Resultats globals: 43 registres trobats en 0.03 segons.
Llibres i col·leccions, 7 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles, 34 registres trobats
Llibres i col·leccions 7 registres trobats  
1.
186 p, 1.6 MB Relatos culturales de la crisis : comunicación y crítica política / Browne Sartori, Rodrigo ; Valle Rojas, Carlos del ; Silva Echeto, Víctor
El libro versa entorno a las claves conceptuales, metodológicas y políticas que están transformando los procesos desde los cuales confluyen los relatos (diversos y diversificados) sobre la crisis contemporánea que fueron debatidas en el Seminario Relatos Culturales de la Crisis, realizado en la Facultad de Filología, Traducción y Comunicación de la Universidad de Valencia el 12 de junio de 2013.
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2016 (eBooks de l'InCom-UAB ; 13)  
2.
10 p, 79.2 KB Mass media and political engagement in Europe / Huertas Bailén, Amparo (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya))
In contemporary society the influence of mass media has gradually been increasing and, nowadays, media are one identity-building resource among other socialization agents such as school and parents as well as social structures like gender, class or ethnicity. [...]
Barcelona: CIDOB, 2015
Europe behind (mis)understandings, 2015, p. 39-47  
3.
24 p, 2.0 MB Mitjans de comunicació : la imatge de Barcelona a la premsa internacional / Ladrón de Guevara, Muriel (Centre d'Estudis Olímpics) ; Centre d'Estudis Olímpics ; Coller, Xavier ; Romaní, Daniel
Muriel Ladrón de Guevara, Xavier Cóller i Daniel Romaní aborden la qüestió de la premsa escrita internacional, dins l’apartat de mitjans de comunicació.
Muriel Ladrón de Guevara, Xavier Cóller y Daniel Romaní abordan la cuestión de la prensa escrita internacional, dentro del apartado de medios de comunicación.
Muriel Ladrón de Guevara, Xavier Cóller and Daniel Romaní broach the issue about International press, within the media section.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 98-266
3 documents
4.
29 p, 2.4 MB Mitjans de Comunicació : la imatge de Barcelona'92 a la televisó internacional / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Centre d'Estudis Olímpics ; Rivenburgh, Nancy K. ; García, Núria
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh i Núria Garcia aborden la qüestió de la televisió internacional, dins l’apartat de mitjans de comunicació.
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh y Núria García abordan la cuestión de la televisión internacional, dentro del apartado de medios de comunicación.
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh and Núria Garcia broach the issue about International television, within the media section.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 76-97
3 documents
5.
30 p, 548.4 KB Comunicació a Barcelona'92 : l'herència dels símbols / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)) ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas analitza els aspectes intangibles d’aquest impacte, que ell anomena “l’herència dels símbols”, i les diferents vies d’interpretar i evocar els significats de Barcelona’92 a una escala global.
Miquel de Moragas analiza los aspectos intangibles de este impacto, que el llama “la herencia de los símbolos”, i las diferentes vías para interpretar y evocar los significados de Barcelona’92 a una escala global.
Miquel de Moragas analyses the intangible aspects of this impact, which he terms “the legacy of symbols”, and the different ways of interpreting and recalling the meanings of Barcelona’92 on a global scale.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 119-143  
6.
11 p, 478.5 KB Introducció. Barcelona'92 en perspectiva / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Introducció del llibre "L’Herència dels jocs" a càrrec de Miquel Moragas i Miquel Botella.
Introducción del libro "L’Herència dels jocs" a cargo de Miquel Moragas y Miquel Botella.
"L’Herència dels jocs" book introduction by Miquel Moragas and Miquel Botella.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 19-24  
7.
293 p, 27.6 MB Les claus de l'èxit : impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Botella, Miquel ; Centre d'Estudis Olímpics
Les Claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona'92”, és una recopilació de 18 articles que analitzen els impactes dels Jocs Olímpics de Barcelona’92 en el camp esportiu, social, polític, comunicatiu, urbanístic, tecnològic i econòmic. [...]
Las Claves del éxito: impactos sociales, deportivos, económicos y comunicativos de Barcelona’92” es una recopilación de 16 artículos que analizan los impactos de los Juegos Olímpicos de Barcelona’92 en diversos campos: deportivo, social, político, comunicativo, urbanístico, tecnológico y económico. [...]
The Keys of Success: The Social, Sporting, Economic and Communications Impact of Barcelona’92” is a collection of 16 articles which analyze the sporting, social, political communicative, urban, technological and economic impacts of the 1992 Barcelona Olympic Games. [...]

