Results overview: Found 100 records in 0.02 seconds.
Articles, 22 records found
Books and collections, 3 records found
Research literature, 69 records found
Learning materials, 1 records found
Graphic and multimedia documents, 2 records found
Personal and institutional archives, 4 records found
Articles 22 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
14 p, 170.6 KB Las marcas cronológicas en la lexicografía bilingüe italoespañola del XIX y XX / Valero Gisbert, María J. (Università degli Studi di Parma)
Questa ricerca costituisce uno studio sulle marche diacroniche nei dizionari bilingui del XIX e XX secolo. In primo luogo, identificheremo quali sono le etichette utilizzate nel repertorio in esame per registrare gli arcaismi; in secondo luogo, controlleremo se vi sono differenze nel tipo impiegato e, infine, osserveremo se vi è stata un'evoluzione nell'uso di tali forme.
Aquesta investigació és un estudi sobre les marques diacròniques en els diccionaris bilingües dels segles XIX i XX. En primer lloc, identificarem quines són les etiquetes que els repertoris objecte d'estudi han utilitzat per registrar arcaismes; en segon lloc, comprovarem si hi ha diferències en el tipus emprat i, finalment, observarem si hi ha hagut una evolució en l'ús d'aquestes formes.
This research is a study of the diachronic indications in the 19th and 20th century bilingual dictionaries. Our first goal is to identify the marks that our dictionaries have used in order to register archaisms; secondly, we will check whether there are differences in the form used. [...]
Esta investigación es un estudio sobre las marcas diacrónicas en los diccionarios bilingües de los siglos XIX y XX. En primer lugar, identificaremos cuáles son las etiquetas que los repertorios objeto de estudio han utilizado para registrar arcaísmos; en segundo lugar, comprobaremos si hay diferencias en el tipo empleado y, por último, observaremos si ha habido una evolución en el uso de tales formas.

2018 - 10.5565/rev/qdi.236
Quaderns d'italià, Vol. 23 (2018) , p. 131-144 (Dossier 1)  
2.
22 p, 2.6 MB La tapicería de la expulsión de los moriscos : un proyecto frustrado de Rodrigo Calderón / Gil Saura, Yolanda (Universitat de València. Departament d'Història de l'Art)
El artículo pone en relación la serie ya conocida de pinturas titulada «La expulsión de los moriscos del Reino de Valencia» con una documentación inédita de un encargo realizado por Rodrigo Calderón al virrey de Valencia, marqués de Caracena, que incluía, además de la narración de la expulsión, una vista de la ciudad de Valencia y retratos de los protagonistas, y que debía convertirse en una colección de tapices nunca realizada.
L'article posa en relació la sèrie ja coneguda de pintures titulada «L'expulsió dels moriscos del Regne de València» amb una documentació inèdita d'un encàrrec fet per Rodrigo Calderón al virrei de València, marquès de Caracena, que incloïa, a més de la narració de l'expulsió, una vista de la ciutat de València i retrats dels protagonistes, i que s'havia de convertir en una col·lecció de tapissos mai realitzada.
This paper deals with an already known series of paintings titled The Expulsion of the Moriscos from the Kingdom of Valencia and provides unpublished documentation of a commission made by Rodrigo Calderón to the viceroy of Valencia, Marquis of Caracena. [...]

