Resultats globals: 42 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 32 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 32 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12 p, 227.4 KB Premier Code de l’animal en France : une réponse à un Droit Animalier dissonant / Laffineur-Pauchet, Marie
En mars 2018, a été publié le premier Code non-officiel de l’Animal en France, compilant législation et jurisprudence nationale et européenne. En l'absence d'effets juridiques, il sera démontré que l’ouvrage vise à répondre et à apporter des solutions pratiques à l’obscurité du Droit Animalier français et à encourager le réexamen du statut juridique des animaux.
En marzo de 2018, fue publicado en Francia el primer código jurídico non oficial del animal, que reúne disposiciones y jurisprudencia nacional y europeas,. Al no tener efectos jurídicos, se argumentará que tiene como objetivo responder y proporcionar una solución práctica a la obscuridad del Derecho Animal francés y fomentar una reconsideración jurídica de los animales.
In March 2018, the first non-official Animal legal Code was published in France. It includes national and European legislation and jurisprudence. Having no legal effect, it will be argued that this work aims to respond and provide a practical solution to an unclear French Animal Law framework and encourages a reconsideration of animals’ legal status.

2019 - 10.5565/rev/da.359
dA Derecho Animal : Forum of Animal Law Studies, Vol. 10 Núm. 2 (2019) , p. 83-106 (Contribuciones)
2 documents
2.
20 p, 284.7 KB La educación para la sostenibilidad en la formación del profesorado de ciencias experimentales en Secundaria / Calero Llinares, María (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Mayoral García-Berlanga, Olga (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Ull Solís, Àngels (Universitat de València. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Vilches Peña, Amparo (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Esta investigación se enmarca en la formación del profesorado en el Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria. Se muestran resultados de un análisis de las guías docentes de asignaturas de las especialidades de Biología y Geología y de Física y Química del Máster con el fin de examinar en qué medida está presente la educación para la sostenibilidad (EpS). [...]
This research focuses on teacher training in the Master’s Degree in Secondary Education Teaching. The teaching guides of the specialisations of Biology and Geology and Physics and Chemistry of the Master’s Degree were analysed in order to know to what extent Education for Sustainability (EfS) is present. [...]

2019 - 10.5565/rev/ensciencias.2605
Enseñanza de las ciencias, Vol. 37 Núm. 1 (2019) , p. 157-175 (Investigaciones Didácticas)  
3.
21 p, 291.7 KB Pau Llinàs i la vida a Santa Maria del Pi (1711-1749) : biografia i inventari / Badal Pérez-Alarcón, Carles (Societat Catalana de Musicologia)
Entendre les nostres maneres de fer musicals passa necessàriament per l'estudi dels compositors consolidats en l'àmbit historiogràfic, però les menudeses i els matisos de la música catalana vénen també definits pels petits noms i la tramesa directa de coneixements entre mestres i deixebles. [...]
A knowledge of the Catalan ways of making music necessarily calls for a knowledge of the historiographically consolidated composers. However, the small details and nuances of Catalan music are also defined by minor figures and by the direct transmission of knowledge between masters and disciples. [...]

