Resultats globals: 82 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 59 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 15 registres trobats
Materials didàctics, 4 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 59 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 1.1 MB Història, matemàtiques i realitat / Figueiras Ocaña, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Deulofeu Piquet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La matemàtica es una disciplina viva en la història dels pobles, al servei de les necessitats humanes i en estreta relació amb la cultura. D'on ve, doncs, la seva imatge popular en el sentit que és una ciència distant, que no té la calidesa que transmeten altres ciències humanes? Potser hi ha dues matemàtiques? Per què un llibre de text que a la seva introducció comença parlant d'homes i dones que mesuren un camp al pas dels bous continua immediatament amb abstraccions difícils de comprendre? Per a què serveixen, finalment, les matemàtiques que s'aprenen a l'escola?.
2007 - 10.17345/comeduc200718-23
Comunicació educativa, Núm. 20 (2007) , p. 18-23  
2.
7 p, 1.2 MB Joc i matemàtiques : recerca i implicacions didàctiques / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La recerca de la millora de l'ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques escolars condueix a l'estudi de situacions didàctiques concretes que poden ser referents de bones pràctiques. Seguint Van Oers (1994, 2003), considerem que les bones pràctiques escolars són aquelles que cerquen un aprenentatge efectiu, és a dir, aquelles que tenen en consideració tant l'augment de les capacitats cognitives dels alumnes com la millora de les habilitats i capacitats de relació social per participar efectivament en la vida sociocultural de la comunitat. [...]
2008 - 10.17345/comeduc200864-70
Comunicació educativa, Núm. 21 (2008) , p. 64-70  
3.
18 p, 737.3 KB El conocimiento de la modelación matemática desde la reflexión en la formación inicial de profesores de matemática / Huincahue Arcos, Jaime (Universidad Católica del Maule (Talca, Xile)) ; Borromeo-Ferri, Rita (Universität de Kassel) ; Mena-Lorca, Jaime Juan Fernando (Pontificia Universidad Católica de Valparaíso (Valparaíso, Xile))
La introducción de la modelación matemática en el currículo de enseñanza media chileno, hace ya una decena de años, ha relevado la necesidad de estudios relativos a las prácticas de su enseñanza en la formación inicial de profesores en el país. [...]
Fa ja una dècada que la introducció de la modelació matemàtica en el currículum d'ensenyament mitjà xilè que ha revelat la necessitat d'estudis relatius a les pràctiques d'ensenyament a la formació inicial de mestres del país. [...]
The introduction of mathematical modelling in the Chilean secondary education curriculum, some ten years ago, has highlighted the need for studies concerning the teaching practices on modelling in the initial training of teachers in the country. [...]

2018 - 10.5565/rev/ensciencias.2277
Enseñanza de las ciencias, Vol. 36 Núm. 1 (2018) , p. 99-115 (Investigaciones Didácticas)  
4.
18 p, 657.2 KB La geometría analítica en España durante el siglo XIX : estudio de las soluciones negativas de una ecuación / Sánchez Sierra, Isabel M. (IES Vía de la Plata (Salamanca, Castella i Lleó)) ; González Astudillo, María Teresa (Universidad de Salamanca. Departamento de Didáctica de la Matemática y Didáctica de las Ciencias Experimentales)
Este artículo muestra el estudio e interpretación de las soluciones negativas de un problema geométrico presentes en los libros de texto de Geometría Analítica utilizados en España durante el siglo XIX. [...]
Aquest article mostra l'estudi i interpretació de les solucions negatives d'un problema geomètric presents en els llibres de text de Geometria Analítica utilitzats a Espanya durant el segle XIX. Mitjançant l'anàlisi de contingut d'onze obres hem identificat tres interpretacions de les solucions negatives: indiquen un canvi de posició, assenyalen un error en les hipòtesis del problema o una possible modificació de l'enunciat que dóna lloc a un problema més general, o bé l'existència d'una quantitat inversa.
This article shows the study and interpretation of the negative solutions of a geometric problem found in the textbooks of Analytical Geometry used in Spain during the nineteenth century. Through the content analysis of eleven books, we have identified three interpretations of negative solutions: they indicate a change of position; they point out an error in the hypotheses of the problem or a possible modification of the formulation that implies a more general problem, or the existence of an inverse quantity.

