Resultados globales: 211 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 21 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 183 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 3 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 21 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
2 p, 210.1 KB La literatura, mal negoci per al llibre / Vidal i Castell, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
2015
Ara, Núm. 1736 (13 de setembre de 2015)
Rar, Núm. 66 (13 de setembre de 2015) , p. 18  
2.
16 p, 187.8 KB Beyond Advertising Narratives : "Josefinas" and their storytelling products / Dias, Liliana (Universidade Católica Portuguesa) ; Dias, Patrícia (Universidade Católica Portuguesa)
In the last few years, advertising narratives have become increasingly important. Facing an environment of fierce competition and communication overload, brands needed to reinvent their communication strategies, and stories became protagonists, particularly in the digital environment. [...]
En els últims anys, la narrativa s'ha convertit en un component cada vegada més important de la publicitat. En un ambient de competència feroç i abundància de comunicació, les marques han necessitat reinventar les seves estratègies de comunicació. [...]
En los últimos años, la narrativa se ha convertido en un componente cada vez más importante de la publicidad. En un ambiente de competencia feroz y abundancia de comunicación, las marcas han necesitado reinventar sus estrategias de comunicación, y las narrativas se convertirán en protagonistas, sobre todo en el ambiente digital. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3118
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 47-62 (Articles)
2 documentos
3.
18 p, 358.6 KB Análisis de la nueva estrategia comunicativa de EH Bildu (2016) : hacia una narrativa de la emoción / Orbegozo Terradillos, Julen (Universidad del País Vasco (EHU/UPV)) ; Iturbe Tolosa, Andoni (Universidad del País Vasco) ; González Abrisketa, Marian (Universidad del País Vasco)
El presente artículo analiza el cambio estratégico de las campañas electorales de EH Bildu desde 2011 hasta las elecciones autonómicas de septiembre de 2016. A través de entrevistas a las personas responsables de campaña, el análisis del relato y la observación participante, se identifican determinados hitos que derivan en la renovación de su narrativa electoral después de que la propia coalición reconociera el agotamiento del relato político. [...]
Aquest article analitza el canvi estratègic de les campanyes electorals d'EH Bildu des de 2011 fins a les eleccions autonòmiques del setembre de 2016. A través d'entrevistes a les persones responsables de campanya, l'anàlisi del relat i l'observació participant, s'identifiquen determinades fites que deriven en la renovació de la seva narrativa electoral després que la mateixa coalició reconegués l'esgotament del relat polític. [...]
This article analyses the strategic change in the EH Bildu electoral campaigns from 2011 through to the regional elections of September 2016. Through interviews with those in charge of the campaigns, the analysis of their accounts of the events and participant observation, certain milestones that have led to the renewal of their electoral narrative after the coalition itself acknowledged the end of its political narrative are identified. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3111
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 97-114 (Articles)
2 documentos
4.
2 p, 256.2 KB Quan l'èxit d'un restaurant depèn de la seva reputació a la xarxa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2372 (16 de juny de 2017) , p. 40-41  
5.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  
6.
10 p, 156.1 KB Revisión del concepto de internal branding : la transmisión de la promesa de marca a los clientes por parte de los empleados / Guardia Gascuñana, Carlos de la (ESIC Business & Marketing School) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El presente artículo es una revisión conceptual sobre el internal branding con la pretensión de conocer el estado de la cuestión así como su articulación en las organizaciones. La investigación de campo realizada se basa en quince entrevistas a expertos en la materia donde se analiza cómo se gestionan los programas de internal branding y qué departamentos son los idóneos para implementarlos en las organizaciones.
This article presents a revision of the internal branding concept as well as a primary research based on fifteen interviews to professionals and academics of different fields related to the subject of study. [...]
El present article és una revisió conceptual sobre el internal branding amb la pretensió de conèixer l'estat de la qüestió així com la seva articulació en les organitzacions. La investigació de camp realitzada es basa en quinze entrevistes a experts en la matèria on s'analitza com es gestionen els programes de internal branding i quins departaments són els idonis per a implementar-los en les organitzacions.

