1.
|
10 p, 476.2 KB |
Televisión pública en España y jóvenes universitarios : radiografía del acceso, consumo y valores más preciados
/
Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González-Saavedra, Carlos, (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
La televisión pública se enfrenta a diferentes retos en el escenario digital. Por un lado, la transformación tecnológica le está obligando a desplegar nuevas estrategias de distribución de contenidos. [...] Public television faces various challenges in the digital world. On the one hand, technological transformation is forcing it to deploy new content distribution strategies. On the other, it faces limited budgets that force a rationalization of priorities. [...]
Granada: Ediciones Profesionales de la Información, 2020 - 10.3145/AE-IC-epi.2020.e21
Comunicación y diversidad. Selección de comunicaciones del VII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), 2020, p. 357-366
|
|
2.
|
|
3.
|
24 p, 144.3 KB |
La lengua
/
López López, Bernat (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
La presencia de la lengua catalana en los medios de comunicación en el bienio 2005-2006 se ha estabilizado al alza, pero con incrementos modestos, con un gran protagonismo en la radio y en internet, los medios más normalizados. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 233-255
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
17 p, 747.4 KB |
Els nous mitjans i els Jocs : el Moviment Olímpic i el web social en la difusió de missatges
/
Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Centre d'Estudis Olímpics
El treball aprofundeix en les noves tendències de finançament, tecnològiques i de consum de les imatges televisives, unes novetats tecnològiques que entronquen, com a conseqüència de la convergència, amb els anomenats nous mitjans, que tenen en els protocols d'Internet el seu fonament tecnològic, i als quals es dedica el segon dels capítols d'aquesta tercera part. El trabajo profundiza en las nuevas tendencias de financiación, tecnológicas y de consumo de las imágenes televisivas, novedades tecnológicas que entroncan, como consecuencia de la convergencia, con los denominados nuevos medios, que tienen en los protocolos de Internet su fundamento tecnológico, a los que está dedicado el segundo de los capítulos de esta tercera parte. The article takes an in-depth look at new trends in funding, technologies for consuming television images and new technologies that, as a result of convergence, come together with new media, for which the Internet Protocol is a fundamental technology. [...]
Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona 2011
Mosaic olímpic: recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB: 20 anys, 2011, p. 147-156
3 documents
|
|
7.
|
218 p, 6.1 MB |
Mosaic olímpic : recerca multidisciplinar i difusió dels estudis olímpics. CEO-UAB : 20 anys
/
Fernández Peña, Emilio ;
Moragas Spà, Miquel de, 1943- ed. ;
Cerezuela, Berta ed. ;
Gómez Benosa, Miquel ed. ;
Kennett, Christopher ed. ;
Centre d'Estudis Olímpics
Mosaic Olímpic aborda els estudis olímpics des de la riquesa i la interconnexió dels diferents fenòmens que els constitueixen: els mitjans de comunicació nous i tradicionals, l'economia, l'herència, el gènere, la gestió d'informació, l'urbanisme olímpic, el paper dels voluntaris o els programes culturals, entre d'altres. [...] Mosaico Olímpico aborda los estudios olímpicos desde la riqueza y la interconexión de los diferentes fenómenos que los constituyen: los medios de comunicación nuevos y tradicionales, la economía, la herencia, el género, la gestión de información, el urbanismo olímpico, el papel de los voluntarios o los programas culturales, entre otros. [...] An Olympic Mosaic tackles Olympic studies from the wealth and interconnection of the different phenomena that constitute them: media and the new media, economics, legacy, gender, information management, Olympic urban planning, the role of the volunteers or the cultural programs, among others. [...]
Barcelona: Centre d'Estudis Olímpics. Universitat Autònoma de Barcelona; Ajuntament de Barcelona, 2011
3 documents
|
|
8.
|
24 p, 2.0 MB |
Mitjans de comunicació : la imatge de Barcelona a la premsa internacional
/
Ladrón de Guevara, Muriel (Centre d'Estudis Olímpics) ;
Coller, Xavier ;
Romaní, Daniel ;
Centre d'Estudis Olímpics
Muriel Ladrón de Guevara, Xavier Cóller i Daniel Romaní aborden la qüestió de la premsa escrita internacional, dins l'apartat de mitjans de comunicació. Muriel Ladrón de Guevara, Xavier Cóller y Daniel Romaní abordan la cuestión de la prensa escrita internacional, dentro del apartado de medios de comunicación. Muriel Ladrón de Guevara, Xavier Cóller and Daniel Romaní broach the issue about International press, within the media section.
Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 98-266
3 documents
|
|
9.
|
29 p, 2.4 MB |
Mitjans de comunicació : la imatge de Barcelona'92 a la televisó internacional
/
Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rivenburgh, Nancy K. ;
García, Núria ;
Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh i Núria Garcia aborden la qüestió de la televisió internacional, dins l'apartat de mitjans de comunicació. Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh y Núria García abordan la cuestión de la televisión internacional, dentro del apartado de medios de comunicación. Miquel de Moragas, Nancy Rivenburgh and Núria Garcia broach the issue about International television, within the media section.
Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 76-97
3 documents
|
|
10.
|
30 p, 548.4 KB |
Comunicació a Barcelona'92 : l'herència dels símbols
/
Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya)) ;
Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas analitza els aspectes intangibles d'aquest impacte, que ell anomena "l'herència dels símbols", i les diferents vies d'interpretar i evocar els significats de Barcelona'92 a una escala global. Miquel de Moragas analiza los aspectos intangibles de este impacto, que el llama "la herencia de los símbolos", i las diferentes vías para interpretar y evocar los significados de Barcelona'92 a una escala global. Miquel de Moragas analyses the intangible aspects of this impact, which he terms "the legacy of symbols", and the different ways of interpreting and recalling the meanings of Barcelona'92 on a global scale.
Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 119-143
|
|