2018 - 10.5565/rev/locus.332
Locus amoenus, Vol. 16 (2018) , p. 133-153 (Articles)  
3.
10 p, 4.0 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este trabajo analiza la publicidad de fragancias desde el punto de vista de la dirección de arte y el mensaje publicitario. Para ello se han estudiado en primer lugar las bases teóricas que definan las variables de análisis en cuanto a los elementos de la composición visual y audiovisual. [...]
Aquest treball analitza la publicitat de fragàncies des del punt de vista de la direcció d'art i el missatge publicitari. Per a això s'han estudiat en primer lloc les bases teòriques que defineixin les variables d'anàlisi pel que fa als elements de la composició visual i audiovisual. [...]
This work analyzes the advertising of fragrances from the point of view of the art direction and the advertising message. For this, the theoretical bases that define the analysis variables in terms of the elements of the visual and audiovisual composition have been studied first. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.133
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 53-62 (Ensayos)  
4.
12 p, 2.6 MB A design without logo does not damage brand : a packaging with a generic logo and without logo vs a symbolic logo / Badajoz Dávila, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Freixa Rubio, Gemma
Private label brands have been growing slowly across different countries and have made their place on the shelves and the sales. Some of them have their own different logos from the retailer, others use the same logo and branding. [...]
Las marcas de distribución han crecido en los últimos años y han ocupado una buena parte del lineal y de las ventas. Si bien algunas cuentan con logotipos propios y diferenciados de su punto de venta, otras usan el mismo logotipo y marca. [...]
Les marques de distribució han crescut en els últims anys i han ocupat una bona part del lineal i de les vendes. Si ben algunes compten amb logotips propis i diferenciats del seu punt de venda, unes altres usen el mateix logotip i marca. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.128
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 21-32 (Investigación)  
5.
27 p, 1.2 MB Imatge de Catalunya percebuda per turistes angloparlants i castellanoparlants / Marine-Roig, Estela (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Mariné Gallisà, Esteve (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis d'Informàtica)
Des de fa una dècada, s'ha multiplicat notablement el volum dels continguts en línia generats per usuaris i consumidors (UGC), juntament amb l'expansió dels mitjans de comunicació socials. En el camp de l'hoteleria i del turisme, s'ha produït un increment exponencial de les opinions en línia sobre viatges (OTR). [...]
In the last decade, the volume of consumer and user-generated content (UGC) has increased notably alongside the expansion of social media. In the hospitality and tourism field, online travel reviews (OTRs) have grown exponentially. [...]
En lo que va de década, se ha multiplicado notablemente el volumen de los contenidos en línea generados por usuarios y consumidores (UGC), junto con la expansión de los medios de comunicación sociales. [...]
Lors de la dernière décénnie, le volume de contenus générés par les consommateurs ou usagers (UGC) s'est multiplié avec l'expansion des moyens de communication sociaux. Dans le domaine de l'hôtellerie et du tourisme, il y a eu une croissance exponentielle des opinions en ligne sur les voyages (OTRs). [...]

2018 - 10.5565/rev/dag.429
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 64 Núm. 2 (maig-agost 2018) , p. 219-245 (Articles)  
6.
2 p, 223.2 KB La publicitat que t'arriba i no ho saps / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2582 (16 de gener de 2018) , p. 40-41  
7.
20 p, 275.4 KB Lope de Vega y los "scenari" de la "Commedia dell'arte" / Antonucci, Fausta (Università Roma Tre)
Este trabajo se propone mostrar los resultados que podemos cosechar si examinamos las reescrituras lopescas de los cómicos del arte no solo una a una, en comparación con los textos que reelaboran, sino en su conjunto, en el contexto de la colección a la que pertenecen y que pueden ayudar a fechar; o comparando distintas estrategias de reelaboración en scenari de distintas colecciones; o tratando de percibir las preferencias genéricas (e ideológicas) que se traslucen en cada colección. [...]
Our purpose in this paper is to show the results we can obtain from either examining the scenari derived from Lope's comedias in their totality, in the context of the collection to which they belong; or from comparing the strategies of re-elaboration in scenari of different collections; or from trying to perceive the generical and ideological preferences that show through each collection. [...]

2017 - 10.5565/rev/anuariolopedevega.201
Anuario Lope de Vega, Vol. 23 (2017) , p. 34-53 (Artículos. Sección monográfica)  
8.
8 p, 1.0 MB Construcción de la marca "Modesta, Productos Artesanales de Nopal" / Aguillón Gutiérrez, Darío D. (Universidad Autónoma de Coahuila (Monclova, Mèxic). Escuela de Artes Plásticas) ; Jaime Cepeda, Magdalena (Universidad Autónoma de Coahuila (Monclova, Mèxic). Escuela de Artes Plásticas)
Arteaga, Coahuila es una población con una intensa actividad agrícola en la que existen productores de nopal. Uno de estos productores elabora una amplia variedad de alimentos artesanales, sin embargo no se ha establecido como una marca sólida capaz de competir en un mercado con una creciente demanda de productos naturales, orgánicos y artesanales. [...]
Arteaga, Coahuila és una població amb una intensa activitat agrícola en la qual hi ha productors de nopal. Un d'aquests productors elabora una àmplia varietat d'aliments artesanals, però no s'ha establert com una marca sòlida capaç de competir en un mercat amb una creixent demanda de productes naturals, orgànics i artesanals. [...]
Arteaga, Coahuila is a town with a strong agricultural activity where there nopal producers. One of this producers made a wide variety of artisan foods, however has not been established as a strong brand capable of competing in a market with growing demand for natural, organic and artisan products. [...]