2017 - 10.5565/rev/grafica.68
Grafica, Vol. 5 Núm. 9 (2017) , p. 29-37 (Investigación)  
7.
4 p, 142.1 KB De las opiniones a los argumentos / Figueras, Raquel (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC)) ; Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Blázquez, Francesca (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC)) ; Darnaculleta, Anna (Rosa Sensat (Associació). Grup de treball d'Educació Matemàtica Crítica (EMAC))
La actividad consiste en inferir la definición del término "light" a partir de productos así etiquetados y de otros estándar. Pero en las primeras respuestas pesan mucho más los supuestos que los datos que proporcionan esos envases. [...]
2007
Cuadernos de pedagogía, Vol. 373 (2007) , p. 37-40  
8.
2 p, 994.6 KB Neuromàrqueting. Vendre apel·lant a l'inconscient / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1551 (11 de març de 2015) , p. 32-33  
9.
14 p, 189.0 KB Producció del missatge visual a través del packaging : un model conceptual per a l'anàlisi del codi / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Més enllà de la seva primigènia funció, els envasos han instituït una potent dimensió comunicativa. La rellevància del packaging rau en el fet que la identitat visual de l'envàs ha esdevingut indefectiblement una part indissociable del producte; des d'aquesta perspectiva, els envasos també són objecte de consum. [...]
Beyond its original function, packaging has instituted a powerful communicative dimension. The importance of package design resides in the visual identity of products. From this perspective, packs are subject of consumption. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i51.2183
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 51 (Desembre 2014) , p. 35-48  
10.
20 p, 199.2 KB Por senderos inexplorados de la gestión educativa : en búsqueda de la imagen institucional perdida / Questa Torterolo, Mariela Esther (Universidad ORT (Uruguai))
El presente artículo explica la aplicación de una herramienta para el cambio de imagen institucional que deriva de los resultados obtenidos como consecuencia de una investigación realizada en un centro de formación en carreras técnicas. [...]
El present article explica l'aplicació d'una eina per promoure el canvi d'imatge institucional que deriva dels resultats obtinguts arran d'una investigació realitzada en un centre de formació en carreres tècniques. [...]
This article is based on the results of research conducted at a technical training center located in Uruguay with problems of low enrollment. The objective of this article is to reflect on the importance of institutional image in attracting students. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.645
Educar, Vol. 51 Núm. 1 (2015) , p. 189-208 (Temas de investigación)  

Artículos : Encontrados 21 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 2 registros  
1.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  
2.
60 p, 747.8 KB Evaluación y certificación de un servicio universitario : la calidad en el Servicio de Bibliotecas de la Universitat Autònoma de Barcelona / Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universidad Pública de Navarra
2005
Encuentros de servicios de información y orientación de universidades, 2005  

Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  
2.
12 p, 845.1 KB Idees i comunicació. Experiències del Fòrum Universal de les Cultures - Barcelona 2004 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació)
En aquest capítol es fa una reflexió, des de la perspectiva de la comunicació, sobre el Fòrum Universal de les Cultures-Barcelona 2004. A partir de la comparació amb els Jocs Olímpics de Barcelona'92, es repassa la gènesi i el contingut del Fòrum; s'analitza el tractament de la comunicació a través dels diàlegs, les exposicions i els debats, i es revisen les estratègies desenvolupades per donar a conèixer el Fòrum a través de la publicitat i la informació.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de; Guimerà i Orts, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2003‒2004, 2005, p. 319-329  
3.
168 p, 1.4 MB Marketing / Micu, Adrian
Romanya : Graphopress, 2011  

Documentos de investigación Encontrados 183 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
96 p, 4.1 MB Plan de Empresa : DConcept / Carrió i García, Arnau ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball és un pla d'empresa de DConcept, un mitjà online sobre música i cultura urbana. Aprofita l'afiançament del gènere per oferir contingut en format d'entrevista, així com musical, basant el seu model de negoci en el Branded Content. [...]
El trabajo es un plan de empresa de DConcept, un medio online sobre música y cultura urbana. Aprovecha el afianzamiento del género para ofrecer contenido en formato entrevista y musical, basando su modelo de negocio en el Branded Content. [...]
This thesis is a business plan of DConcept, an online media platform about music and urban culture. It takes advantage of the rise of the genre to offer interviews and music videos, with Branded Content as the business model. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
106 p, 8.6 MB Booktrailer animado "Lo mejor de ir es volver" / Campaña García, Ainhoa ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Producció d'un bibliotràiler del llibre "Lo mejor de ir es volver" de l'autor català Albert Espinosa, amb tècniques d'animació.
Producción de un booktrailer sobre el libro "Lo mejor de ir es volver" del autor catalán Albert Espinosa, con técnicas de animación.
Production of a booktrailer of the book "Lo mejor de ir es volver" by Albert Espinosa, a Catalan author, with animation techniques.

