Resultats globals: 222 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 21 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 194 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Articles 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 210.1 KB La literatura, mal negoci per al llibre / Vidal i Castell, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
2015
Ara, Núm. 1736 (13 de setembre de 2015)
Rar, Núm. 66 (13 de setembre de 2015) , p. 18  
2.
16 p, 187.8 KB Beyond Advertising Narratives : "Josefinas" and their storytelling products / Dias, Liliana (Universidade Católica Portuguesa) ; Dias, Patrícia (Universidade Católica Portuguesa)
In the last few years, advertising narratives have become increasingly important. Facing an environment of fierce competition and communication overload, brands needed to reinvent their communication strategies, and stories became protagonists, particularly in the digital environment. [...]
En els últims anys, la narrativa s'ha convertit en un component cada vegada més important de la publicitat. En un ambient de competència feroç i abundància de comunicació, les marques han necessitat reinventar les seves estratègies de comunicació. [...]
En los últimos años, la narrativa se ha convertido en un componente cada vez más importante de la publicidad. En un ambiente de competencia feroz y abundancia de comunicación, las marcas han necesitado reinventar sus estrategias de comunicación, y las narrativas se convertirán en protagonistas, sobre todo en el ambiente digital. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3118
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 47-62 (Articles)
2 documents
3.
18 p, 358.6 KB Análisis de la nueva estrategia comunicativa de EH Bildu (2016) : hacia una narrativa de la emoción / Orbegozo Terradillos, Julen (Universidad del País Vasco (EHU/UPV)) ; Iturbe Tolosa, Andoni (Universidad del País Vasco) ; González Abrisketa, Marian (Universidad del País Vasco)
El presente artículo analiza el cambio estratégico de las campañas electorales de EH Bildu desde 2011 hasta las elecciones autonómicas de septiembre de 2016. A través de entrevistas a las personas responsables de campaña, el análisis del relato y la observación participante, se identifican determinados hitos que derivan en la renovación de su narrativa electoral después de que la propia coalición reconociera el agotamiento del relato político. [...]
Aquest article analitza el canvi estratègic de les campanyes electorals d'EH Bildu des de 2011 fins a les eleccions autonòmiques del setembre de 2016. A través d'entrevistes a les persones responsables de campanya, l'anàlisi del relat i l'observació participant, s'identifiquen determinades fites que deriven en la renovació de la seva narrativa electoral després que la mateixa coalició reconegués l'esgotament del relat polític. [...]
This article analyses the strategic change in the EH Bildu electoral campaigns from 2011 through to the regional elections of September 2016. Through interviews with those in charge of the campaigns, the analysis of their accounts of the events and participant observation, certain milestones that have led to the renewal of their electoral narrative after the coalition itself acknowledged the end of its political narrative are identified. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3111
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 97-114 (Articles)
2 documents
4.
2 p, 256.2 KB Quan l'èxit d'un restaurant depèn de la seva reputació a la xarxa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autonoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2372 (16 de juny de 2017) , p. 40-41  
5.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universitat Autonoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  
6.
10 p, 156.1 KB Revisión del concepto de internal branding : la transmisión de la promesa de marca a los clientes por parte de los empleados / Guardia Gascuñana, Carlos de la (ESIC Business & Marketing School) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El presente artículo es una revisión conceptual sobre el internal branding con la pretensión de conocer el estado de la cuestión así como su articulación en las organizaciones. La investigación de campo realizada se basa en quince entrevistas a expertos en la materia donde se analiza cómo se gestionan los programas de internal branding y qué departamentos son los idóneos para implementarlos en las organizaciones.
This article presents a revision of the internal branding concept as well as a primary research based on fifteen interviews to professionals and academics of different fields related to the subject of study. [...]
El present article és una revisió conceptual sobre el internal branding amb la pretensió de conèixer l'estat de la qüestió així com la seva articulació en les organitzacions. La investigació de camp realitzada es basa en quinze entrevistes a experts en la matèria on s'analitza com es gestionen els programes de internal branding i quins departaments són els idonis per a implementar-los en les organitzacions.

