Resultats globals: 10 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 8 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 66.5 KB La virtualización de la economía. La compra de comida por Internet : el consumo, el dinero y el trabajo como acontecimiento / Campos, Oscar ; Hernández, Víctor ; Moreno, Marcos ; Morillo, Ángela ; Valderrama, Amalia
Partiendo de un concepto de virtualización de la economía, donde las prácticas económicas se definen como procesos de desterritorialización y asumiendo que las TICs posibilitan nuevas formas de socialidad, en el presente trabajo se explora una práctica que nos habla de la economía como acontecimieto: La adquisición de comida, a través de Internet. [...]
Starting from an economy virtualization concept, where economic practices are defined as de-territorialization processes, and assuming that ICTs (information and communication technologies) make possible new ways for sociality, this paper explores a practice that draws economy as a happening. [...]

2005 - 10.5565/rev/athenead/v1n7.197
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 7 (2005) p. 350-360  

Documents de recerca 8 registres trobats  
1.
13 p, 1.9 MB Order It / Muhammad, Ehtisham Ashraf ; Pérez Martínez, Andreu, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto tiene com objetivo agilizar el trabajo en los restaurantes y evitar las esperas de los clientes para realizar pedidos en los restaurantes mediante la creación de una aplicación móvil. [...]
This project aims to streamline work in restaurants and avoid waiting for customers to place their orders by creating a mobile application. The application will have three versions, which will be used by five types of users: client, waiter, cook, restaurant manager and administrator. [...]
Aquest projecte té com a objectiu agilitzar la feina als restaurants i evitar les esperes dels clients per realitzar comandes als restaurants mitjançant la creació d'una aplicació mòbil. L'aplicació tindrà tres versions diferents que seran utilitzades per cinc tipus d'usuaris, client, cambrer, cuiner, gestor del restaurant i administrador. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 8.7 MB Anàlisi semàntic d'imatges en xarxes socials amb tècniques de deep learning / Reyes Martí, Marc ; Gonzàlez i Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte proposa un mètode per a classificar diferents imatges segons quins aliments es poden veure en elles. S'utilitzen dos conjunts d'imatges etiquetades segons quin aliment es veu en elles, un dividit en 101 classes i l'altre en 256 classes. [...]
This project proposes a method for classifying different images depending on what foods we can see in the pictures. Use two sets of images tagged as what food is in them, one divided into 101 classes and other divided into 256 classes. [...]
Este proyecto propone un método para clasificar diferente imágenes según que alimentos podemos visualizar en elles. Se usan dos conjuntos de imagenes etiquetadas según que alimentos se pueden ver en elles, uno dividido en 101 clases i el otro en 256 clases. [...]

2017-02-07
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
98 p, 3.9 MB Estudi i ambientalització de la gestió dels residus dels serveis de restauració fast food del Zoo de Barcelona / Argüello Ferrer, Daniel ; Rieradevall, Joan, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d’Enginyeria Química) ; Hierro Gutiérrez, Almudena, tutora (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Petit Boix, Anna, tutora (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
En els darrers anys, el Zoo de Barcelona no només té en compte la seva activitat com a conservador d’espècies, sinó que realitza funcions com les d’educador ambiental i promotor de la sostenibilitat. [...]
En los últimos años, el Zoo de Barcelona no sólo tiene en cuenta su actividad como conservador de especies, si no que realiza funciones como las de educador ambiental y promotor de la sostenibilidad. [...]
In the last years, the Zoo of Barcelona not only preserves the species, but also undertakes activities as environmental educator and as sustainability promotor. To get ahead in these activities, this project is an opportunity to improve one of the services associated to the Zoo of Barcelona, the Restoration services. [...]

2016
Graduat o Graduada en Ciències Ambientals [959]
2 documents
4.
9 p, 199.2 KB References of food -mediterranean cooking (II) / Fàbregas i Comadran, Xavier
Los más afamados críticos gastronómicos han encumbrado los restaurantes y cocineros de las Españas a los primeros puestos de la cocina mundial y han puesto de moda la cocina y la gastronomía, sobre todo, la mediterránea. [...]
2016  
5.
44 p, 1.5 MB Fiscatch : Creació d'una franquícia de menjar ràpid / Civit Vergés, Carles ; Martín, Francisco (Martín Villodres), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'una marca de restauració de menjar ràpid de peix i marisc a Barcelona.
Construcción de una marca de franquicias de restaurantes de comida rápida de pescado y marisco en Barcelona.
Brand-building a franchise fast-food restaurant chain specific for fish and seafood in Barcelona.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
123 p, 5.0 MB Creación y planificación de un proyecto propio gastronómico ambulante / Recuerda Hernández, Núria ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i planificació d'un projecte d'empresa de menjar ambulant amb la seva pròpia identitat corporativa, sorgit d'una idea personal. Introducció innovadora d'un producte clàssic d'una manera poc convencional.
Creación y planificación de un proyecto de empresa de comida ambulante con su propia identidad corporativa, surgido de una idea personal. Introducción innovadora de un producto clasico de una manera poco convencional.
Creating and planning an own intinerant business gastronomy project with its own corporate identity, grown out of a personal idea. Innovating introduction of a classic product in an unconvetional way.

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
1 p, 452.3 KB Environmental contaminants in food. Comparison of daily intake : vegetarian vs. conventional diet / Vilà Vilardell, Lena ; Domene, X., (Xavier), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Graduat o Graduada en Biologia ambiental [813]  
8.
15 p, 211.8 KB References of food-mediterranean cooking : alimentación, gastronomía y productos (I) / Fàbregas i Comadran, Xavier
Los más afamados críticos gastronómicos han encumbrado los restaurantes y cocineros de las Españas a los primeros puestos de la cocina mundial y han puesto de moda la cocina y la gastronomía, sobre todo, la mediterránea. [...]
2012  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
2003 Winners / London International Advertising Awards (18è : 2003 : Londres, Regne Unit
New York : London International Advertising Awards , [2004?].

Microsoft ; The St. Paul ; Levi's ; Honda Accord ; Visa ; Bud Light ; United Nations Foundation ; Renault ; Cheese ; LendingTree.com ; Sony ; X-Box ; SWR ; Berliner Zeitung ; YtravelMate C100 Convertible Tablet PC ; Nike ; Manix Gel Lubricant ; Drug awareness ; McDonald's ; FedEx ; Mountain Dew ; Adidas ; SMS ; Coca-Cola ; Volkswagen of America.  


Fons personals i institucionals 2 registres trobats  
1.
9 p, 199.2 KB References of food -mediterranean cooking (II) / Fàbregas i Comadran, Xavier
Los más afamados críticos gastronómicos han encumbrado los restaurantes y cocineros de las Españas a los primeros puestos de la cocina mundial y han puesto de moda la cocina y la gastronomía, sobre todo, la mediterránea. [...]
2016  
2.
15 p, 211.8 KB References of food-mediterranean cooking : alimentación, gastronomía y productos (I) / Fàbregas i Comadran, Xavier
Los más afamados críticos gastronómicos han encumbrado los restaurantes y cocineros de las Españas a los primeros puestos de la cocina mundial y han puesto de moda la cocina y la gastronomía, sobre todo, la mediterránea. [...]
2012  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.