2016 - 10.5565/rev/grafica.49
Grafica, Vol. 4 Núm. 8 (2016) , p. 97-104 (Ensayos)  
9.
20 p, 589.1 KB La contribució d'Alexandre Planella (ca. 1830-1900) a la història de la restauració i el col·leccionisme catalans del vuit-cents / Quílez i Corella, Francesc (Museu Nacional d'Art de Catalunya)
Al llarg del segle XIX, la ciutat de Barcelona va veure l'aparició d'una gran quantitat de professionals amb un perfil heterodox i polièdric. En aquest sentit, Alexandre Planella i Roura, membre d'una prolífica nissaga d'artistes, esdevingué un dels models més representatius de l'activitat patrimonial vuitcentista. [...]
Throughout the nineteenth century, the city of Barcelona saw the emergence of a large number of multi-faceted and heterodox professionals. In this sense, Alexandre Planella i Roura, member of a prolific lineage of artists, became one of the most representative models of 19th-century estate art collecting. [...]
A lo largo del siglo XIX, la ciudad de Barcelona vio la aparición de una gran cantidad de profesionales con un perfil heterodoxo y poliédrico. En este sentido, Alexandre Planella i Roura, miembro de una prolífica estirpe de artistas, fue uno de los modelos más representativos de la actividad patrimonial ochocentista. [...]

2015 - 10.5565/rev/locus.242
Locus amoenus, Núm. 13 (2015) , p. 107-125 (Articles)  
10.
28 p, 2.9 MB La fortaleza que quiso ser palacio : noticia de Camillo Camiliani en España (1604) / Bosch Ballbona, Joan, 1960- (Universitat de Girona. Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural)
Tras abandonar Sicilia en 1603, Camillo Camiliani viajó a España para servir como arquitecto y tracista a don Pedro de Toledo Osorio, quinto marqués de Villafranca. Su principal proyecto fue la transformación de la fortaleza de Villafranca del Bierzo en el núcleo renovado de un gran palacio dotado de bellos jardines decorados con fuentes y esculturas. [...]
After leaving Sicily in 1603, Camillo Camiliani traveled to Spain to work as an architect and projector for Don Pedro de Toledo Osorio, Fifth Marquis of Villafranca. His main project was the transformation of the fortress of Villafranca del Bierzo in the renovated core of a large palace surrounded by beautiful gardens decorated with fountains and sculptures. [...]
Després d'abandonar Sicília el 1603, Camillo Camiliani va viatjar a Espanya per servir Pedro de Toledo Osorio, cinquè marquès de Villafranca, com a arquitecte i tracista. El seu principal projecte va ser la transformació de la fortalesa de Villafranca del Bierzo en el nucli renovat d'un gran palau dotat de bells jardins decorats amb fonts i escultures. [...]

2014 - 10.5565/rev/locus.2
Locus amoenus, Núm. 12 (2013-2014) , p. 79-106 (Articles)  

Articles : 22 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Books and collections 3 records found  
1.
24 p, 237.2 KB 1936-1939 : la Guerra Civil a Sentmenat / Verdaguer i Famades, Jaume (Grup d'Amics del Museu-Arxiu de Sentmenat)
En aquesta conferència es parlarà de la situació econòmica i social de la població en la dècada dels anys 1930. Del Marquesat de Sentmenat. Del resultat de les eleccions del 14 d'abril i de la reacció del Marquès, aleshores persona molt influent. [...]
Sabadell : Fundació Bosch i Cardellach, 2017
El Vallès: Segona República, Guerra Civil i Postguerra (1931-1945), 2017, p. 149-172  
2.
12 p, 131.3 KB La verdad en los seis números "austracistas" de la Gaceta de Madrid del verano de 1706 / Valverde Robles, Antonio Ángel (Canal Sur Radio (Granada, Andalusia))
Este trabajo estudia los seis números de la oficialista Gaceta de Madrid publicados durante la ocupación de la villa y corte por las tropas aliadas del Archiduque de Austria, del 24 de junio al 3 de agosto de 1706. [...]
This study investigates six issues of the official Gaceta de Madrid, published between June 24 and August 3, 1706, during the occupation of the capital by troops allied to the Archduke of Austria, and describes the reactions of pro-Bourbon supporters to the official journal of Madrid being in the hands of the 'enemy'. [...]

