les organitzacions. La investigació de camp realitzada es basa en quinze entrevistes a experts en la matèria on s'analitza com es gestionen els programes de internal branding i quins departaments són els idonis per a implementar-los en les organitzacions.

2017 - 10.5565/rev/grafica.68
Grafica, Vol. 5 Núm. 9 (2017) , p. 29-37 (Investigación)  
7.
4 p, 142.1 KB De las opiniones a los argumentos / Figueras, Raquel (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC)) ; Planas, Núria Planas i Raig (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Blázquez, Francesca (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC)) ; Darnaculleta, Anna (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC))
La actividad consiste en inferir la definición del término “light” a partir de productos así etiquetados y de otros estándar. Pero en las primeras respuestas pesan mucho más los supuestos que los datos que proporcionan esos envases. [...]
2007
Cuadernos de pedagogía, Vol. 373 (2007) , p. 37-40  
8.
2 p, 994.6 KB Neuromàrqueting. Vendre apel·lant a l’inconscient / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1551 (11 de març de 2015) , p. 32-33  
9.
14 p, 189.0 KB Producció del missatge visual a través del packaging : un model conceptual per a l’anàlisi del codi / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Més enllà de la seva primigènia funció, els envasos han instituït una potent dimensió comunicativa. La rellevància del packaging rau en el fet que la identitat visual de l’envàs ha esdevingut indefectiblement una part indissociable del producte; des d’aquesta perspectiva, els envasos també són objecte de consum. [...]
Beyond its original function, packaging has instituted a powerful communicative dimension. The importance of package design resides in the visual identity of products. From this perspective, packs are subject of consumption. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i51.2183
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 51 (Desembre 2014) , p. 35-48  
10.
20 p, 199.2 KB Por senderos inexplorados de la gestión educativa : en búsqueda de la imagen institucional perdida / Questa Torterolo, Mariela Esther (Universidad ORT (Uruguai))
El presente artículo explica la aplicación de una herramienta para el cambio de imagen institucional que deriva de los resultados obtenidos como consecuencia de una investigación realizada en un centro de formación en carreras técnicas. [...]
El present article explica l’aplicació d’una eina per promoure el canvi d’imatge institucional que deriva dels resultats obtinguts arran d’una investigació realitzada en un centre de formació en carreres tècniques. [...]
This article is based on the results of research conducted at a technical training center located in Uruguay with problems of low enrollment. The objective of this article is to reflect on the importance of institutional image in attracting students. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.645
Educar, Vol. 51 Núm. 1 (2015) , p. 189-208 (Temas de investigación)  

Articles : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
60 p, 747.8 KB Evaluación y certificación de un servicio universitario : la calidad en el Servicio de Bibliotecas de la Universitat Autònoma de Barcelona / Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universidad Pública de Navarra
2005
Encuentros de servicios de información y orientación de universidades, 2005  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
168 p, 1.4 MB Marketing / Micu, Adrian
Romanya : Graphopress, 2011  

Documents de recerca 142 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
112 p, 3.0 MB Estratègies de gestió dels fons documentals de les associacions : una oportunitat per donar visibilitat als arxius públics. / Florensa Peralta, Laura ; Cardellach Giménez, Teresa (dir.) ; Carmaniu Mainadé, Xavier (dir.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
La finalitat del treball és donar visibilitat als arxius mitjançant un producte que posi de manifest que l'expertesa arxivística és útil per a la societat. Així, s'han dissenyat tres guies destinades a les associacions i un pla de comunicació per difondre-les i fidelitzar a les entitats. [...]
La finalidad del trabajo es visibilizar los archivos mediante un producto que ponga de manifiesto la utilidad de la archivística para la sociedad. Así, se han diseñado tres infografías destinadas a las asociaciones y un plan de comunicación para difundirlas y fidelizar a las entidades. [...]
The main objective of the work is to make the archives visible through a product that highlights the experience of the archivist in document management. Three guides have been designed for the associations together with a communication plan to disseminate the guides and build loyalty to the associations as users. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2018  
2.
84 p, 2.3 MB ¿Están los influencers perdiendo su credibilidad? : Estudio sobre la credibilidad que el consumidor otorga al mensaje emitido por el influencer en la plataforma Instagram dentro del sector cosmético / Garcia Fortuny, Helena ; Ávalos del Pino, Carmen (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers forman parte de nuestro día a día. Han pasado de ser personas que compartían sus experiencias, gustos y opiniones en sus redes sociales a ser personas capaces de emitir un mensaje que llegue a millones de personas en pocos segundos. [...]
Els influencers formen part del nostre dia a dia. Han passat de ser persones que compartien les seves experiències, gustos i opinions en les seves xarxes socials a ser persones capaces d'emetre un missatge que arribi a milions de persones en pocs segons. [...]
Nowadays influencers are part of our daily life. At the beginning they were people who shared their experiences and opinions in their social networks but now they are able to deliver a message that reaches millions of people within a few seconds. [...]