2016 - 10.2436/20.1003.01.45
Revista catalana de musicologia, Num. 9 (2016) , p. 153-173  
4.
3 p, 37.0 KB Construir un discurso propio / Giménez-Candela, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i Ciències Historicojurídiques)
2011 - 10.5565/rev/da.301
dA Derecho Animal : Forum of Animal Law Studies, Vol. 2 Núm. 3 (2011) , p. 1-3 (Editorial)
2 documents
5.
2 p, 88.0 KB Master OnLine en Derecho Animal y Sociedad (1ª ed.) / Giménez-Candela, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i Ciències Historicojurídiques)
2015 - 10.5565/rev/da.269
dA Derecho Animal : Forum of Animal Law Studies, Vol. 6 Núm. 2 (2015) , p. 1-2 (Editorial)  
6.
2 p, 43.2 KB Audacia, saxa pyramidum / Giménez-Candela, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i Ciències Historicojurídiques)
2012 - 10.5565/rev/da.296
dA Derecho Animal : Forum of Animal Law Studies, Vol. 3 Núm. 2 (2012) , p. 1-2 (Editorial)  
7.
2 p, 27.5 KB Rentrée / Giménez-Candela, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i Ciències Historicojurídiques)
2013 - 10.5565/rev/da.284
dA Derecho Animal : Forum of Animal Law Studies, Vol. 4 Núm. 3 (2013) , p. 1-2 (Editorial)  
8.
8 p, 505.0 KB Diseño y aplicación de e-rúbricas a la evaluación de las prácticas en especialidades de ciencias del Máster en Profesorado de Secundaria / España Ramos, Enrique (Universidad de Málaga. Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Cebrián Robles, Daniel (Universidad de Málaga. Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Franco-Mariscal, Antonio Joaquín (Universidad de Málaga. Didáctica de las Ciencias Experimentales)
Este trabajo se enmarca dentro de un Proyecto de Innovación Educativa de la Universidad de Málaga que persigue mejorar la evaluación de las prácticas del Máster en Profesorado de Secundaria. Se presenta el diseño y la revisión de tres e-rúbricas (a través de la aplicación CoRubric) de evaluación de competencias profesionales en las prácticas del Máster. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 2299-2306  
9.
6 p, 186.6 KB Progresión en las visiones epistemológicas de estudiantes de especialidades de ciencias del máster en profesorado de secundaria / Jiménez-Tenorio, Natalia (Universidad de Cádiz) ; Aragón Núñez, Lourdes (Universidad de Cádiz) ; Oliva-Martínez, José María (Universidad de Cádiz)
Se analiza la progresión de las concepciones epistemológicas de estudiantes de especialidades de ciencias del Máster en Profesorado de Secundaria de la Universidad de Cádiz, a través de un módulo sobre Naturaleza e Historia de la Ciencia integrado en la asignatura de Complementos de formación. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 2307-2312  
10.
8 p, 448.3 KB Un modelo de representación del pensamiento inicial de los estudiantes del máster de profesorado de secundaria sobre la enseñanza de la ciencia / Pontes Pedrajas, Alfonso (Universidad de Córdoba) ; Poyato López, Francisco J. (Universidad de Córdoba)
Hemos llevado a cabo un estudio del pensamiento docente del alumnado del área de ciencias del Máster de Profesorado de Enseñanza Secundaria (MPES). Se ha utilizado un cuestionario de escala likert que ha permitido detectar las creencias más extendidas sobre la enseñanza de la ciencia y los modelos de pensamiento docente subyacentes en tales creencias. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 2313-2320  

Articles : 32 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
17 p, 169.2 KB La iniciación a la investigación jurídica en el trabajo de fin de máster: especial referencia al Máster Universitario de Derecho Empresarial de la Universidad Autónoma de Barcelona / Sierra Noguero, Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
La presente comunicación tiene por objeto el análisis del régimen jurídico de la iniciación a la investigación en el trabajo de fin de Máster Universitario. Además, se muestran las conclusiones de la experiencia obtenida en la evaluación y resultados de investigación del Máster Universitario de Derecho empresarial de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
2011
IV Congreso Nacional de Innovación en Ciencias Jurídicas: Coordinación y planificación en los estudios de derecho. Valladolid, 4t : 2011  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
291 p, 1.5 MB Avaluació dels aprenentatges en el marc de l'EEES: una aproximació a la perspectiva dels estudiants / Chancel Valente, Gabriel ; Calsamiglia Madurga, Andrea ; Martínez García, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
Amb aquest Recull la Unitat d'Assessorament Psicopedagògic vol anticipar-se a una nova situació dels estudiants amb l'aplicació del nou pla d'estudis projectat per l'Espai Europeu d'Educació Superior, per atendre les seves necessitats d'aprenentatge i d'orientació en els àmbits educatius i professionals. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (Reculls)  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
89 p, 3.5 MB Estudi de l'evolució de les creences de l'alumnat en l'últim curs del grau de primària en el disseny d'Unitats Didàctiques que promoguin l'Activitat Científica Escolar / Tena Gallego, Èlia ; Couso, Digna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de final de màster té com a objectiu caracteritzar l'evolució de les creences dels alumnes de quart curs del grau de Educació Primària que participen en l'assignatura optativa de Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic. [...]
2017  
2.
60 p, 1.1 MB La formación en traducción técnica en el Reino Unido / Fajardo Vázquez, Yolanda ; Rodríguez-Inés, Patricia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este TFG, de corte académico y descriptivo, pretende ser el punto de partida de un futuro proyecto de investigación más amplio. Se trata de recoger y analizar los datos sobre la formación en traducción técnica posterior al grado que se proporciona en Reino Unido.
Aquest TFG, de tall acadèmic i descriptiu, pretén ser el punt de partida d'un futur projecte d'investigació més ampli. Es tracta de recollir i analitzar les dades sobre la formació en traducció tècnica posterior al grau que es proporciona al Regne Unit a nivell de màster.
This TFG, which has a descriptive nature, aims to be the starting point for a future larger research project. It involves the collection and analysis of data of all the postgraduate courses which include training in technical translation on the United Kingdom.