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2348
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 89-106 (Investigaciones Didácticas)  
5.
7 p, 263.5 KB Espai, context i creativitat : aprenentatge de les matemàtiques / Planella, Montserrat (Institut Castell d'Estela (Amer, Catalunya)) ; Vilches, Santi (Institut Marta Estrada (Granollers, Catalunya)) ; Font, Jordi (Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú, Catalunya)) ; Grau, Roger (Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú, Catalunya)) ; Gorriz, Maite (Institut Pla Marcell (Cardedeu, Catalunya))
L'ensenyament de les matemàtiques implica l'adquisició d'habilitats de planificació matemàtica i la capacitat d'identificar les matemàtiques en els contexts. En aquest sentit, l'Aprenentatge Basat en Projectes és una oportunitat perquè les matemàtiques recuperinaquest paper de motor. [...]
Mathematics learning implies the development of planning skills and the ability to identify mathematics in Contexts. Project-Based Learning is an opportunity to give to Mathematics this role as a driving force. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.13
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 42-48 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
6.
7 p, 409.7 KB La conjectura i la planificació : aprenentatge de les matemàtiques mitjançant projectes / Margelí, Sílvia (Institut de Sils (Girona, Catalunya)) ; Perpinyà, Sílvia (Institut de Sils (Girona, Catalunya)) ; Monsergas, Marisa (Institut Sant Pol de Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Sol, Manel (Institut Vilatzara (Vilassar de Mar, Catalunya)) ; Chiva, Salvador (Institut Les Vinyes (Castellbisbal, Catalunya))
L'aprenentatge de les matemàtiques implica un doble viatge: des de la modelització matemàtica de fenòmens fins a l'aplicació dels models i eines matemàtiques a la resolució de problemes. Ambdues aproximacions impliquen la necessitat d'un context problemàtic com a lloc de partida o d'arribada. [...]
Mathematics learning implies a double journey: from mathematic modeling of phenomena to the application of mathematic models and tools to problem solving. Both approaches need to propose a problematic context as a departure or arrival. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.12
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 35-41 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
7.
22 p, 899.9 KB Descubrimiento de conocimiento matemático mediante la reformulación de conjeturas falsas en un ambiente de pruebas y refutaciones / Bustos Rubilar, Álvaro Sebastián (Instituto Politécnico Nacional (Mèxic). Departamento de Matemática Educativa Cinvestav) ; Zubieta Badillo, Gonzalo (Instituto Politécnico Nacional (Mèxic). Departamento de Matemática Educativa Cinvestav)
Este trabajo expone los resultados obtenidos en un estudio llevado a cabo con futuros profesores de educación secundaria. Se presenta cómo descubrieron conocimiento matemático a partir de una conjetura falsa, la cual reformularon en un proceso de discusión basado en algunos elementos del método cuasiempírico de pruebas y refutaciones. [...]
Aquest treball exposa els resultats obtinguts en un estudi dut a terme amb futurs professors d'educació secundària. Es presenta com van descobrir coneixement matemàtic a partir d'una conjectura falsa, la qual van reformular en un procés de discussió basat en alguns elements del mètode quasiempíric de proves i refutacions. [...]
This paper exposes the results of a study carried out to future secondary school teachers. We present how the students discovered mathematical knowledge from a false conjecture, which was reformulated in a process of discussion based on some of the elements of the quasi-empirical method of proofs and refutations. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1630
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 3 (2015) , p. 117-136 (Investigaciones Didácticas)  
8.
22 p, 813.8 KB Enseñanza de las unidades métricas en España en la segunda mitad del siglo XIX / Picado, Miguel (Universidad Nacional de Costa Rica) ; Gómez, Bernardo (Universitat de València. Departament de Didàctica de la Matemàtica) ; Rico Romero, Luis (Universidad de Granada. Departamento de Didáctica de la Matemática)
Este artículo presenta una investigación en historia de la educación matemática basada en el análisis de textos escolares. Presta atención a las particularidades de la incorporación de las uni¬dades métrico-decimales en libros de texto para primaria usados en España durante 1849-1892. [...]
Aquest article presenta una recerca en història de l'educació matemàtica basada en l'anàlisi de textos escolars. Para atenció a les particularitats de la incorporació de les unitats mètric-decimals en llibres de text per a primària usats a Espanya durant 1849-1892. [...]
