Resultats globals: 329 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 14 registres trobats
Documents de recerca, 206 registres trobats
Publicacions periòdiques, 4 registres trobats
Articles, 94 registres trobats
Documents gràfics, 3 registres trobats
Multimèdia, 3 registres trobats
Fons personals i institucionals, 4 registres trobats
Materials de curs 2 registres trobats  
1.
59 p, 5.7 MB Triangulate the world / Vera Llistar, Anna ; Petit Olivella, Carlota, dir. ; Oriol Pallarés, dir. ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
In this unit students will experiment, observe, deduce and prove everything related to triangles. There will be a connection between the mathematical concepts and the present architecture in our lives.
Content and Language Integrated Learning. Semiimmersió 2012 (Learning English in Content-Rich Classrooms ; 2)
2 documents
2.
90 p, 9.5 MB Relats economàgics / Perramon Ayza, Joaquim Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme)
Relats Economàgics condensa el resultat d’una fonda preocupació moral per a entendre algun dels fenòmens econòmics que es repeteixen en la nostra vida en societat. El llibre té dues parts: «La vida en un joc matemàtic» llibre dels encanteris econòmics». [...]
Kit-book 2011  

Llibres i col·leccions 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
282 p, 39.9 MB Matemàtiques i modelització per a les ciències ambientals / Aguadé i Bover, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
Les assignatures de matemàtiques del batxillerat científic i tecnològic proporcionen unes eines molt poderoses per emprendre amb èxit estudis científics. L’alumne —si realment assoleix els coneixements que hi ha als programes d’aquestes assignatures— coneix les funcions elementals, la deriva i la integral, els vectors i les matrius. [...]
Bellaterra 2017
2 documents
2.
6 p, 88.7 KB Reglament del Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica
2003  
3.
10 p, 106.4 KB Reglament del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2004  
4.
54 p, 35.6 MB Leonid Hurwicz : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes d'aquest Rectorat el dia 14 de juny de l'any 1989. / Hurwicz, Leonid. ; Calsamiglia, Xavier.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1989. (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Leonid Hurwicz / per Xavier Calsamiglia ; On modeling institutions / by Leonid Hurwicz ; curriculum vitae de Leonid Hurwicz.  

5.
64 p, 3.6 MB Grups d'Estudi de Matemàtica i Tecnologia : Barcelona, July 2010 / Grups d'Estudi de Matemàtica i Tecnologia (2010 : Barcelona, Catalunya) ; Alabert, Aureli (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Myers, Timothy (Centre de Recerca Matemàtica) ; Saludes i Closa, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Centre de Recerca Matemàtica
Centre de Recerca Matemàtica 2012 (CRM Documents ; 9)  
6.
62 p, 2.3 MB Grups d'Estudi de Matemàtica i Tecnologia : Barcelona, July 2009 / Grups d'Estudi de Matemàtica i Tecnologia (2009 : Barcelona, Catalunya) ; Alabert, Aureli (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Saludes i Closa, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Solà-Morales, Joan (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Centre de Recerca Matemàtica
Centre de Recerca Matemàtica 2010 (CRM Documents ; 6)  
7.
871 p, 7.4 MB Un panorama de la TAD : An overview of ATD / Bosch, Marianna ; Gascón, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Centre de Recerca Matemàtica
Centre de Recerca Matemàtica 2011 (CRM documents ; 10)  
8.
67 p, 1.3 MB Grups d'Estudi de Matemàtica i Tecnologia : Barcelona, July 2008 / Grups d'Estudi de Matemàtica i Tecnologia (2008 : Barcelona, Catalunya) ; Alabert, Aureli (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Fossas Colet, Enric ; Solà-Morales, Joan ; Centre de Recerca Matemàtica ; Universitat Politècnica de Catalunya. Facultat de Matemàtiques i Estadística
Centre de Recerca Matemàtica 2009 (CRM documents ; 3)  
9.
73 p, 2.1 MB Grups d'Estudi de Matemàtica i Tecnologia : Barcelona, July 2007 / Grups d'Estudi de Matemàtica i Tecnologia (2007 : Barcelona, Catalunya) ; Carrillo de la Plata, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Fossas Colet, Enric (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Solà-Morales, Joan (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Centre de Recerca Matemàtica ; Universitat Politècnica de Catalunya. Facultat de Matemàtiques i Estadística
Centre de Recerca Matemàtica 2008 (CRM documents ; 1)  
10.
197 p, 10.9 MB Fes matemàtiques! / Gasull, Armengol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques)
El llibre està organitzat en 5 capítols. En el primer, entre d'altres coses, trobareu la presentació i els objectius. En el segon hi ha un petit recull de diverses aplicacions de les matemàtiques. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Matemàtiques 2000
42 documents