2016
Traducció i Interpretació [1202]  
3.
39 p, 1.0 MB La formación en traducción técnica en España / Canadell Giralt, Cristina ; Rodríguez-Inés, Patricia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El objetivo de este Trabajo de Fin de Grado es identificar todos los másteres, posgrados y cursos relacionados con la traducción técnica que se ofertan a nivel universitario en España. La hipótesis de partida es que, aunque la traducción técnica es una de las especialidades más demandadas en el mercado de la traducción español —y también mundial—, el volumen de formación en este campo y la visibilidad del sector son muy reducidos. [...]
L'objectiu d'aquest Treball de Fi de Grau és identificar tots els màsters, postgraus i cursos relacionats amb la traducció tècnica que s'ofereixen a nivell universitari a Espanya. La hipòtesi de partida és que, malgrat que la traducció tècnica és una de les especialitats amb més demanda al mercat de la traducció espanyol —i també mundial—, el volum de formació en aquest àmbit i la visibilitat del sector són molt reduïts. [...]
The aim of this End-of-Degree Dissertation is to identify all masters', postgraduate courses and other courses related to technical translation which are provided by Spanish universities. The initial hypothesis predicts that, even though technical translation is in high demand in the Spanish—and also in the global—market, training offer in this area and its visibility are rather limited. [...]

2016
Traducció i Interpretació [1202]  
4.
19.4 MB La formación en traducción técnica : Sudamérica, Centroamérica y Norteamérica / Sánchez Cucarella, Pau ; Gómez Goikoetxea, Amaya, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este Trabajo de Fin de Grado pretende ser el punto de partida de un futuro proyecto de investigación más amplio. Se trata de recoger y analizar los datos sobre la formación en traducción técnica que se proporciona en varios países a nivel de máster o estudios superiores a un grado.
Aquest TFG pretén ser el punt de partida d'un futur projecte d'investigació més ampli. Es tracta de recopilar i analitzar les dades sobre la formació en traducció tècnica que es proporcionen en diversos països a nivell de màster o d'estudis superiors al grau.
This TFG aims to be the starting point of a future and larger research project. The intention is to collect and analyse the data on the training in technical translation provided in several countries at master level or above the degree.

2016
Traducció i Interpretació [1202]  
5.
72 p, 1.7 MB La formación en traducción técnica. Cursos a nivel de posgrado. Alemania / Caro Barrera, José Luis ; Gómez Goikoetxea, Amaya, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La traducción técnica es sin duda una de las especialidades más solicitadas en el mercado de la traducción; sin embargo, la oferta de formación en traducción técnica no parece corresponderse con la demanda existente. [...]
La traducció tècnica és sens dubte una de les especialitats més sol•licitades al mercat de la traducció; no obstant això, l'oferta de formació en traducció tècnica no sembla correspondre's amb la demanda existent. [...]
Technical translation is indubitably one of the specialities most in demand in the translation market. However, the technical translation training on offer does not seem to suit the existing demand. [...]

2016
Traducció i Interpretació [1202]  

Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
36 p, 2.5 MB Derechos de autor y TFM / Besson Ribas, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Curs sobre drets d'autor adreçat als estudiants de la Facultat de Ciències de la Comunicació matriculats del Treball Fi de Màster (TFM).
2017 (Eines per a la recerca)  
2.
46 p, 2.1 MB Eines i recursos documentals per al Treball de Fi de Màster en Educació / Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Presentació dels diferents recursos d'informació i eines documentals i gestió bibliogràfica per elaborar el Treball de Final de Màster d'Educació.
2017 (Eines per a la recerca)  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
1 p, 472.3 KB Documental social / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Documental social" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General al juny de 2009 amb l'objectiu de donar a conèixer el gran nombre de documentals de temàtica social que formen part del seu fons. [...]
2009
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.