2020
Grau en Periodisme [971]  
3.
129 p, 1.3 MB Influencers gastronómicos : ¿Recomendación personal o publicidad disfrazada? / Solórzano, Fernando ; Fajula Payet, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers gastronómicos se han convertidos en voces de autoridad y diferentes sectores se han beneficiado de estos nuevos perfiles, encontrando nuevas formas de llevar sus productos allí donde su público realmente estaba, y uno de esos sectores es el sector gastronómico. [...]
Els influencers gastronòmics s'han convertits en veus d'autoritat i diferents sectors s'han beneficiat d'aquests nous perfils, trobant noves maneres de portar els seus productes allí on el seu públic realment estava, i un d'aquests sectors és el sector gastronòmic. [...]
Gastronomic influencers have become voices of authority and different sectors have benefited from these new profiles, finding new ways to take their products where their public really is, and one of these sectors is the gastronomic sector. [...]

2019  
4.
40 p, 1.4 MB Feeding Instagram : el Impacto del Engagement en los Restaurantes / Salazar, Elea ; Martorell Castellano, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mundo gastronómico adquiere cada vez más protagonismo en redes sociales, especialmente en aquellas dedicadas a la imagen como Instagram. Y es que Instagram no sólo sirve para compartir contenido gastronómico, sino más crucial aún, para decidir qué y dónde comer. [...]
El món gastronòmic adquireix cada vegada més protagonisme en xarxes socials, especialment en aquelles dedicades a la imatge com Instagram. I és que Instagram no sols serveix per a compartir contingut gastronòmic, sinó més crucial encara, per a decidir què i on menjar. [...]
The world of gastronomy is becoming increasingly important in social networks, especially those dedicated to image, such as Instagram. Instagram not only serves to share gastronomic content, but even more crucially, to decide what and where to eat. [...]

2019  
5.
46 p, 1.3 MB Marketing de contenidos en el sector universitario : ¿qué categorías generan más interacción en Instagram? / Olivares i Muñoz, Marc ; Fernández Cavia, José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Hoy en día muchas empresas tienen presencia digital en redes sociales. Aparte de la publicidad pagada en estas plataformas, algunas de éstas permiten desarrollar una estrategia de marketing de contenidos con la que se intenta llegar al público objetivo a través de entretenimiento o información de valor, para poder alcanzar un objetivo determinado. [...]
Avui dia moltes empreses tenen presència digital en xarxes socials. A part de la publicitat pagada en aquestes plataformes, algunes d'aquestes permeten desenvolupar una estratègia de màrqueting de continguts amb la qual s'intenta arribar al públic objectiu a través d'entreteniment o informació de valor, per a poder aconseguir un objectiu determinat. [...]
Today many businesses have digital presence in social media. Besides payed media in this platforms, some of them allow to develop a content marketing strategy that tries to reach a target through entertainment or valuable information to reach a specific objetive. [...]

2019  
6.
53 p, 2.3 MB Engagement en Instagram : un análisis de los posts de las marcas enfocadas a productos de maquillaje / Martins de Oliveira, Camila ; Montaña Blasco, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Las redes sociales son ya parte de las estrategias de las marcas. Las empresas han tenido que adaptar su comunicación a este entorno y los consumidores, antes receptores de información, se han tornado protagonistas en un escenario donde marcas y plataformas digitales buscan mejorar la experiencia de los usuarios. [...]
Les xarxes socials són ja part de les estratègies de les marques. Les empreses han hagut d'adaptar la seva comunicació a aquest entorn i els consumidors, abans receptors d'informació, s'han tornat protagonistes en un escenari on marques i plataformes digitals busquen millorar l'experiència dels usuaris. [...]
Social networks are already part of the brands' strategies. Companies have had to adapt their communication to this environment and consumers, who used to receive information, have become protagonists in a scenario where brands and digital platforms seek to improve the user experience. [...]