Llibres i col·leccions : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 206 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
80 p, 2.5 MB Predicción y análisis del TOBT / Serrano Rico, Aitor ; Napalkova, Liana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto realizado se trata de un estudio de los tiempos de las aeronaves durante su proceso de tránsito en el aeropuerto, con el fin de conocer los motivos de los retrasos del ‘TOBT’. Para ello, se revisan todos los procesos que pueden influir en el ‘turnarounds’ de los aviones, provocando retrasos en la salida del vuelo y también del impacto, en todos los aspectos, de estos retrasos. [...]
El projecte realitzat, tracta d’un estudi dels temps de les aeronaus durant el seu procés de trànsit en l’aeroport, amb l’objectiu de conèixer els motius dels retards del ‘TOBT’. Per arribar-hi, es revisen tots els processos que poden influir en els ‘turnarounds’ dels avions, provocant retards en la sortida del vol i també l’impacte, en tots els aspectes, d’aquests retards. [...]
The given thesis is aimed at the study of the time that an aircraft spend during the transit at the airport, in order to know the reasons for the delays of 'TOBT'. To do this, the thesis will review all processes that can influence the turnaround of the aircraft, causing delays in the flight departure and also the impact, in all aspects, of these delays. [...]

2017
Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]  
2.
31 p, 290.6 KB Normal forms, stability and splitting of invariant manifolds I. Gevrey Hamiltonians / Bounemoura, Abed ; Centre de Recerca Matemàtica
In this paper, we give a new construction of resonant normal forms with a small remainder for near-integrable Hamiltonians at a quasi-periodic frequency. The construction is based on the special case of a periodic frequency, a Diophantine result concerning the approximation of a vector by independent periodic vectors and a technique of composition of periodic averaging. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2012 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1132)  
3.
43 p, 368.1 KB Kuranishi type Moduli Spaces for proper CR submersions fibering over the circle / Meersseman, Laurent ; Centre de Recerca Matemàtica
Kuranishi's fundamental result (1962) associates to any compact complex manifold X&sub&0&/sub& a finite-dimensional analytic space which has to be thought of as a local moduli space of complex structures close to X&sub&0&/sub&. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2012 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1121)  
4.
21 p, 233.9 KB Normal forms, stability and splitting of invariant manifolds II. Finitely differentiable Hamiltonians / Bounemoura, Abed ; Centre de Recerca Matemàtica
This paper is a sequel to ``Normal forms, stability and splitting of invariant manifolds I. Gevrey Hamiltonians", in which we gave a new construction of resonant normal forms with an exponentially small remainder for near-integrable Gevrey Hamiltonians at a quasi-periodic frequency, using a method of periodic approximations. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2012 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1133)  
5.
17 p, 248.6 KB Tenseness of Riemannian flows / Nozawa, Hiraku ; Royo Prieto, José Ignacio ; Centre de Recerca Matemàtica
We show that any transversally complete Riemannian foliation &em&F&/em& of dimension one on any possibly non-compact manifold M is tense; namely, (M,&em&F&/em&) admits a Riemannian metric such that the mean curvature form of &em&F&/em& is basic. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2012 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1124)  
6.
21 p, 305.0 KB Folner sequences and finite operators / Yakubovich, Dmitry V. ; Lledó, Fernando, 1967- ; Centre de Recerca Matemàtica
This article analyzes Folner sequences of projections for bounded linear operators and their relationship to the class of finite operators introduced by Williams in the 70ies. We prove that each essentially hyponormal operator has a proper Folner sequence (i. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2012 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1118)  
7.
137 p, 2.6 MB Estudio comparativo de procesos de resolución de problemas y de juegos de estrategia en educación primaria / Baeza Toro, Mirian Luz, autor ; Edo, Mequè, supervisor acadèmic ; Deulofeu Piquet, Jordi, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En la actualidad, un gran número de currículos matemáticos subrayan la importancia de aprender a pensar y razonar matemáticamente por medio de la resolución de problemas. Diversos investigadores, han estudiado los procesos llevados a cabo durante este tipo de resolución (Polya, 1979; Schoenfeld, 1985; Artz y Armour-Thomas, 1992; Puig, 2003; Castro, 2008; entre otros) desde distintos enfoques como: los procesos cognitivos, afectivos, y el uso de la tecnología. [...]
At present, a large number of mathematical curriculum emphasize the importance of learning to think and reason mathematically solving problems. Several researchers have studied the processes carried out during this type of resolution (Polya, 1979; Schoenfeld, 1985; Artz and Armour-Thomas, 1992; Puig, 2003; Castro, 2008; among others) from different perspectives as cognitive processes, affective, and the use of technology. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
205 p, 2.2 MB Conocimiento matemático fundamental para el Grado de Educación Primaria : perfiles de conocimiento conceptual aditivo / Castro Inostroza, Angela, autor ; Gorgorió Solà, Núria, supervisor acadèmic ; Prat, Montserrat (Prat Moratonas), supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Presentamos una investigación desarrollada con 203 estudiantes del Grado de Educación Primaria que aún no han iniciado la didáctica de la aritmética. Este estudio tiene como objetivo establecer y evaluar el conocimiento matemático fundamental (CMF), en su aspecto conceptual, necesario para iniciar la didáctica de la adición y la sustracción, con la finalidad de determinar perfiles de conocimiento conceptual aditivo. [...]
We are shown a research developed with 203 pre-service Primary teachers who have not yet begun their studies in arithmetic teaching. The aim of the present study is to establish and evaluate the fundamental mathematical knowledge (FMK), in their conceptual aspect, necessary to start the addition and subtraction teaching; with the purpose to establish additive conceptual knowledge profiles. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
9.
1002 p, 17.1 MB Estudi de la col·laboració discursiva en l'ensenyament integrat de les ciències i l'anglès a l'aula d'educació primària: La docència compartida com a eina per promoure el diàleg disciplinar / Valdés-Sánchez, Laura, autor ; Espinet Blanch, Mariona, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La recerca presentada en aquesta tesi analitza com tres parelles de mestres de ciències i anglès d'una escola de primària pública catalana construeixen un projecte AICLE en ciències des de la docència compartida, entesa com una col·laboració que s'estableix tant fora com dins de l'aula El projecte integra l'ensenyament de les ciències i de l'anglès a través de l'elaboració de tallers de ciència plantejats des de la indagació i que suposen la construcció d'algun artefacte tecnològic. [...]
The research presented in this doctoral dissertation analyzes the way three pairs of science and English primary teachers of a public Catalan school build a CLIL project through coteaching understood as collaboration between the teachers' pairs within and outside the classroom. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
10.
231 p, 8.0 MB Competencias profesionales de futuros profesores de educación infantil al analizar tareas escolares de simetría / Sámuel Sánchez, Marjorie, autor ; Vanegas, Yuly Marsela, supervisor acadèmic ; Fortuny, Josep M. (Josep Maria), supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Resums pendents.
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  