2017 - 10.5565/rev/grafica.68
Grafica, Vol. 5 Núm. 9 (2017) , p. 29-37 (Investigación)  
7.
4 p, 142.1 KB De las opiniones a los argumentos / Figueras, Raquel (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC)) ; Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Blázquez, Francesca (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC)) ; Darnaculleta, Anna (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC))
La actividad consiste en inferir la definición del término "light" a partir de productos así etiquetados y de otros estándar. Pero en las primeras respuestas pesan mucho más los supuestos que los datos que proporcionan esos envases. [...]
2007
Cuadernos de pedagogía, Vol. 373 (2007) , p. 37-40  
8.
2 p, 994.6 KB Neuromàrqueting. Vendre apel·lant a l'inconscient / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autonoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1551 (11 de març de 2015) , p. 32-33  
9.
14 p, 189.0 KB Producció del missatge visual a través del packaging : un model conceptual per a l'anàlisi del codi / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Més enllà de la seva primigènia funció, els envasos han instituït una potent dimensió comunicativa. La rellevància del packaging rau en el fet que la identitat visual de l'envàs ha esdevingut indefectiblement una part indissociable del producte; des d'aquesta perspectiva, els envasos també són objecte de consum. [...]
Beyond its original function, packaging has instituted a powerful communicative dimension. The importance of package design resides in the visual identity of products. From this perspective, packs are subject of consumption. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i51.2183
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 51 (Desembre 2014) , p. 35-48  
10.
20 p, 199.2 KB Por senderos inexplorados de la gestión educativa : en búsqueda de la imagen institucional perdida / Questa Torterolo, Mariela Esther (Universidad ORT (Uruguai))
El presente artículo explica la aplicación de una herramienta para el cambio de imagen institucional que deriva de los resultados obtenidos como consecuencia de una investigación realizada en un centro de formación en carreras técnicas. [...]
El present article explica l'aplicació d'una eina per promoure el canvi d'imatge institucional que deriva dels resultats obtinguts arran d'una investigació realitzada en un centre de formació en carreres tècniques. [...]
This article is based on the results of research conducted at a technical training center located in Uruguay with problems of low enrollment. The objective of this article is to reflect on the importance of institutional image in attracting students. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.645
Educar, Vol. 51 Núm. 1 (2015) , p. 189-208 (Temas de investigación)  

Articles : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  
2.
60 p, 747.8 KB Evaluación y certificación de un servicio universitario : la calidad en el Servicio de Bibliotecas de la Universitat Autònoma de Barcelona / Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universidad Pública de Navarra
2005
Encuentros de servicios de información y orientación de universidades, 2005  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Aguado Carro, Paloma ; Cardona Mercado, Natalia ; Contreras Tellez, Lourdes del Carmen ; Corte Liboreiro, Maria del Pilar ; Costa Siles, Cristina ; Frigola Marco, Marc ; González Gómez, Luisa Fernanda ; De las Heras Álvarez, Pelayo ; Hidalgo Navarro, Rubén ; La Rotta Amador, Santiago ; Llaneras Cabanellas, Maria ; Martínez Wilches, Juan Sebastián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  
2.
12 p, 845.1 KB Idees i comunicació. Experiències del Fòrum Universal de les Cultures - Barcelona 2004 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació)
En aquest capítol es fa una reflexió, des de la perspectiva de la comunicació, sobre el Fòrum Universal de les Cultures-Barcelona 2004. A partir de la comparació amb els Jocs Olímpics de Barcelona'92, es repassa la gènesi i el contingut del Fòrum; s'analitza el tractament de la comunicació a través dels diàlegs, les exposicions i els debats, i es revisen les estratègies desenvolupades per donar a conèixer el Fòrum a través de la publicitat i la informació.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de; Guimerà i Orts, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004, 2005, p. 319-329  
3.
168 p, 1.4 MB Marketing / Micu, Adrian
Romanya : Graphopress, 2011  