Servei de Publicacions: 1995
3 documents

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
21 p, 1.1 MB Els Jocs Olímpics, els mitjans de comunicació i els reptes d’elaborar una imatge global / Rivenburgh, Nancy K.
Las ciudades y las naciones compiten con fuerza para tener la oportunidad de organizar unos Juegos Olímpicos y mejorar así su imagen en un escenario mundial. Si bien las recompensas pueden ser muchas, también lo son los riesgos. [...]
En un esforç per ampliar la seva imatge a nivell internacional, ciutats i nacions competeixen vigorosament per poder acollir uns Jocs Olímpics. Tot i que les recompenses són moltes, també ho són els riscos. [...]
Cities and nations compete vigorously for the opportunity to host an Olympic Games in an effort to enhance their image on a global stage. While the rewards may be great, so are the risks. Olympic hosts can plan for many aspects of the Games, but ultimately they cannot control how they are presented to the world by international media. [...]

Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010 (Lliçons universitàries, 14)
3 documents
2.
48 p, 899.6 KB Prisión permanente revisable : influencia de los medios de comunicación en la reforma penal / Moragues García, Marta ; Baucells i Lladós, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
El presente trabajo se divide en dos partes. En la primera, se realiza una revisión de la literatura existente en torno al efecto de los medios de comunicación sobre la conformación de la agenda política y pública. [...]
This paper is divided into two parts. In the first part, a review of the existing literature on the effect of mass media on setting and building the political and public agenda will be discussed. Theories of agenda setting and agenda building state this process of influence on the media agenda and public policy. [...]

2016
Graduat o Graduada en Criminologia [805]  

Articles 34 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 144.9 KB A Invenção do Popular : uma análise discursiva do jornal Meia Hora / Valentim, Renata Patricia Forain de (Universidade do Estado do Rio de Janeiro)
Neste trabalho busco compreende o ponto de articulação onde os discursos se inscrevem nas individualidades e em suas práticas cotidianas. Mais especificamente pretendo analisar como os discursos reforçam (ou rejeitam) em sua circulação, determinados aspectos relevantes às ordenações sociais. [...]
In this work I seek to understand the articulation point where the speeches are inscribed in individuals and in their daily practices. More specifically how the discourses reinforce (or reject), in their circulation, certain aspects relevant to social orders. [...]

2016 - 10.5565/rev/athenea.2017
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 16 Núm. 3 (noviembre 2016) , p. 465-479 (Carpeta)  
2.
19 p, 201.8 KB A la conquista de las masas : los orígenes de la propaganda estatal en la España de entreguerras, 1917-1936 / Morales Tamaral, José Manuel (Universidad Complutense de Madrid)
El presente trabajo analiza el entramado legislativo e institucional que sentó las bases de la propaganda doméstica e internacional del Estado español entre 1917 y 1936. En directa relación con los debates sobre la legitimidad de la propaganda que se extendieron por Europa y Estados Unidos tras la Primera Guerra Mundial, se pretende contextualizar la honda transformación en la relación entre el Estado y los medios de comunicación de masas, en especial la prensa, que se produjo en España en los años de entreguerras; en otras palabras, un giro a largo plazo tendente hacia el recurso sistemático del condicionamiento de la opinión pública a través de la censura y, lo que es más, una voluntad consciente por influir en las masas mediante instrumentos tales como los gabinetes de prensa, la compra de periódicos o las agencias de noticias. [...]
El present treball analitza l'entramat legislatiu i institucional que va posar les bases de la propaganda domèstica i internacional de l'Estat espanyol entre 1917 i 1936. En directa relació amb els debats sobre la legitimitat de la propaganda que es van estendre per Europa i Estats Units després de la Primera Guerra Mundial, es pretén contextualitzar la profunda transformació en la relació entre l'Estat i els mitjans de comunicació de masses, especialment la premsa, que es va produir a Espanya en els anys d'entreguerres; en altres paraules, un gir a llarg termini tendent cap al recurs sistemàtic del condicionament de l'opinió pública a través de la censura i, el que és més, una voluntat conscient per influir en les masses mitjançant instruments tals com els gabinets de premsa, la compra de periòdics o les agències de notícies. [...]
This paper investigates the legislation and institutions which paved the way to the domestic and foreign state propaganda in Spain between 1917 and 1936. Amid the public debates on the legitimacy of propaganda that spread all over Europe and the United States after the First World War, our aim is to analyze the deep transformation in the relationship among the state and the mass media, specially the press, that also took place in Spain during the interwar period –in other words, a long-term turn towards an increase of the governmental constraint on the public opinion through the censorship and, more significantly, a conscious willingness to have a massive influence on the citizenship thanks to techniques such as official press cabinets, newspaper funding practices or news agencies. [...]