2018  
3.
110 p, 2.0 MB Marcas de emprendedores de moda, ¿cómo utilizan Instagram en sus estrategias de marketing online? : casos de estudio en Españ / Audisio González, Antonia Belén ; Sivera Bello, Sílvia (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Hoy en día Instagram es una red social utilizada no solamente por personas sino también por empresas que intentan hacer de esta plataforma otro medio para mostrar y vender sus productos/ servicios y relacionarse con sus consumidores. [...]
Today Instagram is a social network used not only by people but also by companies to try to make this platform another way to show and sell their products / services and interact with their consumers. [...]

2018  
4.
100 p, 1.2 MB Un viaje a través de Instagram : una investigación cualitativa sobre las estrategias utilizadas por los influencers españoles / Pereira, Priscila Aubin Cardoso ; Estanyol Casals, Elisenda (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Con el desarrollo vertiginoso de las Tecnologı́as de Información, la creación de Internet y el avance de la Comunicación a través de las redes sociales, la población mundial está dejando de ser mera receptora para participar activamente en los procesos de emisión de contenidos, sea compartiendo ideas en sus per_iles, sea creando y comprometiendo sus propios contenidos digitales. [...]
With the rapid development of Information Technologies, the creation of the Internet and the advancement of Communication through social networks, the world population is no longer just a receiver but an active participant in the content delivery processes, whether it is sharing ideas in their pro_iles, or creating and engaging their own digital content. [...]

2018
2 documents
5.
27 p, 259.1 KB Consolidació del projecte cooperatiu Filigrana Produccions 360 / Mestre Garcia, Sergi ; Estapé Dubreuil, Gloria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest Treball de Final de Postgrau es basa en tres eixos, l'estudi de mercat i pla de màrqueting, l'enfortiment intern i la previsió de futur, començant per una valoració de la situació actual de la cooperativa.
Este Trabajo de Final de Postgrado se basa en tres ejes, el estudio de mercado y plan de marketing, el reforzamiento interno y la previsión de futuro, empezando por una valoración de la situación actual de la cooperativa.
This end of degree project is based on three lines of work: market research and marketing plan, internal strengthening, and future planning, beginning with an evaluation of the current state of the cooperative.