Documents de recerca 194 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1.1 MB La Obligación de ayudar en Peter Singer y la seguridad alimentaria / Silva, Renata Vanessa Paz ; Gamper, Daniel, dir. ; Dutra, Delamar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia
El trabajo relaciona la obligación de ayudar de Singer, fundada en la responsabilidad moral de las personas ricas ayudar a los pobres, y la seguridad alimentaria. Para garantizar alimentos suficientes y saludables a la población cresciente, que deberá ser en torno de 10 mil millones de personas en 2050, la producción de alimentos tendrá que aumentar entre 60-70% mundialmente. [...]
The work relates Singer's obligation to assist the poor, based on the moral responsibility of rich to help the poor, and the food security. To ensure sufficient and healthy food for the growing population, which should be around 10 billion people in 2050, food production will have to increase between 60-70% worldwide. [...]
O trabalho relaciona a obrigação de ajudar em Singer, fundada na responsabilidade moral das pessoas ricas ajudarem os pobres, e a segurança alimentar. Para garantir alimentos suficientes e saudáveis ​​para a população crescente, que deve atingir cerca de 10 bilhões de pessoas em 2050, a produção de alimentos terá que aumentar entre 60-70% a nível mundial. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
100 p, 5.0 MB El fenómeno youtuber : los líderes de opinión / Llavero García, Andrea ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de reportatge audiovisual centrat en la transformació de la funció del youtuber en la societat i les noves oportunitats que brinda i podria arribar a proporcionar YouTube com a mitjà de comunicació. [...]
Proyecto de reportaje audiovisual centrado en la transformación de la función del youtuber en la sociedad y las nuevas oportunidades que brinda y podría llegar a proporcionar YouTube como medio de comunicación. [...]
Audiovisual report project focused on transforming the role of being a YouTuber in nowadays' society, the new opportunities that this offers, and that this platform could eventually provide as a way of communication. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
160 p, 11.4 MB Pla de Xarxes Socials de l'Ajuntament de Lleida / Bastons Vilaltella, Anna ; Danés Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de Pla de Xarxes Socials per a l'Ajuntament de Lleida, ja que no disposa d'una planificació per als mitjans socials, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives i contribuir a una millor estratègia de comunicació en línia de l'Ajuntament. [...]
Propuesta de Plan de Redes Sociales para el Ayuntamiento de Lleida, puesto que no dispone de una planificación para los medios sociales, a pesar de ser un usuario activo en varias redes. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas y contribuir en una mejor estrategia de comunicación en línea del Ayuntamiento. [...]
Proposal of Social Media Plan for the City council of Lleida, since it does not have any planning for the social networks, in spite of being an active user. For this reason, it studies his case and propose strategic actions to resolve his communicative necessities and contribute at a better strategy of online communication of the City council. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
4.
219 p, 17.1 MB Pla de màrqueting i comunicació per Campau / Campderà Albareda, Carla ; Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la masia Campau, que es dedica al lloguer dels seus espais per a esdeveniments. En aquest projecte, es du a terme una anàlisi i una proposta per a millorar la comunicació de la masia i així, assolir els seus objectius.
Plan de marketing y comunicación para la masía Campau, que se dedica al alquiler de sus espacios para eventos. En este proyecto, se lleva a cabo un análisis y una propuesta para mejorar la comunicación de la masía y así, alcanzar sus objetivos.
A marketing and communication plan for a country house named Campau, which rents its space to hold events. This Project will carry out an analysis and draw up a proposal to improve the communication of Campau and thus achieve its objectives.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
89 p, 4.4 MB Pla de màrqueting digital per la secció d'atletisme del Club Muntanyenc Sant Cugat / Ràfols Montiel, Mireia ; Guerrero González, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
El CMSC - Atletisme és el club d'atletisme de la ciutat de Sant Cugat. El públic al qual es dirigeix són els nens i nenes santcugatencs i de municipis propers que tenen una edat entre els 6 i 14 anys. [...]
2021
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
2 documents
6.
107 p, 2.0 MB La planificación estratégica digital de las marcas en la industria del café : estudio de caso Nespresso / Serrat Valentin, Arnau ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica vol demostrar la importància d'una bona planificació estratègica digital per atraure a les noves generacions al consum de café. Per aconseguir-ho, s'ha fet una recerca de fonts secundàries, una enquesta, dos focus group i dues entrevistes amb l'objectiu de millorar l'estratègia digital de Nespresso, la marca icònica de la industria cafetera.
Esta investigación acadèmica quiere demostrar la importancia de una buena planificación estratégica digital para atraer a las nuevas generaciones para el consumo de café. Para ello, se ha realizado una investigación de fuentes secundarias, una encuesta, dos focus group y dos entrevistas con el objetivo de mejorar la estrategia digital de Nespresso, la marca icónica de la industria cafetera.
This academic research wants to demostrate the importance of good digital strategic planning to attract the new generations for coffee consumption. To do this, I have done secondary sources research, a survey, two focus group and two interviews with the aim of improving the digital strategy of Nespresso, the iconic brand of the coffee industry.