Documents de recerca : 206 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 4 registres trobats  
1.
Materials matemàtics / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Matemàtiques, 2006-
12 documents
2.
Publicacions de la Secció de Matemàtiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1976-1987.
37 documents
3.
Publicacions matemàtiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
Bellaterra : UAB, Dep. de Matemàtiques , 1988-.
64 documents
4.
Mathematical programming / Mathematical Society. Amsterdam ; Mathematical Programming Society
Amsterdam : North-Holland , 1971-.

Consta de les sèries A i B, amb numeració única.

13 documents

Articles 94 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 91.2 KB Construção de saber docente interdisciplinar : uma pesquisa realizada por professores e alunos do ensino médio / Walvy, Ophelio Walkyrio de Castro (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio de Janeiro (Brasil))
A presente pesquisa mostra como se desenvolveu a relação entre professores-pesquisadores de Matemática e Física para a construção de saber docente interdisciplinar. Esses professores-pesquisadores foram os principais personagens deste estudo em um mesmo ambiente - Instituto Federal deEducação, Ciência e Tecnologia (IFRJ). [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3742-3747 (Innovacions didàctiques)  
2.
5 p, 76.5 KB O estado da arte do mestrado profissional em ensino de ciências e matemática da UFRN a partir das dissertações e perfil dos egressos / da Silva, Marcia Gorette Lima (Universidade Federal do Rio Grande do Norte) ; de Araújo, Magnólia Fernandes Florêncio (Universidade Federal do Rio Grande do Norte) ; Noronha, Claudianny Amorim (Universidade Federal do Rio Grande do Norte)
Este artigo apresenta uma análise descritiva da produção acadêmica do mestrado profissional em ensino de ciências e matemática da UFRN (nordeste do Brasil). O estudo é parte dos resultados da descrição, análise e avaliação das dissertações1 defendidas no período de 2002 a 2011. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1915-1919 (Innovacions didàctiques)  
3.
5 p, 75.2 KB Problematizando uma prática pedagógica na perspectiva da etnomatemática / Giongo, Ieda Maria (Centro Universitário UNIVATES (Brasil)) ; Quartieri, Marli Teresinha (Centro Universitário UNIVATES (Brasil)) ; Grasseli, F. (Centro Universitário UNIVATES (Brasil))
O presente trabalho tem por objetivo examinar quais regras matemáticas emergem quando um grupo do Ensino Médio de uma escola do Rio Grande do Sul, Brasil, analisa questões vinculadas à cultura da vitivinicultura. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1546-1550 (Innovacions didàctiques)  
4.
5 p, 74.5 KB Significações do ensino de ciências e matemática : estudos preliminares em contexto de letramento científico-digital / Fraiha-Martins, France (Universidade Federal do Pará) ; Gonçalves, Terezinha Valim Oliver (Universidade Federal do Pará)
Este artigo é parte de uma pesquisa-ação na modalidade narrativa, em andamento. Baseia- se em experiências vividas por estudantes de graduação, em processos formativos de letramento científico-digital. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1333-1337 (Innovacions didàctiques)  
5.
5 p, 79.0 KB Contextualização no ensino : casos da educação matemática / de Melo, Thiago Branas (Instituto Federal do Rio de Janeiro)
Este texto tem como objetivo discutir a contextualização no ensino. Para tanto, resgata-se na bibliografia uma breve revisão sobre o tema, diferenciando a cotidianização no ensino da contextualização no ensino. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 491-495 (Innovacions didàctiques)  
6.
