1.
|
11 p, 741.5 KB |
Brand tracking based on sentiment analysis using Twitter data
/
Toval Borrell, Andrea ;
César Galobardes, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El monitoratge del sentiment de marques és crucial per a les empreses que tinguin les percepcions dels clients. No obstant això, l'anàlisi en temps real de les dades de les xarxes socials pot ser complicat. [...] El monitoreo del sentimiento de marcas es crucial para que las empresas entiendan las percepciones de los clientes. Sin embargo, el análisis en tiempo real de los datos de las redes sociales puede ser complicado. [...] Brand sentiment monitoring is crucial for businesses to understand customer perceptions. However, the real-time analysis of social media data can be challenging. Fortunately, advanced deep learning models based on transformers offer exceptional solutions to address this issue. [...]
2023 Enginyeria de Dades [1394]
|
|
2.
|
|
Use and Misuse of WeChat among Elderly Adults in Urban China
/
Hao, Jingya ;
Pulido, Cristina, dir. ;
Song, Yi, dir.
Aquest estudi se centra en l'ús dels mitjans, les barreres i les estratègies per promoure l'alfabetització mediàtica entre les persones grans. L'autor està tractant d'omplir el buit en la investigació sobre estudis de mitjans entre els adults grans xinesos i oferir estratègies pràctiques per millorar l'alfabetització mediàtica de les persones grans, que és necessària i urgent en l'era digital. [...] Este estudio se centra en el uso de los medios, las barreras y las estrategias para promover la alfabetización mediática entre los adultos mayores. El autor está tratando de llenar el vacío en la investigación sobre estudios de medios entre adultos mayores chinos y proporcionar estrategias prácticas para mejorar la alfabetización mediática de los adultos mayores, que es necesaria y urgente en la era digital. [...] This study focuses on media use, barriers, and strategies for promoting media literacy among elderly adults. The author is trying to fill the gap in research on media studies among Chinese elderly adults and to provide practical strategies for improving elderly adults' media literacy, which is necessary and urgent in the digital age. [...]
2023
|
|
3.
|
1.6 MB |
Cap a una Superlliga europea? La desigualtat econòmica i mediàtica i el desequilibri competitiu en l'era del futbol global
/
Badia Perea, Jordi ;
Ginesta Portet, Xavier, 1983-, dir. ;
Giraldo Luque, Santiago, dir.
Les Ciències Socials han agafat l'esport com a matèria d'estudi per explicar les transformacions socials. D'entre totes les disciplines esportives, el futbol n'ha estat la privilegiada. Així, el futbol ha estat analitzat successivament com a instrument i metàfora del procés de civilització, de la comunicació de masses, de la societat de l'espectacle i la globalització. [...] Las Ciencias Sociales han tomado el deporte como materia de estudio para explicar las transformaciones sociales. Entre todas las disciplinas deportivas, el fútbol ha sido la privilegiada. Así, el fútbol se ha analizado sucesivamente como instrumento y metáfora del proceso de civilización, de la comunicación de masas, de la sociedad del espectáculo y la globalización. [...] The Social Sciences have taken sport as a subject of study to explain social transformations. Of all the sports disciplines, football has been the privileged one. Thus, football has been successively analyzed as an instrument and metaphor for the process of civilization, mass communication, the entertainment society and globalization. [...]
2022
|
|
4.
|
3.3 MB |
Gestión de la visibilidad del investigador de publicidad y relaciones públicas y su producción científica en la web
/
De Santis, Andrea ;
Morales Morante, Fernando, dir.
El coneixement és un actiu molt important d'una societat i, com a tal, ha de ser valorat pels seus membres. Per tant, universitats, investigadors i grups de recerca tenen la responsabilitat i obligació de donar a conèixer el seu treball per a complir amb la seva missió social. [...] El conocimiento es un activo muy importante de una sociedad y, como tal, debe ser valorado por sus miembros. Por lo tanto, universidades, investigadores y grupos de investigación tienen la responsabilidad y obligación de dar a conocer su trabajo para cumplir con su misión social. [...] Knowledge is a very important asset of a society and, as such, it should be valued by its members. Thus, universities, researchers and research groups have the responsibility and obligation to make their work known in order to fulfill their social mission. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
5.
|
23 p, 955.0 KB |
El col·lectiu MENA : criminalització mediàtica i nou estigma
/
Pares Pleguezuelos, Marc ;
Sordè i Martí, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La criminalització de grups concrets de la societat ha estat present des del moment en què l'ésser humà va començar a viure en comunitat. En aquest estudi es tractarà de desglossar els processos que hi ha darrere de la criminalització del col·lectiu de Menors Estrangers No Acompanyats des de perspectives d'autors principalment interaccionistes. [...] La criminalización de grupos concretos de la sociedad ha estado presente des del momento en que el ser humano empezó a vivir en comunidad. En este estudio es tratará de desglosar los procesos que hay detrás de la criminalización del colectivo de Menores Extranjeros No Acompañados des de perspectivas de autores principalmente interaccionistas. [...] The criminalization of specific groups of society has been present since the moment human beings began to live in community. This study will try to break down the processes behind the criminalization of the group of Unaccompanied (Foreign) Minors from the perspectives of mainly interactionist authors. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
|
|
6.
|
36 p, 621.5 KB |
¿Qué caracteriza el discurso de Vox?
