Results overview: Found 3 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 1 records found
Articles 2 records found  
1.
19 p, 122.9 KB Contra Product Red. Una revisió crítica del màrqueting amb causa / Alfonso Escuder, Pilar
El dia 26 de gener de 2006, en el Fòrum Mundial de Davos, Paul Bono Hewson i Bobby Shriver -president de DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- anunciaren al món la creació de Product Red, una marca de marques constituïda per un grup de multinacionals, inicialment AMEX, The Gap, Emporio Armani i Converse, que s'havien atorgat llicència per fabricar i vendre productes Red amb el compromís de lliurar un percentatge dels seus beneficis al Fons Global per a la lluita contra la sida a l'Àfrica. [...]
On 26th January 2006 at de Davos summit of world leaders, Paul Bono Hewson and Bobby Shriver -chairman of DATA (Debt, Aids, Trade, Africa)- made the announcement of the creation of Product Red. This brand of brands is made up of a group of multinational corporations such as AMEX, The Gap, Emporio Armani and Converse, which make and sell Red products with the commitment to donate a percentage of their profits to the Global Fund to fight aids in Africa. [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 49-67  
2.
12 p, 94.0 KB La gestió del compromís : construir la identitat i els valors a les organitzacions a partir de les relacions públiques / Ordeix i Rigo, Enric
L'article se centra en la relació dels conceptes «identitat» i «valors», com a elements definitoris de la personalitat de les organitzacions, decisius per a la millora del coneixement i la credibilitat de les entitats. [...]
The article «Managing commitment: building up internal organizational identity and values though public relations» focuses on the existing relationship between identity and values, the two main elements of organizational behavior. [...]

2006
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 34 (2006) p. 181-192  

Research literature 1 records found  
1.
41 p, 1.1 MB What drives migration moves across urban areas in Spain? : Evidence from the Great Recession / Melguizo Cháfer, Celia (Universitat de Barcelona. Departament d'Econometria) ; Royuela Mora, Vicente (Universitat de Barcelona. Grup d'Anàlisi Quantitativa Regional AQR-IREA) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
In Spain, economic disparities between regions have traditionally played a relevant role in migration. Nevertheless, during the previous high-instability period, analyses provided conflicting results about the effect of these variables. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2017 (XREAP WP ; 2017/03)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.