6 p, 92.1 KB Avances en la formación inicial de maestros de matemáticas a través de la educación para la sostenibilidad / Calabuig Serra, Teresa (Universitat de Girona) ; Alsina i Pastells, Ángel (Universitat de Girona) ; Geli de Ciurana, Anna M. (Universitat de Girona)
El objetivo de este estudio es contribuir a la mejora de la formación inicial de maestros de matemáticas a través de la educación para la sostenibilidad. Tras tomar como referencia los resultados del Estudio Internacional TEDS-M sobre la formación inicial en matemáticas de los maestros, en el que los conocimientos en matemáticas y didáctica de la matemática de los futuros maestros españoles se sitúan por debajo de la media, se propone una revisión de los programas de didáctica de la matemática del Grado de Maestro en Educación Primaria para incorporar en ellos criterios de la educación para la sostenibilidad. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 551-556 (Innovacions didàctiques)  
7.
2 p, 125.2 KB La razón de la fuga : sobre el uso de las matemáticas en la composición musical / Arrizabalaga Pikabea, Gotzon (Universidad del País Vasco)
El debate acerca de las relaciones y la jerarquía entre el arte musical y las matemáticas atraviesa la historia de ambas disciplinas desde el descubrimiento por parte de Pitágoras de las relaciones numéricas que gobiernan los distintos intervalos sonoros. [...]
1999 - 10.5565/rev/enrahonar.1100
Enrahonar : quaderns de filosofia, 1999, p. 267-268 (Articles)  
8.
3 p, 208.5 KB Tempus in sonis : reflexiones en torno al tiempo musical en el «Compendium» de Descartes / Carrillo Castillo, Lucy (Universidad Complutense de Madrid)
Nos arriesgamos a afirmar que las lecturas encaminadas a la búsqueda del sentido propiamente filosófico del Compendio de música de Descartes pueden dividirse en dos posiciones: Una, aquella que ve en ella una apertura decisiva de caminos conducentes a las investigaciones científicas en el campo de la música. [...]
1999 - 10.5565/rev/enrahonar.1103
Enrahonar : quaderns de filosofia, 1999, p. 273-275 (Articles)  
9.
13 p, 587.0 KB The unreasonable effectiveness of mathematics : Cartesian linguistics, the mind-body problem and pragmatic evolution / Dauben, Joseph W. (City University of New York. Herbert II. Lehman College)
Victor Gomez-Pin highlighted succincty one object of the second Congress on Ontology held in San Sebastián and Barcelona in March of 1996 —by raising two questions due to Husserl about Descartes, namely: is there a persistent value to Descarte's most basic ideas? And if so, can they stimulete new, powerful ideas in our era? Indeed, one of the most interesting and fundamental puzzles that Descartes was the first to face with any success is the nature of the connections between mind and body, and the relevance of mathematics to both. [...]
1999 - 10.5565/rev/enrahonar.1080
Enrahonar : quaderns de filosofia, 1999, p. 125-137 (Articles)  
10.
16 p, 190.4 KB Análisis discursivo de interacciones sociales en un aula de matemáticas multiétnica / Planas, Núria (Planas i Raig) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo, indagamos los modos en que se construyen las identidades de los diferentes alumnos como aprendices de matemáticas en el discurso de un aula multiétnica. Para ello, analizamos interacciones sociales ocurridas durante los primeros días de clase en un aula de matemáticas de secundaria (15-16 años) con un elevado porcentaje de alumnos inmigrantes. [...]
In this paper, we explore how students construct their identities as mathematical learners within the discourse of the multiethnic classroom. We analyse social interactions during the first days of class in a secondary mathematics classroom (15 and 16-year-old) with a high percentage of immigrant students. [...]