/
Dahdah Ferrer, Michele Marian ;
Rico Camps, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquesta recerca busca detallar els elements que caracteritzen el discurs del partit d'ultradreta Vox, per d'aquesta manera, afirmar si el principal component és el nacionalisme per sobre del nativisme i el populisme, i confirmar si només utilitza un discurs populista en campanya, però no en el seu programa electoral. [...] Esta investigación busca detallar los elementos que caracterizan el discurso del partido de ultraderecha Vox, para de esta manera, afirmar si el principal componente es el nacionalismo por encima del nativismo y el populismo, y confirmar si solo utiliza un discurso populista en campaña, pero no en su programa electoral. [...] This research seeks to detail the elements that characterize the speech of the far-right party Vox, in order to affirm whether the main component is nationalism over nativism and populism and confirm whether it only uses a populist speech in the campaign, but not in his electoral program. [...]
2022 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
106 p, 2.3 MB |
Eleccions en pandèmia : anàlisi de la campanya d'Esquerra Republicana de Catalunya
/
Torra Carrera, Ignasi ;
Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La pandèmia ens ha portat a viure situacions que, tres anys enrere, ens semblarien impensables. Malgrat tot, l'exercici del dret a vot es va obrir escletxa i, a Catalunya, es va materialitzar en les eleccions del 14 de febrer de 2021. [...] La pandemia nos ha llevado a vivir situaciones que tres años atrás nos parecerían impensables. Sin embargo, el ejercicio del derecho a voto abrió brecha y, en Cataluña, se materializó en las elecciones del 14 de febrero de 2021. [...] The pandemic has led us to experience situations that would have seemed unconceivable three years ago. However, the right to vote remained inviolable and the elections of February 14, 2021 were held in a pandemic context in Catalonia. [...]
2022 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
9.
|
|
Glocalization, Neoliberalism and Reality Television:Social Media as the Second Screen of Reality Talent Competition Programs in China and Spain
/
Qing, Shenglan ;
Prado, Emili, dir.
Com a projecte politicoeconòmic, el neoliberalisme es va localitzar a la Xina i Espanya durant el mateix període a finals de la dècada de 1970; Com a forma de contingut televisiu, la telerrealitat va guanyar popularitat a la Xina i a Espanya a la dècada de 2000 amb el flux global de formats de telerrealitat. [...] Como proyecto político-económico, el neoliberalismo se localizó en China y España durante el mismo período a fines de la década de 1970; Como forma de contenido televisivo, la telerrealidad ganó popularidad en China y España en la década de 2000 con el flujo global de formatos de telerrealidad. [...] As a political-economic project, neoliberalism was localized in China and Spain during the same period at the end of the 1970s; as a form of television content, reality television gained popularity in China and Spain in the 2000s with the global flow of reality television formats. [...]
2022
|
|
10.
|
102 p, 8.4 MB |
Dragon Quest : El Precursor Olvidado. Origen transmedia del primer JRPG y el borrado de su aroma cultural fuera de Japón
/
Caravaca Caparrós, Adrián ;
Grau, Tomás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball pren com a objecte d'estudi el videojoc japonès Dragon Quest (Enix, 1986) i el seu procés d'adaptació al mercat estatunidenc. Per entendre les decisions preses per modificar l'apartat estètic original del producte per part dels agents de distribució es contextualitzarà l'origen de Dragon Quest a la indústria del videojoc japonès, en el gènere dels videojocs de rol i en com encaixa dins de l'ecosistema de consum dels productes culturals japonesos. [...] Este trabajo de investigación toma como objeto de estudio el videojuego japonés Dragon Quest (Enix, 1986) y su proceso de adaptación para el mercado norteamericano. Para entender las decisiones tomadas para modificar el apartado estético original del producto por parte de los agentes de distribución se contextualizará el origen de Dragon Quest en la industria del videojuego japonés, en el género de los videojuegos de rol y en cómo encaja dentro del ecosistema de consumo de productos culturales japoneses. [...] This research takes as its object of study the Japanese videogame Dragon Quest (Enix, 1986) and its adaptation process to the US market. To understand the decisions made by the distribution agents in order to modify the original art style of the product, the origin of Dragon Quest in the Japanese videogame industry, and its role in the role-playing videogame genre will be contextualized, as well as the way it fits in the consumption system of Japanese cultural products. [...]
2021 Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
|
|