In this article a historical research in mathematics education based on an analysis of an-cient texts is described. The incorporation of metric-decimal units and its peculiarities in textbooks for primary used in Spain during the period 1849-1892 are highlighted. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1567
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 3 (2015) , p. 175-196 (Historia y Epistemología)  
9.
22 p, 119.3 KB La evaluación de la resolución de problemas en matemáticas : concepciones y prácticas de los profesores de secundaria. Autora: Janeth A. Cárdenas Lizarazo... / Caballero Carrasco, Ana
La evaluación de la resolución de problemas en matemáticas: concepciones y prácticas de los profesores de secundaria. Asumimos que la evaluación es uno de los organizadores del currículo y como tal debe estar integrada en el proceso de enseñanza y aprendizaje. [...]
L'avaluació de la resolució de problemes en matemàtiques: concepcions i pràctiques dels professors de secundària. Assumim que l'avaluació és un dels organitzadors del currículum i com tal ha d'estar integrada en el procés d'ensenyament i aprenentatge. [...]
Evaluation of problem solving in mathematics: conceptions and practices of secondary teachers. We assume that the evaluation is one of the organizers of the curriculum and as such must be integrated in the process of teaching and learning. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1834
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 3 (2015) , p. 203-204 (Tesis Didácticas)  
10.
2 p, 229.8 KB Sumar, restar… Predir / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2013
Ara, Núm. 1091 (1 de desembre de 2013) , p. 48-49  

Articles : 59 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
9 p, 363.3 KB L'ús de materials virtuals i la interacció a l'aula / Estapé Dubreuil, Glòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Estudis Empresarials. Departament d'Economia de l'Empresa)
La comunicació es refereix a l'assignatura de Matemàtiques aplicades a l'empresa, una troncal anual de primer curs de la Diplomatura en Ciències Empresarials. El grup de professors que donem l'assignatura ens varem acollir, quasi des del seu inici, a les possibilitats que ofereix el campus virtual de l'Autònoma Interactiva per tal de publicar material de diversos tipus, i per a permetre als estudiants efectuar un cert seguiment de l'assignatura per aquesta via. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
202 p, 20.9 MB Análisis matemático del cancionero popular vasco / Núñez, Iñaki
Es un estudio sobre el cancionero popular vasco, de Resurrección Mª de Azkue, que comprende más de 1000 canciones. Se basa en la aplicación a la música de conceptos matemáticos y de teoría de la información y fue realizado durante los años 1971 y 1972, utilizando fichas perforadas que se trataron en un ordenador (GE15, 12 K de memoria). [...]
És un estudi sobre el cançoner popular basc, de Resurrección Mª de Azkue, que comprèn més de 1000 cançons. Es basa en l'aplicació a la música de conceptes matemàtics i de teoria de la informació i va ser fet entre els anys 1971 i 1972, utilitzant fixes perforades que es van tractar en un ordinador (GE15, 12 K de memòria). [...]

2015  
2.
34 p, 1.4 MB Un apunt de matemàtica financera : com es valoren les opcions? / Bruna, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Conferència del dia de Sant Albert Magne pronunciada a la sala d'actes de les Fac. de Biociències i Ciències de la UAB dimecres 16 de novembre del 2016.
2016  
3.
12 p, 90.7 KB Reglament del Departament de Matemàtiques / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
2004  

Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
176 p, 3.1 MB Análisis de conversaciones matemáticas con estudiantes sordos en entornos de clase / Nairouz, Yinzú, autor. ; Planas, Núria (Planas i Raig), supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
El trabajo de tesis doctoral Análisis de conversaciones matemáticas con estudiantes sordos en entornos de clase contribuye a la investigación en Didáctica de la Matemática dentro del ámbito del aprendizaje de las matemáticas de personas en situación de diversidad lingüística. [...]
The doctoral thesis Analysis of Mathematical conversations with deaf students in class environments contributes to research in Didactics of Mathematics within the scope of mathematical learning of people with linguistic diversity. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
93 p, 7.4 MB Importància de l'establiment de connexions matemàtiques a l'aula. Discutint si és possible el creixement de la població de conills del prat Fibonacci / Marín Tabuenca, Ana ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest Treball de Final de Grau té l'objectiu de reflexionar i cercar evidències sobre la importància i la necessitat d'establir connexions a l'aula de primària, entre ciències, matemàtiques i llengua, per tal de comprendre un fenomen científic com és el creixement de les poblacions. [...]