2004
Revista de educación (Madrid), Num. 334 (2004) , p. 59-74  

Articles : 94 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics 3 registres trobats  
1.
1 p, 239.4 KB Punts de llibre de la Conferència de Sant Albert 2016 / Monge, Monge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències ; Jou i Mirabent, David, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Xarles Ribas, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Terradas, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Full de punts promocionals amb els poemes que els professors i poetes David Jou, Jaume Terradas i Xavier Xarles van llegir durant l'acte de celebració de Sant Albert Magne a la sala d'actes de les Facultats de Biociències i de Ciències, UAB, el 2016. [...]
2016
2 documents
2.
2 p, 17.0 MB Punts de llibre : Departament de Matemàtiques. Universitat Autònoma de Barcelona / Cufí, Julià, 1945- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Farré, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Gasull, Armengol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Guasp Balaguer, Gregori (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Ruiz, A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina Autònoma Interactiva Docent Disseny
Material promocional sobre les matemàtiques.
2011 (2011-12)
4 documents
3.
2 p, 1.3 MB Punts de llibre : Departament de Matemàtiques. Universitat Autònoma de Barcelona / Bardina i Simorra, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Camps, R. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Gasull, Armengol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Guasp Balaguer, Gregori (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Mondelo, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina Autònoma Interactiva Docent Disseny
Material promocional sobre les matemàtiques.
2010 (2010-11)
4 documents

Multimèdia 3 registres trobats  
1.
22.9 KB Objectes matemàtics / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Els artistes i els matemàtics, i encara més els geòmetres, han tingut molt a veure entre ells perquè ambdós intenten comprendre la forma. Tot el que ens envolta, fins i tot les joguines més senzilles, tot té matemàtica al darrera. [...]
2009  
2.
4.9 KB Les Matemàtiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències i d'Enginyeries ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Enguany ens hem proposat conèixer de més a prop les dones de la UAB que es dediquen a les matemàtiques. Amb la col·laboració del Departament cadascuna de les doctores fa un presentació sobre la seva especialitat, ens parlen de les seves lectures de referència i ens presenten algunes de les dones matemàtiques capdavanteres. [...]
2006  
3.
3.0 KB Un recorregut pel món de les matemàtiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències i d'Enginyeries ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'any 2000 ha estat escollit per la Unió Matemàtica Internacional com l'Any Mundial de les Matemàtiques. Aprofitant aquesta iniciativa la Biblioteca de Ciències i d'Enginyeries ha elaborat una breu mostra bibliogràfica que dóna una perspectiva històrica de les matemàtiques, des de l'Antiguitat fins a l'Època contemporània.
2000  

Fons personals i institucionals 4 registres trobats  
1.
4 p, 1019.6 KB Apunts manuscrits : A - Matrices de Dirac. / Pascual, Pedro, 1934-2006
[198-?]  
2.
215 p, 58.5 MB Apunts manuscrits : temes de matemàtica aplicats a física nuclear i de partícules, començant la numeració de temes a XV i acabant a XXIII-C. / Pascual, Pedro, 1934-2006
[198-?]  
3.
193 p, 50.6 MB Apunts manuscrits : temes de matemàtica aplicats a física nuclear i de partícules, numerats de I a VI. / Pascual, Pedro, 1934-2006
[198-?]  
4.
425 p, 120.5 MB Apunts manuscrits : curs complet de l'assignatura d'anàlisi matemàtica I, amb problemes; temes numerats de 1 a 8. / Pascual, Pedro, 1934-2006
1996 ca.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.