2016
Rúbrica contemporánea, Vol. 5 Núm. 10 (2016) , p. 65-83 (Dossier)  
3.
18 p, 138.5 KB El estudio PISA y la comunidad educativa. Percepciones y opiniones sobre el proyecto PISA 2000 en España. / Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ferrer Esteban, Gerard ; Ferrer, Ferran
El presente artículo aporta información relevante acerca de las distintas opiniones de los colectivos representantes de la comunidad educativa acerca del estudio PISA 2000, su diseño metodológico y los resultados obtenidos por el alumnado español. [...]
The present article provides relevant information on the different opinions of those groups of people who act as representatives of the educational community regarding PISA 2000, its methodological approach and the results achieved by Spanish students. [...]

2006
Revista de educación (Madrid), Num. Extra (2006) , p. 381-398  
4.
13 p, 94.6 KB El periódico en Educación Infantil como motor de desarrollo de la Alfabetización Mediática / Carrillo-Jácome, Gustavo ; Cobo Sainz, María J. ; Ceballos Ruiz, Marta ; García-Ruiz, Rosa (Universidad de Cantabria)
Visibilizar y desarrollar adecuadamente la alfabetización mediática dentro de la etapa de Educación Infantil, requiere un tratamiento conjunto de la competencia digital y la competencia mediática, como un mecanismo idóneo para lograr una ciudadanía crítica y responsable en la sociedad tecnológica ymediática en la que vivimos. [...]
To make visible and to develop properly the media literacy within the Kindergarden Stage requires a joint treatment of digital competence and the media competence, as the best mechanism to achieve a critical and responsible citizenship in the technological and media society in which we live. [...]

2016
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 34 (Octubre 2016) , p. 1-13 (Bones pràctiques i Recursos)  
5.
17 p, 275.4 KB La canciller de la austeridad : la construcción de la imagen de Angela Merkel en La Vanguardia / Suárez Romero, Miriam (Universidad de Sevilla) ; Romero Domínguez, Lorena R. (Universidad de Sevilla)
La percepción de Angela Merkel por parte de la ciudadanía española ha experimentado un vuelco cualitativo en los últimos años, incrementándose las valoraciones de carácter negativo conforme nos acercamos al presente. [...]
The Spanish perception of German Chancellor Angela Merkel has undergone a qualitative change. Negative evaluations have increased as we approach the present, due to her increasing role in the national sphere because of her leadership in the European Union. [...]