2019  
7.
117 p, 3.0 MB Pot un anunci provocar orgasmes cerebrals? Anàlisi sobre la Resposta Sensorial Meridiana Autònoma (ASMR) com una eina del màrqueting emocional / Romero Güell, Janina ; González Corona, Francisco José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'ASMR (Resposta Sensorial Meridiana Autònoma), és una sensació de formigueig en la pell que normalment neix en el cuir cabellut i recorre tot el cos. En els darrers anys l'ASMR s'ha convertit en tot un fenomen a YouTube. [...]
El ASMR (Respuesta Sensorial Meridiana Autónoma), es una sensación de hormigueo en la piel que normalmente nace en el cuero cabelludo y recorre todo el cuerpo. En los últimos años el ASMR se ha convertido en todo un fenómeno en YouTube. [...]
ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), is a tingling sensation on the skin that normally starts on the scalp and travels throughout the body. In recent years, ASMR has become a YouTube phenomenon. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
187 p, 35.4 MB Creación del sistema visual para una aplicación de adopción de mascotas / Naveros Fretes, Beatriz ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix a crear el sistema visual d'una app mòbil destinada a l'adopció de mascotes (inexistent) en base a l'afinitat entre els adoptants i les mascotes. Per a això, s'han analitzat les apps de la competència (elements visuals, contingut i funcionament), s'ha concretat el desenvolupament de la imatge visual, i finalment, s'ha desenvolupat el prototip de la nostra app.
Este trabajo consiste en crear el sistema visual de una app móvil destinada a la adopción de mascotas (inexistente) según la afinidad entre los adoptantes y las mascotas. Para ello, se han analizado las apps de la competencia (elementos visuales, contenido y funcionamiento), se ha concretado el desarrollo de la imagen visual, y por último, se ha desarrollado el prototipo de nuestra app.
This project consists in creating the visual system of a nonexistent mobile app, which allows people to adopt pets according to the affinity among them. For that purpose, the competitior apps have been analysed (its visual elements, content and functioning), the visual system of our app has been defined, and finally, the prototype has been developed.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
236 p, 9.1 MB Cómo convertirse en un influencer del culturismo en 12 meses: estrategia y ejecución / Julian Vilella, Erika ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ser un influencer va més enllà de tenir un gran nombre de seguidors, engloba conceptes com l'engagement, indispensable per a conèixer com d'influent és aquella persona sobre els usuaris que el segueixen. [...]
Ser un influencer va más allá de tener un gran nombre de seguidores, engloba conceptos como el engagement, indispensable para conocer qué tan influente es aquella persona sobre los usuarios que lo siguen. [...]
Becoming an influencer goes beyond having a great number of followers, it includes concepts such as engagement, essential to know how influential that person is on the users who follow him. Becoming an influencer is a long process that requires perseverance, and that is increasingly difficult because of the growing competition. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
268 p, 26.1 MB Estrategia de comercialización online y plan de comunicación de una microempresa / Gilabert Dolz, Júlia ; Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té com a objecte d'estudi el sector de la indústria fornera i l'anàlisi del seu context digital per a la posterior estratègia de comercialització digital d'una microempresa, en concret una fleca local de Barcelona. [...]
Este proyecto tiene como objeto de estudio el sector de la panadería y el análisis de su contexto digital para la posterior estrategia de comercialización online de una microempresa, en concreto una panadería local de Barcelona. [...]
This project analyzes the bakery market and its digital context for the subsequent online marketing strategy of a miro-company, specifically a local bakery in Barcelona. Once the online business plan is designed, a communication plan is developed with digital marketing techniques to advertise the bakery Online Store.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 183 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 3 registros  
1.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  
2.
1 p, 5.4 MB Marques comercials : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Cabezas García, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Material promocional i fotografies de l'exposició "Marques comercials" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 23 d'octubre i el 5 de desembre de 2019 amb material bibliogràfic provinent de la Biblioteca de Comunicació sobre les marques comercials i la seva creació.
2019
22 documentos
3.
4.8 KB Publicitat interactiva / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual sobre una forma de fer publicitat que demana la participació del consumidor. Trobareu publicacions, recursos a Internet, recursos a les Biblioteques de la UAB i una classificació per mitjans (Internet, mòbils, televisió i publicitat exterior) que inclou exemples de tècniques utilitzades (com l'advergaming) i campanyes publicitàries concretes.
2008  

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 1 registros  
1.
1 p, 5.4 MB Marques comercials : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Cabezas García, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Material promocional i fotografies de l'exposició "Marques comercials" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 23 d'octubre i el 5 de desembre de 2019 amb material bibliogràfic provinent de la Biblioteca de Comunicació sobre les marques comercials i la seva creació.
2019
22 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.