2017
Grau en Educació Primària [896]  
3.
37 p, 339.3 KB Schwarz methods for a preconditioned WOPSIP method for elliptic problems / Antonietti, Paola F. ; Ayuso, B. ; Brenner, Susanne C. ; Sung, Li-Yeng ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca Matemàtica
We construct and analyze non-overlapping Schwarz methods for a preconditioned weakly over-penalized symmetric interior penalty (WOPSIP) method for elliptic problems.
Centre de Recerca Matemàtica 2011 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1057)  
4.
9 p, 314.4 KB A block solver for the exponentally fitted IIPG-0 method / Ayuso, B. ; Lombardi, Ariel ; Pietra, Paola ; Zikatanov, Ludmil ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca Matemàtica
We consider an exponentially fitted discontinuous Galerkin method for advection dominated problems and propose a block solver for the resulting linear systems. In the case of strong advection the solver is robust with respect to the advection direction and the number of unknowns.
Centre de Recerca Matemàtica 2011 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1055)  
5.
30 p, 367.4 KB L2−estimates for the DG IIPG-0 scheme / Ayuso, B. ; Brezzi, Franco ; Havle, Oto ; Marini, L. Donatella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca Matemàtica
We discuss the optimality in L2 of a variant of the Incomplete Discontinuous Galerkin Interior Penalty method (IIPG) for second order linear elliptic problems. We prove optimal estimate, in two and three dimensions, for the lowest order case under suitable regularity assumptions on the data and on the mesh. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2011 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1052)  
6.
8 p, 352.6 KB Mutigrid preconditioner for nonconforming discretization of elliptic problems with jump coefficients / Ayuso, B. ; Holst, M. ; Zhu, Y. ; Zikatanov, Ludmil ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca Matemàtica
In this paper, we present a multigrid preconditioner for solving the linear system arising from the piecewise linear nonconforming Crouzeix-Raviart discretization of second order elliptic problems with jump coe fficients. [...]
Centre de Recerca Matemàtica 2011 (Prepublicacions del Centre de Recerca Matemàtica ; 1054)  
7.
351 p, 1.2 MB La matemática de los quanta en España. El andamiaje de la física teórica en el intervalo (1925,1955) [borroso] / Gimeno Valentín-Gamazo, Gonzalo ; Baig i Aleu, Marià, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciència
En esta tesis estudiamos el papel de las matemáticas en la circulación y asimilación de la mecánica cuántica en España en el período 1925-1955. A finales de 1925 se desarrolló en el centro europeo, de la mano de científicos como Max Born, Werner Heisenberg, Pascual Jordan, Erwin Schrödinger o Paul Dirac, la disciplina física que hoy conocemos como Mecánica Cuántica. [...]
In this dissertation we look into the role of mathematics in the process of circulation and assimilation of quantum mechanics in Spain from 1925 to 1955. By the end of the year 1925, the discipline nowadays known as quantum mechanics was developed at the European centre by scientists such as Max Born, Werner Heisenberg Pascual Jordan, Erwin Schrödinger or Paul Dirac. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
8.
319 p, 3.9 MB Aspectos epistemológicos de la argumentación en el aula de matemáticas / Goizueta, Manuel ; Planas, Núria, (Planas i Raig) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Este trabajo de tesis doctoral "Aspectos epistemológicos de la argumentación en el aula de matemáticas" se inscribe en el área de estudio de la argumentación en clase de matemáticas. En él se aborda la cuestión de investigación: ¿Cómo se construye la validez de la producción matemática cuando se resuelven problemas en aulas de matemáticas? Para acercarse a esta cuestión se plantean tres objetivos: Primer objetivo: Caracterizar procesos de construcción de la validez de la producción matemática en el trabajo en grupo de alumnos. [...]
This doctoral thesis "Epistemological aspects of argumentation in the mathematics classroom" is inscribed in the area of study of argumentation in the mathematics classroom. It tackles the research question: ¿How is the validity of mathematical production constructed while solving problems in mathematics classrooms? To approach this question three objectives are proposed: First objective: To characterize validity construction processes of mathematical production in students' group work. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
9.