2015 - 10.7238/a.v0i52.2511
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 52 (Juny 2015) , p. 63-79  
6.
13 p, 101.7 KB Posmachismos y medios de comunicación : nuevos mecanismos para viejos problemas / Rivero Santamarina, Diana (Universidad del País Vasco)
Desde que el art. 14 de la Constitución reconoció la igualdad entre mujeres y hombres se ha extendido la idea de que, efectivamente, la discriminación por razón de sexo ha sido erradicada. Este espejismo de igualdad ya conseguida se ha extendido también a la profesión periodística. [...]
Since Article 14 of the Constitution recognized equality between women and men the idea has spread that discrimination for reasons of sex has been effectively eradicated. This mirage that equality has already been attained has also spread to the journalistic profession. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i50.2268
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 50 (Maig 2014) , p. 85-97  
7.
20 p, 137.7 KB Informar i formar : cap a una pedagogia dels mitjans com a dinamitzadors de la interculturalitat / Lorite, Nicolás (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
En aquest article es recullen alguns exemples sobre les funcions dels mitjans de comunicació (premsa, ràdio, televisió i Internet) com a dinamitzadors de les relacions interculturals en contextos locals, regionals, nacionals i internacionals, que permeten endinsar-nos, d’una banda, en la comprensió de l’estudi multipolar del tractament informatiu de la immigració i, de l’altra, al paper efectiu dels mitjans de comunicació com a mediadors de les relacions interpersonals i intergrupals. [...]
En este artículo se recogen algunos ejemplos, llevados a cabo desde el Observatorio y Grupo de Investigación en Migración y Comunicación (MIGRACOM) de la UAB, sobre las funciones de los medios de comunicación (prensa, radio, televisión e Internet) como dinamizadores de las relaciones interculturales en contextos locales, regionales, nacionales e internacionales, que permiten adentrarnos, de un lado, en la comprensión del estudio multipolar del tratamiento informativo de la inmigración, y, de otro, en el papel efectivo de los medios de comunicación como mediadores de las relaciones interpersonales e intergrupales. [...]
Cet article recueille quelques exemples des fonctions des moyens de communication (presse écrite, radio, télévision et Internet) en tant que dynamiseurs des relations interculturelles dans des contextes locaux, régionaux, nationaux et internationaux. [...]
This paper presents some examples of the functions of the media (press, radio, television and the Internet) as catalyst of intercultural relations in local, regional, national and international contexts. [...]

2009
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Núm. 36 (2009) , p. 11-30  
8.
11 p, 137.6 KB Les audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat / García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
L’article presenta els resultats de la recerca de les percepcions i actituds de les dones davant representacions del gènere al discurs publicitari. Aquest estudi forma part de la investigació iniciada l’any 2005 sobre el consum de la imatge de les dones a la publicitat i als mitjans de comunicació. [...]
This article presents the results of a study on women’s perceptions and attitudes regarding gender representation in advertising discourse. The study was part of a research project begun in 2005 on the consumption of the woman’s image in publicity and the mass media. [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.55
Treballs de comunicació, Num. 24 (Desembre 2008) , p. 131-142  
9.
19 p, 305.3 KB Per a una teoria de la comunicació fonamentada sociològicament / Berrio, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Hi ha molts sociòlegs que tracten la comunicació d’una manera més o menys marginal, però les teories sociològiques no la tenen en compte, amb les seves mediacions tècniques, com un àmbit definit de les estructures de la societat. [...]
Many sociologists view communication as a peripheral subject and sociological theories and their technical mediations don’t treat communication as a defined field of social structures. The author emphasises the dangers entailed by the considerable amount of empirical research carried out without a clear enough general theoretical framework. [...]

2011 - 10.2436/20.3008.01.87
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi, Vol. 28, Núm. 2 (Noviembre 2011) , p. 109-127  
10.
10 p, 52.9 KB La Concentració de mitjans / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
L'article comença amb un intent d'aclarir les definicions de concentració, per tot seguit fer una anàlisi de les últimes opcions en política de comunicació dels Estats Units, el Regne Unit i Itàlia. [...]
El artículo empieza intentando poner en claro las definiciones de concentración para, posteriormente, analizar las últimas opciones en política de comunicación de Estados Unidos, el Reino Unido e Italia. [...]
This article begins with an attempt to clarify the definitions of concentration and goes on to analyse the latest options in the communication policies of the United States, the United Kingdom and Italy. [...]

2003
Quaderns del CAC, Núm. 16 (Maig-agost 2003) , p. 43-52
3 documents

Articles : 34 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.