2015 (Studia aurea monográfica ; 6)
Studia aurea monográfica, Núm. 6 (2015) , p. 219-230  
3.
62 p, 21.2 MB Apuntes biográficos sobre el marqués del Valle de Ribas. Notas biográficas sobre la personalidad del insigne Campeny / Bellalta Collet, José D ; Impenta y Litografía de Arturo Suárez
Biografia de Manuel de Llauder i de Camín (Argentona, Maresme, 3 de juliol de 1789 - Madrid 6 de març de 1851) militar i polític català. Va tenir un paper d'especial rellevància en la Guerra del Francès, sobretot en el setge de Girona. [...]
Biografía de Manuel de Llauder i de Camín (Argentona, Maresme, 3 de julio de 1789 - Madrid 6 de marzo de 1851) militar y político catalán. Tuvo un papel de especial relevancia en la Guerra de la Independencia, sobre todo durante el sitio de Gerona. [...]
Biography of Manuel de Llauder i de Camín (Argentona, Maresme, July 3, 1789 - Madrid, March 6, 1851) Catalan soldier and politician. He had a particularly important role in the War of Independence, especially during the siege of Gerona. [...]

Barcelona : Imp. y Lit. de Arturo Suárez, 1906  

Research literature 69 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
57 p, 5.1 MB Adaptación de la información espacial de los municipios de Muro y Pollença de la Comunidad Autónoma de Islas Baleares al tema de servicios de utilidad pública y estatal del Anexo III de INSPIRE / Eraso Teran, Oscar Hernando ; Ferrero Beato, Ignacio ; Isern, Águeda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La adaptación de los datos y servicios espaciales a la normativa INSPIRE es muy importante ya que permite el acceso a una información estandarizada e interoperable entre diferentes fuentes y categorías de información espacial, lo cual facilita su gestión y seguridad. [...]
The adaptation of spatial data and services to the INSPIRE standard is very important since it allows access to standardized and interoperable information between different sources and categories of spatial information, which facilitates its management and security. [...]
L'adaptació de les dades i serveis espacials a la normativa INSPIRE és molt important ja que permet l'accés a una informació estandarditzada i interoperable entre diferents fonts i categories d'informació espacial, la qual cosa facilita la seva gestió i seguretat. [...]