2018
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
6.
93 p, 3.3 MB Rediseñando la Penya Barcelonista Anguera / Rodríguez Ortiz, Irene ; Sagrera Rejes, Aleix ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Després d'una anàlisi exhaustiva de la situació actual de la Penya Barcelonista Anguera, dins del panorama del futbol base a Barcelona, hem dut a terme una reconstrucció de l'entitat mitjançant un pla de màrqueting i de comunicació. [...]
Tras un análisis exhaustivo de la situación actual de la Penya Barcelonista Anguera, dentro del panorama del fútbol base en Barcelona, hemos llevado a cabo una reconstrucción de la entidad mediante un plan de marketing y de comunicación. [...]
After an exhaustive analysis of the current situation of Penya Barcelonista Anguera, within the panorama of grassroots football in Barcelona. We have carried out a reconstruction of the entity through a marketing and communication plan. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
123 p, 4.1 MB Pirene Comunicació : Pla empresarial d'una agència de comunicació especialitzada en turisme / Pubill Llach, Laura ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en l'elaboració d'un pla empresarial d'una agència de comunicació. L'agència ubicada a la Seu d'Urgell vol satisfer la demanda de les comarques de la Vall d'Aran, l'Alta Ribagorça, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, l'Alt Urgell, la Cerdanya i el Principat d'Andorra. [...]
El trabajo consiste en la elaboración de un plan empresarial de una agencia de comunicación. La agencia ubicada a la Seu d'Urgell quiere satisfacer la demanda de las comarcas de la Vall d'Aran, l'Alta Ribagorça, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, l'Alt Urgell, la Cerdanya y el Principat d'Andorra. [...]
The project consists in the elaboration of a business plan about a communication agency. The agency is located in La Seu d'Urgell, whose objective is attending the demand of the regions of Vall d'Aran, Alta Ribagorça, Pallars Jussà, Pallars Sobirà, Alt Urgell, Cerdanya and Principat d'Andorra. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
76 p, 3.1 MB Anàlisi del valor de marca : cas del Club Joventut de Badalona / Pérez Laviña, Carla ; Rueda Gallardo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza el valor de marca de l'equip de bàsquet Club Joventut de Badalona com element determinant per sobreviure a situacions de crisi financera i esportiva. Per tal de realitzar l'anàlisi, s'ha estudiat la història i els èxits esportius dels 10 últims anys del conjunt verd-i-negre, però sobretot es dibuixa la situació actual. [...]
El presente trabajo analiza el valor de marca del equipo de baloncesto Club Joventut de Badalona como elemento determinante para sobrevivir a situaciones de crisis financiera y deportiva. Para realizar el análisis, sea estudiado la historia y los éxitos deportivos de los 10 últimos años del conjunto verde-y-negro, pero sobre todo se dibuja la situación actual. [...]
This study analyze the brand value of Club Joventut de Badalona basketball team as a determining factor to survive situations of financial and sports crisis. For the analysis, the history and the sporting achievements of the last 10 years of the green-and-black set have been studied, but above all, the current situation. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
138 p, 8.8 MB Les xarxes socials com a eina per potenciar un projecte musical. Aplicació de cas pràctic : Cronopios / Palomar Magrins, Jaume ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials són una eina molt potent a l'actualitat per tirar endavant qualsevol projecte i difondre el seu contingut. La tasca de gestionar aquests canals la realitzem els professionals de la comunicació, concretament els Community Manager. [...]
Las redes socials son una herramienta muy potente en la actualidad para sacar adelante cualquier proyecto y difundir su contenido. El trabajo de gestionar estos canales lo realizamos los profesionales de la comunicación, concretamente los Community Manager. [...]
Currently, social networks are a very powerful tool to do any project and to disseminate its contents. This work of managing these channels is done by communication professionals, specifically Community Manager. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
74 p, 4.8 MB Cómo vender ropa de pasarela a pie de calle : Plan de comunicación para la tienda Milabrá / Melero López, Adriana ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els gegants tèxtils no tenen problemes per comunicar-se amb el seu públic. Són conscients que la comunicació és essencial per fidelitzar als seus clients. Els petits negocis no disposen dels recursos econòmics necessaris per dedicar-los a aquestes finalitats i, en altres casos, no consideren que la comunicació sigui un dels pilars del negoci. [...]
Los gigantes textiles no tienen problemas para comunicarse con su público. Son conscientes de que la comunicación es esencial para fidelizar a sus clientes. Los pequeños negocios no disponen de los recursos económicos necesarios para dedicarlos a estos fines y, en otros casos, no consideran que la comunicación sea uno de los pilares del negocio. [...]
Big textile corporative companies do not have problems when it comes to public announcements. They already know that communication is key to retain customers. However small businesses may not do the necessary investment to dedicate to these ends and even consider that communication is not one of its business pillars. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 142 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
4.8 KB Publicitat interactiva / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual sobre una forma de fer publicitat que demana la participació del consumidor. Trobareu publicacions, recursos a Internet, recursos a les Biblioteques de la UAB i una classificació per mitjans (Internet, mòbils, televisió i publicitat exterior) que inclou exemples de tècniques utilitzades (com l'advergaming) i campanyes publicitàries concretes.
2008  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.