321 p, 1.6 MB La teoría de conjuntos en el periodo Entreguerras : la internacionalización de la matemática polaca a través de Fundamenta Mathematicae y Sierpínski / Chaves Beltrán, Andrés ; Roqué, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Història de la Ciència) ; Ferreirós Domínguez, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis d'Història de les Ciència
En esta tesis se abordan algunos aspectos del desarrollo histórico de la teoría de conjuntos desde su nacimiento en la década de 1870 hasta el inicio de la Segunda Guerra Mundial en 1939, enfatizando en el periodo 1920-1939 concretamente en Varsovia, en la revista Fundamenta Mathematicae y en la obra del matemático Waclaw Sierpinski. [...]
In this thesis some aspects of the historical development of set theory are tackled, since its birth in the 1870s until the beginning of the second World war in 1939, making stress in Varsovia, in the period from 1920 to 1939, in the journal Fundamenta Mathematicae and in the Sierpi'nski's work. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
10.
674 p, 3.8 MB El uso de las preguntas por parte del docente en la clase de matemáticas y sus efectos en las respuestas y conversaciones de los niños / Forero Sáenz, Amparo ; Lalueza, José Luís, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Con el reconocimiento de las diversas perspectivas en psicología sobre la importancia del lenguaje en la construcción de conocimiento, se viene consolidando un nuevo campo de investigación sobre el discurso en educación. [...]
With the recognition of the several psychology perspectives about the importance of language in the construction of knowledge, a new area of research on discourse in education has been consolidating. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 4 registres trobats  
1.
105 p, 16.0 MB Un munt de jocs per un món de càlculs. 2. Material del taller dels jocs matemàtics per als infants / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Aranda, Maria ; Edo, Clara ; Serrano, Helena
Aquest document 2 és el resultat d'una proposta educativa, que combina processos d'Aprenentatge i de Servei a la comunitat, que s'articula dins del Pràcticum V del Grau d'Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2020 (Projectes ApS)  
2.
120 p, 15.1 MB Un munt de jocs per un món de càlculs. 1. Dossier del taller de jocs matemàtics per a les mestres / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Aranda, Maria ; Edo, Clara ; Serrano, Helena
Aquest document 1 és el resultat d'una proposta educativa, que combina processos d'Aprenentatge i de Servei a la comunitat, que s'articula dins del Pràcticum V del Grau d'Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Un munt de jocs per un món de càlculs 1 és un recull de jocs matemàtics per a infants de cicle inicial i cicle mitjà. Aquest recull té com a objectiu principal oferir als infants un contacte amb els continguts matemàtics de numeració i càlcul d'una manera lúdica, divertida, que fomenti la interacció entre companys/es i desperti l'interès per les matemàtiques. [...]

2020  
3.
732x1024, 668.3 KB Exposició "Dia Internacional de les Matemàtiques : les matemàtiques són arreu" / Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Camps i Camprubí, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Herbera i Espinal, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Per iniciativa de les professores del Departament de Matemàtiques Rosa Camps i Dolors Herbera, l'exposició vol celebrar el primer Dia Internacional de les Matemàtiques: el dissabte 14 de març. Enguany el tema és "les matemàtiques són arreu" i, per aquesta raó, a partir de les pràctiques externes del Grau en Matemàtiques, s'han recollit deu exemples que posen de manifest l'aplicació pràctica de les matemàtiques. [...]
2020
41 documents
4.
49 p, 1.7 MB Cerca i gestió de la informació : les principals fonts d'informació en física geologia, matemàtiques i química / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Presentació dels diferents recursos d'informació i eines documentals adreçades als alumnes del doctorat de Ciències (física, geologia, matemàtiques i química).
2019 (Fonts d'informació)  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
732x1024, 668.3 KB Exposició "Dia Internacional de les Matemàtiques : les matemàtiques són arreu" / Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Camps i Camprubí, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Herbera i Espinal, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
Per iniciativa de les professores del Departament de Matemàtiques Rosa Camps i Dolors Herbera, l'exposició vol celebrar el primer Dia Internacional de les Matemàtiques: el dissabte 14 de març. Enguany el tema és "les matemàtiques són arreu" i, per aquesta raó, a partir de les pràctiques externes del Grau en Matemàtiques, s'han recollit deu exemples que posen de manifest l'aplicació pràctica de les matemàtiques. [...]
2020
41 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.