2019  
2.
118 p, 17.5 MB Creació d'una websèrie amb nines : "Unmasked" / Godoy López, Ivan ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix en una sèrie de ficció adreçada a un públic pre-adolescent (6-13) amb nines Bratz. La marca (MGAE. ) està duent a terme una nova campanya de promoció a través de les xarxes socials i YouTube per donar visibilitat al nou comeback del desembre de 2018. [...]
Mi proyecto consiste en una serie de ficción dirigida a un público pre-adolescente (6-13) con muñecas Bratz. La marca (MGAE. ) Está llevando a cabo una nueva campaña de promoción a través de las redes sociales y YouTube para dar visibilidad al nuevo comeback de diciembre de 2018. [...]
My project is about a fictional webseries for a pre-teen audience (6-13) with Bratz dolls. The company MGAE. is starting a campaign through social media and YouTube promoting the dolls latest comeback from December 2018. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
79 p, 10.1 MB Moda y comunicación : storytelling y redes sociales en Chanel / Echenouili Ghailan, Hajar ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball estudia les estratègies comunicatives i el storytelling que la marca Chanel fa servir a la xarxa. Per fer-ho, s'analitzen les publicacions de períodes temporals concrets en les seves xarxes socials (Instagram, Facebook i Twitter), concloent, entre altres coses, que existeix una estratègia poc definida. [...]
El presente trabajo estudia las estrategias comunicativas y el storytelling que la marca Chanel usa en la red. Para ello, se analizan las publicaciones de períodos temporales concretos en sus redes sociales (Instagram, Facebook y Twitter), concluyendo, entre otras cosas, que existe una estrategia poco definida. [...]
The present work studies the communicative strategies and storytelling that the Chanel brand uses in the network. To this end, the posts of specific time periods in its social networks (Instagram, Facebook and Twitter) are analyzed, concluding, among other things, that there is an undefined strategy. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
136 p, 33.9 MB Redoing a brand to rebuild the world : creación de identidad y plan de comunicación para una marca de moda que quiere cambiar el mundo / Ferret Carrión, Mar ; García Nova, Paula ; Entenza Rodríguez, Ana I., (Ana Isabel) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en el desenvolupament d'un pla de comunicació 360º per a una marca de moda slow fashion real. Es treballaran la investigació del seu entorn intern i extern, l'essència i estratègia de marca amb la seva identitat corporativa i finalment el disseny de l'estratègia de comunicació, i el seu corresponent pla d'accions.
Este proyecto de fin de grado consiste en el desarrollo de un plan de comunicación 360º para una marca de moda slow fashion real. Se trabajarán la investigación de su entorno interno y externo, la esencia y estrategia de marca junto a su identidad corporativa y finalmente el diseño de la estrategia de comunicación, y su correspondiente plan de acciones.
This final degree project consists of the development of a 360º communication plan for a real slow fashion fashion brand. Research will be carried out on its internal and external environment, the essence and brand strategy together with its corporate identity and, finally, the design of the communication strategy and its corresponding action plan.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
194 p, 5.8 MB Estrategia de reposicionamiento de marca y comunicación para mytaxi España / López Muñoz, Irene ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'app mytaxi ha d'enfrontar-se a un doble problema a Espanya. Per una banda, el taxi és considerat tradicional i antiquat. Per altra banda en els últims anys s'han sumat al mercat de la movilitat nous players, competint directament amb el sector del taxi i guanyant-se als usuaris gràcies a la oferta d'una experiencia diferencial. [...]
La app de mytaxi debe afrontar un doble problema en España. Por un lado, el taxi es considerado como tradicional y anticuado. Por otro, en los últimos años, se han sumado al mercado de la movilidad nuevos players, compitiendo directamente con el sector del taxi y ganándose a los usuarios gracias a la oferta de una experiencia diferencial. [...]
mytaxi app has to face two problems in Spain. On the one hand, the taxi service is seen as traditional and old-fashioned. On the other hand, a lot of new players have entered in the mobility market, competing directly with the taxi and gaining users thanks to the offer of a different experience. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
253 p, 34.8 MB Creación de una marca de papelería ambientada en el Mundo y su cultura para jóvenes aventureros / Reyes García, Ana María ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'una marca de papereria única i original, ambientada en el món i la seva cultura, per a joves que estimen viatjar i l'aventura. Per al desenvolupament del projecte analitzarem el context actual de la papereria i el viatge, estudiarem la competència, definirem el target, construirem el producte juntament amb la seva imatge i identitat corporativa i, finalment, es planificarà una estratègia de comunicació completa i en detall. [...]
Este proyecto consiste en la creación de una marca de papelería única y original, ambientada en el mundo y su cultura, para jóvenes que aman viajar y la aventura. Para el desarrollo del proyecto analizaremos el contexto actual de la papelería y el viaje, estudiaremos la competencia, definiremos el target, construiremos el producto junto con su imagen e identidad corporativa y, finalmente, se planificará una estrategia de comunicación completa y en detalle. [...]
This project consists in the creation of a unique and original stationery brand, set in the world and its culture, for young people who love to travel and adventure. For the development of the project we will analyze the current context of the stationery and the journey. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
192 p, 8.2 MB Creació i estratègia de comunicació d'una marca de ginebra : el Born / Pujol Alabau, Ignasi ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'una marca de ginebra espanyola, concretament produïda a la ciutat de Barcelona, i del Pla de Comunicació a realitzar durant la fase de llançament d'aquesta. Es tracta d'una ginebra afruitada amb tocs florals, que duu a dins l'essència de la ciutat comtal i de la terra. [...]
Proyecto de creación de una marca de ginebra española, concretamente producida a la ciudad de Barcelona, y del Plan de Comunicación a realizar durante la fase de lanzamiento de ésta. Se trata de una ginebra afrutada con toques florales, que lleva dentro la esencia de la ciudad condal y de la tierra. [...]
Project of creation of a Spanish gin brand, concretely produced at the city of Barcelona, and of the Communication Plan to realise during her launch phase. It treats of a fruity with a floral nuance gin, that takes inside the essence of the city and of the earth. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
140 p, 28.4 MB Ideació i llançament d'un complex rural de luxe al Baix Empordà / Lumbreras Martí, Rita ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i llançament d'un nou complex rural de luxe al Baix Empordà i, conseqüentment, presentació de tots els serveis i/o activitats que proporcionarà als seus hostes. El projecte comença amb l'anàlisi del context actual del turisme en l'àmbit nacional, passant a la presentació del complex i la creació de la marca fins a la seva estratègia i pla complet de comunicació.
Ideación de un nuevo complejo rural de lujo en el Baix Empordà y, consecuentemente, presentación de todos los servicios y/o actividades que proporcionará a sus huéspedes. El proyecto empieza con el análisis del contexto turístico actual en el ámbito nacional, pasando a la presentación del complejo y la creación de la marca hasta su estrategia y plan completo de comunicación.
Ideation of a new luxury rural complex in Baix Empordà and, consequently, presentation of all the services and activities will provide its guests. The project begins with the analysis of the current context of tourism in Spain, going on to the presentation of the complex and the creation of the brand up to its communication and strategy complete action plan.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
117 p, 19.4 MB Summum : estrategia de branding de una nueva marca de joyería / Gelabert Maroto, Anna ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, que té com a fi la creació d'una nova marca de joieria a través d'una estratègia de marca consistent. Per a la consecució del projecte he fet una anàlisi prèvia dels antecedents del sector de la joieria i dels seus entorns, així com un estudi de mercat. [...]
Este documento contiene la memoria de mi TFG, que tiene como fin la creación de una nueva marca de joyería a través de una estrategia de marca consistente. Para la consecución del proyecto he hecho un análisis previo de los antecedentes del sector de la joyería y de sus entornos, así como un estudio de mercado. [...]
This document contains the memory of my FDP, which aims to create a new brand of jewelry through a consistent brand strategy. For the achievement of the project, I did an analysis of the background of the jewelry sector and its enviroments, as well as a market research. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
136 p, 7.5 MB Pla estratègic i de comunicació per a la creació d'una nova marca : Welcome Dogs / Domingo León, Laura ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en l'elaboració del pla estratègic i posteriorment, del pla de comunicació d'una marca totalment nova. Es tracta de la creació d'un espai dog friendly a la ciutat de Barcelona, pensat i dissenyat per satisfer les necessitats dels gossos i dels seus amos. [...]
El proyecto consiste en la elaboración del plan estratégico y posteriormente, del plan de comunicación de una marca totalmente nueva. Trata sobre la creación de un espacio dog friendly en la ciudad de Barcelona, pensado y diseñado para satisfacer las necesidades de los perros y sus dueños. [...]
This project consists on the elaboration of the strategic and communication plan of a new brand. It deals with the creation of a dog friendly space in the city of Barcelona, ​specially ​designed to meet the needs of dogs and their owners. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 69 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 1 records found  
1.
1 p, 5.4 MB Marques comercials : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Cabezas García, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Material promocional i fotografies de l'exposició "Marques comercials" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 23 d'octubre i el 5 de desembre de 2019 amb material bibliogràfic provinent de la Biblioteca de Comunicació sobre les marques comercials i la seva creació.
2019
22 documents