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
109 p, 7.0 MB Creació d'un pla de comunicació digital per a Kilsy Case, com fer créixer una marca online / Valls Cunillera, Clara ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació digital per a una empresa acabada de néixer que es dedica a la venda online de fundes amb corretja per a telèfons mòbils. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la realización de un plan de comunicación digital para una empresa acabada de nacer que se dedica a la venta online de fundas con correa para teléfonos móviles. [...]
This final degree project consists of the development of a digital communication plan for a newly founded company that sells strap-on cases for mobile phones online. The project consists of an analysis of the sector and the proposal of a communication strategy with the corresponding action plan.

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
241 p, 12.2 MB El Inbound Marketing con The Cool Pool : la importancia del marketing de contenidos / Isart Juve, Aina ; Martin Almansa, Xavier., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte en el qual s'explica i aplica la metodologia inbound al blog de la companyia Fluidra, The Cool Pool, amb l'objectiu d'arribar a un públic al qual actualment l'empresa no arriba directament. [...]
Proyecto en el que se explica y aplica la metodología inbound en el blog de la compañía Fluidra, The Cool Pool, con el objetivo de alcanzar un público al que actualmente la empresa no llega directamente. [...]
Project that explains and makes use of the inbound methodology in Fluidra company's blog, The Cool Pool, with the goal of reaching a target that the business wouldn't be able to directly approach. With a previous analysis, we will see how to generate leads through content marketing not only creating an editorial calendar, but also conducting a keyword research, contemplating a technical enhancement for the blog, conceiving a lead nurturing strategy and establishing in which social media The Cool Pool will be present.

2020
Grau en Periodisme [971]  
9.
39 p, 1.2 MB La lectura de prensa digital en el marco de una publicidad invasiva / Hernández Rojas, Maria Laura ; Molina Rodríguez-Navas, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca aborda com afecta la presència de publicitat invasiva a la lectura de notícies en premsa digital. Les noves estratègies d'inserció publicitària a la xarxa han donat peu a una nova relació entre informació i publicitat. [...]
Esta investigación aborda cómo afecta la presencia de publicidad invasiva a la lectura de noticias en prensa digital. Las nuevas estrategias de inserción publicitaria en la red han dado lugar a una nueva convivencia entre información y publicidad. [...]
This research addresses how the presence of invasive advertising affects news reading in the digital press. The new strategies of advertising insertion in the network have led to a new coexistence between information and advertising. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
10.
162 p, 4.6 MB El marketing de influencers en Instagram : análisis de las estrategias comunicativas de marcas e influencers de moda a través de sus publicaciones / González Muñoz, Alba ; Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les persones necessitem sentir-nos part d'una comunitat, per això seguim referents que aconsegueixen més popularitat en temes que ens interessen. Com avui dia les xarxes socials són una eina indispensable, aquests referents es tradueixen en influencers.
Concretament a Instagram han arribat al més alt, gràcies al fet que empreses i consumidors comparteixin el mateix espai i a les oportunitats que ofereix. Amb el producte com a protagonista i tenint en compte que els usuaris influeixen en la creació de tendències i en la seva difusió, la moda ha centrat aquí les seves estratègies de comunicació: implementant el marketing d'influencers.
Las personas necesitamos sentirnos parte de una comunidad, por eso seguimos a referentes que consiguen más popularidad en temas que nos interesan. Como hoy en día las redes sociales son una herramienta indispensable, estos referentes se traducen en influencers. [...]
People need to feel part of a community, that's why we follow referents that obtain more popularity in topics we are interested in. As nowadays social media are an essential tool, those referents result influencers. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 194 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  

Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
1 p, 5.4 MB Marques comercials : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Cabezas García, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Material promocional i fotografies de l'exposició "Marques comercials" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 23 d'octubre i el 5 de desembre de 2019 amb material bibliogràfic provinent de la Biblioteca de Comunicació sobre les marques comercials i la seva creació.
2019
22 documents
2.
4.8 KB Publicitat interactiva / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual sobre una forma de fer publicitat que demana la participació del consumidor. Trobareu publicacions, recursos a Internet, recursos a les Biblioteques de la UAB i una classificació per mitjans (Internet, mòbils, televisió i publicitat exterior) que inclou exemples de tècniques utilitzades (com l'advergaming) i campanyes publicitàries concretes.
2008  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.