Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
19 p, 122.9 KB Contra Product Red. Una revisió crítica del màrqueting amb causa / Alfonso Escuder, Pilar
El dia 26 de gener de 2006, en el Fòrum Mundial de Davos, Paul Bono Hewson i Bobby Shriver —president de DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)— anunciaren al món la creació de Product Red, una marca de marques constituïda per un grup de multinacionals, inicialment AMEX, The Gap, Emporio Armani i Converse, que s'havien atorgat llicència per fabricar i vendre productes Red amb el compromís de lliurar un percentatge dels seus beneficis al Fons Global per a la lluita contra la sida a l'Àfrica. [...]
On 26th January 2006 at de Davos summit of world leaders, Paul Bono Hewson and Bobby Shriver —chairman of DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)— made the announcement of the creation of Product Red. This brand of brands is made up of a group of multinational corporations such as AMEX, The Gap, Emporio Armani and Converse, which make and sell Red products with the commitment to donate a percentage of their profits to the Global Fund to fight aids in Africa. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 49-67  
2.
12 p, 94.0 KB La gestió del compromís : construir la identitat i els valors a les organitzacions a partir de les relacions públiques / Ordeix i Rigo, Enric
L'article se centra en la relació dels conceptes «identitat» i «valors», com a elements definitoris de la personalitat de les organitzacions, decisius per a la millora del coneixement i la credibilitat de les entitats. [...]
The article «Managing commitment: building up internal organizational identity and values though public relations» focuses on the existing relationship between identity and values, the two main elements of organizational behavior. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 181-192  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.