Graphic and multimedia documents 2 records found  
1.
1 p, 5.4 MB Marques comercials : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Cabezas García, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Material promocional i fotografies de l'exposició "Marques comercials" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 23 d'octubre i el 5 de desembre de 2019 amb material bibliogràfic provinent de la Biblioteca de Comunicació sobre les marques comercials i la seva creació.
2019
22 documents
2.
1152x1749, 1.9 MB Viso del Marqués (C.R.). Palacio de Don Álvaro de Bazán. Archivo Histórico de Marina. Una de las Salas del Archivo
Madrid : Caez, [19--?]
2 documents

Personal and institutional archives 4 records found  
1.
1 p, 519.2 KB Carta del Decano de Física de la UB a Pere Pascual comunicant-li el seu nomenament de Ponent de les tesis doctorals de Francisco Marqués Truyol i Nuria Barberán Falcón / Universitat de Barcelona. Facultat de Física ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1980  
 UAB restricted access
2.
1 p, 1.4 MB Carta de Pere Pascual al Decano de Física comunicant que ja es poden constituir els Tribunals que han de jutjar les tesis doctorals de Francisco Marqués Truyol i Nuria Barberán Falcón / Pascual, Pedro, 1934-2006
1980  
 UAB restricted access
3.
1 p, 299.0 KB Carta de Pere Pascual al director d'Il Nuovo Cimento (Bolonya) demanant la publicació d'un article conjunt amb F. Marques / Pascual, Pedro, 1934-2006
8 febrer 1978  
 UAB restricted access
4.
1 p, 338.3 KB Carta mecanografiada de Pere Calders a Aina Moll i Marquès / Calders, Pere
1986 , 16 abril 1986  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.